Haha, Naomiquote:Op donderdag 21 januari 2021 09:15 schreef Li0nHeart het volgende:
Daan : Ik heb met mezelf afgesproken dat ik niemand ga vertellen op wie ik stem.
Naomi : Dat hoeft ook niet. Sommige mensen komen naar me toen en zeggen, ik heb niet op jou gestemd, maar liegen. Ik ga het aan niemand vragen.
Heel eerlijk denk ik dat ze een rol speelt. De Britt Dekker rol van grote flapuit. Alleen gaat ze daar te ver in en komt het af en toe niet echt over.quote:Op donderdag 21 januari 2021 09:04 schreef Li0nHeart het volgende:
Jill : Weet je wat ik wil trainen? De kringspier
Els: Hou je van anaal?
Jill : Nee, absoluut niet .. ook nog nooit .. eh.. geproefd.
Iedereen in een deuk
Jill : iiiiiieeee. .. geprobeerd.
Al moeten we die schutting eruit rijden met een Hummer!quote:Op donderdag 21 januari 2021 09:09 schreef Blackprinces het volgende:
Als de schutting helemaal los is gaat naat ontsnappen zegt ze...
Oke! Ik heb gereedschap nodig! Nuuu!
Heb het idee dat ze heel haar leven de slachtoffer rol speelt. Ik die het met iedereen goed voor heb belazeren mij altijd. Ben de dupe van mijn goedheid.quote:Op donderdag 21 januari 2021 09:18 schreef Juan_Roman het volgende:
Wat een slang die Daan. Ongelofelijk hoe hard mensen kunnen liegen.
Ik vind dit wel een feit..quote:Op donderdag 21 januari 2021 09:22 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Daan is een naar mens zeg bah
Daar komt ze vandaag wel achter als ze met 3 naar de exitroom gaan.quote:Op donderdag 21 januari 2021 09:23 schreef Mjelleke het volgende:
Oh Naomi moest eens weten dat Daan op haar gestemd heeft en niet René zoals ze denkt
Of Thomas en Jowi. Denk wel dat ze weet dat Daan niet te vertrouwen is. Want ze had het over schijnheilig nu de hele tijd mij opzoeken en lief doen in mijn gezicht.quote:Op donderdag 21 januari 2021 09:23 schreef Mjelleke het volgende:
Oh Naomi moest eens weten dat Daan op haar gestemd heeft en niet René zoals ze denkt
denk toch wel dat Rene naar huis gaat vanavondquote:Op donderdag 21 januari 2021 09:24 schreef MissyZ het volgende:
Ben ik de enige die het zeer irritant vind dat Liese zo zelfverzekerd is over vanavond?
Ze gaf al meerdere keren aan dat ze wel Safe zou zijn.
Rene maakt er grapjes over, maar die beseft dat die misschien naar huis gaat.
Naomi is een wrak.
Liese haar houding....daarom is er massaal op haar gestemd.
Ja, dat proberen ze als verklaring te geven. De echte reden is, is dat ze een goede speler is en de hottub mafia de kutbelgen eruit wil stemmen, met Liese voorop, omdat zij een bedreiging is. Alle andere redenen zijn fluff. En de hottub mafia heeft de rest meegekregen met het eindeloze redenen en complotten.quote:Op donderdag 21 januari 2021 09:24 schreef MissyZ het volgende:
Ja en terecht dat ze zo is. Ze won al een keer van ziko, René verloor al eens van Els. En Liese heeft een Grote fanbase en het Limburg gevoel mee.quote:Op donderdag 21 januari 2021 09:24 schreef MissyZ het volgende:
Ben ik de enige die het zeer irritant vind dat Liese zo zelfverzekerd is over vanavond?
Naomi is een wrak.
Zou dat helemaal niet erg vinden en zijn meisje ook niet.quote:Op donderdag 21 januari 2021 09:27 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
denk toch wel dat Rene naar huis gaat vanavond
Thats my boy....quote:Op donderdag 21 januari 2021 09:28 schreef Blackprinces het volgende:
![]()
![]()
Naat: ik zie bijna niks zonder bril..
Renee steekt middelvinger op naar dr
Hij had er helemaal niet in moeten gaan. zulke rls zijn meedogenloos, of wilde hij ook op deze manier beroemd wordenquote:Op donderdag 21 januari 2021 09:28 schreef MissyZ het volgende:
[..]
Zou dat helemaal niet erg vinden en zijn meisje ook niet.
Maar voor hem wel.
Dit wil die, en zoals ze allemaal zeggen; 'Hij is nog niet klaar".
Ik mis te veel leuke dingenquote:Op donderdag 21 januari 2021 09:28 schreef Blackprinces het volgende:
![]()
![]()
Nope.quote:Op donderdag 21 januari 2021 09:30 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Hij had er helemaal niet in moeten gaan. zulke rls zijn meedogenloos, of wilde hij ook op deze manier beroemd worden
Niets mis met Lieses zelfverzekerde houding. Ze heeft al een keer gewonnen terwijl René in feite al een keer is weggestuurd en het zelfs niet kon winnen van Els, die qua populariteit onderaan de lijst bungelt.quote:Op donderdag 21 januari 2021 09:24 schreef MissyZ het volgende:
Naomi is een wrak.
ja en op twitter staat els begrijpt niet wat het bedoeltquote:Op donderdag 21 januari 2021 09:28 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ja, dat proberen ze als verklaring te geven. De echte reden is, is dat ze een goede speler is en de hottub mafia de kutbelgen eruit wil stemmen, met Liese voorop, omdat zij een bedreiging is. Alle andere redenen zijn fluff. En de hottub mafia heeft de rest meegekregen met het eindeloze redenen en complotten.
Ben het niet met je eens, zij is totaal niet toegankelijk. Zoals ze eerst met Ziko was totaal afgescheiden van de groep heeft ze nu met Naomi in iets mindere mate maar keert zich af van bewoners die haar niks doen op een niet vriendelijke manier.quote:Op donderdag 21 januari 2021 09:28 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ja, dat proberen ze als verklaring te geven. De echte reden is, is dat ze een goede speler is en de hottub mafia de kutbelgen eruit wil stemmen, met Liese voorop, omdat zij een bedreiging is. Alle andere redenen zijn fluff. En de hottub mafia heeft de rest meegekregen met het eindeloze redenen en complotten.
"kutnijd".......Jowi en Thomas?quote:Op donderdag 21 januari 2021 09:32 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Niets mis met Lieses zelfverzekerde houding. Ze heeft al een keer gewonnen terwijl René in feite al een keer is weggestuurd en het zelfs niet kon winnen van Els, die qua populariteit onderaan de lijst bungelt.
Dat Liese zoveel stemmen heeft gegenereerd is vooral ingegeven door kutnijd.
quote:Op donderdag 21 januari 2021 09:28 schreef Blackprinces het volgende:
![]()
![]()
Als Nederlander zou je toch moeten weten dat zelfvertrouwen hebben een goede karaktereigenschap is.quote:Op donderdag 21 januari 2021 09:24 schreef MissyZ het volgende:
Naomi is een wrak.
Dat is in principe een sanctie.quote:Op donderdag 21 januari 2021 09:34 schreef Chanel5 het volgende:
Els doet haar hand op de mic als ze met die Nath praat
Jowi Thomas en René zijn meelopers. Nathalie is al van de Eerste dag Liese aan t viseren. Quite "als dit op straat was geweest had Ik je Nu een klap gegeven "quote:
Mmm..; Zij houdt zich door deze uitspraken sterk voor vanavond.quote:Op donderdag 21 januari 2021 09:24 schreef MissyZ het volgende:
Naomi is een wrak.
Jowi is zelf graag de diva van het huis en Thomas encanailleert zich met de slangengroep en loopt als een hondje achter Jill aan.quote:
Dat was een Theo quote.quote:Op donderdag 21 januari 2021 09:36 schreef Kefke04 het volgende:
[..]
Jowi Thomas en René zijn meelopers. Nathalie is al van de Eerste dag Liese aan t viseren. Quite "als dit op straat was geweest had Ik je Nu een klap gegeven "
nattekut willt als zij de badkamer "WauuW" met liese had,zo naar huis inklusive huilkrampquote:Op donderdag 21 januari 2021 09:36 schreef Kefke04 het volgende:
[..]
Jowi Thomas en René zijn meelopers. Nathalie is al van de Eerste dag Liese aan t viseren. Quite "als dit op straat was geweest had Ik je Nu een klap gegeven "
Maar dan wel beweren dat ze helemaal zichzelf is daar?quote:Op donderdag 21 januari 2021 09:36 schreef Kefke04 het volgende:
[..]
Zoals die van Theo....met te veel zelfvertrouwen kan je diep vallen en afgaan.quote:Op donderdag 21 januari 2021 09:34 schreef Juan_Roman het volgende:
[..]
Als Nederlander zou je toch moeten weten dat zelfvertrouwen hebben een goede karaktereigenschap is.
Dat ben ik met je eens.quote:Op donderdag 21 januari 2021 09:40 schreef Kefke04 het volgende:
René heeft vooral zichzelf in de voet geschoten als ie Nathalie of Els had genomineerd had ie meer kans gehad. Nu lijkt hij een Vogel voor de kat als Ik Zou wat rondlees op sociale media.
Hij wilde ook niet op Liese stemmen, maar heeft zich laten ompraten.quote:Op donderdag 21 januari 2021 09:37 schreef MissyZ het volgende:
[..]
Dat was een Theo quote.
René loopt met niemand mee. Die stemde Liese en Zoey op gevoel.
En niet op Naomi.
Waar dwing ik je op wie je moet stemmen?quote:Op donderdag 21 januari 2021 09:42 schreef suzi1 het volgende:
missy, stop die act, ik stem zelf op wie ik wil
Ken jij Rene persoonlijk?quote:Op donderdag 21 januari 2021 09:37 schreef MissyZ het volgende:
[..]
Dat was een Theo quote.
En niet op Naomi.
quote:Op donderdag 21 januari 2021 09:42 schreef MissyZ het volgende:
Zoek een plekje waar je aura zich prettig voelt...
Lopen allemaal naar buiten.
quote:Op donderdag 21 januari 2021 09:43 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
missy wil een icoon zijn op fok
Dat was meer voor Jill, die veel moeite had met Lieze.quote:Op donderdag 21 januari 2021 09:42 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Hij wilde ook niet op Liese stemmen, maar heeft zich laten ompraten.
Ik blijf erbij dat het stom is geweest dat hij mee heeft geholpen Liese op de nominatiestoel te krijgen. Tegenover Nathalie maakt hij grotere kans door te gaan.
ik heb dat ook wel wat jij ziet. ze is gefixeerd erop. rene wil bekende nederlander worden mizzy belangrijke fokster nuquote:Op donderdag 21 januari 2021 09:43 schreef suzi1 het volgende:
je wil hem te graag goedpraten hier valt me op. alsof je een fan van hem bent ipv zn moeder
vor gaan of blijven?quote:Op donderdag 21 januari 2021 09:44 schreef Rhosyn het volgende:
Goedemorgen.![]()
Net op Renee gestemd. Mensen die ik ken stemmen ook allemaal op Renee.
quote:
Vreemde manier van opletten en lezen hebben jullie.quote:Op donderdag 21 januari 2021 09:44 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
ik heb dat ook wel wat jij ziet. ze is gefixeerd erop. rene wil bekende nederlander worden mizzy belangrijke fokster nu
Mizzy is gewoon eerlijk, kritisch en realistisch. Ik zie het ook zo namelijk.quote:Op donderdag 21 januari 2021 09:44 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
ik heb dat ook wel wat jij ziet. ze is gefixeerd erop. rene wil bekende nederlander worden mizzy belangrijke fokster nu
quote:Op donderdag 21 januari 2021 09:46 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Blijven Mario. Je kan niet anders dan op blijven stemmen.
nee bevooroordeeld dus . schrijft dat het haar zoon isquote:Op donderdag 21 januari 2021 09:46 schreef Mjelleke het volgende:
[..]
Mizzy is gewoon eerlijk, kritisch en realistisch. Ik zie het ook zo namelijk.
als natt wat ontspannt laat zij straks enquote:Op donderdag 21 januari 2021 09:45 schreef JACM het volgende:
Ontspan...
Ontspan je tenen...
ONTSPAN DAN!!
Je bent nu relaxt..
op wie heb je?quote:Op donderdag 21 januari 2021 09:48 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
ik wilde ook op rene stemmen dat hij mocht blijven . maar hier door juist van gedachten veranderd
precies zo hierquote:Op donderdag 21 januari 2021 09:48 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
ik wilde ook op rene stemmen dat hij mocht blijven . maar hier door juist van gedachten veranderd
liese wilde op rene maar niet gedaan nuquote:
Daarom vind ik het dapper dat ze hier is.quote:Op donderdag 21 januari 2021 09:49 schreef lonneberga het volgende:
als mijn kind daar zat zou Fok het laatste zijn waar ik zou komen,alles en iedereen wordt afgezeken.
ik denk om te promotenquote:Op donderdag 21 januari 2021 09:49 schreef lonneberga het volgende:
als mijn kind daar zat zou Fok het laatste zijn waar ik zou komen,alles en iedereen wordt afgezeken.
Het hoofddoel was 'Liese eruit'. Voordat er genomineerd moest worden wisten de bewoners niet eens zeker dat er een bank met 3 personen zou komen. Voor het stemmen op de tweede (of eigenlijk derde) persoon waren de afspraken niet in beton gegoten. Sommige bewoners bekenden later aan elkaar dat ze het toch niet over hun hart konden verkrijgen om op Naomi te stemmen, zodat het maar Zoey moest worden. In ieder geval iemand uit het K3-groepje. Ze hebben vooraf nog zitten rekenen hoeveel stemmen er nodig zouden zijn om iemand op de bank te krijgen.quote:Op donderdag 21 januari 2021 09:37 schreef MissyZ het volgende:
[..]
Dat was een Theo quote.
En niet op Naomi.
dan verander jij nogal eens van nick?quote:Op donderdag 21 januari 2021 09:50 schreef MissyZ het volgende:
[ afbeelding ]
Ik kwam al op Fok toen het licht nog moest worden uitgevonden en kan heel goed relativeren hoor.
dus op liese? goed gedaanquote:Op donderdag 21 januari 2021 09:49 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
liese wilde op rene maar niet gedaan nu
Daarom heeft Theo ook gecapituleerd. Dat zie ik Liese niet snel doen.quote:Op donderdag 21 januari 2021 09:39 schreef zodeju het volgende:
[..]
Zoals die van Theo....met te veel zelfvertrouwen kan je diep vallen en afgaan.
Dat vind ik wel knap. Mijn moeder zou dat echt niet kunnenquote:Op donderdag 21 januari 2021 09:50 schreef MissyZ het volgende:
[ afbeelding ]
Ik kwam al op Fok toen het licht nog moest worden uitgevonden en kan heel goed relativeren hoor.
quote:
Dat klopt.quote:Op donderdag 21 januari 2021 09:51 schreef suzi1 het volgende:
[..]
dan verander jij nogal eens van nick?
Theo was een zwakkeling die constant bezig was met het spel. Het feit dat hij er zelf uitstapte nadat hij op de vingers werd getikt zegt alles. Met misplaatst zelfvertrouwen val je idd diep.quote:Op donderdag 21 januari 2021 09:39 schreef zodeju het volgende:
[..]
Zoals die van Theo....met te veel zelfvertrouwen kan je diep vallen en afgaan.
Het rare is dat MissyZ al vanaf het begin meedoet en niemand heeft gemerkt dat ze de moeder is van Rene, maar nu ze dat bekent heeft gemaakt is het allemaal zogenaamd zo duidelijk als of ze dwingt om op haar zoon te stemmen.quote:Op donderdag 21 januari 2021 09:49 schreef lonneberga het volgende:
Die had hem al gelijk ontspannen uit zijn broek hangen! Nou of juist gespannnen.quote:
ik weet dat ik eerder mizzy wel ok vond hoor. nu vast nog wel, maar ik vertrouw niemand in dit 'huis'quote:Op donderdag 21 januari 2021 09:56 schreef zodeju het volgende:
[..]
Het rare is dat MissyZ al vanaf het begin meedoet en niemand heeft gemerkt dat ze de moeder is van Rene, maar nu ze dat bekent heeft gemaakt is het allemaal zogenaamd zo duidelijk als of ze dwingt om op haar zoon te stemmen.
Hij was toch professional yoga doener?quote:Op donderdag 21 januari 2021 09:57 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Ja die had gelijk met zn broek op zn enkels gelopen
Klopt.quote:Op donderdag 21 januari 2021 09:56 schreef zodeju het volgende:
[..]
Het rare is dat MissyZ al vanaf het begin meedoet en niemand heeft gemerkt dat ze de moeder is van Rene, maar nu ze dat bekent heeft gemaakt is het allemaal zogenaamd zo duidelijk als of ze dwingt om op haar zoon te stemmen.
Tuurlijk is zij trots en weet zich in te houden om er niet als een gestoorde op in te gaan als iemand commentaar heeft. Vindt dat knap zou het niet kunnen.
Hij had het uitgevonden.quote:Op donderdag 21 januari 2021 09:57 schreef engine het volgende:
[..]
Hij was toch professional yoga doener?
Schamen hoef je je pas als je de moeder van Terror Jaap bent.quote:Op donderdag 21 januari 2021 09:51 schreef Li0nHeart het volgende:
Rene is best ok, op wat puntjes richting Nathalie na. Dus denk niet dat MissyZ zich hoeft te schamen om hier te komen. We zijn best aardig (volgens mij) richting Rene, ookal voordat we dit wisten.
O ja, lompe boerquote:Op donderdag 21 januari 2021 09:58 schreef mario390 het volgende:
theo zei erder als hie els neukt
neukt hij erder en hond met rokje![]()
![]()
Het rare is dat alle mannen daar haar een topwijf vinden.....zien wij het nu zo verkeerd of is ze zo goed in het manipuleren. Zelfs Daan springt niet uit haar vel met het constant ontwijken van haar taken.quote:Op donderdag 21 januari 2021 09:49 schreef Li0nHeart het volgende:
Ik hoop heel erg dat, als Rene blijft, hij inderdaad gaat laten zien dat hij z'n eigen weg volgt. Want ikzelf zie het nu niet zo. Maar goed, ik ken hem dan ook verder niet. Ik zie nu dat hij Nathalie een topwijf vindt, en zich wel erg in haar invloedssfeer bevindt.
Zat jij ook niet op VOL destijds?quote:Op donderdag 21 januari 2021 09:52 schreef MissyZ het volgende:
[..]
Dat klopt.
MissJ. was het eerst.
[ afbeelding ]
VOLquote:Op donderdag 21 januari 2021 09:59 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Zat jij ook niet op VOL destijds?
Hehe.........quote:Op donderdag 21 januari 2021 09:59 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Zat jij ook niet op VOL destijds?
Ok, je hebt me overtuigd. Maar vindt het nog steeds niet handig dat ze zelf zegt ik kom terug. Denk het maar zeg het niet hardop.quote:Op donderdag 21 januari 2021 09:53 schreef Juan_Roman het volgende:
[..]
Theo was een zwakkeling die constant bezig was met het spel. Het feit dat hij er zelf uitstapte nadat hij op de vingers werd getikt zegt alles. Met misplaatst zelfvertrouwen val je idd diep.
Liese is gewoon zichzelf en gaat niet schijnheilig tegen mensen beginnen zeveren om zieltjes te winnen. In tegenstelling tot bijvoorbeeld Nathalie die René en Jill probeert in te palmen. Zelfs Nathalie en Els hebben buiten het spel amper iets met elkaar qua interesses. 80% van de tijd gaat het bij hun over nomineren en roddelen, daarbuiten geen raakvlakken. Ze houden aan elkaar vast omdat ze weten dat ze zo sterker staan in het spel. Amper leuke gesprekken, terwijl bijvoorbeeld Liese gewoon leuke gesprekken heeft met mensen waarmee ze een klik heeft.
Je kan nu eenmaal niet met iedereen klikken. Dan heb ik liever dat je jezelf blijft en met minder mensen goed klikt, ipv je anders te gaan gedragen en met mensen mee te praten om jezelf populair te maken.
Bovendien heeft Liese al een nominatie overleefd, toen bleef ze ook positief denken, dus ik zie niet in wat er mis is met dat nu opnieuw te doen.
zij had ochtend en kusje gekregenquote:Op donderdag 21 januari 2021 10:02 schreef Sangha het volgende:
Jill is thomas weer aan het uitdagen, hij gaat er niet op in...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |