Deelnemersquote:Succesvolle kennisquiz vanaf maandag 15 juli op NPO 2
Wie wordt deze zomer De slimste mens? Vanaf maandag 15 juli keert de succesvolle kennisquiz De slimste mens terug op NPO 2. Onder leiding van Philip Freriks en het kritisch oog van kritisch en enig jurylid Maarten van Rossem gaan dagelijks drie prominente Nederlanders de strijd aan.
quote:Wie o wie is De slimste mens? Nieuwsmakers, politici, acteurs, en vele andere prominenten maken zich op voor de strijd om de eervolle titel van 'de slimste mens' in de wacht te slepen.
De slimste mens is een tv-quiz waarbij het niet alleen gaat om kennis en algemene ontwikkeling, maar ook om associatief kunnen denken. Kritisch jurylid Maarten van Rossem staat Philip Freriks bij en levert op zijn geheel eigen wijze commentaar op de kandidaten en hun kennis.
Iedere werkdag ontvangt presentator Philip Freriks drie Bekende Nederlanders die aanspraak maken op de titel 'de slimste mens'. Per aflevering valt één kandidaat af. De volgende dag komt een nieuwe deelnemer in de plaats. Wie zich het langst staande houdt in de vragenarena en de bloedspannende finale overleeft, mag zich De slimste mens noemen!
GRAAGquote:
Ik denk dat bijna heel kijkend Nederland dat hooptquote:
me wishes hardquote:
ja en dan hoor je sportief spelenquote:
Net als gewoon wat landen op noemen...quote:
Ja, die extra seconden hadden niet uitgemaakt.quote:Op woensdag 20 januari 2021 21:17 schreef tompsv18 het volgende:
Jezus wat een makkelijke laatste vraag
schoonmaakmiddelquote:
Liever Emmaquote:
#teamEmma en #teamRobquote:Op woensdag 20 januari 2021 21:19 schreef Cee het volgende:
[..]
Zeker, Emma is tof. Maar ik denk dat die twee gaan botsen.
quote:Op woensdag 20 januari 2021 21:18 schreef Martinello het volgende:
De gifbeker is nog niet leeg helaas.
Moet zij weten.quote:Op woensdag 20 januari 2021 21:18 schreef Slobeend het volgende:
Morgen gaat Emma dat boeltje vermorzelen @:koffieplanter
Dat is een hilarische act die jij duidelijk niet snapt en te serieus neemt omdat je een burgerlul bent.quote:Op woensdag 20 januari 2021 21:25 schreef Kreator het volgende:
"ik speel fair en niet tactisch tot het eind. Elke dag "
Dag twee: speelt tactisch en lukt eroverheen als er iets van gezegd wordt. Wat een kneus.
quote:Op woensdag 20 januari 2021 12:28 schreef Oliver23 het volgende:
Voorspellinkje:
Vanavond: Caroline eraf
Morgen: Emma eraf
Vrijdag: Tijl wint
Matige poging, Hans.quote:Op woensdag 20 januari 2021 21:29 schreef Chia het volgende:
[..]
Dat is een hilarische act die jij duidelijk niet snapt en te serieus neemt omdat je een burgerlul bent.
Dat jij en veel mensen Tijl niet zo grappig vinden, daar kan ik zeker inkomen. Zijn humor ligt je of ligt je niet.quote:Op woensdag 20 januari 2021 21:29 schreef Chia het volgende:
[..]
Dat is een hilarische act die jij duidelijk niet snapt en te serieus neemt omdat je een burgerlul bent.
Ik vind die act vooral pijnlijk omdat hij echt zo'n net niet grappige komiek is.quote:Op woensdag 20 januari 2021 22:23 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Dat jij en veel mensen Tijl niet zo grappig vinden, daar kan ik zeker inkomen. Zijn humor ligt je of ligt je niet.
Maar dat half Nederland hem vanwege zijn act in dit spel een super arrogante en onsportieve lul vindt en nog net geen nationale feestdag in het leven wil roepen als hij eruit vliegt, daar gaan mijn haren recht van overeind staan. Dan neem je Tijl en het programma echt veel te serieus.
En De Tiende van Tijl was ook prima, zonder humor namelijk.quote:Op woensdag 20 januari 2021 23:02 schreef RedFever007 het volgende:
Tijl is een steontvervelense act. Ieder programma waar hij iets doet is knetter irritant. Alleen perfecte plaatje niet, daar vind ik hem zelfs grappig
Tijl voert geen act op. Hij is gewoon lekker zichzelf. En niet dat het altijd grappig is, maar het is in ieder geval geen saaie kandidaat. Hij is overigens absoluut niet arrogant, al snap ik dat hij op tv wel zo over kan komen.quote:Op woensdag 20 januari 2021 22:36 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik vind die act vooral pijnlijk omdat hij echt zo'n net niet grappige komiek is.
Hier ben ik het wel mee eens. Las ik in het vorige topic nou dat er doodsverwensingen waren weggehaald?quote:Op woensdag 20 januari 2021 22:23 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Dat jij en veel mensen Tijl niet zo grappig vinden, daar kan ik zeker inkomen. Zijn humor ligt je of ligt je niet.
Maar dat half Nederland hem vanwege zijn act in dit spel een super arrogante en onsportieve lul vindt en nog net geen nationale feestdag in het leven wil roepen als hij eruit vliegt, daar gaan mijn haren recht van overeind staan. Dan neem je Tijl en het programma echt veel te serieus.
Oh toch wel. Mooi.quote:Op woensdag 20 januari 2021 22:23 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Dat is met bijna elk programma zo waarbij men zich zit te ergeren aan kandidaten.quote:Op donderdag 21 januari 2021 06:57 schreef Idisrom het volgende:
De uitzendingen zijn al lang van te voren opgenomen. Alsof Tijl nog kan bijsturen n.a.v. de twittercommentaren..![]()
https://www.ad.nl/show/ro(...)-duidelijk~a491e3fd/
Ik zal het je nog sterker vertellen. Ik kijk die twee afleveringen niet meer. Hij zal er morgen ook nog zitten.quote:Op woensdag 20 januari 2021 22:23 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Oke doeiquote:Op donderdag 21 januari 2021 07:57 schreef Scheepskok het volgende:
[..]
Ik zal het je nog sterker vertellen. Ik kijk die twee afleveringen niet meer. Hij zal er morgen ook nog zitten.
Ik zit me kapot te ergeren omdat een teletubby met overgewicht zo nodig alle aandacht op zich wil en een leuke quiz om zeep helpt door die te kapen.
Haha, vanwaar teletubbie? En overgewicht? Hij is fit hoor. Dat is toch geen overgewicht wat hij heeft? Hij is gewoon goed in het spel, en maakt wat droge grapjes. Daar kan je van houden of niet. Beetje over the top af en toe, maar ach.quote:Op donderdag 21 januari 2021 07:57 schreef Scheepskok het volgende:
[..]
Ik zal het je nog sterker vertellen. Ik kijk die twee afleveringen niet meer. Hij zal er morgen ook nog zitten.
Ik zit me kapot te ergeren omdat een teletubby met overgewicht zo nodig alle aandacht op zich wil en een leuke quiz om zeep helpt door die te kapen.
Hij was een keer te gast bij Op1.quote:Op donderdag 21 januari 2021 09:42 schreef Lienekien het volgende:
Rob Kemps is wat mij betreft een prettige verrassing. Ik houd mij verre van het soort muziek en vertier waarmee hij zijn brood verdient, maar ik vind hem sympathiek, slim en gevat.
Sanderquote:Op donderdag 21 januari 2021 14:02 schreef avw1982 het volgende:
[..]
Hij was een keer te gast bij Op1.
Hij is lang niet zo gek als dat hij overkomt.
Eens. Je hebt soms toch onterecht beeld van iemand die zulke muziek maakt. Als dan het tegenovergestelde blijkt haal ik graag mijn ongelijk. Leuke gast, wel nog steeds vreselijke muziekquote:Op donderdag 21 januari 2021 09:42 schreef Lienekien het volgende:
Rob Kemps is wat mij betreft een prettige verrassing. Ik houd mij verre van het soort muziek en vertier waarmee hij zijn brood verdient, maar ik vind hem sympathiek, slim en gevat.
Ik heb dit destijds al gezien, maar mijn indruk is nu nog positieverquote:Op donderdag 21 januari 2021 14:02 schreef avw1982 het volgende:
[..]
Hij was een keer te gast bij Op1.
Hij is lang niet zo gek als dat hij overkomt.
Ik vind hem wel wat dikkig. Maar ik heb geen last van 'm.quote:Op donderdag 21 januari 2021 13:59 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Haha, vanwaar teletubbie? En overgewicht? Hij is fit hoor. Dat is toch geen overgewicht wat hij heeft? Hij is gewoon goed in het spel, en maakt wat droge grapjes. Daar kan je van houden of niet. Beetje over the top af en toe, maar ach.
Hij zit 1 niveau onder schreeuwen: KIJK NAAR MIJ IK BEN ERG GRAPPIG.quote:Op donderdag 21 januari 2021 13:59 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Haha, vanwaar teletubbie? En overgewicht? Hij is fit hoor. Dat is toch geen overgewicht wat hij heeft? Hij is gewoon goed in het spel, en maakt wat droge grapjes. Daar kan je van houden of niet. Beetje over the top af en toe, maar ach.
Emma en Robquote:
Hij is gewoon lid van de darkside nu. Als Lama heel grappig maar nu gewoon een NLse showbizz kontenlikker.quote:Op donderdag 21 januari 2021 20:42 schreef Mani89 het volgende:
Tijl heeft het hoofd en de uitstraling van iemand die heel veel vreemdneukt.
Nicolai is pas ergquote:Op donderdag 21 januari 2021 20:44 schreef InstortendeSter het volgende:
[..]
Hij is gewoon lid van de darkside nu. Als Lama heel grappig maar nu gewoon een NLse showbizz kontenlikker.
Kijk dan gewoon niet naar de NPO als je je hier al aan ergertquote:Op donderdag 21 januari 2021 20:58 schreef Weltschmerz het volgende:
Leuk dat de NPO ook bij amusementsprogramma's weet te vertellen wat we moeten denken.
'Daar houden we niet zo van', het hoeft toch niet allemaal propaganda te zijn. 2voor 12 had ook al een paar die vragen met een mening. Bij dit amusementsprogramma begint het ook een patroon te worden.quote:Op donderdag 21 januari 2021 21:00 schreef noodgang het volgende:
[..]
Kijk dan gewoon niet naar de NPO als je je hier al aan ergert
Die van mij ook. Was niet zo lang geleden (zo'n 20/25 jaar terug) ook weer op tv.quote:
Vergelijk dat met Swiebertje, Biden is « gisteren », Swiebertje van midden vorige eeuw.quote:
quote:Op donderdag 21 januari 2021 21:12 schreef Magister_Artium het volgende:
[..]
Dat is weer een andere serie, met Dora en dat olijke aapje.
Tsja anders had Rob 2 antwoorden moeten geven. Hij stond op 40 toen ie het 3e antwoord gaf.quote:
Net boven de 40 nog toch? Toen had hij meteen moeten stoppen.quote:Op donderdag 21 januari 2021 21:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Tsja anders had Rob 2 antwoorden moeten geven. Hij stond op 40 toen ie het 3e antwoord gaf.
Dat wordt dweilen.quote:Op donderdag 21 januari 2021 21:19 schreef alpeko het volgende:
WortelGodinHoe hard zal ze gaan gillen als ze zelf wint?
Nee toch? Volgens mij stond ie boven de 60.quote:Op donderdag 21 januari 2021 21:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Tsja anders had Rob 2 antwoorden moeten geven. Hij stond op 40 toen ie het 3e antwoord gaf.
Idd, op 43 ofzo. Toen ie eenmaal onder de 40 was moest ie wel door.quote:Op donderdag 21 januari 2021 21:19 schreef Felagund het volgende:
[..]
Net boven de 40 nog toch? Toen had hij meteen moeten stoppen.
En toen hij zover was had hij nog beter die 10 seconden door kunnen gaan.quote:Op donderdag 21 januari 2021 21:21 schreef Piles het volgende:
[..]
Idd, op 43 ofzo. Toen ie eenmaal onder de 40 was moest ie wel door.
Even teruggekeken, hij had bij 61 seconden precies het 3e goede antwoord. Bijna onmogelijk om dan meteen te realiseren dat je moet passen, maar boven de 40 was al prima.quote:Op donderdag 21 januari 2021 21:21 schreef Piles het volgende:
[..]
Idd, op 43 ofzo. Toen ie eenmaal onder de 40 was moest ie wel door.
Maar hij had serieus nog kans op 1 goed antwoord om te winnen.quote:Op donderdag 21 januari 2021 21:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Rob is alert op het juiste moment soms.quote:Op donderdag 21 januari 2021 22:13 schreef Chiappucci het volgende:
Emma had wel geluk met het Akwasi fragment ipv Swiebertje. Maar zeker een verdiende finaleplek.
En Rob haalt het eigenlijk met misschien wel zijn zwakste optreden tot nu toe.
Mja, ik vond de plaatjesvraag van Emma dan weer het moeilijkst, net als de puzzel.quote:Op donderdag 21 januari 2021 22:13 schreef Chiappucci het volgende:
Emma had wel geluk met het Akwasi fragment ipv Swiebertje. Maar zeker een verdiende finaleplek.
En Rob haalt het eigenlijk met misschien wel zijn zwakste optreden tot nu toe.
Wat was haar galerij ook alweer?quote:Op donderdag 21 januari 2021 22:20 schreef Monolith het volgende:
[..]
Mja, ik vond de plaatjesvraag van Emma dan weer het moeilijkst, net als de puzzel.
Al die speelgoedrages.quote:Op donderdag 21 januari 2021 22:25 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Wat was haar galerij ook alweer?
Die viel nog best tegen inderdaad. Maar weet niet of die per se moeilijker was dan de dierengroepen.quote:
Ja misschien een kwestie van persoonlijke kennis, ik vond die van Rob het makkelijkst, daarna die van Tijl en dan die van Emma. Maar goed, ik ben ook een beta.quote:Op donderdag 21 januari 2021 22:28 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Die viel nog best tegen inderdaad. Maar weet niet of die per se moeilijker was dan de dierengroepen.
Naja, uiteindelijk krijgt iedereen toch min of meer wat ie verdient.
Hij was gewoon zichzelfquote:Op donderdag 21 januari 2021 22:33 schreef Scheepskok het volgende:
[..]
Joeppieee!! Hij is weg!!!![]()
![]()
![]()
Heeftie nog rare dingen gedaan?
Hij heeft een keer zijn broek laten zakken, Maarten gedist, Rob uitgelachen, Emma een klap verkocht en tot slot nog de middelvinger opgestoken naar alle kijkers, maar voor de rest viel het wel mee.quote:Op donderdag 21 januari 2021 22:33 schreef Scheepskok het volgende:
[..]
![]()
![]()
Schreeuwende Emma.gifquote:Op donderdag 21 januari 2021 22:43 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Hij heeft een keer zijn broek laten zakken
Nee hoor, viel hartstikke mee deze uitzendingquote:Op donderdag 21 januari 2021 22:33 schreef Scheepskok het volgende:
[..]
![]()
![]()
Volgens mij wist hij het wel weer direct nadat hij het verkeerde antwoord had gegeven.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 07:53 schreef avw1982 het volgende:
Tijl heeft Floor Jansen zelfs ooit in zn programma gehad en over Nightwish gesproken en dan nu niet meer weten.
Nee, want Rob zei eerst nog een andere naam en toen zei hij: OJA DAT WAS HEM. maar dat was hem ook niet.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 08:08 schreef Chia het volgende:
[..]
Volgens mij wist hij het wel weer direct nadat hij het verkeerde antwoord had gegeven.
Ja dacht ik ook, hij was nog volop aan het associëren dus hij schatte waarschijnlijk zijn kans wel hoog in dat hij nog raak zou schieten. En anders dat Rob geen goed antwoord zou hebben zodat hij met 1 antwoord de volgende vraag kon pakken.quote:Op donderdag 21 januari 2021 21:45 schreef BobW het volgende:
Wel logisch dat Tijl doorging, hij had vertrouwen het 4e antwoord te weten.
Daarna had hij wel moeten passen op 1 seconde, maar dat maakte uiteindelijk niet uit.
Bedoel je als Rob dan ook op 1 seconde had gepast? Dan had Rob mogen beginnen.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 11:29 schreef eentwee het volgende:
[..]
Ja dacht ik ook, hij was nog volop aan het associëren dus hij schatte waarschijnlijk zijn kans wel hoog in dat hij nog raak zou schieten. En anders dat Rob geen goed antwoord zou hebben zodat hij met 1 antwoord de volgende vraag kon pakken.
Wat gebeurt er bij passen op 1 seconde?
Precies dit jaquote:Op vrijdag 22 januari 2021 11:58 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Als alle Tijl-boycotters ook hadden gekeken, waren we dik over de 3 miljoen heen gegaan.
Het was juist de perfecte aflevering voor Tijlhaters. Heel jammer voor @Scheepskok dat hij niet live heeft gekeken.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 11:58 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Als alle Tijl-boycotters ook hadden gekeken, waren we dik over de 3 miljoen heen gegaan.
Waarom ga je niet naar de Tijlvrije finale kijken?quote:Op donderdag 21 januari 2021 07:57 schreef Scheepskok het volgende:
[..]
Dat belooft wat voor vandaag dusquote:Op vrijdag 22 januari 2021 11:58 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |