abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_197525850
quote:
0s.gif Op woensdag 20 januari 2021 09:02 schreef Idisrom het volgende:

[..]

Volgens mij ergert Tijl zich aan dit soort vragen
Dan doet ie niet mee. Wat win je er nou mee als heel Nederland je een sukkel vind vanwege die tenenkrommende act?
Dit, dus.
pi_197525921
quote:
0s.gif Op woensdag 20 januari 2021 12:10 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Dan doet ie niet mee. Wat win je er nou mee als heel Nederland je een sukkel vind vanwege die tenenkrommende act?
Dit
pi_197526231
Voorspellinkje:

Vanavond: Caroline eraf
Morgen: Emma eraf
Vrijdag: Tijl wint _O-
  woensdag 20 januari 2021 @ 12:29:11 #179
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_197526252
quote:
0s.gif Op woensdag 20 januari 2021 12:28 schreef Oliver23 het volgende:
Voorspellinkje:

Vanavond: Caroline eraf
Morgen: Emma eraf
Vrijdag: Tijl wint _O-
Andries is nog steeds favoriet, maar vrees wel dat het morgen pas spannend wordt voor Tijl
  woensdag 20 januari 2021 @ 12:38:26 #180
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_197527588
quote:
0s.gif Op woensdag 20 januari 2021 10:46 schreef Chiappucci het volgende:

[..]

Ja klopt, typisch dat half Nederland er weer over losgaat op social media. Zeker ook omdat publieksfavoriet Rob Kemps er het 'slachtoffer' van was, boehoehoe.
Ik neem het niet serieus, maar dat maakt niet dat ik een zo'n sfeerbepalende tenenkrommende act niet ergerlijk kan vinden. Andere deelnemers dringen hun humor doorgaans niet zo op.

Rob 'slachtoffer' vinden, vind ik trouwens wel heel erg minachtend naar hem. _O- Alsof hij dat niet zou kunnen hebben Ria.
  Redactie Sport woensdag 20 januari 2021 @ 13:48:45 #182
274204 crew  Mexicanobakker
pi_197527860
quote:
0s.gif Op woensdag 20 januari 2021 12:29 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Andries is nog steeds favoriet, maar vrees wel dat het morgen pas spannend wordt voor Tijl
Bij Rob hangt het echt af van de vragen. Hij speelt het spel het beste, maar heeft wel af en toe “nulvragen”

Maar ik verwacht niet dat Carolien Tijl het lastig gaat maken als die 2 samen de finale spelen en Carolien als winnares vanavond zie ik ook niet. Morgen wordt t wel lastiger als Carolien er uit gaat.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  Redactie Sport woensdag 20 januari 2021 @ 13:49:42 #183
274204 crew  Mexicanobakker
pi_197527886
quote:
0s.gif Op woensdag 20 januari 2021 13:35 schreef Chia het volgende:

[..]

Ik neem het niet serieus, maar dat maakt niet dat ik een zo'n sfeerbepalende tenenkrommende act niet ergerlijk kan vinden. Andere deelnemers dringen hun humor doorgaans niet zo op.

Rob 'slachtoffer' vinden, vind ik trouwens wel heel erg minachtend naar hem. _O- Alsof hij dat niet zou kunnen hebben Ria.
Rob staat normaal dagelijks als een malloot op een podium te schreeuwen met kutmuziek op de achtergrond en dat weet ie zelf ook, die heeft meer dan genoeg zelfspot.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_197529073
Wat is die Tijl een ontzettende lul.
“There is no good and evil, there is only power and those too weak to seek it.”
  † In Memoriam † woensdag 20 januari 2021 @ 15:11:21 #185
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_197530877
quote:
1s.gif Op woensdag 20 januari 2021 07:45 schreef Rianne84 het volgende:

[..]

Ik vond eigenlijk ook dat hij wel een beetje gelijk had. Een lijst met allemaal landen is een kwestie van veel landen opnoemen, dus weinig slims aan, dat kan een kind uit groep 6 ook. (Moet je wel doorhebben dat ze landen zoeken)
Maakt toch niet uit, zo wordt het spel nu eenmaal gespeeld. Dan hadden ze willekeurige opsommingen maar moeten verbieden. Dit gebeurt al vanaf seizoen 1.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  † In Memoriam † woensdag 20 januari 2021 @ 15:13:05 #186
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_197530922
Doodsverwensingen zijn overigens niet nodig en deze zijn derhalve verwijderd. Houdt het een beetje netjes, s.v.p. :{
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
  woensdag 20 januari 2021 @ 15:15:48 #187
75556 erkel
back from Dagestan
pi_197531006
quote:
0s.gif Op woensdag 20 januari 2021 08:40 schreef Chiappucci het volgende:

[..]

Ik heb het idee dat het bij Tijl eerder een (niet altijd geslaagde) poging tot humor is dan dat hij zich oprecht druk maakt over die dingen.
Dat idee had ik ook. Verder mag Tijl wel een beetje dimmen. Hij is iets teveel aanwezig

Tijl gaat trouwens wel de Slimste winnen
Weisst
  † In Memoriam † woensdag 20 januari 2021 @ 15:21:21 #188
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_197531157
Ik vind overigens het niveau van de kandidaten nog steeds erg laag. Algemene ontwikkeling is gewoon niet meer wat het geweest is. Charles Lindbergh is toch echt een van de meest legendarische piloten ooit en zelfs na het geven van zijn voornaam rinkelt er gewoon nérgens een belletje.
pi_197532123
Rob of Emma mag van mij winnen, desnoods Andries of Caroline :P
pi_197532220
Emma emma emma emma emma
pi_197532260
Ik verheug me op vanavond, Caroline en Rob weer even naast elkander op de stoeltjes, een gezellig en sportief stel! :)
pi_197532318
quote:
99s.gif Op woensdag 20 januari 2021 15:21 schreef Cynix ® het volgende:
Ik vind overigens het niveau van de kandidaten nog steeds erg laag. Algemene ontwikkeling is gewoon niet meer wat het geweest is. Charles Lindbergh is toch echt een van de meest legendarische piloten ooit en zelfs na het geven van zijn voornaam rinkelt er gewoon nérgens een belletje.
Echt nooit van gehoord :@
pi_197532794
quote:
99s.gif Op woensdag 20 januari 2021 15:21 schreef Cynix ® het volgende:
Ja die Tijl kan wel lekker arrogant doen over het niveau van de vragen, maar ik vind het niveau van de kandidaten grosso modo maar om te huilen inderdaad.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_197534772
FOK-users zouden in dit spel met gemak alle records verbreken, merk ik al :o
  woensdag 20 januari 2021 @ 18:44:40 #195
491050 Scheepskok
Beste soepkoker van Ulanda
pi_197535580
Ik zit met verbijstering naar die Tijl te kijken. Er zit wel iets positiefs in: als je hem ziet, ga je van anderen houden. Wat een volslagen debiel is die Tijl.
Ik vond die Rob eerst helemaal niets, maar dat komt omdat ik helemaal niets met Brabant heb. Criminele provincie en dan toch leuk proberen te zijn met namen als Snollebollekes.
Maar ik vind die Rob toch honderden malen sympathieker dan die hele Tijl. Hij verpest wel het kijkplezier.
Praat over de hel en je komt er.
pi_197535698
quote:
0s.gif Op woensdag 20 januari 2021 18:44 schreef Scheepskok het volgende:
Ik zit met verbijstering naar die Tijl te kijken. Er zit wel iets positiefs in: als je hem ziet, ga je van anderen houden. Wat een volslagen debiel is die Tijl.
Ik vond die Rob eerst helemaal niets, maar dat komt omdat ik helemaal niets met Brabant heb. Criminele provincie en dan toch leuk proberen te zijn met namen als Snollebollekes.
Maar ik vind die Rob toch honderden malen sympathieker dan die hele Tijl. Hij verpest wel het kijkplezier.
Hij komt meestal nogalserieus over, tja.
pi_197535806
Ik heb een nieuwe naam voor Tijl bedacht. De Kweiltijl.
  woensdag 20 januari 2021 @ 18:56:52 #198
491050 Scheepskok
Beste soepkoker van Ulanda
pi_197535829
quote:
0s.gif Op woensdag 20 januari 2021 18:50 schreef christmastsunami het volgende:

[..]

Hij komt meestal nogalserieus over, tja.
Was dat maar zo. Hij is zeer egocentrisch. Alle aandacht moet op hem.
Praat over de hel en je komt er.
pi_197536311
De irritatie richting Tijl in de topic _O-

Ik hoop dat Emma dit seizoen wint maar anders graag Tijl, voor de reacties hier })
Moeten zij weten
pi_197536492
Toelichting van Rob op zijn insta-account zegt ook genoeg lijkt me:

robkemps13 Vanavond de Kwartfinale!!
van De Slimste Mens 🎉
blij dat mijn oude strijdmakker @radiocarol terug is op het toneel!!

graag zou ik hier ook even een lans willen breken voor mijn collega en vriend @tijl_beckand
Tijl speelt het spel op zijn eigen manier en dat geeft in ieder geval energie aan het programma.
Voor mij was de ironie van zijn commentaar direct duidelijk en we hebben er samen goed om gelachen
wat goed is om te weten is dat we backstage hele fijne gesprekken hebben gehad over Brel en Bach, samen voetballen hebben gekeken en tevens de wijnvoorraad uit de kleedkamer van Philip Freriks burgemeester gemaakt hebben
😂😜
misschien plaatst dit alles wat in een ander perspectief ❤️🎉

ps. speltechnisch gezien hoop ik wél dat hij eruit vliegt 😜😂💪🔥🎉

Ik heb er zin in!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')