ja en dan hoor je sportief spelenquote:
Net als gewoon wat landen op noemen...quote:
Ja, die extra seconden hadden niet uitgemaakt.quote:Op woensdag 20 januari 2021 21:17 schreef tompsv18 het volgende:
Jezus wat een makkelijke laatste vraag
schoonmaakmiddelquote:
Liever Emmaquote:
#teamEmma en #teamRobquote:Op woensdag 20 januari 2021 21:19 schreef Cee het volgende:
[..]
Zeker, Emma is tof. Maar ik denk dat die twee gaan botsen.
quote:Op woensdag 20 januari 2021 21:18 schreef Martinello het volgende:
De gifbeker is nog niet leeg helaas.
Moet zij weten.quote:Op woensdag 20 januari 2021 21:18 schreef Slobeend het volgende:
Morgen gaat Emma dat boeltje vermorzelen @:koffieplanter
Dat is een hilarische act die jij duidelijk niet snapt en te serieus neemt omdat je een burgerlul bent.quote:Op woensdag 20 januari 2021 21:25 schreef Kreator het volgende:
"ik speel fair en niet tactisch tot het eind. Elke dag "
Dag twee: speelt tactisch en lukt eroverheen als er iets van gezegd wordt. Wat een kneus.
quote:Op woensdag 20 januari 2021 12:28 schreef Oliver23 het volgende:
Voorspellinkje:
Vanavond: Caroline eraf
Morgen: Emma eraf
Vrijdag: Tijl wint
Matige poging, Hans.quote:Op woensdag 20 januari 2021 21:29 schreef Chia het volgende:
[..]
Dat is een hilarische act die jij duidelijk niet snapt en te serieus neemt omdat je een burgerlul bent.
Dat jij en veel mensen Tijl niet zo grappig vinden, daar kan ik zeker inkomen. Zijn humor ligt je of ligt je niet.quote:Op woensdag 20 januari 2021 21:29 schreef Chia het volgende:
[..]
Dat is een hilarische act die jij duidelijk niet snapt en te serieus neemt omdat je een burgerlul bent.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |