abonnement Unibet Coolblue
pi_197544210
Ik kom niet meer bij! 😂

twitter
Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
  Redactie Sport / Supervogel donderdag 21 januari 2021 @ 07:02:21 #102
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_197544365
twitter


Cruz :')
  donderdag 21 januari 2021 @ 07:36:32 #103
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_197544484
quote:
10s.gif Op donderdag 21 januari 2021 07:02 schreef Pino112 het volgende:
[ twitter ]

Cruz :')
En naast dat: wie gelooft er nou dat stemmendief Cruz ook maar een ruk geeft om Pittsburgh (PA).

quote:
Ted Cruz says he will present the Pennsylvania election mail-in ballot lawsuit if the Supreme Court decides to hear it.

The senator from Texas will front Congressman Mike Kelly’s attempt to overturn the election for Donald Trump if the country’s top court choses to take it.

Mr Kelly wants the Supreme Court to throw out more than 2.5 million mail-in votes cast in the 3 November election.

If those votes were declared unconstitutional it could give Mr Trump a victory in Pennsylvania, which Joe Biden won by 80,000 votes.
Cruz :r

En ten derde:
quote:
Donald Trump may claim to represent the citizens of Pittsburgh, but the mayor of the Steel City said he supports Paris.

Bill Peduto, the mayor of Pittsburgh, fired back after Trump referenced the city in his speech defending the White House’s decision to withdraw the US from the Paris climate accord.

“I was elected to represent the citizens of Pittsburgh, not Paris,” Trump said, speaking in the White House rose garden on Thursday.

Peduto seized on the comment, countering that Pittsburgh voted for Trump’s opponent, Hillary Clinton, during the 2016 presidential election. “Fact: Hillary Clinton received 80% of the vote in Pittsburgh,” he wrote. “Pittsburgh stands with the world and will follow Paris agreement.”
He continued: “As the mayor of Pittsburgh, I can assure you that we will follow the guidelines of the Paris agreement for our people, our economy and future.”
Cruz :r

[ Bericht 28% gewijzigd door Szura op 21-01-2021 07:42:05 ]
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_197544572
quote:
0s.gif Op donderdag 21 januari 2021 04:11 schreef Dutch_view het volgende:
Ik ben nu heeeeel erg Van Jones CNN moe :O :O :z
Don Lemon is erger…..
Honey ! Take me drunk, i am home !
pi_197544596
quote:
10s.gif Op donderdag 21 januari 2021 07:02 schreef Pino112 het volgende:
[ twitter ]

Cruz :')
Wat? Zou hij gewoon echt totaal niet weten wat het is? Zijn een aantal van die wetgevers echt zó onwetend?

[ Bericht 1% gewijzigd door SnertMetChoco op 21-01-2021 08:05:24 ]
pi_197544643
quote:
0s.gif Op donderdag 21 januari 2021 08:00 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]

Wat? Zou hij gewoon echt totaal niet weten wat het is? Zijn een aantal van die wetgevers echt zó onwetend?
Nee, zo wereldvreemd is Cruz niet. Hij rekent echter op de onwetendheid van zijn (potentiële) aanhangers.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_197544689
Toch nog rellen in Portland en Seattle! In Portland werd zelfs het hoofdkwartier van de Democraten overhoop gehaald! :o

twitter


  donderdag 21 januari 2021 @ 08:49:33 #108
8369 speknek
Another day another slay
pi_197544889
Net de kinderen naar school gebracht. Wat voor belachelijk corrupts heeft de president van de Bananenrepubliek van Amerika nu weer gedaan vannacht?

Niets?

Curieus.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_197544919
Nog niets corrupts?

Valse start. :{ ;)
"The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
  Eindredactie Sport / Forummod donderdag 21 januari 2021 @ 08:52:49 #110
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_197544921
quote:
10s.gif Op donderdag 21 januari 2021 07:02 schreef Pino112 het volgende:
[ twitter ]

Cruz :')
Het proces van Nürnberg ging ook vooral over wat schavuiten in de Duitse stad Nürnberg. Schandalig dat daar zoveel aandacht voor was/is.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_197544955
quote:
0s.gif Op donderdag 21 januari 2021 08:21 schreef Aurelius het volgende:
Toch nog rellen in Portland en Seattle! In Portland werd zelfs het hoofdkwartier van de Democraten overhoop gehaald! :o

[ twitter ]

[ afbeelding ]
8 gearresteerd en de groep was zo'n 150 man groot, wat ook te zien is op dat fotootje. Blijft toch wonderlijk hoe groot dat fenomeen in Portland is.

Wat meer informatie:
Protesters gather, damage Democratic headquarters in Oregon (PBS)

Met VPN: 8 arrested after windows smashed at Democratic Party of Oregon building in Northeast Portland (lokaal nieuws)

Al had ik de indruk uit wat eerder gepost werd over Ngo dat er veel meer "verwacht" werd dan dit.

[ Bericht 5% gewijzigd door SnertMetChoco op 21-01-2021 09:04:41 ]
pi_197544970
quote:
0s.gif Op donderdag 21 januari 2021 08:21 schreef Aurelius het volgende:
Toch nog rellen in Portland en Seattle! In Portland werd zelfs het hoofdkwartier van de Democraten overhoop gehaald! :o

[ twitter ]

[ afbeelding ]
Welke splintergroepering doet dit nu weer :?
Geen antifa, geen MAGA, geen BLM... Een of ander groepje anarcho's pretending in naam van antifa of BLM misschien?
beter een knipoog dan een blauw oog
pi_197544987
quote:
0s.gif Op donderdag 21 januari 2021 08:57 schreef Knipoogje het volgende:

[..]

Welke splintergroepering doet dit nu weer :?
Geen antifa, geen MAGA, geen BLM... Een of ander groepje anarcho's pretending in naam van antifa of BLM misschien?
Zo te zien extreem-linkse anarchisten, dus een groot deel zal wel antifa geweest zijn, wat ook de fetish is van de eigenaar van het Twitter account van de aangehaalde tweet.
pi_197545010
Duidelijk aanhangers van Trump. Zo zien Antifa-leden er niet uit. Die dragen namelijk bizonhoorns en Amerikaanse vlaggen is mij verteld.
nee, jij dan!
pi_197545134
Als Andy Ngo mensen Antifa noemt, zijn het meestal rechtsextremisten.

Leuk geprobeerd.
Spoilers!
pi_197545192
Mwah, dit is gewoon de Antifa van Portland hoor. Is daar nogal groot en georganiseerd.
pi_197545196
quote:
1s.gif Op donderdag 21 januari 2021 09:13 schreef Lucky_Strike het volgende:
Als Andy Ngo mensen Antifa noemt, zijn het meestal rechtsextremisten.

Leuk geprobeerd.
Het komt wel eens voor, maar om nou 150 rechts-extremisten op de been te krijgen die allemaal ook dit soort gear in huis hebben gehaald lijkt me meer wat voor BNW.

Er zijn trouwens ook namen van de 8 gearresteerden, dus als die niet horen bij wat het tweede artikel wat ik postte "far-left anti-police demonstrators" noemt, hadden ze dat waarschijnlijk wel vermeld:

22-year-old Kyle Romstad of Portland, Criminal Mischief II
22-year-old Kaiave Douvia, of Portland, Criminal Mischief I
18-year-old Jean V. Paris, of Albany, Interfering with a Peace Officer, Criminal Mischief III, Resist Arrest
18-year-old Alyssa Hartley Davis, of Albany, Interfering with a Peace Officer, Disorderly Conduct II
25-year-old Austin N. Nuchraska, of McMinnville, Possession of a Destructive Device, Criminal Mischief I
25-year-old Nicole Aria Rose, of Portland, Criminal Mischief I
31-year-old Darnell Kimberlin, of Portland, Reckless Burning, Criminal Mischief II
38-year-old Davis Alan Beeman, of Vancouver, WA, Riot, Disorderly Conduct II
pi_197545279
quote:
0s.gif Op donderdag 21 januari 2021 09:16 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]

Het komt wel eens voor, maar om nou 150 rechts-extremisten op de been te krijgen die allemaal ook dit soort gear in huis hebben gehaald lijkt me meer wat voor BNW.

Er zijn trouwens ook namen van de 8 gearresteerden, dus als die niet horen bij wat het tweede artikel wat ik postte "far-left anti-police demonstrators" noemt, hadden ze dat waarschijnlijk wel vermeld:

22-year-old Kyle Romstad of Portland, Criminal Mischief II
22-year-old Kaiave Douvia, of Portland, Criminal Mischief I
18-year-old Jean V. Paris, of Albany, Interfering with a Peace Officer, Criminal Mischief III, Resist Arrest
18-year-old Alyssa Hartley Davis, of Albany, Interfering with a Peace Officer, Disorderly Conduct II
25-year-old Austin N. Nuchraska, of McMinnville, Possession of a Destructive Device, Criminal Mischief I
25-year-old Nicole Aria Rose, of Portland, Criminal Mischief I
31-year-old Darnell Kimberlin, of Portland, Reckless Burning, Criminal Mischief II
38-year-old Davis Alan Beeman, of Vancouver, WA, Riot, Disorderly Conduct II
Ik denk bij nader inzien dat je gelijk hebt in dit geval.
Spoilers!
pi_197545492
quote:
0s.gif Op donderdag 21 januari 2021 09:16 schreef kipknots het volgende:
Mwah, dit is gewoon de Antifa van Portland hoor. Is daar nogal groot en georganiseerd.
Het zijn in ieder geval makkelijk beinvloedbare wappies die tegen hun eigen belangen in acties ondernemen. Als je nu actie voert tegen de democratische partij, dan heb je het niet helemaal begrepen of je wordt aangestuurd door iemand met een agenda.
beter een knipoog dan een blauw oog
  donderdag 21 januari 2021 @ 09:49:52 #120
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_197545630
quote:
0s.gif Op donderdag 21 januari 2021 09:16 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]

Het komt wel eens voor, maar om nou 150 rechts-extremisten op de been te krijgen die allemaal ook dit soort gear in huis hebben gehaald lijkt me meer wat voor BNW.

Er zijn trouwens ook namen van de 8 gearresteerden, dus als die niet horen bij wat het tweede artikel wat ik postte "far-left anti-police demonstrators" noemt, hadden ze dat waarschijnlijk wel vermeld:

22-year-old Kyle Romstad of Portland, Criminal Mischief II
22-year-old Kaiave Douvia, of Portland, Criminal Mischief I
18-year-old Jean V. Paris, of Albany, Interfering with a Peace Officer, Criminal Mischief III, Resist Arrest
18-year-old Alyssa Hartley Davis, of Albany, Interfering with a Peace Officer, Disorderly Conduct II
25-year-old Austin N. Nuchraska, of McMinnville, Possession of a Destructive Device, Criminal Mischief I
25-year-old Nicole Aria Rose, of Portland, Criminal Mischief I
31-year-old Darnell Kimberlin, of Portland, Reckless Burning, Criminal Mischief II
38-year-old Davis Alan Beeman, of Vancouver, WA, Riot, Disorderly Conduct II
ME-uitrusting is ook hier wel makkelijk te krijgen.

Ik heb ook nog een wat van die zooi in de schuur liggen.

In een land als Amerika, wat zo gemilitariseerd is, lijkt me het helemaal een eitje.
"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
pi_197545709
quote:
0s.gif Op donderdag 21 januari 2021 09:49 schreef DustPuppy het volgende:

[..]

ME-uitrusting is ook hier wel makkelijk te krijgen.

Ik heb ook nog een wat van die zooi in de schuur liggen.

In een land als Amerika, wat zo gemilitariseerd is, lijkt me het helemaal een eitje.
Zou de uitdaging niet veel meer zijn om 150 man wat te laten doen in samenspraak zonder dat het lekt?

Maar neem je dit nou serieus of is het meer een soort van hypothetische gedachte?
pi_197545711
quote:
10s.gif Op donderdag 21 januari 2021 07:02 schreef Pino112 het volgende:
[ twitter ]

Cruz :')
Zijn er eigenlijk realistische alternatieven bij de Republikeinen voor Pence/Trump/Cruz in 2024?
  donderdag 21 januari 2021 @ 09:55:38 #123
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_197545727
quote:
0s.gif Op donderdag 21 januari 2021 09:54 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]

Zou de uitdaging niet veel meer zijn om 150 man wat te laten doen in samenspraak zonder dat het lekt?

Maar neem je dit nou serieus of is het meer een soort van hypothetische gedachte?
Probleem met Antifa is natuurlijk gebrek aan centrale aansturing. Dus dat hier 150 man Antifa stond in 'uitrusting' vond ik inderdaad niet echt geloofwaardig.
"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
  donderdag 21 januari 2021 @ 09:55:56 #124
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_197545733
quote:
0s.gif Op donderdag 21 januari 2021 08:21 schreef Aurelius het volgende:
Toch nog rellen in Portland en Seattle! In Portland werd zelfs het hoofdkwartier van de Democraten overhoop gehaald! :o

[ twitter ]

[ afbeelding ]
Wat een vies tuig weer.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_197545748
quote:
0s.gif Op donderdag 21 januari 2021 09:55 schreef DustPuppy het volgende:

[..]

Probleem met Antifa is natuurlijk gebrek aan centrale aansturing. Dus dat hier 150 man Antifa stond in 'uitrusting' vond ik inderdaad niet echt geloofwaardig.
Je denkt dus niet dat het in belangrijke mate antifa-lui waren, maar een groep rechts-extremisten? Ondanks de arrestaties waaruit niet blijkt dat het rechts-extremisten waren?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')