Half negen was het plan toch?quote:Op donderdag 21 januari 2021 11:15 schreef NaturalScience het volgende:
Ik snap niet dat ze nu weer een later tijstip gaan overwegen.
Laat die avondklok gewoon om 8 uur in gaan. Het is een paar weken... we overleven het heus.
Nou ja, daarin ga ik wel mee met alle tegenargumenten; de ervaring leert dat maatregelen nog wel eens verlengt worden als men dat nodig acht...quote:Op donderdag 21 januari 2021 11:15 schreef NaturalScience het volgende:
Laat die avondklok gewoon om 8 uur in gaan. Het is een paar weken... we overleven het heus.
Nee, jij ervaart het als de meest luxe lockdown ooit. Blij voor jou dat dat zo is, maar dat betekent niet dat iedereen het zo heeft.quote:Op donderdag 21 januari 2021 11:14 schreef Scorpie het volgende:
[..]
We zitten in de meest luxe lockdown ooit trouwens. Netflix, Thuisbezorgd, AH, Woonwinkels, BBQ-shops, alles draait overuren om ons te entertainen in ons eigen huis. Enige kutte is dat de sportscholen ook dicht zijn. Ja, het is kut dat je niet iedereen kunt zien op 1 dag, maar we doen net alsof het het einde van de wereld is als je een paar weken na 20:30 niet meer naar buiten mag zonder goede reden. Ik zie dat simpelweg niet zo, en ik zit al sinds maart op zolder opgesloten ivm thuiswerken.
Daarmee raak je ook echt alleen specifiek de groepen die alle regels aan hun laars lappen. Met 20:30 raak je iedereen die de hele dag werkt en het nog wel eens fijn vindt om in deze lockdown buiten te komen.quote:Op donderdag 21 januari 2021 11:15 schreef Confetti het volgende:
De discussie over de tijden is echt absurd. Nu roept Jetten weer 0:00.
Doe het dan niet.
Alle bejaarden worden nu ingeënt toch, dus je hoeft je nergens schuldig over te voelen.quote:Op donderdag 21 januari 2021 11:15 schreef chratnox het volgende:
[..]
Ja, maar dan ben ik een aso en een bejaardenmoordenaar, dus dat doe ik maar niet
Is alleen lastig voor de jeugdsport, sport voor volwassenen ligt toch al maanden stil.quote:Op donderdag 21 januari 2021 11:15 schreef luxerobots het volgende:
Sportbonden willen geen avondklok.
Nou, lijkt me juist prima om dat sporten (en alles wat erbij komt kijken) nu even aan banden te liggen.
Ja een echte eye-opener. Kijken mensen. Het kabinet en OMT lijken vast te zitten in een soort angstpsychose, en zelfs nadat iedereen gevaccineerd is zullen ze ons blijven lastig vallen.quote:Op donderdag 21 januari 2021 11:07 schreef zoost het volgende:
Ik weet dat er veel mensen allergisch zijn voor Maurice, maar ik vond dit een interessante video.
Want iedereen ongezond laten leven lost alles wel opquote:Op donderdag 21 januari 2021 11:15 schreef luxerobots het volgende:
Nou, lijkt me juist prima om dat sporten (en alles wat erbij komt kijken) nu even aan banden te liggen.
Gelachen.quote:Op donderdag 21 januari 2021 11:15 schreef NaturalScience het volgende:
Sporten is ook naar de sportclub toe (in auto's of in het OV), langs de kant staan, gezamenlijk in kleedkamers verblijven en gezellig samen een drankje doen.quote:Op donderdag 21 januari 2021 11:16 schreef Caland het volgende:
[..]
Precies, hoe meer ongezonde mensen des te harder het virus om zich heen kan slaan.
hij heeft wel gewoon gelijk.....quote:Op donderdag 21 januari 2021 11:16 schreef chratnox het volgende:
[..]
Nee, jij ervaart het als de meest luxe lockdown ooit. Blij voor jou dat dat zo is, maar dat betekent niet dat iedereen het zo heeft.
Ik doe meestal een hardlooprondje rond 8-9 uur, nu heb ik dat voorheen ook nooit gedaan maar vooral op een wat populaire route is het soms net druk verkeer. Ik zou dat dus niet te hard roepen.quote:Op donderdag 21 januari 2021 11:17 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Is alleen lastig voor de jeugdsport, sport voor volwassenen ligt toch al maanden stil.
Duidelijk is dat er mensen zijn die dat anders voelen en dat daar in de plannen van het RIVM en het OMT geen enkele aandacht voor is.quote:Op donderdag 21 januari 2021 11:14 schreef Scorpie het volgende:
[..]
We zitten in de meest luxe lockdown ooit trouwens. Netflix, Thuisbezorgd, AH, Woonwinkels, BBQ-shops, alles draait overuren om ons te entertainen in ons eigen huis. Enige kutte is dat de sportscholen ook dicht zijn. Ja, het is kut dat je niet iedereen kunt zien op 1 dag, maar we doen net alsof het het einde van de wereld is als je een paar weken na 20:30 niet meer naar buiten mag zonder goede reden. Ik zie dat simpelweg niet zo, en ik zit al sinds maart op zolder opgesloten ivm thuiswerken.
Nou en. Sportscholen zijn geen brandhaarden.quote:Op donderdag 21 januari 2021 11:17 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Sporten is ook naar de sportclub toe (in auto's of in het OV), langs de kant staan, gezamenlijk in kleedkamers verblijven en gezellig samen een drankje doen.
Dat komt omdat die mutaties het vaccin minder werkbaar maakt, maar daar maken we ons volgende maand wel druk over.quote:Op donderdag 21 januari 2021 11:06 schreef Predator40 het volgende:
in Israël zijn nu 43 miljoen mensen gevaccineerd en ze zitten nu rond het hoogste aantal besmettingen sinds het begin, dat schiet dus ook lekker op
Alle contactsporten liggen bij de volwassen op hun gat. Ga een keer per week tennissen sta verder van iedereen af dan in de grootste supermarkt.quote:Op donderdag 21 januari 2021 11:15 schreef luxerobots het volgende:
Jij bent duidelijk niet op de hoogte van hoe gigantisch dat al ingeperkt isquote:Op donderdag 21 januari 2021 11:17 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Sporten is ook naar de sportclub toe (in auto's of in het OV), langs de kant staan, gezamenlijk in kleedkamers verblijven en gezellig samen een drankje doen.
2019 beldequote:Op donderdag 21 januari 2021 11:17 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Zo, zijn we daar ook uit. Gewoon gelijk.quote:Op donderdag 21 januari 2021 11:18 schreef Predator40 het volgende:
[..]
hij heeft wel gewoon gelijk.....
Heb je het nieuws uberhaupt gevolgd het laatste jaar?quote:Op donderdag 21 januari 2021 11:17 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Inderdaad. Het motief was contacten verminderen. Die zijn er niet zoveel na 0.00.quote:Op donderdag 21 januari 2021 11:15 schreef Confetti het volgende:
De discussie over de tijden is echt absurd. Nu roept Jetten weer 0:00.
Doe het dan niet.
We zitten in de meest luxe lockdown ooit omdat lockdowns nooit hebben bestaan voor 2020. Netflix en Thuisbezorgd zijn ouder dan het Chinese concept 'nationale lockdown' en het massaal in quarantaine plaatsen van gezonde mensen.quote:Op donderdag 21 januari 2021 11:14 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Gisteravond gaf mijn broer nog een voetbaltraining.quote:Op donderdag 21 januari 2021 11:18 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Jij bent duidelijk niet op de hoogte van hoe gigantisch dat al ingeperkt is
Ja, daar valt de mond van open...quote:Op donderdag 21 januari 2021 11:18 schreef Stoorzendert het volgende:
Klaver: Baat het niet dan schaadt het niet? Uh wat?
*Let een beetje op elkaar.quote:Op donderdag 21 januari 2021 11:09 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Mijn DM staat altijd open he. Een luisterend oor.
Bij mijn vereniging mogen ouders het terrein niet op en zijn de kleedkamers en kantine al maanden dicht.quote:Op donderdag 21 januari 2021 11:17 schreef luxerobots het volgende:
[..]
er zijn verschillende sportscholen brandhaarden geweest dus dat is niet helemaal waar.quote:Op donderdag 21 januari 2021 11:18 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Nou en. Sportscholen zijn geen brandhaarden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |