Hoezo?, ik moet mijn stem nog uitbrengen... overtuig mequote:Op woensdag 20 januari 2021 16:15 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik voel me als belg een beetje genaaid door jullie NL'ers
Dat gaat dus niet, je kan er maar op 1 stemmen.quote:Op woensdag 20 januari 2021 16:17 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Hoezo?, ik moet mijn stem nog uitbrengen... overtuig me
Uhhm, ja.. ik moet nog stemmen dus ik heb nog niet gestemd. En je kan 2 keer stemmen als je een account voor BE en Videoland maakt (heb ik hier gelezen)quote:Op woensdag 20 januari 2021 16:18 schreef aswesleep het volgende:
[..]
Dat gaat dus niet, je kan er maar op 1 stemmen.
Wij zijn gewoon te braaf in dat huis als Belg.quote:Op woensdag 20 januari 2021 16:17 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Hoezo?, ik moet mijn stem nog uitbrengen... overtuig me
Dat kan voordeel opleveren, mits je de eerste veldslag overleeft.quote:Op woensdag 20 januari 2021 16:22 schreef Jockari het volgende:
[..]
Wij zijn gewoon te braaf in dat huis als Belg.
Oehhhh ziet er wel tof uit. Goeie belichtingquote:Op woensdag 20 januari 2021 16:22 schreef Benny het volgende:
Big Brother heeft een teaser geplaatst van de opdracht, waarin de nieuwe bewoners binnen kwamen:
https://www.instagram.com/p/CKRXE3tq8dM/
Dit. Is. Vet.
Ach dat is ook leuker, vergeet niet dat het geen vakantie is. Je gaat daar naartoe om te winnen en dat kan op verschillende manierenquote:Op woensdag 20 januari 2021 16:22 schreef Jockari het volgende:
[..]
Ziet er ietwat interessanter uit dan breien jaquote:Op woensdag 20 januari 2021 16:22 schreef Benny het volgende:
Big Brother heeft een teaser geplaatst van de opdracht, waarin de nieuwe bewoners binnen kwamen:
Dit. Is. Vet.
among us, who is the imposter?quote:Op woensdag 20 januari 2021 16:22 schreef Benny het volgende:
Dit. Is. Vet.
Als Nederlander vind ik op Jill en René na de Nederlanders echt niet veel soepsquote:Op woensdag 20 januari 2021 16:22 schreef Jockari het volgende:
[..]
Eyes wide shutquote:Op woensdag 20 januari 2021 16:22 schreef Benny het volgende:
Dit. Is. Vet.
Spooky.quote:Op woensdag 20 januari 2021 16:22 schreef Benny het volgende:
Dit. Is. Vet.
Michelquote:Op woensdag 20 januari 2021 16:24 schreef JACM het volgende:
[..]
Als Nederlander vind ik op Jill en René na de Nederlanders echt niet veel soeps
Ik zie nu die James Bond scene voor me waarin iemand wordt vacuüm getrokkenquote:Op woensdag 20 januari 2021 16:29 schreef danilel het volgende:
[ afbeelding ]
sluit maar op en stook maar door
Ik heb nog niet heel veel kunnen zien . Ik vind Patrick wel grappig.quote:
quote:Op woensdag 20 januari 2021 16:30 schreef JACM het volgende:
[..]
Ik zie nu die James Bond scene voor me waarin iemand wordt vacuüm getrokken
Gastje dat graag z'n getrainde spiertjes, getrimde haartjes en witte tandjes toont. Ik heb niets met dat soort arrogante luiquote:Op woensdag 20 januari 2021 16:30 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Ik heb nog niet heel veel kunnen zien . Ik vind Patrick wel grappig.
Krijgen ze geen nieuw hout?quote:Op woensdag 20 januari 2021 16:30 schreef Fikkert2 het volgende:
Hout raakt op en els gaat voor plan B
Plan B is om Snapjuh op te stoken?quote:Op woensdag 20 januari 2021 16:30 schreef Fikkert2 het volgende:
René zei al dat ze altijd nog de banken konden stokenquote:Op woensdag 20 januari 2021 16:32 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Krijgen ze geen nieuw hout?
Dat hout gaat er ook bizarsnel doorheenquote:Op woensdag 20 januari 2021 16:30 schreef Fikkert2 het volgende:
Patrick is toch kaal?quote:Op woensdag 20 januari 2021 16:32 schreef JACM het volgende:
[..]
Gastje dat graag z'n getrainde spiertjes, getrimde haartjes en witte tandjes toont. Ik heb niets met dat soort arrogante lui
Michel.quote:Op woensdag 20 januari 2021 16:32 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Patrick is toch kaal?
Dat is nog de vraag, een aantal denkt dat dit dan luxe producten gaan wordenquote:Op woensdag 20 januari 2021 16:32 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Krijgen ze geen nieuw hout?
Van die jus die onmiddellijke aandrang tot laxering geeft.quote:Op woensdag 20 januari 2021 16:17 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Lul maar, maar Naat maakt tot nu toe de show.
De gesprekken met Naat hebben de jus
Lijkt me welquote:Op woensdag 20 januari 2021 16:33 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Dat is nog de vraag, een aantal denkt dat dit dan luxe producten gaan worden
Meh, steeds hetzelfde verhaal.quote:Op woensdag 20 januari 2021 16:17 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Lul maar, maar Naat maakt tot nu toe de show.
De gesprekken met Naat hebben de jus
En dat terwijl het programma wordt gesponsord door haardhout.comquote:Op woensdag 20 januari 2021 16:32 schreef Benny het volgende:
[..]
Dat hout gaat er ook bizarsnel doorheen
Je kunt heel makkelijk een account maken bij de Belg. Alleen even een Belgische postcode opzoeken. 2000 is Antwerpen.quote:Op woensdag 20 januari 2021 16:21 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Uhhm, ja.. ik moet nog stemmen dus ik heb nog niet gestemd. En je kan 2 keer stemmen als je een account voor BE en Videoland maakt (heb ik hier gelezen)
Ach, eerder was het 85% Theo. Heb hem geen moment gemist sinds zijn vertrek.quote:Op woensdag 20 januari 2021 16:37 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Klopt.
Maar lees de cos eens.
Het is 83.2 % Natalie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |