Wat mochten ze niet zeggen?quote:Op donderdag 21 januari 2021 17:06 schreef Aggie46 het volgende:
Rene tegen Thomas: wij mochten niks zeggen, we hebben het niet bewust achter gehouden.Ik praatte mijn mond even voorbij bij binnenkomst.
Kijk, dat zijn dus de regels van BB.
En Patrick mocht wel wat zeggen, maar werd wel weggedraaid toen hij al wat gezegd had.
Wat bedoel je?quote:Op donderdag 21 januari 2021 17:07 schreef Harry het volgende:
[..]
Ik werk in de psychiatrie, en wat je zegt Juan Roman, is klinklare onzin!!
Heel kwalijk eigenlijk. Straks gaan de anderen het nog geloven van wat je zegt.
Dat de vierde kandidaat (toen ze in die dozen zaten) die niet gekozen zou worden sowieso nog terug zou komen. Dat wisten Rene, Jill en Zoey al.quote:
Ik ben benieuwd wanneer Daan een keer genomineerd wordtquote:Op donderdag 21 januari 2021 17:10 schreef Tourniquet het volgende:
Ik ben benieuwd wie er als eerste Daan eens flink onder druk gaat zetten over de knikker.
Dat lijkt mij dan weer onzin, maar ze is wel een nare zeurquote:Op donderdag 21 januari 2021 17:11 schreef suzi1 het volgende:
daan is meer een combi van theatraal en borderline.
Een Genomineerde Daan, dat word wat !quote:Op donderdag 21 januari 2021 17:11 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd wanneer Daan een keer genomineerd wordt![]()
Lijkt me leuk
een heel naar mens jaquote:Op donderdag 21 januari 2021 17:12 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat lijkt mij dan weer onzin, maar ze is wel een nare zeur
Zou best leuk zijnquote:Op donderdag 21 januari 2021 17:12 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Een Genomineerde Daan, dat word wat !
Dan houd ik een mini feestjequote:Op donderdag 21 januari 2021 17:11 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd wanneer Daan een keer genomineerd wordt![]()
Lijkt me leuk
Achso, danke!quote:Op donderdag 21 januari 2021 17:12 schreef Flory het volgende:
[..]
NeeheeeToen hij niet werd gekozen uit de vier dozen .
Ok, maar er werd al vrij snel naar gehint, de dag voor zijn binnenkomst van de week ook al, tijdens de uitzending. Er werd over gespeculeerd over nieuwe bewoners en je zag in die zelfde uitzending dat moment van die dozen weer even als flashback.quote:
deswegen staat in de streamverslag :dat liedd gaat ook over kijkers enquote:Op donderdag 21 januari 2021 17:11 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Dat de vierde kandidaat (toen ze in die dozen zaten) die niet gekozen zou worden sowieso nog terug zou komen. Dat wisten Rene, Jill en Zoey al.
Mijn appetijt verdween sneller dan Samuel in de zon.quote:Op donderdag 21 januari 2021 17:11 schreef zodeju het volgende:
Nat heeft een zooitje was boven haar nachtkasje liggen. Gaat kijken wat in de was kan. Is bij een lange broek die ze omdraait omdat hij binnenstebuiten is en ruikt in het kruis of hij gewassen moet worden. Waarschijnlijk nog niet genoeg want ze vouwt hem weer op.![]()
Dat was de vorige keer ook he? Dat heb ik niet meer gezienquote:Op donderdag 21 januari 2021 17:13 schreef engine het volgende:
[..]
Dan houd ik een mini feestje![]()
Zouden de bewoners vanavond ook weer een feestje hebben?
Zij heeft nog die knikker in haar crème pot zittenquote:Op donderdag 21 januari 2021 17:12 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Een Genomineerde Daan, dat word wat !
Oefenpotje voor vanavondquote:
quote:Op donderdag 21 januari 2021 17:13 schreef Yolk het volgende:
[..]
Mijn appetijt verdween sneller dan Samuel in de zon.
Ja na de live show als ik me niet vergis. Was wel leuk toenquote:Op donderdag 21 januari 2021 17:14 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat was de vorige keer ook he? Dat heb ik niet meer gezien
quote:Op donderdag 21 januari 2021 17:14 schreef JACM het volgende:
[..]
Zij heeft nog die knikker in haar crème pot zitten
Toen ben ik naar bed gegaanquote:Op donderdag 21 januari 2021 17:15 schreef engine het volgende:
[..]
Ja na de live show als ik me niet vergis. Was wel leuk toen
Ze is een nare zeurquote:Op donderdag 21 januari 2021 17:12 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat lijkt mij dan weer onzin, maar ze is wel een nare zeur
quote:
Dat klinkt heerlijk foutquote:Op donderdag 21 januari 2021 17:14 schreef JACM het volgende:
[..]
Gewoon wijzen naar Nathaliequote:Op donderdag 21 januari 2021 17:16 schreef Ang3l het volgende:
Liese, dit is een uitleg waarbij je met TE veel details start....
Eerst uitleggen wat uberhaubt de bedoeling is, wat een burger doet en wat een wolf doet.
Dan pas gaan zemelen over unieke karakters als de heks
Ik ookquote:
Is daar wat voorgevallen dan?quote:Op donderdag 21 januari 2021 17:16 schreef Joyce-43 het volgende:
vind wel sneu voor Thomas hoor zo leuk als ze met elkaar om gingen is het nu bijna negeren gewoon van Jill der kant
Als er een test is welquote:Op donderdag 21 januari 2021 17:16 schreef engine het volgende:
[..]
Maar vanavond ben je nog wakker denk ik
En altijd met duimpje omlaagquote:
ik kan niet begrijpen dat niemand naar die knikker omkijkt als ik in huis had gezeten had ik dat kistje echt wel gechecktquote:Op donderdag 21 januari 2021 17:10 schreef Tourniquet het volgende:
Ik ben benieuwd wie er als eerste Daan eens flink onder druk gaat zetten over de knikker.
Of ze hebben elkaar ingefluisterd dat het een opdracht is en laten hem (al dan niet terecht) daardoor met rust.quote:Op donderdag 21 januari 2021 17:18 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ik kan niet begrijpen dat niemand naar die knikker omkijkt als ik in huis had gezeten had ik dat kistje echt wel gecheckt
Mja, ze heeft er al 1 achter de rug.quote:Op donderdag 21 januari 2021 17:19 schreef Pearlbitch het volgende:
Liese stelt voor om tijdens de dode wachtmomenten van de live show te gaan weerwolven.
Ik heb nog nooit iemand gezien die zo cool en relaxed is terwijl exit dreigt.
Niemand boeit het. En dat snap ik wel, de uitleg van Daan was zo verwarrend dat het niet zo erg interessant isquote:Op donderdag 21 januari 2021 17:18 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ik kan niet begrijpen dat niemand naar die knikker omkijkt als ik in huis had gezeten had ik dat kistje echt wel gecheckt
Ze heeft hem in een potje zalf gedaan hoorde ik in de uitzending gisterenavond. Is dat nog niet ontdekt? Ze zullen toch wel eens kijken of hij er nog in zit, in dat doosje.quote:Op donderdag 21 januari 2021 17:18 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ik ook niet,en zij vragte wat eten we vanavondquote:Op donderdag 21 januari 2021 17:19 schreef Pearlbitch het volgende:
Liese stelt voor om tijdens de dode wachtmomenten van de live show te gaan weerwolven.
Ze waant zich in een bubbel dat ze er toch niet uit gaatquote:Op donderdag 21 januari 2021 17:19 schreef Pearlbitch het volgende:
wat is het nut van piepend meisjequote:Op donderdag 21 januari 2021 17:16 schreef Ang3l het volgende:
Ik vind t piepend meisje trouwens het sufste karakter uit Weerwolven.
Die knikkeren we er altijd uit. Vaak maken we er "de Slet" van
Geen behoefte aan eigenlijkquote:Op donderdag 21 januari 2021 17:21 schreef GwaiLow het volgende:
Wel minder dat ze nooit de camera beelden in een douch hokje zelf laten zien
Ja jammer he?quote:Op donderdag 21 januari 2021 17:21 schreef GwaiLow het volgende:
zij gaat ook niet,denk je sonst word zij zoveel lachen?quote:Op donderdag 21 januari 2021 17:21 schreef Soury het volgende:
[..]
Ze waant zich in een bubbel dat ze er toch niet uit gaat
heeft dat nu ook wat met het result te maken?quote:Op donderdag 21 januari 2021 17:20 schreef Pearlbitch het volgende:
Liese legt de nieuwkomers uit hoe weerwolven werkt.
Ik ga het spel bijna leuk vinden.
[ afbeelding ]
En daarbij: die knikker kan alleen gebruikt worden om iemand te immuniseren, niet om iemand van de bank te trekken, dus de urgentie is er nu ook niet.quote:Op donderdag 21 januari 2021 17:19 schreef Soury het volgende:
[..]
Niemand boeit het. En dat snap ik wel, de uitleg van Daan was zo verwarrend dat het niet zo erg interessant is
Wat eigenlijk heel raar is want ze weet na Ziko's exit dat het onvoorspelbaar kan zijn.quote:Op donderdag 21 januari 2021 17:21 schreef Soury het volgende:
[..]
Ze waant zich in een bubbel dat ze er toch niet uit gaat
Nog nooit douchende mensen gezien?quote:Op donderdag 21 januari 2021 17:21 schreef GwaiLow het volgende:
Komt wel weer komende dagen. Vandaag hebben ze ook gewoon andere dingen aan hun hoofd.quote:Op donderdag 21 januari 2021 17:23 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
En daarbij: die knikker kan alleen gebruikt worden om iemand te immuniseren, niet om iemand van de bank te trekken, dus de urgentie is er nu ook niet.
Die mag stiekem door de vingers kijken in de nacht, en kan zo dus de weerwolven spotten en de stemming gedurende de dag sturen. Maar voorzichtig, want als een weerwolf in de gaten krijgt dat je t piepende meisje bent, dan vermoord ie je meteen de nacht erna.quote:Op donderdag 21 januari 2021 17:22 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
wat is het nut van piepend meisje
Daan dacht slim te zijn. Of ze bewaard het voor haar zelfquote:Op donderdag 21 januari 2021 17:23 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
En daarbij: die knikker kan alleen gebruikt worden om iemand te immuniseren, niet om iemand van de bank te trekken, dus de urgentie is er nu ook niet.
piepen = spiekenquote:Op donderdag 21 januari 2021 17:22 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
wat is het nut van piepend meisje
I'm a sucker for piepende meisjesquote:Op donderdag 21 januari 2021 17:16 schreef Ang3l het volgende:
Ik vind t piepend meisje trouwens het sufste karakter uit Weerwolven.
Die knikkeren we er altijd uit. Vaak maken we er "de Slet" van
ja zou kunnen maar die theorien zou ik niet mee kunnen denk ikquote:Op donderdag 21 januari 2021 17:18 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Of ze hebben elkaar ingefluisterd dat het een opdracht is en laten hem (al dan niet terecht) daardoor met rust.
heeft dat spel nu ook wat met het result te maken?quote:Op donderdag 21 januari 2021 17:24 schreef engine het volgende:
[..]
Komt wel weer komende dagen. Vandaag hebben ze ook gewoon andere dingen aan hun hoofd.
Maar dat is vaak best wel overpowered. Als je goed door de vingers kijkt zie je meteen alle wolven. En dan kun je jezelf opofferen tijdens de dag en winnen de burgers altijd. Super suf.quote:Op donderdag 21 januari 2021 17:24 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
I'm a sucker for piepende meisjes
Dan is nog de vraag: wie wil er met z'n vingers in Daans crèmepotje zitten.quote:Op donderdag 21 januari 2021 17:14 schreef JACM het volgende:
[..]
Vast niet.quote:Op donderdag 21 januari 2021 17:25 schreef mario390 het volgende:
[..]
heeft dat spel nu ook wat met het result te maken?
Welk spel bedoel je? Wat ze nu spelen? Nee, dat niet.quote:Op donderdag 21 januari 2021 17:25 schreef mario390 het volgende:
[..]
heeft dat spel nu ook wat met het result te maken?
En wat is de rol van de slet?quote:Op donderdag 21 januari 2021 17:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Die mag stiekem door de vingers kijken in de nacht, en kan zo dus de weerwolven spotten en de stemming gedurende de dag sturen. Maar voorzichtig, want als een weerwolf in de gaten krijgt dat je t piepende meisje bent, dan vermoord ie je meteen de nacht erna.
ja Els ook he vergeet dat niet hahaquote:Op donderdag 21 januari 2021 17:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mja, ze heeft er al 1 achter de rug.
Dat scheelt ook.
neeeeeee I Ik zit etenquote:Op donderdag 21 januari 2021 17:26 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Dan is nog de vraag: wie wil er met z'n vingers in Daans crèmepotje zitten.
ja maar het zoll toch van wat ablenken en rene is er nietquote:Op donderdag 21 januari 2021 17:26 schreef engine het volgende:
[..]
Welk spel bedoel je? Wat ze nu spelen? Nee, dat niet.
Nee. Lijkt me ook wel eens leuk.quote:Op donderdag 21 januari 2021 17:24 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Nog nooit douchende mensen gezien?
ja ik weet dat ze hem heeft maar ik kan dus niet bevatten dat niemand na dat kistje omkijkt en hem even checktquote:Op donderdag 21 januari 2021 17:19 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ze heeft hem in een potje zalf gedaan hoorde ik in de uitzending gisterenavond. Is dat nog niet ontdekt? Ze zullen toch wel eens kijken of hij er nog in zit, in dat doosje.
Dat dus.quote:Op donderdag 21 januari 2021 17:24 schreef engine het volgende:
[..]
Komt wel weer komende dagen. Vandaag hebben ze ook gewoon andere dingen aan hun hoofd.
Wat ik vervelend vindt is dat een helft het weet en de andere helft niet......quote:Op donderdag 21 januari 2021 17:27 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja ik weet dat ze hem heeft maar ik kan dus niet bevatten dat niemand na dat kistje omkijkt en hem even checkt
Dat verhaallijntje gaan ze van de week wel weer oppikken ga ik vanuit, als de stemmingen weer komen.quote:Op donderdag 21 januari 2021 17:27 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja ik weet dat ze hem heeft maar ik kan dus niet bevatten dat niemand na dat kistje omkijkt en hem even checkt
De Slet is een karakter verzonnen op een internetforum ooit.quote:Op donderdag 21 januari 2021 17:26 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
En wat is de rol van de slet?
Helaas niet. Vanavond half 11 weten we hetquote:Op donderdag 21 januari 2021 17:27 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja maar het zoll toch van wat ablenken en rene is er niet
Ik heb de indruk dat Daan vaak zelf niet eens weet wat ze aan het doen is.quote:Op donderdag 21 januari 2021 17:24 schreef Soury het volgende:
[..]
Daan dacht slim te zijn. Of ze bewaard het voor haar zelf
de houtkist dat werden ze wel gezien hebben zit over de monitorquote:Op donderdag 21 januari 2021 17:28 schreef zodeju het volgende:
[..]
Wat ik vervelend vindt is dat een helft het weet en de andere helft niet......
'to peep' is gluren in het Engels.quote:Op donderdag 21 januari 2021 17:24 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
piepen = spieken
die mag tussen haar vingers doorkijken om de weerwolven te proberen ontmaskeren.
ik snap het maar al,wat rene teg thomas zeiquote:Op donderdag 21 januari 2021 17:29 schreef engine het volgende:
[..]
Helaas niet. Vanavond half 11 weten we het
Ja, maar ik bedoel dat Daan hem heeft.quote:Op donderdag 21 januari 2021 17:29 schreef mario390 het volgende:
[..]
de houtkist dat werden ze wel gezien hebben zit over de monitor
ja zeker,dat heb ik op tv gezienquote:Op donderdag 21 januari 2021 17:30 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ja, maar ik bedoel dat Daan hem heeft.
nee dat is niet waar hoor diegene kan wel duidelijk die knikker inzetten om niet meer genomineerd te zijn[quote]quote:Op donderdag 21 januari 2021 17:23 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 21 januari 2021 17:31 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja zeker,dat heb ik op tv gezien
Maak een selfiequote:Op donderdag 21 januari 2021 17:27 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Nee. Lijkt me ook wel eens leuk.
Ja volgens mij weet iedereen dat wel nu.quote:Op donderdag 21 januari 2021 17:32 schreef zodeju het volgende:
[..]Maar bedoel de bewoners of weet iedereen nu dat ze hem verstopt heeft.
Ja dat is hoe Daan t verteldequote:Op donderdag 21 januari 2021 17:23 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Zoals bijvoorbeeld Rene, die wist dat hij genomineerd was, als die hem als eerste gepakt had was hij nu vrij. Maar daar was Danielle natuurlijk het meest bang voor en daarom gezegd dat ze als groep moesten beslissen.quote:Op donderdag 21 januari 2021 17:32 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
nee dat is niet waar hoor diegene kan wel duidelijk die knikker inzetten om niet meer genomineerd te zijn
[..]
nee niet waar diegene die genomineerd is kan hem wel dergelijk inzetten om hem van de nominatie af te halen
Dat was vorige weekquote:Op donderdag 21 januari 2021 17:34 schreef GwaiLow het volgende:
Regel van geen schoenen dragen in huis is al opgeheven he? Iedereen heeft schoenen aan, zelfs Thomas.
Van de andere kant: zouden de bewoners dat rene in dank afnemen?quote:Op donderdag 21 januari 2021 17:35 schreef zodeju het volgende:
[..]
Zoals bijvoorbeeld Rene, die wist dat hij genomineerd was, als die hem als eerste gepakt had was hij nu vrij. Maar daar was Danielle natuurlijk het meest bang voor en daarom gezegd dat ze als groep moesten beslissen.
Mee een lul verhaal dat big brother je misschien wel zou straffenquote:Op donderdag 21 januari 2021 17:35 schreef zodeju het volgende:
[..]
Zoals bijvoorbeeld Rene, die wist dat hij genomineerd was, als die hem als eerste gepakt had was hij nu vrij. Maar daar was Danielle natuurlijk het meest bang voor en daarom gezegd dat ze als groep moesten beslissen.
Denk t ook. Dat neem je onbewust mee. Je wil geen valse verwachtingen scheppen. En je gaat er even nog meer mee bezig zijn hoe dingen over komen op beeld.quote:Op donderdag 21 januari 2021 17:36 schreef Tourniquet het volgende:
Jill laat wederom blijken het jammer te vinden dat haar een romance wordt aangesmeerd. Denk dat dat ook deels een verklaring is voor haar wat veranderde gedrag.
Hahaha! Ga ik doen, deal!quote:
dus had ik gelijkquote:Op donderdag 21 januari 2021 17:36 schreef Tourniquet het volgende:
Jill laat wederom blijken het jammer te vinden dat haar een romance wordt aangesmeerd. Denk dat dat ook deels een verklaring is voor haar wat veranderde gedrag.
Volgens mij niet als je al genomineerd bent heeft het geen zin meer. Wel om iemand niet te nominerenquote:Op donderdag 21 januari 2021 17:35 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dat is inderdaad het risico......maar dan waren ze wel van die rot knikker af. Of ze hadden hem over het hek moeten gooien...kan een sanctie tegenover staan maar vindt dat door een persoon te laten verstoppen en halve waarheid vertellen eigenlijk net zo.quote:Op donderdag 21 januari 2021 17:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Van de andere kant: zouden de bewoners dat rene in dank afnemen?
Je kunt ook je eigen kuil graven voor de week erna.
Daar kan ik me wat bij voorstellen , daar zou ik ook niet van gediend zijnquote:Op donderdag 21 januari 2021 17:36 schreef Tourniquet het volgende:
Had begrepen dat de productie tegen René had gezegd dat hij de knikker kon inzetten voor zichzelf en zo niet meer genomineerd zou zijnquote:Op donderdag 21 januari 2021 17:37 schreef Soury het volgende:
[..]
Volgens mij niet als je al genomineerd bent heeft het geen zin meer. Wel om iemand niet te nomineren
Bewaar tot net voor de finale en zet m dan inquote:Op donderdag 21 januari 2021 17:38 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dat is inderdaad het risico......maar dan waren ze wel van die rot knikker af. Of ze hadden hem over het hek moeten gooien...kan een sanctie tegenover staan maar vindt dat door een persoon te laten verstoppen en halve waarheid vertellen eigenlijk net zo.
Daan weet dat toch? En die liegtquote:Op donderdag 21 januari 2021 17:39 schreef JACM het volgende:
[..]
Had begrepen dat de productie tegen René had gezegd dat hij de knikker kon inzetten voor zichzelf en zo niet meer genomineerd zou zijn
ja dat weet ikquote:Op donderdag 21 januari 2021 17:35 schreef zodeju het volgende:
[..]
Nee, ze mogen hem pas gebruiken als ze moeten stemmen. Daarom vroeg de stem ook aan Daan toen ze de knikker meenam in de dagboek kamer of ze hem wilde inzetten.quote:Op donderdag 21 januari 2021 17:37 schreef Soury het volgende:
[..]
Volgens mij niet als je al genomineerd bent heeft het geen zin meer. Wel om iemand niet te nomineren
Judashugsquote:Op donderdag 21 januari 2021 17:41 schreef BB-King het volgende:
Naomi krijgt nog eens hugs van haar 2 "maatjes" Jowi en Daantje.
Ik heb het gelezen maar dat vind ik niet zo interessantquote:Op donderdag 21 januari 2021 17:40 schreef mario390 het volgende:
[..]
ik heb ook gezien waar rene jill tips gab
quote:Op donderdag 21 januari 2021 17:41 schreef BB-King het volgende:
Naomi krijgt nog eens hugs van haar 2 "maatjes" Jowi en Daantje.
ja BB had aan meerdere volgens mijn gevraagd naar die knikker dus sommige hadden al even goed kunnen nadenkenquote:Op donderdag 21 januari 2021 17:39 schreef JACM het volgende:
[..]
Had begrepen dat de productie tegen René had gezegd dat hij de knikker kon inzetten voor zichzelf en zo niet meer genomineerd zou zijn
ja maar dat zegt toch veelquote:Op donderdag 21 januari 2021 17:42 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik heb het gelezen maar dat vind ik niet zo interessant
Daarom, dat is zo'n dooddoener.quote:Op donderdag 21 januari 2021 17:43 schreef Ang3l het volgende:
Ik vind dat "Ik denk niet dat je weggaat, of dat er iemand weggaat" altijd best naar. Je hebt geen enkele aanleiding daartoe. Laat iemand er van uitgaan dat ze er wel uit moeten, dan valt t daarna alleen maar mee als dat niet zo is. Maar die kans is gewoonweg reeel.
maar ik kijk toch bijna gleich 2 streams ik begrijp wel wat loptquote:Op donderdag 21 januari 2021 17:43 schreef Ang3l het volgende:
Ik vind dat "Ik denk niet dat je weggaat, of dat er iemand weggaat" altijd best naar. Je hebt geen enkele aanleiding daartoe. Laat iemand er van uitgaan dat ze er wel uit moeten, dan valt t daarna alleen maar mee als dat niet zo is. Maar die kans is gewoonweg reeel.
Ik bedoelde zoals Daan naar Naomi deed.quote:Op donderdag 21 januari 2021 17:45 schreef mario390 het volgende:
[..]
maar ik kijk toch bijna gleich 2 streams ik begrijp wel wat lopt
ik geloof daar ook niet zo inquote:Op donderdag 21 januari 2021 17:48 schreef Harry het volgende:
Over dat stemmen: denk je echt dat je stem mee gaat tellen?
Is er een notaris bij de uitslag betrokken? Nee? Dan beslist BB wie er uit gaat.
Is al jaren zo bij dit soort shows.
Wat wie hoezo?quote:Op donderdag 21 januari 2021 17:36 schreef Tourniquet het volgende:
BB probeerde er een soort van ontluikende romance russen Jill en Thomas van te maken , terwijl dat helemaal niet aan de orde was.quote:
Haha, ja is goed mogelijk dat er niets mee gedaan wordt, maar ik laat mezelf maar in de waan dat het meetelt en het is gratis. Ik zou niet naar een betaalnummer gaan sms-en.quote:Op donderdag 21 januari 2021 17:48 schreef Harry het volgende:
Is er een notaris bij de uitslag betrokken? Nee? Dan beslist BB wie er uit gaat.
Ik heb voor t eerst in mijn leven gestemd zojuistquote:Op donderdag 21 januari 2021 17:48 schreef Harry het volgende:
Die stalpoten gaan er uitquote:
Dat dus.quote:Op donderdag 21 januari 2021 17:51 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Haha, ja is goed mogelijk dat er niets mee gedaan wordt, maar ik laat mezelf maar in de waan dat het meetelt en het is gratis. Ik zou niet naar een betaalnummer gaan sms-en.
Goed punt! Het is gratis, en dat is vaak wel anders geweest.quote:Op donderdag 21 januari 2021 17:51 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Haha, ja is goed mogelijk dat er niets mee gedaan wordt, maar ik laat mezelf maar in de waan dat het meetelt en het is gratis. Ik zou niet naar een betaalnummer gaan sms-en.
quote:Op donderdag 21 januari 2021 17:52 schreef mario390 het volgende:
[..]
je kann me veel vertelen
maar ik zwer je het is niet zo
ik snap meer dann jou
Zo zien ze dat allebei niet tenminste wat ze in de sneeuw zeidenquote:Op donderdag 21 januari 2021 17:51 schreef puzziepie het volgende:
[..]
BB probeerde er een soort van ontluikende romance russen Jill en Thomas van te maken , terwijl dat helemaal niet aan de orde was.
Waarheid als een koequote:Op donderdag 21 januari 2021 17:52 schreef mario390 het volgende:
[..]
je kann me veel vertelen
maar ik zwer je het is niet zo
ik snap meer dann jou
jill bekwam ochtend ook en zoentje van thomasquote:Op donderdag 21 januari 2021 17:51 schreef puzziepie het volgende:
[..]
BB probeerde er een soort van ontluikende romance russen Jill en Thomas van te maken , terwijl dat helemaal niet aan de orde was.
Ze konden vorige week per ongeluk een stukje meeluisteren met de liveshow en hoorden dus dat er een filmpje werd ingestart over een mogelijke romance tussen Jill en Thomas. En de nieuwe bewoners bevestigden dat er in de uitzendingen wel een beetje op gezinspeeld werd. Dat heeft (denk ik) haar gedrag wat beïnvloed nu ze daar bewust van is.quote:
Dat zie je goed!quote:Op donderdag 21 januari 2021 17:53 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Ze konden vorige week per ongeluk een stukje meeluisteren met de liveshow en hoorden dus dat er een filmpje werd ingestart over een mogelijke romance tussen Jill en Thomas. En de nieuwe bewoners bevestigden dat er in de uitzendingen wel een beetje op gezinspeeld werd. Dat heeft (denk ik) haar gedrag wat beïnvloed nu ze daar bewust van is.
Zekerquote:Op donderdag 21 januari 2021 17:54 schreef mario390 het volgende:
[..]
je kann veel vertelen
maar het klopt niet
ik snap meer dann jou
En ze heeft dit al een keer meegemaakt.quote:
Niet alles is zoals in films en series. Als daar iemand dit doet moet het gelijk een beginnende romance zijn terwijl het in de echte wereld juist heel anders kan zijnquote:Op donderdag 21 januari 2021 17:53 schreef mario390 het volgende:
[..]
jill bekwam ochtend ook en zoentje van thomas
Of je snapt me nietquote:
Ik begrijp het wel . Ten eerste heeft Thomas er zelf een verhaal van in zijn hoofd gemaakt over Jill ,en besluit hij op haar te gaan stemmen , en vervolgens het programma die er een ontluikende romance van probeert te maken .quote:Op donderdag 21 januari 2021 17:16 schreef Joyce-43 het volgende:
vind wel sneu voor Thomas hoor zo leuk als ze met elkaar om gingen is het nu bijna negeren gewoon van Jill der kant
Die is bang dat straks haar steun weg is.quote:Op donderdag 21 januari 2021 17:53 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Ik denk dat Jill even niet zo lekker in haar vel zit vandaag.
Leuk voor de kijkcijfers he als er een romance opbloeit.quote:Op donderdag 21 januari 2021 17:55 schreef JACM het volgende:
[..]
Niet alles is zoals in films en series. Als daar iemand dit doet moet het gelijk een beginnende romance zijn terwijl het in de echte wereld juist heel anders kan zijn
BB probeerde een Disney verhaaltje erop te drukken maar dat soort dingen kan je niet forceren
deswegen staat in de streamverslagen datquote:Op donderdag 21 januari 2021 17:53 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Ze konden vorige week per ongeluk een stukje meeluisteren met de liveshow en hoorden dus dat er een filmpje werd ingestart over een mogelijke romance tussen Jill en Thomas. En de nieuwe bewoners bevestigden dat er in de uitzendingen wel een beetje op gezinspeeld werd. Dat heeft (denk ik) haar gedrag wat beïnvloed nu ze daar bewust van is.
Daar heeft ze zelf een groot aandeel inquote:Op donderdag 21 januari 2021 17:56 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik begrijp het wel . Ten eerste heeft Thomas er zelf een verhaal van in zijn hoofd gemaakt over Jill ,en besluit hij op haar te gaan stemmen , en vervolgens het programma die er een ontluikende romance van probeert te maken .
Eensquote:Op donderdag 21 januari 2021 17:57 schreef Soury het volgende:
[..]
Daar heeft ze zelf een groot aandeel in
Daarom zit Michel erin voor de looksquote:Op donderdag 21 januari 2021 17:56 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Leuk voor de kijkcijfers he als er een romance opbloeit.
Bleghhh.
Ja daar zijn ook meningen over verdeeld.quote:Op donderdag 21 januari 2021 17:57 schreef JACM het volgende:
[..]
Daarom zit Michel erin voor de looks
En wrs een beetje bang voor het vervolg, want Team Slangenkuil beseft maar al te goed dat zij komende week zelf weleens aan de beurt kunnen zijn.quote:Op donderdag 21 januari 2021 17:56 schreef zodeju het volgende:
[..]
Die is bang dat straks haar steun weg is.
Rutte is ook een goede verkoper. Ik trap er niet inquote:Op donderdag 21 januari 2021 17:58 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Ja daar zijn ook meningen over verdeeld.
Dat zou vroeger meteen een sanctie opleveren. Geen contact met de buitenwereld.quote:Op donderdag 21 januari 2021 17:42 schreef Blackprinces het volgende:
Naomi heeft het woord stem gevormd met rummycub steentjes
quote:Op donderdag 21 januari 2021 17:59 schreef JACM het volgende:
[..]
Rutte is ook een goede verkoper. Ik trap er niet in
Dat zal ook meespelen ja.quote:Op donderdag 21 januari 2021 17:56 schreef zodeju het volgende:
[..]
Die heeft gewoon een paar weken nodig gehad om te acclimatiseren. Bij de opdrachten en spelletjes valt al op hoe bloedfanatiek ze is.quote:Op donderdag 21 januari 2021 17:59 schreef cvketeltje89 het volgende:
Liese heeft wel punten bij me gescoord door hoe ze met deze nominaties omgaat. Ik zie haar nog wel een sterke speler worden.
Ze is inmiddels bloedfanatiek geworden. Interessant om te zien wat er gebeurt als ze erin blijftquote:Op donderdag 21 januari 2021 17:59 schreef cvketeltje89 het volgende:
Liese heeft wel punten bij me gescoord door hoe ze met deze nominaties omgaat. Ik zie haar nog wel een sterke speler worden.
Bij eerdere BB's mochten ze zelfs een 'stem op mij' boodschap opnemen.quote:Op donderdag 21 januari 2021 18:00 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Dat zou vroeger meteen een sanctie opleveren. Geen contact met de buitenwereld.
of pastaquote:Op donderdag 21 januari 2021 18:02 schreef Tourniquet het volgende:
Ik dacht dat ze rijst met Indiase curry zouden eten, maar het is nu een soort noodlesoep geworden.
Denk ik ook. Ze heeft best een klik met Rene. Beetje grote broer.quote:Op donderdag 21 januari 2021 17:56 schreef zodeju het volgende:
[..]
Het is een mutsquote:Op donderdag 21 januari 2021 18:00 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Die heeft gewoon een paar weken nodig gehad om te acclimatiseren. Bij de opdrachten en spelletjes valt al op hoe bloedfanatiek ze is.
ja met nodeln mak je pastaquote:Op donderdag 21 januari 2021 18:03 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
nee zijn noodles, ik zag net de verpakking.
Ja nu weten we het wel Mario, het is nog NIET bekend wie er naar huis gaat.quote:Op donderdag 21 januari 2021 18:02 schreef mario390 het volgende:
dat zie ik haar an
dat zij nergens henn gaat
Neequote:
Ze heeft er een, dat vind ik belangrijk.quote:
ja je moet veel bij stream kijken metdenkenquote:Op donderdag 21 januari 2021 18:06 schreef Sangha het volgende:
[..]
Ja nu weten we het wel Mario. het is nog NIET bekend wie er naar huis gaat.
Ik heb er één met oortjesquote:Op donderdag 21 januari 2021 18:07 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ze heeft er een, dat vind ik belangrijk.
Dat is anders. Vanuit de productie.quote:Op donderdag 21 januari 2021 18:01 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Bij eerdere BB's mochten ze zelfs een 'stem op mij' boodschap opnemen.
dat was een grappie, om theo gek te makenquote:Op donderdag 21 januari 2021 18:09 schreef Sangha het volgende:
Waarom kookt Patrick eigenlijk niet mee, die is toch (ook) kok?!
Oh ok, ik dacht dat ik het bij het introductiefilmpje gisteren hoorde.quote:Op donderdag 21 januari 2021 18:09 schreef suzi1 het volgende:
[..]
dat was een grappie, om theo gek te maken
Alleen vroeger in dienst geloof ik. Bijna alles wat hij in die doos had gezegd bleek verzonnen/geacteerd.quote:Op donderdag 21 januari 2021 18:09 schreef Sangha het volgende:
Waarom kookt Patrick eigenlijk niet mee, die is toch (ook) kok?!
Hij heeft een fietsenwinkel.quote:Op donderdag 21 januari 2021 18:10 schreef Sangha het volgende:
[..]
Oh ok, ik dacht dat ik het bij het introductiefilmpje gisteren hoorde.
Oh dus toch, maar dan vroeger. Nu heeft hij een fietsenzaak geloof ik.quote:Op donderdag 21 januari 2021 18:10 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Alleen vroeger in dienst geloof ik. Bijna alles wat hij in die doos had gezegd bleek verzonnen/geacteerd.
Ja klopt. Dat hij Theo consequent Leo noemde was ook bewust om hem een beetje te stangen. Hij verklaarde ook dat hij het de "jonkies" eigenlijk meer gunde om als eerste uitgekozen te worden en had er vrede mee om dan pas later in te stromen.quote:Op donderdag 21 januari 2021 18:11 schreef Sangha het volgende:
[..]
Oh dus toch, maar dan vroeger. Nu heeft hij een fietsenzaak geloof ik.
Aha, helemaal gemist, maar wel sympathiek.quote:Op donderdag 21 januari 2021 18:13 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Ja klopt. Dat hij Theo consequent Leo noemde was ook bewust om hem een beetje te stangen. Hij verklaarde ook dat hij het de "jonkies" eigenlijk meer gunde om als eerste uitgekozen te worden en had er vrede mee om dat pas later in te stromen.
Els ging er met twee benen in. Die was echt hard tegen hem (en Patrick ook) er was een filmpje vanquote:Op donderdag 21 januari 2021 18:12 schreef suzi1 het volgende:
maar els dr sliding heeft ze dus naar patrick gemaakt ipv alle anderen?
ja die heb ik dus net pas bekekenquote:Op donderdag 21 januari 2021 18:14 schreef JACM het volgende:
[..]
Els ging er met twee benen in. Die was echt hard tegen hem (en Patrick ook) er was een filmpje van
Ja ik vond het ook hard, heel hard, beetje overdreven gewoon. Ik had het niet verwacht. En hij bleef heel rustig na haar tirade, dat vond ik wel mooi.quote:Op donderdag 21 januari 2021 18:14 schreef JACM het volgende:
[..]
Els ging er met twee benen in. Die was echt hard tegen hem (en Patrick ook) er was een filmpje van
Ik vraag me wel af wat zijn plek in de groep wordt. Het is een beetje een eilandje... vooraf al, maar helemaal nu. En als ik hem zie op de stream heb ik ook het gevoel dat ik hem als een alleenstaande in het programma ziequote:Op donderdag 21 januari 2021 18:15 schreef Sangha het volgende:
[..]
Ja ik vond het ook hard, heel hard, beetje overdreven gewoon. Ik had het niet verwacht. En hij bleef heel rustig na haar tirade, dat vond ik wel mooi.
Eerste keer nog op Els gestemd in plaats van René... kort daarna werd ze loco. Wat een naar mens is Elsquote:Op donderdag 21 januari 2021 18:16 schreef suzi1 het volgende:
els bleef hameren en hard ook, zichzelf overschreeuwen en vooral niet naar hem luisteren
Ik waag toch een gokje op borderline hoor.quote:Op donderdag 21 januari 2021 17:07 schreef Harry het volgende:
[..]
Ik werk in de psychiatrie, en wat je zegt Juan Roman, is klinklare onzin!!
Heel kwalijk eigenlijk. Straks gaan de anderen het nog geloven van wat je zegt.
Ja inderdaad, de enige waar hij wat mee lijkt te klikken is Thomas. Maar goed er is nog alle tijd, misschien kijkt hij eerst wat katten uit de boom.quote:Op donderdag 21 januari 2021 18:18 schreef JACM het volgende:
[..]
Ik vraag me wel af wat zijn plek in de groep wordt. Het is een beetje een eilandje... vooraf al, maar helemaal nu. En als ik hem zie op de stream heb ik ook het gevoel dat ik hem als een alleenstaande in het programma zie
Thomas was toch totaal op hem afgeknapt na gisteren?quote:Op donderdag 21 januari 2021 18:20 schreef Sangha het volgende:
[..]
Ja inderdaad, de enige waar hij wat mee lijkt te klikken is Thomas. Maar goed er is nog alle tijd, misschien kijkt hij eerst wat katten uit de boom.
Hou op man, geef geen diagnoses!quote:Op donderdag 21 januari 2021 18:19 schreef Juan_Roman het volgende:
[..]
Ik waag toch een gokje op borderline hoor.
Klopt, Thomas moet 'm ook niet.quote:Op donderdag 21 januari 2021 18:20 schreef JACM het volgende:
[..]
Thomas was toch totaal op hem afgeknapt na gisteren?
Sjah.. Alle Nederlanders door Belgen vervangen misschien en dan allemaal Kabouter Plop liedjes zingenquote:Op donderdag 21 januari 2021 18:14 schreef BB-King het volgende:
Het laatste avondmaal voor 1 van de 3.
Tenminste, als Big Brother niet weer iets in petto heeft.
Niet meegekregen, gisteren en vandaag weinig gevolgd.quote:Op donderdag 21 januari 2021 18:20 schreef JACM het volgende:
[..]
thomas heeft geen eigen mening, of nou ja hij volgt vooral.quote:Op donderdag 21 januari 2021 18:20 schreef JACM het volgende:
[..]
Hij was gisteravond daarna aan het wandelen met Nick (en ook nog met Daan) en toen kon hij weinig positiefs meer opbrengen richting Patrickquote:Op donderdag 21 januari 2021 18:21 schreef Sangha het volgende:
[..]
Niet meegekregen, gisteren en vandaag weinig gevolgd.
Ah, thanx, nou dan wordt het voorlopig solo vrees ik.quote:Op donderdag 21 januari 2021 18:22 schreef JACM het volgende:
[..]
Hij was gisteravond daarna aan het wandelen met Nick en toen kon hij weinig positiefs meer opbrengen richting Patrick
Je hebt er duidelijk geen kennis van. Je roept maar wat om interessant te doen. En om iemand enorm naar beneden te halen. Ik laat het hierbij.quote:Op donderdag 21 januari 2021 18:19 schreef Juan_Roman het volgende:
[..]
Ik waag toch een gokje op borderline hoor.
Worstelt duidelijk met bepaalde issues.
Dat valt wel mee. Thomas weet donders goed wat hij doetquote:Op donderdag 21 januari 2021 18:21 schreef suzi1 het volgende:
[..]
thomas heeft geen eigen mening, of nou ja hij volgt vooral.
Hij is heel wisselvallig intelligent. Weet soms niet wat ik met hem aan moetquote:Op donderdag 21 januari 2021 18:21 schreef suzi1 het volgende:
[..]
daan kan je zonder stempel ook makkelijk naar beneden halen. of je nou zeur of bordie zegt of wat al niet meer, maakt dan toch ook niet meer uitquote:Op donderdag 21 januari 2021 18:23 schreef Harry het volgende:
[..]
Je hebt er duidelijk geen kennis van. Je roept maar wat om interessant te doen. En om iemand enorm naar beneden te halen. Ik laat het hierbij.
Had een edit gemaakt. Hij had ook met Daan gesproken en was neer negatief richting Patrick. Nick was volgens mij vooral aan het relativeren.quote:Op donderdag 21 januari 2021 18:22 schreef Sangha het volgende:
[..]
Ah, thanx, nou dan wordt het voorlopig solo vrees ik.
Dat weet ik nog niet zo net. Als je 'm af en toe 1-op-1 met een ander hoort lijkt hij toch best tactisch bezig te zijn.quote:Op donderdag 21 januari 2021 18:21 schreef suzi1 het volgende:
[..]
ja op jill stemmenquote:Op donderdag 21 januari 2021 18:23 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat valt wel mee. Thomas weet donders goed wat hij doet
Thomas is een meeloperquote:Op donderdag 21 januari 2021 18:20 schreef JACM het volgende:
[..]
Dat snap ik welquote:
Ik zag het net te laat.quote:Op donderdag 21 januari 2021 18:24 schreef JACM het volgende:
[..]
Had een edit gemaakt. Hij had ook met Daan gesproken en was neer negatief richting Patrick. Nick was volgens mij vooral aan het relativeren.
Ik kan hem dus echt niet peilen. Soms is het echte een toffe gozer, soms een enorme sukkel door dit soort gedragquote:
Precies, hij doet meer tactisch 1op1, in een groepje zie je hem niet zo vaak zo praten.quote:Op donderdag 21 januari 2021 18:24 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Dat weet ik nog niet zo net. Als je 'm af en toe 1-op-1 met een ander hoort lijkt hij toch best tactisch bezig te zijn.
Ik zag wat gesprekjes tussen Jowie en hem ,hij heeft weinig eigen mening vind ik .quote:Op donderdag 21 januari 2021 18:25 schreef JACM het volgende:
[..]
Ik kan hem dus echt niet peilen. Soms is het echte een toffe gozer, soms een enorme sukkel door dit soort gedrag
hij volgt els en natte vaak met stemmen. hij heeft nu toch ook op liese en naomie gestemd? iig op 2 belgen (lena lena)quote:Op donderdag 21 januari 2021 18:26 schreef Sangha het volgende:
[..]
Precies, hij doet meer tactisch 1op1, in een groepje zie je hem niet zo vaak zo praten.
Even in de gaten houden danquote:Op donderdag 21 januari 2021 18:27 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik zag wat gesprekjes tussen Jowie en hem ,hij heeft weinig eigen mening vind ik .
Nou hij heeft vooral een sterk bondje met Jowie.quote:Op donderdag 21 januari 2021 18:27 schreef suzi1 het volgende:
[..]
hij volgt els en natte vaak met stemmen. hij heeft nu toch ook op liese en naomie gestemd? iig op 2 belgen (lena lena)
Dat kan ook een rol zijn die hij speelt.quote:Op donderdag 21 januari 2021 18:27 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik zag wat gesprekjes tussen Jowie en hem ,hij heeft weinig eigen mening vind ik .
Dat kanquote:Op donderdag 21 januari 2021 18:28 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Dat kan ook een rol zijn die hij speelt.![]()
Zoiets jaquote:Op donderdag 21 januari 2021 18:29 schreef suzi1 het volgende:
hoe zei theo dat nou, een kind van 12 in een lichaam van een jongeman of 28jarige?
Ja veel maar niet voor BBquote:Op donderdag 21 januari 2021 18:32 schreef GwaiLow het volgende:
Zitten er hier mensen die zichzelf ook hebben opgegeven?
Kloptquote:Op donderdag 21 januari 2021 18:32 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Theo zei wel 28 jaar volgens mij
Wie patrickquote:Op donderdag 21 januari 2021 18:21 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Klopt, Thomas moet 'm ook niet.
Ik snapte wel wat hij bedoelde want zo zie ik Thomas ook : als een kindquote:
Thomas shinet op zijn eigen manier.quote:Op donderdag 21 januari 2021 18:33 schreef Sangha het volgende:
Toch hebben we meer Thomas gezien de laatste dagen, met de catwalk gisteren deed hij tof mee, het tennisspel ownde hij ook helemaal en vanmiddag zag je hem shinen met zijn muzikaliteit. Tof!
Denk eens na gastquote:
op zijn "speciale" manierquote:Op donderdag 21 januari 2021 18:34 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Thomas shinet op zijn eigen manier.
Nee, in het gewone leven heb ik al last van (de gedachte) gevolgd te worden door mensen en camera's, laat staan dat ik in zo'n huis zou zitten met zoveel camera's. En dan een BN-er worden, moet er niet aan denken.quote:Op donderdag 21 januari 2021 18:32 schreef GwaiLow het volgende:
Zitten er hier mensen die zichzelf ook hebben opgegeven?
Iemand in mijn nabije omgeving heeft het ook en ik herken bepaalde borderline gerelateerde gedragingen heel erg in haar.quote:Op donderdag 21 januari 2021 18:23 schreef Harry het volgende:
[..]
Je hebt er duidelijk geen kennis van. Je roept maar wat om interessant te doen. En om iemand enorm naar beneden te halen. Ik laat het hierbij.
haha daar heb ik ook gruwelijke last vanquote:Op donderdag 21 januari 2021 18:35 schreef Sangha het volgende:
[..]
Nee, in het gewone leven heb ik al last van (de gedachte) gevolgd te worden door mensen en camera's, laat staan dat ik in zo'n huis zou zitten met zoveel camera's. En dan een BN-er worden, moet er niet aan denken.
quote:Op donderdag 21 januari 2021 18:35 schreef Sangha het volgende:
[..]
Nee, in het gewone leven heb ik al last van (de gedachte) gevolgd te worden door mensen en camera's, laat staan dat ik in zo'n huis zou zitten met zoveel camera's. En dan een BN-er worden, moet er niet aan denken.
Wil je ff kappen nou?quote:Op donderdag 21 januari 2021 18:35 schreef Juan_Roman het volgende:
[..]
Iemand in mijn nabije omgeving heeft het ook en ik herken bepaalde borderline gerelateerde gedragingen heel erg in haar.
Dat ze met bepaalde issues worstelt is toch duidelijk als je de livestream vaak bekijkt.
Enfin, het is idd niet aan mij om daar een diagnose van vast te stellen, maar als ik haar was zou ik voor haar eigen goed toch hulp zoeken.
BN-er is wat overtrokkenquote:Op donderdag 21 januari 2021 18:35 schreef Sangha het volgende:
[..]
Ik hoor het niet door het kippenhok!quote:Op donderdag 21 januari 2021 18:39 schreef Rhosyn het volgende:
Wat een verschrikkelijk verhaal vertelt Patrick nu...
Dat was hier al gepostquote:Op donderdag 21 januari 2021 18:39 schreef Rhosyn het volgende:
Wat een verschrikkelijk verhaal vertelt Patrick nu...
Dat is de reden waarom ik het BBhuis beter niet in kan gaan.quote:
we zouden dan samen wel complotten kunnen smedenquote:Op donderdag 21 januari 2021 18:41 schreef Sangha het volgende:
[..]
Dat is de reden waarom ik het BBhuis beter niet in kan gaan.
Ja ik had het al gelezen.quote:
quote:Op donderdag 21 januari 2021 18:41 schreef suzi1 het volgende:
[..]
we zouden dan samen wel complotten kunnen smeden
Ik kan het niet horen, maar was het het verhaal over zijn omgekomen vrouw?quote:
Ja. Hoe het is gebeurd. Waar hij en hun kleine kinderen bij waren.quote:Op donderdag 21 januari 2021 18:43 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Ik kan het niet horen, maar was het het verhaal over zijn omgekomen vrouw?
https://www.rtlnieuws.nl/(...)het-big-brother-huis
Eens hoor!quote:Op donderdag 21 januari 2021 18:34 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik snapte wel wat hij bedoelde want zo zie ik Thomas ook : als een kind
Aggie heeft het hier gepostquote:Op donderdag 21 januari 2021 18:43 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Ik kan het niet horen, maar was het het verhaal over zijn omgekomen vrouw?
https://www.rtlnieuws.nl/(...)het-big-brother-huis
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |