Worden meestal als cadeau gegeven en mensen die wat met het geen ondertekend wordt te maken hebben.quote:Op woensdag 20 januari 2021 19:24 schreef heywoodu het volgende:
Waarom eigenlijk drie pennen? Wat zijn de plannen met die pennen?
Ik kom hier niet vaak genoeg... niettemin heb ik hier toch echt wel medelevende opmerkingen jegens Melania gezien. Vanaf die screenshots 4 jaar geleden, toen Trump zich na zijn speech omdraaide, iets zei dat Ivanka deed glimlachen en Melania zwaar deed verstrakken. En ook meer dan eens de vraag "waarom gaat ze niet weg bij die engnek?"quote:Op woensdag 20 januari 2021 19:13 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Medeleven zoals jij beschreef heb ik ook niet echt gezien.
Goed het zou kunnen omdat beide hun eigen gang gaan dat ze wel bij elkaar blijven. We zullen zien, denk dat Donald wel grotere problemen gaat krijgen dat een eventuele scheiding.
Is volgens mij ook een reden waarom hij niet populair is bij veel extremistische christenen.quote:Op woensdag 20 januari 2021 19:22 schreef beantherio het volgende:
Iets wat ik me nog niet gerealiseerd had: Biden is (na JFK) de 2e Katholieke president van de VS.
Als niet meer echt kerk gaande Katholiek vind ik dat toch wel weer geinig.
Melania hielp actief mee de racistische birther-leugen over Obama verspreiden. Ze is net zo’n ranzig persoon als haar man.quote:Op woensdag 20 januari 2021 19:25 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Ik kom hier niet vaak genoeg... niettemin heb ik hier toch echt wel medelevende opmerkingen jegens Melania gezien. Vanaf die screenshots 4 jaar geleden, toen Trump zich na zijn speech omdraaide, iets zei dat Ivanka deed glimlachen en Melania zwaar deed verstrakken. En ook meer dan eens de vraag "waarom gaat ze niet weg bij die engnek?"
Welnu, omdat ze bewust voor deze engnek heeft gekozen, met alle vergulde badkamerdeurknoppen erbij.
Veel katholieken in de USA zijn ook redelijk extremistisch.quote:Op woensdag 20 januari 2021 19:26 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Is volgens mij ook een reden waarom hij niet populair is bij veel extremistische christenen.
Het blijft bizar dat mensen in Trump een oprechtere religieuze voorganger zien dan in Biden.quote:Op woensdag 20 januari 2021 19:22 schreef Toby56 het volgende:
[..]
De meeste katholieken daar zijn overigens pro-Trump.
Van de reportages die ik heb bekeken op ABC en CNN, zien ze hem niet als een religieuze(re) voorganger dan om het even wie, maar vinden ze het gewoon erg fijn dat hij voor die extreem conservatieve gristelijke waarden opkomt en z'n best doet om de klok terug te draaien. Op vragen van de dienstdoende journalisten "maar die man vertelt toch veel te veel leugens en leidt zelf toch een ontzettend zondig leven?" was doorgaans het antwoord: "daarover kunnen wij niet oordelen, dat kan alleen God."quote:Op woensdag 20 januari 2021 19:34 schreef Arcee het volgende:
[..]
Het blijft bizar dat mensen in Trump een oprechtere religieuze voorganger zien dan in Biden.
Als er íemand de tien geboden met voeten treedt, is het Trump wel ja.quote:Op woensdag 20 januari 2021 19:34 schreef Arcee het volgende:
[..]
Het blijft bizar dat mensen in Trump een oprechtere religieuze voorganger zien dan in Biden.
Volgen mij iets in die range want dat zag ik zo'n beetje bij de exen lopen.quote:Op woensdag 20 januari 2021 19:22 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik. Maar voor de beveiliging van een zittend president zijn er honderden dedicated secret service agenten. Hoe zou dat voor Obama zijn? Of voor Clinton? 2? 5? 20? Ik heb geen idee.
Soort patriotten-madrassa. Subsidiespons voor Trumpologie.quote:Op woensdag 20 januari 2021 19:39 schreef Bluesdude het volgende:
wat was die 1776-commissie precies ?
Niet alleen de katholieken. Trump heeft bij de laatste verkiezingen 4% minder stemmen van de evangelicals gekregen dan in 2016, terwijl hij er van de religieuze stemmer in het algemeen juist 4% bij kreeg.quote:Op woensdag 20 januari 2021 19:22 schreef Toby56 het volgende:
[..]
De meeste katholieken daar zijn overigens pro-Trump.
Ondanks het gemopper af en toe van paus Frans.
OK.quote:Op woensdag 20 januari 2021 19:40 schreef kladderadatsch het volgende:
[..]
Niet alleen de katholieken. Trump heeft bij de laatste verkiezingen 4% minder stemmen van de evangelicals gekregen dan in 2016, terwijl hij er van de religieuze stemmers in het algemeen juist 4% bij kreeg.
Maar wel een goochem opgewarmd lijk.quote:
Sow. Modern!quote:Op woensdag 20 januari 2021 19:43 schreef capricia het volgende:
https://www.whitehouse.gov/
Is bijgewerkt. En hoe.
Geschiedenis herschrijven op de white supremacist manierquote:Op woensdag 20 januari 2021 19:39 schreef Bluesdude het volgende:
wat was die 1776-commissie precies ?
Ik vind het matig, weer zo'n typische 'moderne' site waar je nauwelijks menuitems ziet en je eerst dingen moet scrollen en uit moet klappen enzo, één grote zoektochtquote:Op woensdag 20 januari 2021 19:43 schreef capricia het volgende:
https://www.whitehouse.gov/
Is bijgewerkt. En hoe.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |