Ik vond eigenlijk ook dat hij wel een beetje gelijk had. Een lijst met allemaal landen is een kwestie van veel landen opnoemen, dus weinig slims aan, dat kan een kind uit groep 6 ook. (Moet je wel doorhebben dat ze landen zoeken)quote:Op dinsdag 19 januari 2021 23:19 schreef Chiappucci het volgende:
Tijl god![]()
Lekker trollen, zodat alle twitterende huisvrouwen schuimbekkend voor de tv zitten.
Vergeleken met de Nick&Simon - Prik&Simon - Sik&Simon vraag was die nog best lastigquote:Op woensdag 20 januari 2021 07:45 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
Ik vond eigenlijk ook dat hij wel een beetje gelijk had. Een lijst met allemaal landen is een kwestie van veel landen opnoemen, dus weinig slims aan, dat kan een kind uit groep 6 ook. (Moet je wel doorhebben dat ze landen zoeken)
De dag ervoor had Tijl zelf een hele makkelijke galerij. Zo gaan die dingen.quote:Op woensdag 20 januari 2021 07:45 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
Ik vond eigenlijk ook dat hij wel een beetje gelijk had. Een lijst met allemaal landen is een kwestie van veel landen opnoemen, dus weinig slims aan, dat kan een kind uit groep 6 ook. (Moet je wel doorhebben dat ze landen zoeken)
Dat kun je van zoveel dingen in dit spel zeggen. Feit is dat het wel punten oplevert, waarom zou je het dan niet doen? Overigens is dat bij de galerij wel vaker.quote:Op woensdag 20 januari 2021 07:45 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat het bij Tijl eerder een (niet altijd geslaagde) poging tot humor is dan dat hij zich oprecht druk maakt over die dingen.quote:Op woensdag 20 januari 2021 08:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat kun je van zoveel dingen in dit spel zeggen. Feit is dat het wel punten oplevert, waarom zou je het dan niet doen? Overigens is dat bij de galerij wel vaker.
Net als je finaletijd efficiënt inzetten, waarom zou je dat niet doen? Moet je per se het spel “dom” spelen ofzo?
Dickpic&Simon. Makkiequote:Op woensdag 20 januari 2021 07:50 schreef Heph844 het volgende:
[..]
Vergeleken met de Nick&Simon - Prik&Simon - Sik&Simon vraag was die nog best lastig
Ja tuurlijk. Ik snap niet waarom iedereen zich zo druk maakt. Dit is zijn gevoel voor humor. Kan je uiteraard niet grappig vinden. Maar om het nou zo serieus te gaan nemen.quote:Op woensdag 20 januari 2021 08:40 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat het bij Tijl eerder een (niet altijd geslaagde) poging tot humor is dan dat hij zich oprecht druk maakt over die dingen.
Volgens mij ergert Tijl zich aan dit soort vragenquote:Op woensdag 20 januari 2021 07:53 schreef Chia het volgende:
[..]
De dag ervoor had Tijl zelf een hele makkelijke galerij. Zo gaan die dingen.
Tijl was gisteravond wel degene van de drie die de meeste kennis had.quote:Op woensdag 20 januari 2021 09:14 schreef Haaibaaike het volgende:
En hopen dat ie vanavond eruit vliegt👍
Het is gewoon vervelend dat ie er de Tijl Beckand show van maaktquote:Op woensdag 20 januari 2021 08:50 schreef 297534 het volgende:
[..]
Ja tuurlijk. Ik snap niet waarom iedereen zich zo druk maakt. Dit is zijn gevoel voor humor. Kan je uiteraard niet grappig vinden. Maar om het nou zo serieus te gaan nemen.
Dat is het ook en dat is des te irritanter. Dat type reuring mag lekker bij de commerciëlen blijven.quote:Op woensdag 20 januari 2021 08:40 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat het bij Tijl eerder een (niet altijd geslaagde) poging tot humor is dan dat hij zich oprecht druk maakt over die dingen.
Ja klopt, typisch dat half Nederland er weer over losgaat op social media. Zeker ook omdat publieksfavoriet Rob Kemps er het 'slachtoffer' van was, boehoehoe.quote:Op woensdag 20 januari 2021 08:50 schreef 297534 het volgende:
[..]
Ja tuurlijk. Ik snap niet waarom iedereen zich zo druk maakt. Dit is zijn gevoel voor humor. Kan je uiteraard niet grappig vinden. Maar om het nou zo serieus te gaan nemen.
Dan doet ie niet mee. Wat win je er nou mee als heel Nederland je een sukkel vind vanwege die tenenkrommende act?quote:Op woensdag 20 januari 2021 09:02 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Volgens mij ergert Tijl zich aan dit soort vragen
Ditquote:Op woensdag 20 januari 2021 12:10 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Dan doet ie niet mee. Wat win je er nou mee als heel Nederland je een sukkel vind vanwege die tenenkrommende act?
Andries is nog steeds favoriet, maar vrees wel dat het morgen pas spannend wordt voor Tijlquote:Op woensdag 20 januari 2021 12:28 schreef Oliver23 het volgende:
Voorspellinkje:
Vanavond: Caroline eraf
Morgen: Emma eraf
Vrijdag: Tijl wint
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |