Hij zegt gewoon dat hij weet dat er complotjes gesmeed worden en dat erover gelogen wordt.quote:
Dat weet ik, maar jij zei dat je geen smerige en vieze stad gezien hebt als Antwerpen, en toen gaf ik aan Luik. Vind je Antwerpen smeriger dan Luik? Kan me niet voorstellen.quote:Op woensdag 20 januari 2021 20:05 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik heb het over de stad Antwerpen.
Dat er complotten gesmeed werden. Hij heeft dat natuurlijk gezien: jullie in een slaapkamer en maar babbelenquote:
Waarom nietquote:Op woensdag 20 januari 2021 20:09 schreef Soury het volgende:
Ik ken Patrick nog niet zo. Ik mocht een paar dagen niet lezen
Ik mocht hem niet tot 5 minuten geleden. Je bent precies op tijd.quote:Op woensdag 20 januari 2021 20:09 schreef Soury het volgende:
Ik ken Patrick nog niet zo. Ik mocht een paar dagen niet lezen
quote:Op woensdag 20 januari 2021 20:09 schreef engine het volgende:
[..]
Hij zegt gewoon dat hij weet dat er complotjes gesmeed worden en dat erover gelogen wordt.
Koekoekquote:
Het is nog geen maandag en pat laat de bom barsten. Het is duidelijk wat hij wil. Die is nog niet weg hoor...denk dat de belgjes hem wel gaan mogen.quote:
Belgisch vuurwerk is heftiger dan nederlands vuurwerkquote:Op woensdag 20 januari 2021 20:11 schreef JACM het volgende:
Is dit het vuurwerk waar we op zaten te wachten?
the beginningquote:Op woensdag 20 januari 2021 20:11 schreef JACM het volgende:
Is dit het vuurwerk waar we op zaten te wachten?
En het slaat weer nergens opquote:
Jammer weerquote:Op woensdag 20 januari 2021 20:13 schreef Jockari het volgende:
En ineens besluit BB om de discussie niet meer uit te zenden...
Stream 2 gaat gewoon doorquote:Op woensdag 20 januari 2021 20:13 schreef Jockari het volgende:
Ik denk dat er binnenkort wel een paar uit zichzelf zullen opstappen ja.quote:Op woensdag 20 januari 2021 20:13 schreef greysbones het volgende:
Danielle gaat straks gewoon nog naar huis die trekt dit niet
Ik vraag me wel af hoe serieus hij erin zit. Daarin moet hij zich nog bewijzen, maar wat hij nu doet was echt nodigquote:Op woensdag 20 januari 2021 20:14 schreef Jockari het volgende:
Patje gaat het ver brengen. Geliefd bij belgische en nederlandse kiezers denk ik.
Neequote:Op woensdag 20 januari 2021 20:14 schreef Jockari het volgende:
Patje gaat het ver brengen. Geliefd bij belgische en nederlandse kiezers denk ik.
Ze zitten nu op het andere kanaal.quote:Op woensdag 20 januari 2021 20:13 schreef Jockari het volgende:
Ze zet de sfeer zelf en een vals spel doet ze zelfquote:Op woensdag 20 januari 2021 20:14 schreef Flow3r het volgende:
Danielle is zielig, ze kan niet tegen deze sfeer
Ik heb een stream in de tuin nu. Gezellig..Notquote:
Nu Michel aan het woord, de gemoederen zijn wat rustiger...quote:
Els heeft nooit gelijk. Dat vel moet in de hottub gaan zitten en haar mond houdenquote:
Robbedoesquote:
stream 2quote:Op woensdag 20 januari 2021 20:16 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik heb een stream in de tuin nu. Gezellig..Not
Als je er niet voor open staat ga ik de discussie niet aanquote:Op woensdag 20 januari 2021 20:16 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Els heeft nooit gelijk. Dat vel moet in de hottub gaan zitten en haar mond houden
betalen pannenkoekquote:Op woensdag 20 januari 2021 20:17 schreef Whuzz het volgende:
Waar zijn de stream-record video's voor ons die geen streams kunnen kijken?
Come on!
Die zijn er vandaag niet dacht ik.quote:Op woensdag 20 januari 2021 20:17 schreef Whuzz het volgende:
Come on!
Heel snel wegwezen!quote:Op woensdag 20 januari 2021 20:18 schreef D. het volgende:
Ik had dit topic nog geen #team Daangeroepen
Factuur mag naar u?quote:Op woensdag 20 januari 2021 20:17 schreef Whuzz het volgende:
Come on!
Jij heb er toch meer als kamperquote:
quote:
Daan is nog meer koekoek dan Naatquote:Op woensdag 20 januari 2021 20:20 schreef aswesleep het volgende:
Er is toch wel een verschil tussen openlijk zeggen met wie je wil overblijven en in een hoekje gaan afspreken op wie je gaat stemmen. Daan spoort echt niet.
quote:
Ik zou het niet doenquote:Op woensdag 20 januari 2021 20:21 schreef engine het volgende:
Ik hoop dat de belgen Patje vertrouwen
Top, maar het gesprek is over.quote:Op woensdag 20 januari 2021 20:19 schreef JACM het volgende:
Oke.... Ik heb nu ook maar Videoland gedaan14 dagen proef eerst
Stream twee plezier
Dat is het punt juistquote:Op woensdag 20 januari 2021 20:21 schreef greysbones het volgende:
Hoe kunnen ze zichzelf nog in de spiegel aankijken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |