Dat is een adviesquote:Op woensdag 20 januari 2021 14:53 schreef Questular het volgende:
Max 1 bezoek? Nope not gonna happen.
pak ze maar die roverheid!quote:Op woensdag 20 januari 2021 14:53 schreef Questular het volgende:
Natuurlijk, en bij 5 mag je BINGO roepen.quote:Op woensdag 20 januari 2021 14:54 schreef Caland het volgende:
Mag je de boete dan ook bij je houden en de hele avond laten zien?
Ik vraag dit voor een vriend.
Dat is wel heeuuuuuul optimistischquote:Op woensdag 20 januari 2021 14:49 schreef gniffie het volgende:
[..]
Begin volgend jaar is iedereen pas gevaccineerd.
Wij wilden idd nog even langs de ouders van gaan.quote:Op woensdag 20 januari 2021 14:53 schreef Questular het volgende:
Dat "enkele" wordt zo gemarketeeeeeerd.quote:Op woensdag 20 januari 2021 14:49 schreef Tarado het volgende:
[..]
die van Jansen is toch een enkele, daar maar op wachten dan
September volgens het ijzeren schema van Hugoquote:Op woensdag 20 januari 2021 14:54 schreef ikheetmartijn het volgende:
[..]
Dat is wel heeuuuuuul optimistisch
Het is al een maandje met max. 2 over straat.quote:Op woensdag 20 januari 2021 14:54 schreef xFriendx het volgende:
Is het nog steeds met 2 andere mensen over straat? (en 1 op visite dan per direct).
Warm bad genotquote:Op woensdag 20 januari 2021 14:23 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Mijn DM staat altijd open. Een luisterend oor.
"Ik werd door mijn moeder gebeld (huistelefoon bij een vraag) dat het niet goed ging, of ik even langs wilde komen. Ik ben mantelzorger dus vandaar dat ik nu hier loop"quote:Op woensdag 20 januari 2021 14:52 schreef Vallon het volgende:
[..]
Je moet je reis natuurlijk wel voorbereiden, inclusief het instuderen van een telefoon gesprek, adressen etc.
Risico is dan wanneer je gepakt wordt, je voor gaas gaat met misleiding wat gelet de Wet geen licht vergrijp is.
De regering kan een motie in (lands)belang altijd negeren. Naar huis sturen, is sws niet meer van toepassing.quote:Op woensdag 20 januari 2021 14:49 schreef Nober het volgende:
[..]
De meerderheid stemt op de motie en vervolgens is die motie aangenomen en gaat over tot de orde van de dag.
Wat mis ik?
In Lansingerland vooralsnog niet schijnt, al komen de officiële resultaten daarvan pas later deze week.quote:Op woensdag 20 januari 2021 14:55 schreef Wirelessmouse het volgende:
Ik zie Jaap de goed nieuws show presenteren, ben benieuwd naar het Britse verschroeide aarde virus, maakt het de hooggespannen verwachtingen waar?
dat hele debat is zonde van de tijd.quote:Op woensdag 20 januari 2021 14:57 schreef Vallon het volgende:
[..]
De regering kan een motie in (lands)belang altijd negeren. Naar huis sturen, is sws niet meer van toepassing.
Die moties zijn alleen voor de bühne om de kiezerselectief het idee te geven dat een partij tegen/voor heeft gestemd.
Die zie ik niet open gaan voor 1 mei, en terecht, die broeinesten van het virus in combinatie met die asociale figuren die de besmettingen in stand houden.quote:
quote:Op woensdag 20 januari 2021 14:54 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Natuurlijk, en bij 5 mag je BINGO roepen.
Nee, de Kamer kan het gewoon verbieden morgen als ze dat willen.quote:Op woensdag 20 januari 2021 14:57 schreef Aanmodderfakker het volgende:
[..]
dat hele debat is zonde van de tijd.
Daarom zitten we voorlopig nog wel in deze ellende. Zeker wel tot de lente.quote:Op woensdag 20 januari 2021 14:58 schreef TheVulture het volgende:
Heel eerlijk, als men bang is dat die Britse variant de overhand gaat krijgen dan kun je per 9 februari ook echt niet gaan versoepelen, want dan zal er nog steeds een percentage van het totaal aantal besmettingen de Britse variant zijn, en dan heb je precies de situatie zoals ie nu ook is.
De andere optie is je vrienden er ook een stapel te laten krijgen en dan te gaan kwartettenquote:Op woensdag 20 januari 2021 14:58 schreef trein2000 het volgende:
[..]![]()
Beetje hetzelfde verhaal als een parkeerboete. Zolang het een overtreding is krijg je een boete. Maar ga je die avond meerdere keren op pad dan kun je er meerdere krijgen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |