Dat is natuurlijk niet helemaal juist. Maar door gebrek aan handhaving niets aan te doen.quote:
Zeker welquote:Op donderdag 21 januari 2021 11:07 schreef Zipportal het volgende:
Ik ken niemand met Corona. Jullie wel? #dtv
Van zoveel mensen liggen de verenigingen en daarmee hun sociale contacten al maandenlang stil.quote:Op donderdag 21 januari 2021 11:01 schreef zalkc het volgende:
Je bent op de hoogte van mensen die pas na achten tijd hebben om überhaupt wat te gaan doen door de week? Iets met werk en kinderen?
En nee, om 10 uur zondag ochtend een biertje te gaan drinken met een vriend is geen alternatief
Zoveel hebben ze er nietquote:Op donderdag 21 januari 2021 11:06 schreef Predator40 het volgende:
in Israël zijn nu 43 miljoen mensen gevaccineerd en ze zitten nu rond het hoogste aantal besmettingen sinds het begin, dat schiet dus ook lekker op
Tientallen.quote:Op donderdag 21 januari 2021 11:07 schreef Zipportal het volgende:
jawelquote:Op donderdag 21 januari 2021 11:07 schreef Zipportal het volgende:
Handhaving heeft het al druk zat, ze kunnen niet overal tegelijkertijd zijn. En criminelen zullen probs wel weten hoe ze in het donker kunnen 'verdwijnen', wat met sociale controle normaal wel lastiger is. Nu wordt het 's nachts een soort speeltuin voor ze buiten. Maar mensen die thuis zitten maakt inbreken wel weer moeilijker bijvoorbeeld, dus ik weet niet wat het resultaat onder de streep zou zijn.quote:Op donderdag 21 januari 2021 11:02 schreef Caland het volgende:
[..]
Iedereen is thuis en de daders zijn een stuk makkelijker op te sporen als niemand buiten mag zijn, waarom verwacht je dat?
Ik helaas wel maar dat is verder niet relevant.quote:Op donderdag 21 januari 2021 11:07 schreef Zipportal het volgende:
Krijg net een appje van mijn moeder dat mijn oom en tante zijn gecoronariseerd.quote:Op donderdag 21 januari 2021 11:07 schreef Zipportal het volgende:
Ik weet niet in wat voor omgeving jij je bevindt, maar in mijn omgeving is er naast een gezonde avondwandeling die ik regelmatig doe echt geen enkele reden om nog buiten te zijn na 20u.quote:
Ik moet altijd denken aan Seedorf van 11 meter als het RIVM weer met een voorspelling komt over een aantal maanden.quote:Op donderdag 21 januari 2021 10:58 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Ja, het RIVM zit altijd spot on natuurlijk met voorspellingen.
Zitten er nog vaker naast dan Piet Paulusma.
Nu niet nee.quote:Op donderdag 21 januari 2021 11:08 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik weet niet in wat voor omgeving jij je bevindt, maar in mijn omgeving is er naast een gezonde avondwandeling die ik regelmatig doe echt geen enkele reden om nog buiten te zijn na 20u.
Mijn DM staat altijd open he. Een luisterend oor.quote:Op donderdag 21 januari 2021 11:08 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Krijg net een appje van mijn moeder dat mijn oom en tante zijn gecoronariseerd.
Verder genoeg mensen in mijn omgeving die gecoronariseerd zijn geweest.
oh sorry, doses geprikt dan ....quote:
Is dat zo?quote:Op donderdag 21 januari 2021 11:00 schreef Gia het volgende:
[..]
Nee hoor, hoezo? Je mag naar je werk, of je daar nu van thuis uit of vanuit je partner naartoe gaat.
quote:Eerst naar huis, eten, douchen en na half 9 naar je partner en om half 1 weer naar huis, is inderdaad tegen de avondklok.
Nou, ik ben meer gevreesd voor het autisme bij de handhaving, die mij aanhoudt op een plek die niet op de woon-werk route ligt.quote:Beetje creatief zijn en niet te autistisch vasthouden aan ingeroeste patronen is toch niet teveel gevraagd?
Ik heb alleen interesse in leuke feitjes via DM. Maar daar heb ik @Wereldgozer en @KingRoland al voor.quote:Op donderdag 21 januari 2021 11:09 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Mijn DM staat altijd open he. Een luisterend oor.
zal toch te maken hebben met de euforie rond dat vaccin, maar zoals een wijze coach ooit zeiquote:Op donderdag 21 januari 2021 11:06 schreef Predator40 het volgende:
in Israël zijn nu 43 miljoen mensen gevaccineerd en ze zitten nu rond het hoogste aantal besmettingen sinds het begin, dat schiet dus ook lekker op
Nu idd niet, dus waarom nu die symbolische avondklok? Waarom niet de files en luchtkwaliteit weer verbeteren zoals in maart?quote:Op donderdag 21 januari 2021 11:09 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Nu niet nee.
Wat zou je ervan vinden als de avondklok in april en mei ook nog geldt?
Wauw.... wat ben ik blij dat ik jou niet ben.quote:Op donderdag 21 januari 2021 11:08 schreef Gia het volgende:
[..]
Van zoveel mensen liggen de verenigingen en daarmee hun sociale contacten al maandenlang stil.
Waarom mag het jou niet raken?
Dan heb je een paar weken geen biertje met een maat in de avonduren. Ga je in het weekend en blijf je pitten. Dan heb je al meer dan menig ander in Nederland.
Ook dan klopt het niet. Hebben 8,5 miljoen inwoners. Dus geen flauw idee hoe je erbij komt met je 43 miljoen.quote:Op donderdag 21 januari 2021 11:09 schreef Predator40 het volgende:
[..]
oh sorry, doses geprikt dan ....
100% verwacht die houden nooit hun rug recht als het erop aankomt.quote:
De bevolking is de afgelopen jaren wel rap toegenomen daar zie ik.quote:Op donderdag 21 januari 2021 11:06 schreef Predator40 het volgende:
Zuipen bij je maten kan nog steeds, je moet alleen wat langer doorgaanquote:Op donderdag 21 januari 2021 11:09 schreef muzas het volgende:
Maar waarom is die avondklok zo'n probleem als je toch al verwacht wordt zo veel mogelijk thuis te blijven?
Ja het is niet leuk dat je niet meer kan zuipen bij je maten, maar dat is een beetje het idee erachter ook...?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |