Hoezo?, ik moet mijn stem nog uitbrengen... overtuig mequote:Op woensdag 20 januari 2021 16:15 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik voel me als belg een beetje genaaid door jullie NL'ers
Dat gaat dus niet, je kan er maar op 1 stemmen.quote:Op woensdag 20 januari 2021 16:17 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Hoezo?, ik moet mijn stem nog uitbrengen... overtuig me
Uhhm, ja.. ik moet nog stemmen dus ik heb nog niet gestemd. En je kan 2 keer stemmen als je een account voor BE en Videoland maakt (heb ik hier gelezen)quote:Op woensdag 20 januari 2021 16:18 schreef aswesleep het volgende:
[..]
Dat gaat dus niet, je kan er maar op 1 stemmen.
Wij zijn gewoon te braaf in dat huis als Belg.quote:Op woensdag 20 januari 2021 16:17 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Hoezo?, ik moet mijn stem nog uitbrengen... overtuig me
Dat kan voordeel opleveren, mits je de eerste veldslag overleeft.quote:Op woensdag 20 januari 2021 16:22 schreef Jockari het volgende:
[..]
Wij zijn gewoon te braaf in dat huis als Belg.
Oehhhh ziet er wel tof uit. Goeie belichtingquote:Op woensdag 20 januari 2021 16:22 schreef Benny het volgende:
Big Brother heeft een teaser geplaatst van de opdracht, waarin de nieuwe bewoners binnen kwamen:
https://www.instagram.com/p/CKRXE3tq8dM/
Dit. Is. Vet.
Ach dat is ook leuker, vergeet niet dat het geen vakantie is. Je gaat daar naartoe om te winnen en dat kan op verschillende manierenquote:Op woensdag 20 januari 2021 16:22 schreef Jockari het volgende:
[..]
Ziet er ietwat interessanter uit dan breien jaquote:Op woensdag 20 januari 2021 16:22 schreef Benny het volgende:
Big Brother heeft een teaser geplaatst van de opdracht, waarin de nieuwe bewoners binnen kwamen:
Dit. Is. Vet.
among us, who is the imposter?quote:Op woensdag 20 januari 2021 16:22 schreef Benny het volgende:
Dit. Is. Vet.
Als Nederlander vind ik op Jill en René na de Nederlanders echt niet veel soepsquote:Op woensdag 20 januari 2021 16:22 schreef Jockari het volgende:
[..]
Eyes wide shutquote:Op woensdag 20 januari 2021 16:22 schreef Benny het volgende:
Dit. Is. Vet.
Spooky.quote:Op woensdag 20 januari 2021 16:22 schreef Benny het volgende:
Dit. Is. Vet.
Michelquote:Op woensdag 20 januari 2021 16:24 schreef JACM het volgende:
[..]
Als Nederlander vind ik op Jill en René na de Nederlanders echt niet veel soeps
Ik zie nu die James Bond scene voor me waarin iemand wordt vacuüm getrokkenquote:Op woensdag 20 januari 2021 16:29 schreef danilel het volgende:
[ afbeelding ]
sluit maar op en stook maar door
Ik heb nog niet heel veel kunnen zien . Ik vind Patrick wel grappig.quote:
quote:Op woensdag 20 januari 2021 16:30 schreef JACM het volgende:
[..]
Ik zie nu die James Bond scene voor me waarin iemand wordt vacuüm getrokken
Gastje dat graag z'n getrainde spiertjes, getrimde haartjes en witte tandjes toont. Ik heb niets met dat soort arrogante luiquote:Op woensdag 20 januari 2021 16:30 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Ik heb nog niet heel veel kunnen zien . Ik vind Patrick wel grappig.
Krijgen ze geen nieuw hout?quote:Op woensdag 20 januari 2021 16:30 schreef Fikkert2 het volgende:
Hout raakt op en els gaat voor plan B
Plan B is om Snapjuh op te stoken?quote:Op woensdag 20 januari 2021 16:30 schreef Fikkert2 het volgende:
René zei al dat ze altijd nog de banken konden stokenquote:Op woensdag 20 januari 2021 16:32 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Krijgen ze geen nieuw hout?
Dat hout gaat er ook bizarsnel doorheenquote:Op woensdag 20 januari 2021 16:30 schreef Fikkert2 het volgende:
Patrick is toch kaal?quote:Op woensdag 20 januari 2021 16:32 schreef JACM het volgende:
[..]
Gastje dat graag z'n getrainde spiertjes, getrimde haartjes en witte tandjes toont. Ik heb niets met dat soort arrogante lui
Michel.quote:Op woensdag 20 januari 2021 16:32 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Patrick is toch kaal?
Dat is nog de vraag, een aantal denkt dat dit dan luxe producten gaan wordenquote:Op woensdag 20 januari 2021 16:32 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Krijgen ze geen nieuw hout?
Van die jus die onmiddellijke aandrang tot laxering geeft.quote:Op woensdag 20 januari 2021 16:17 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Lul maar, maar Naat maakt tot nu toe de show.
De gesprekken met Naat hebben de jus
Lijkt me welquote:Op woensdag 20 januari 2021 16:33 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Dat is nog de vraag, een aantal denkt dat dit dan luxe producten gaan worden
Meh, steeds hetzelfde verhaal.quote:Op woensdag 20 januari 2021 16:17 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Lul maar, maar Naat maakt tot nu toe de show.
De gesprekken met Naat hebben de jus
En dat terwijl het programma wordt gesponsord door haardhout.comquote:Op woensdag 20 januari 2021 16:32 schreef Benny het volgende:
[..]
Dat hout gaat er ook bizarsnel doorheen
Je kunt heel makkelijk een account maken bij de Belg. Alleen even een Belgische postcode opzoeken. 2000 is Antwerpen.quote:Op woensdag 20 januari 2021 16:21 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Uhhm, ja.. ik moet nog stemmen dus ik heb nog niet gestemd. En je kan 2 keer stemmen als je een account voor BE en Videoland maakt (heb ik hier gelezen)
Ach, eerder was het 85% Theo. Heb hem geen moment gemist sinds zijn vertrek.quote:Op woensdag 20 januari 2021 16:37 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Klopt.
Maar lees de cos eens.
Het is 83.2 % Natalie.
quote:Op woensdag 20 januari 2021 16:39 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ach, eerder was het 85% Theo. Heb hem geen moment gemist sinds zijn vertrek.
Dat is zo, we houden allemaal van lekker zeikenquote:Op woensdag 20 januari 2021 16:37 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Klopt.
Maar lees de cos eens.
Het is 83.2 % Natalie.
En ik maar denken dat het voor tieners was.quote:Op woensdag 20 januari 2021 16:37 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Zowie's moeder is een Tick Tock Star
Hahahahahahahahaahahahahaquote:Op woensdag 20 januari 2021 16:40 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Daan wil proberen om in de hot tub te zitten zonder Els.
De rest geeft haar weinig kans
Ik schat die moeder van Zowie niet veel ouder als Zowiequote:Op woensdag 20 januari 2021 16:40 schreef engine het volgende:
[..]
En ik maar denken dat het voor tieners was.
Zou wel een goede geheime opdracht zijn. Een uur in de hottub zonder Els.quote:Op woensdag 20 januari 2021 16:40 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Dus Els maakt alles op en de andere zoeken het maar uit straks.quote:Op woensdag 20 januari 2021 16:32 schreef JACM het volgende:
[..]
René zei al dat ze altijd nog de banken konden stoken
Maar denk dat het van een budget af moet anders
Dat is hoe ze figuurlijk rolt jaquote:Op woensdag 20 januari 2021 16:42 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Dus Els maakt alles op en de andere zoeken het maar uit straks.
Boeit niemand verder, wordt alleen een probleem voor haarzelfquote:Op woensdag 20 januari 2021 16:42 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Dus Els maakt alles op en de andere zoeken het maar uit straks.
Proestquote:Op woensdag 20 januari 2021 16:44 schreef spapaars het volgende:
Smerig dat ze zo'n dweilmop in de douche laten staan.
[ afbeelding ]
Ze zal veel nominaties overlevenquote:
Van de hottube naar de douche en van de douche naar de sauna en terug.quote:
Heerlijk leventje voor mevrouw Trollman.quote:Op woensdag 20 januari 2021 16:46 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Van de hottube naar de douche en van de douche naar de sauna en terug.
Niet gehoord maarquote:Op woensdag 20 januari 2021 16:40 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Nee is ze ook niet. Zoey heeft het een keer gezegd....volgens mij was die moeder 19 (ofzoiets) toen ze Zoey kreeg.quote:Op woensdag 20 januari 2021 16:41 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik schat die moeder van Zowie niet veel ouder als Zowie
Knalluuuhquote:Op woensdag 20 januari 2021 16:46 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Van de hottube naar de douche en van de douche naar de sauna en terug.
Ze gaat haar bikiniLIJN scheren zo te zien. Zal de afvoer wel verstopt zijn dadelijk.quote:Op woensdag 20 januari 2021 16:44 schreef spapaars het volgende:
[ afbeelding ]
Poeshaar the Sequelquote:Op woensdag 20 januari 2021 16:47 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Ze gaat haar bikiniLIJN scheren zo te zien. Zal de afvoer wel verstopt zijn dadelijk.
ik zie de borstel al op het muurtje liggen, kan ze de poedel weer invlechten.quote:Op woensdag 20 januari 2021 16:47 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Ze gaat haar bikiniLIJN scheren zo te zien. Zal de afvoer wel verstopt zijn dadelijk.
Volledig mee eens, maar ik weet wel zeker dat er mensen niet in de hottub gaat omdat Els er elke avond zo nodig in moet. Dat is dan wel weer jammer. Maar goed, moet men dat ook maar hardop uitspreken.quote:Op woensdag 20 januari 2021 16:48 schreef Poezewoes het volgende:
Els heeft gelijk, je kan beter gebruik maken van dingen als sauna, en hottop,die er in BB is en die je thuis niet hebt!
Als dat nou het enige was waar ze stooktequote:Op woensdag 20 januari 2021 16:48 schreef Poezewoes het volgende:
Els heeft gelijk, je kan beter gebruik maken van dingen als sauna, en hottop,die er in BB is en die je thuis niet hebt!
quote:
Vreselijk irritant jaquote:Op woensdag 20 januari 2021 16:48 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]ik vond haar gisteravond zo hyper .
quote:Op woensdag 20 januari 2021 16:44 schreef spapaars het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
Els is niet genomineerd en waant zich veilig. Gisteravond was zij heel dominant aanwezig. Het leek wel een bouwvakker hoe ze er uit zag. Els is niet moeders mooiste maar met wat leuke kleding en een beetje verzorging haar en huid kan zij er best leuk uitzien.quote:Op woensdag 20 januari 2021 16:46 schreef Shola het volgende:
[..]
Heerlijk leventje voor mevrouw Trollman.
Ja, ze was gisterenavond echt totaal niet uit te houden. Vreselijk druk en aanwezig. Ze zag er echt uit als een dorpsidioot.quote:Op woensdag 20 januari 2021 16:55 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Els is niet genomineerd en waant zich veilig. Gisteravond was zij heel dominant aanwezig. Het leek wel een bouwvakker hoe ze er uit zag. Els is niet moeders mooiste maar met wat leuke kleding en een beetje verzorging haar en huid kan zij er best leuk uitzien.
ohhhhhhhhhhhhh sloom kon me al niet registreren hahahahaha blonddddddddddquote:Op woensdag 20 januari 2021 16:37 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Je kunt heel makkelijk een account maken bij de Belg. Alleen even een Belgische postcode opzoeken. 2000 is Antwerpen.
Dat zag je vorige week donderdag, toen ze op het punt stond om het huis te verlaten, netjes haar haar, beetje opgemaakt, vlot gekleedquote:Op woensdag 20 januari 2021 16:55 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]ik vond haar gisteravond zo hyper .
[..]
Els is niet genomineerd en waant zich veilig. Gisteravond was zij heel dominant aanwezig. Het leek wel een bouwvakker hoe ze er uit zag. Els is niet moeders mooiste maar met wat leuke kleding en een beetje verzorging haar en huid kan zij er best leuk uitzien.
Ik heb het alleen van Naat gehoord dat big brother iets gezegd had.quote:Op woensdag 20 januari 2021 16:56 schreef Pearlbitch het volgende:
Hoe kunnen de bewoners weten dat hun familie intensief naar de livestream kijken?
Als ik de gesprekken goed begrijp worden er regelmatig berichten van/naar het thuisfront doorgegeven.
Wat is dit voor een BB?![]()
![]()
Kunnen wij haar dochter er niet in krijgen? Dat vond ik wel een sympathieke vrouw en zag er ook niet slecht uit.quote:Op woensdag 20 januari 2021 16:57 schreef danilel het volgende:
[..]
Dat zag je vorige week donderdag, toen ze op het punt stond om het huis te verlaten, netjes haar haar, beetje opgemaakt, vlot gekleed
Ja in de DBK, was ook te horen toen ze de zender van Snapjuhlie niet in de mute hadden gezet tijdens haar gesprek daarquote:Op woensdag 20 januari 2021 16:56 schreef Pearlbitch het volgende:
Hoe kunnen de bewoners weten dat hun familie intensief naar de livestream kijken?
Als ik de gesprekken goed begrijp worden er regelmatig berichten van/naar het thuisfront doorgegeven.
Wat is dit voor een BB?![]()
![]()
vraag het eens aan MissyZ, zij kent de dochter.quote:Op woensdag 20 januari 2021 16:57 schreef Shola het volgende:
[..]
Kunnen wij haar dochter er niet in krijgen? Dat vond ik wel een sympathieke vrouw en zag er ook niet slecht uit.
quote:Op woensdag 20 januari 2021 16:57 schreef danilel het volgende:
[..]
Dat zag je vorige week donderdag, toen ze op het punt stond om het huis te verlaten, netjes haar haar, beetje opgemaakt, vlot gekleed
Was dat nou de stem die we als kijker ook horen in de DBK of een redacteur?quote:Op woensdag 20 januari 2021 16:57 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Ja in de DBK, was ook te horen toen ze de zender van Snapjuhlie niet in de mute hadden gezet tijdens haar gesprek daar
En gaat met Thomas flirtenquote:
"Hoe goedkoper hoe lekkerder" zei ze laatst. Dat had betrekking op eierkoeken én mannenquote:
quote:Op woensdag 20 januari 2021 17:03 schreef Pearlbitch het volgende:
Heerlijk dat onderlinge wantrouwen: ze moeten zich telkens tegen elkaar verantwoorden waar ze hebben gezeten en met wie ze in gesprek zijn geweest.
Geeft wel aan hoe het meisje in elkaar steekt.quote:Op woensdag 20 januari 2021 17:04 schreef Whuzz het volgende:
[..]
"Hoe goedkoper hoe lekkerder" zei ze laatst. Dat had betrekking op eierkoeken én mannen
Ik denk het wel, de stem die we als kijker horen zit wel een filter/effect overheenquote:Op woensdag 20 januari 2021 17:02 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Was dat nou de stem die we als kijker ook horen in de DBK of een redacteur?
die zal wel in haar clitmutilatie gaanquote:Op woensdag 20 januari 2021 17:04 schreef engine het volgende:
[..]![]()
![]()
Is het knikkertje nog gecontroleerd?
Hahaha inderdaadquote:Op woensdag 20 januari 2021 17:04 schreef Whuzz het volgende:
[..]
"Hoe goedkoper hoe lekkerder" zei ze laatst. Dat had betrekking op eierkoeken én mannen
Van Twilight.quote:Op woensdag 20 januari 2021 17:02 schreef engine het volgende:
Naomi zei Kristen Stewart ....nog nooit van gehoord maar mwa![]()
En Hakim Chatar.
Geen idee, ik heb vanmiddag weinig gestreamd.quote:Op woensdag 20 januari 2021 17:04 schreef engine het volgende:
[..]![]()
![]()
Is het knikkertje nog gecontroleerd?
quote:Op woensdag 20 januari 2021 17:05 schreef danilel het volgende:
[..]
die zal wel in haar clitmutilatie gaan
Omgquote:Op woensdag 20 januari 2021 17:05 schreef danilel het volgende:
[..]
die zal wel in haar clitmutilatie gaan
Nee hoor, ik hen ook twee keer op Liese gestemd. Ik had al een vier.be acount omdat ik hun versie van De mol, op die mannier volgtquote:Op woensdag 20 januari 2021 16:18 schreef aswesleep het volgende:
[..]
Dat gaat dus niet, je kan er maar op 1 stemmen.
Denk altijd dat die stem er over gezet wordt in DBK en dat hun een (eind) redacteur horen die dezelfde vragen stelt als de redacteur. Volgens mij deed Hummie in BB 1 het nog zelf.quote:Op woensdag 20 januari 2021 17:05 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Ik denk het wel, de stem die we als kijker horen zit wel een filter/effect overheen
quote:Op woensdag 20 januari 2021 17:04 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Zit er nix bij voor je? Dat nieuwe Belgische muizekoppie is een lekker ding, een echte aanvulling...quote:Op woensdag 20 januari 2021 17:05 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Geen idee, ik heb vanmiddag weinig gestreamd.
Zolang je geen overspraak krijgt (stem bewoner + tijdelijk BB-stem) kan dat prima. Maar heb al wel gezien dat er flink geknipt wordt omdat je het soms toch blijft houdenquote:Op woensdag 20 januari 2021 17:08 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Denk altijd dat die stem er over gezet wordt in DBK en dat hun een (eind) redacteur horen die dezelfde vragen stelt als de redacteur. Volgens mij deed Hummie in BB 1 het nog zelf.
Muizekoppiequote:Op woensdag 20 januari 2021 17:10 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Zit er nix bij voor je? Dat nieuwe Belgische muizekoppie is een lekker ding, een echte aanvulling...
[ afbeelding ]
Zou ook kunnen, waarschijnlijk zijn er verschillende mensen in DBK, kan nooit 24/7 dezelfde zijnquote:Op woensdag 20 januari 2021 17:08 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Denk altijd dat die stem er over gezet wordt in DBK en dat hun een (eind) redacteur horen die dezelfde vragen stelt als de redacteur. Volgens mij deed Hummie in BB 1 het nog zelf.
Die stem die we horen op TV is een bekende waarvan nog onduidelijk is wie het is. Die kan daar onmogelijk altijd zitten. Heel veel dingen zijn al 'ingeblikt' zoals de oproepen in het huis.quote:Op woensdag 20 januari 2021 17:11 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Zou ook kunnen, waarschijnlijk zijn er verschillende mensen in DBK, kan nooit 24/7 dezelfde zijn
Iemand heeft hier gisteren volgens mij een website van "de stem" gepost.quote:Op woensdag 20 januari 2021 17:13 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Die stem die we horen op TV is een bekende waarvan nog onduidelijk is wie het is. Die kan daar onmogelijk altijd zitten. Heel veel dingen zijn al 'ingeblikt' zoals de oproepen in het huis.
Heel benieuwd wie het nu is, dus als iemand dit nog weet, lees ik het graag.quote:Op woensdag 20 januari 2021 17:14 schreef engine het volgende:
[..]
Iemand heeft hier gisteren volgens mij een website van "de stem" gepost.
In BB1 was het iig een vrouwenstem, hier te horen. Ik weet niet of dat Hummie was.quote:Op woensdag 20 januari 2021 17:08 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Je hebt ook hardwarematige oplossingen om geluid te vervormen zodat je geen latency/vertraging hebtquote:Op woensdag 20 januari 2021 17:15 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
De stem van BB in de DBK is denk ik niet veel aan gefilterd, soms doet hij ook “live” de oproepen in het huis en dan klinkt het vrijwel hetzelfde.
Ik heb het sowieso liever over Vlamingen.quote:Op woensdag 20 januari 2021 17:17 schreef suzi1 het volgende:
nieuwe belgen, is dat zoiets als bij ons de nieuwe nederlanders?
Even teruggezocht want ik had de website wel aangeklikt. Weet niet of het klopt en heb niet de moeite genomen om iets te luisteren of zijn site.quote:Op woensdag 20 januari 2021 17:15 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Heel benieuwd wie het nu is, dus als iemand dit nog weet, lees ik het graag.
Dit is hem, 100%quote:Op woensdag 20 januari 2021 17:18 schreef engine het volgende:
[..]
Even teruggezocht want ik had de website wel aangeklikt. Weet niet of het klopt en heb niet de moeite genomen om iets te luisteren of zijn site.
www.jeroenmedaer.be/stem
Dat zou natuurlijk kunnen, maar ik denk niet dat er verder veel aan vervormd is tov zijn normale stem. Dat hij bijvoorbeeld normaal als Nick klinkt of zo.quote:Op woensdag 20 januari 2021 17:17 schreef JACM het volgende:
[..]
Je hebt ook hardwarematige oplossingen om geluid te vervormen zodat je geen latency/vertraging hebt
Maar geen idee of dat ‘live’ ook het geval is
Zag dat Theo zijn drie fb's heeft afgeschermd....quote:Op woensdag 20 januari 2021 17:21 schreef suzi1 het volgende:
ja els, jowi is een lieverd en theo was ook een lieverd
Biden is dus een bad boy ?quote:Op woensdag 20 januari 2021 17:25 schreef Tourniquet het volgende:
De nieuwe First Lady van de VS heet ook Jill.
mss teveel mensen die niet vriendelijk voor hem warenquote:Op woensdag 20 januari 2021 17:25 schreef zodeju het volgende:
[..]
Zag dat Theo zijn drie fb's heeft afgeschermd....
He is bigly bad, so bad, it's incredible. Many, many are saying it; he's very bad. Tremendous.quote:
Nee Els, Jowie is een sneak.quote:Op woensdag 20 januari 2021 17:21 schreef suzi1 het volgende:
ja els, jowi is een lieverd en theo was ook een lieverd
Dat is een ding wat zeker is.quote:
Maak er pot van en ik ben +1quote:Op woensdag 20 januari 2021 17:32 schreef 5thencounter het volgende:
Ik ben toe aan een Belgische Rel Homo..
[ afbeelding ]
quote:
Hier gaat iets foutquote:Op woensdag 20 januari 2021 17:38 schreef engine het volgende:
Andyviestampot of spinaziestampot vandaag
Ze zijn laat met eten vandaag.
Als het stamppot wordt gaat er idd iets fout.quote:
LOLquote:Op woensdag 20 januari 2021 17:52 schreef Juan_Roman het volgende:
Naat heeft ook al dates betaald.
Iedere keer wanneer haar date niet kwam opdagen.
bij first dates is het gratis eten, maar doen ze alsof de rekening wordt betaaldquote:Op woensdag 20 januari 2021 17:52 schreef Juan_Roman het volgende:
ja nederlanders gaan op de cent. double dutch geblaatquote:Op woensdag 20 januari 2021 17:53 schreef Fikkert2 het volgende:
En weer de 'wie betaalt voor het eten op een date' discussie
Dat heb je met bad boysquote:Op woensdag 20 januari 2021 17:54 schreef suzi1 het volgende:
[..]
bij first dates is het gratis eten, maar doen ze alsof de rekening wordt betaald
maar de date erna die jill had met die gast heeft zij betaald.
en hij reageerde nooit meer op haar apps.
als ik het goed begrepen heb
Ik heb het niet gezien maar kan mij er wel iets bij voorstellenquote:Op woensdag 20 januari 2021 17:54 schreef suzi1 het volgende:
[..]
bij first dates is het gratis eten, maar doen ze alsof de rekening wordt betaald
maar de date erna die jill had met die gast heeft zij betaald.
en hij reageerde nooit meer op haar apps.
als ik het goed begrepen heb
Ha, de belgen kunnen dat ook primaquote:Op woensdag 20 januari 2021 17:55 schreef suzi1 het volgende:
[..]
ja nederlanders gaan op de cent. double dutch geblaat
quote:Op woensdag 20 januari 2021 17:52 schreef Juan_Roman het volgende:
Rene > Michelquote:Op woensdag 20 januari 2021 17:56 schreef zodeju het volgende:
Het verschil tussen Rene en Michel is dat Michel voor zelfvertrouwen is en Rene niet denk ik. Maar beide een goede uitstraling.
Romantisch in de ballenbakquote:Op woensdag 20 januari 2021 17:58 schreef Benny het volgende:
[..]
Nathalie lijkt me wel iemand die afspreekt voor en bij een Maccie
Wat boeit dat nou, als een date daar om draait zal het heel gezellig zijnquote:Op woensdag 20 januari 2021 17:57 schreef suzi1 het volgende:
er zijn genoeg mensen (vrouwen) die willen splitten, zodat ze daarna niet verplicht zijn te neuken
Als wij met een groepje uit eten gaan dan betaalt 1 de rekening en wordt dan gedeeld door het aantal waarmee je weg bent.quote:Op woensdag 20 januari 2021 17:56 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Ha, de belgen kunnen dat ook prima
als het daarom draait ok, maar dat is niet altijd van beide kanten dusquote:Op woensdag 20 januari 2021 17:59 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Wat boeit dat nou, als een date daar om draait zal het heel gezellig zijn
En ben jij belg, wij doen dat ook namelijk zoquote:Op woensdag 20 januari 2021 17:59 schreef zodeju het volgende:
[..]
Als wij met een groepje uit eten gaan dan betaalt 1 de rekening en wordt dan gedeeld door het aantal waarmee je weg bent.
maar als je alleen zin hebt in een hoofdgerecht en daarmee vol zit, dan neem je toch maar extra een bij en nagerecht of extra drankquote:Op woensdag 20 januari 2021 17:59 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
En ben jij belg, wij doen dat ook namelijk zo
Zekerquote:Op woensdag 20 januari 2021 18:01 schreef Harry het volgende:
Ik neem aan, dat de redacteuren van BB ook zo'n werkgeversverklaring voor de Avondklok (in NL) gaan krijgen.
quote:Op woensdag 20 januari 2021 17:59 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
En ben jij belg, wij doen dat ook namelijk zo
Of een slaapkamer.quote:Op woensdag 20 januari 2021 18:01 schreef Harry het volgende:
Ik neem aan, dat de redacteuren van BB ook zo'n werkgeversverklaring voor de Avondklok (in NL) gaan krijgen.
Els duikt dus net nog om 20.29 de Hottub inquote:Op woensdag 20 januari 2021 18:02 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Of een slaapkamer.
Werken mag wel.. je mag alleen niet verplaatsen.
Wensenlijstjes zijn sowieso relatief. Het klikt of klikt nietquote:Op woensdag 20 januari 2021 18:05 schreef engine het volgende:
Naat zal nog wel even op de markt blijven met haar wensenlijstje
En dan om 4.30 er uit ?quote:Op woensdag 20 januari 2021 18:05 schreef JACM het volgende:
[..]
Els duikt dus net nog om 20.29 de Hottub in
quote:Op woensdag 20 januari 2021 18:05 schreef JACM het volgende:
[..]
Els duikt dus net nog om 20.29 de Hottub in
quote:
Els die de deksel op d’r neus krijgt, Nicequote:Op woensdag 20 januari 2021 18:06 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
[..]![]()
Deksel er op en morgenochtend om 4:30 er uit.
Maar zo'n heel hoofd weer rechttrekken kost meerquote:Op woensdag 20 januari 2021 18:07 schreef Juan_Roman het volgende:
Naat wilt duidelijk een sugardaddy.
Dan kan ze de hele dag met haar kont in de zetel lui wezen, zonder te veel prikkels van buitenaf.
En dan kan die ook voor haar brazilian butlift en ethnic nosejob betalen.
Misschien een paar klappen er tegenaanquote:Op woensdag 20 januari 2021 18:08 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Maar zo'n heel hoofd weer rechttrekken kost meer
Jup eensquote:Op woensdag 20 januari 2021 18:06 schreef JACM het volgende:
[..]
Wensenlijstjes zijn sowieso relatief. Het klikt of klikt niet
De vraag is of Patrick de hint heeft opgepiktquote:Op woensdag 20 januari 2021 18:16 schreef zodeju het volgende:
Els en Nat oh lekker worst, oh een echte oh was er zo aan toe.....Hoe oud ben je dan.![]()
Net zo oud als je Nat Nat noemtquote:Op woensdag 20 januari 2021 18:16 schreef zodeju het volgende:
Els en Nat oh lekker worst, oh een echte oh was er zo aan toe.....Hoe oud ben je dan.![]()
Misschien wel maar het gelijk weer verbannen.quote:Op woensdag 20 januari 2021 18:17 schreef JACM het volgende:
[..]
De vraag is of Patrick de hint heeft opgepikt
Gewoon allemaal hun kennis bij elkaar stoppen en dat zal best wel lukken.quote:Op woensdag 20 januari 2021 18:19 schreef Jockari het volgende:
Stel dat Nick er uit wordt gesmeten. Wie gaat dan nog kunnen koken ?
Twee koters in een "volwassen" lichaam.quote:Op woensdag 20 januari 2021 18:16 schreef zodeju het volgende:
Wel een hele grote maat.quote:Op woensdag 20 januari 2021 18:21 schreef Pearlbitch het volgende:
Die legerkisten staan stoer bij Liese![]()
[ afbeelding ]
Het lijkt alsof ze in een rolstoel zitquote:Op woensdag 20 januari 2021 18:21 schreef Pearlbitch het volgende:
[ afbeelding ]
lijkt wel een eftelingfotoquote:Op woensdag 20 januari 2021 18:21 schreef Pearlbitch het volgende:
[ afbeelding ]
Ze is volgens mij best wel groot.quote:
Anton Pieck-sfeertjequote:Op woensdag 20 januari 2021 18:22 schreef suzi1 het volgende:
[..]
lijkt wel een eftelingfoto
en of ze in een rolstoel zit
Met Els als Repelsteeltjequote:Op woensdag 20 januari 2021 18:22 schreef suzi1 het volgende:
[..]
lijkt wel een eftelingfoto
en of ze in een rolstoel zit
Ze doet me eerder denken aan de heks van Hans en Grietje.quote:
Ze heeft grote potenquote:Op woensdag 20 januari 2021 18:23 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ze is volgens mij best wel groot.
Niet aan de handle draaien, dan komt ze eruit!quote:Op woensdag 20 januari 2021 18:25 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ze doet me eerder denken aan de heks van Hans en Grietje.
Ik schat haar 1.80 +quote:
Ben ik ook maar geen stal potenquote:
Pat Romancequote:Op woensdag 20 januari 2021 18:27 schreef Sangha het volgende:
Els met Patje in het badje, ze worden al gekoppeld.
Lol, zou toch wat zijn als die twee wat krijgen!quote:
Patrick valt niet op vrouwen.quote:Op woensdag 20 januari 2021 18:28 schreef Sangha het volgende:
[..]
Lol, zou toch wat zijn als die twee wat krijgen!
Oh is dat zeker, ik dacht wat geruchten gisteren...quote:
Er zijn er genoeg die getrouwd zijn geweest en kinderen hebben en op latere leeftijd alsnog uit de kast komen.quote:Op woensdag 20 januari 2021 18:30 schreef suzi1 het volgende:
[..]
ooit wel, aangezien hij kinderen heeft. tenzij
Ja ik zequote:Op woensdag 20 januari 2021 18:30 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Er zijn er genoeg die getrouwd zijn geweest en kinderen hebben en op latere leeftijd alsnog uit de kast komen.
quote:Op woensdag 20 januari 2021 18:30 schreef suzi1 het volgende:
[..]
ooit wel, aangezien hij kinderen heeft. tenzij
Dacht dat het echt zo was, maar had het van hier....quote:Op woensdag 20 januari 2021 18:30 schreef Sangha het volgende:
[..]
Oh is dat zeker, ik dacht wat geruchten gisteren...
Ja ik had het ook van hier, maar ach hij heeft ooit kids met een vrouw gemaakt, dus het zou moeten kunnen.quote:Op woensdag 20 januari 2021 18:32 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dacht dat het echt zo was, maar had het van hier....
Rob Verlinde ookquote:Op woensdag 20 januari 2021 18:33 schreef Sangha het volgende:
[..]
Ja ik had het ook van hier, maar ach hij heeft ooit kids met een vrouw gemaakt, dus het zou moeten kunnen.
Zo is dat en het kan ook nog wat worden met Els en Pat, dat zie je aan de Meilandjes die leven ook met elkaar.quote:Op woensdag 20 januari 2021 18:33 schreef Sangha het volgende:
[..]
Ja ik had het ook van hier, maar ach hij heeft ooit kids met een vrouw gemaakt, dus het zou moeten kunnen.
De geur ook die dat water dan krijgt, tering...quote:Op woensdag 20 januari 2021 18:32 schreef Sangha het volgende:
Els is echt verslaafd aan die hottub. Het lijkt mij ook best een keer leuk, maar elke avond urenlang, nee.
quote:Op woensdag 20 januari 2021 18:36 schreef Shola het volgende:
[..]
De geur ook die dat water dan krijgt, tering...
Of gewoon wat sociale voelsprieten hebben en een ander het ook gunnen zonder haar.quote:Op woensdag 20 januari 2021 18:32 schreef Sangha het volgende:
Els is echt verslaafd aan die hottub. Het lijkt mij ook best een keer leuk, maar elke avond urenlang, nee.
Heb ook het idee dat het helemaal niet goed is voor je huid zolang en zovaak.quote:Op woensdag 20 januari 2021 18:36 schreef Shola het volgende:
[..]
Van de week heeft Els die tub verschoond. Zag er echt goor uitquote:Op woensdag 20 januari 2021 18:36 schreef Shola het volgende:
[..]
Hopelijk is dat zo, dan is Els ook zo uit het programma.quote:Op woensdag 20 januari 2021 18:37 schreef zodeju het volgende:
[..]
Heb ook het idee dat het helemaal niet goed is voor je huid zolang en zovaak.
Elke dag douchen is eigenlijk al niet goed (maar wel lekker)quote:Op woensdag 20 januari 2021 18:37 schreef zodeju het volgende:
[..]
Heb ook het idee dat het helemaal niet goed is voor je huid zolang en zovaak.
Wat gek zeg, met twee verslaafden.quote:Op woensdag 20 januari 2021 18:37 schreef JACM het volgende:
[..]
Van de week heeft Els die tub verschoond. Zag er echt goor uit
Het is maar goed dat ze haar armen erboven houdt, anders had ze nu hele weke handjes.quote:Op woensdag 20 januari 2021 18:38 schreef JACM het volgende:
[..]
Elke dag douchen is eigenlijk al niet goed (maar wel lekker)
Nou dat ook nog eens!quote:Op woensdag 20 januari 2021 18:36 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Of gewoon wat sociale voelsprieten hebben en een ander het ook gunnen zonder haar.
Ik vind het wel mooie bordenquote:Op woensdag 20 januari 2021 18:41 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Snap niet dat ze daar geen gewone platte borden hebben. Onhandige dingen.
Ik vind die borden juist leukquote:Op woensdag 20 januari 2021 18:41 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Snap niet dat ze daar geen gewone platte borden hebben. Onhandige dingen.
Els denkt alleen maar aan Els, zelfs gister zei Patrick oh ik denk dat ik vanavond er even inga. Els gelijk ik ga met je mee. Misschien had die man even alles willen laten bezinken.quote:Op woensdag 20 januari 2021 18:36 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Of gewoon wat sociale voelsprieten hebben en een ander het ook gunnen zonder haar.
Ze lijken een beetje op hondenbakken.quote:Op woensdag 20 januari 2021 18:43 schreef zodeju het volgende:
[..]
De kleur niet zo maar model wel inderdaad.
Dan knoeien ze niet, er is over nagedachtquote:Op woensdag 20 januari 2021 18:43 schreef zodeju het volgende:
[..]
De kleur niet zo maar model wel inderdaad.
Beste aankoop everquote:Op woensdag 20 januari 2021 18:45 schreef ChildoftheStars het volgende:
Vaatwassers zijn overbodige luxe
Helemaal mee eens... tot ik een vaatwasser had. Nooit meer zonder. Sue me.quote:Op woensdag 20 januari 2021 18:45 schreef ChildoftheStars het volgende:
Vaatwassers zijn overbodige luxe
quote:Op woensdag 20 januari 2021 18:45 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Jij ruimt zeker nooit de vaatwasser in.
Maar afspoelen moet juist helemaal niet, en het verbruikt minder water dan met de handquote:Op woensdag 20 januari 2021 18:48 schreef suzi1 het volgende:
ik snap het nut niet van alles goed onder de kraan afspoelen. dan kan je evengoed gelijk de vaatdoek erover halen
Doen wij ook nooit. Alleen echte etensresten even de (bio)afvalbak in schrapen en dan hop de vaatwasser in. Als je met de hand gaat afspeoelen kun je het net zo goed meteen afwassen. Weggegooid water.quote:Op woensdag 20 januari 2021 18:48 schreef suzi1 het volgende:
ik snap het nut niet van alles goed onder de kraan afspoelen. dan kan je evengoed gelijk de vaatdoek erover halen
Oh, wilde ze ook al omdat ze wel passen qua omvang maar nooit gedacht aan die smalle openingen tussen die pinnen.quote:Op woensdag 20 januari 2021 18:45 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Jij ruimt zeker nooit de vaatwasser in.
degoutant denk ikquote:Op woensdag 20 januari 2021 18:54 schreef suzi1 het volgende:
terotante manier? of wat is het woord dat ze gebruiken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |