In ieder geval niet?quote:Op woensdag 20 januari 2021 14:22 schreef leolinedance het volgende:
[..]
In België en Frankrijk werkt het in ieder geval niet.
Bewijs het eens? Er is wel bewijs dat een avondklok bijdraagt aan het verminderen van nieuwe gevallen.quote:Op woensdag 20 januari 2021 14:22 schreef leolinedance het volgende:
[..]
In België en Frankrijk werkt het in ieder geval niet.
Als jij dat serieus (voor de markt) doet wel.quote:Op woensdag 20 januari 2021 14:23 schreef leolinedance het volgende:
Ik ben bierbrouwer. Mag dat nog wel 's avonds?
Heb je ook nog leuke feitjes? Of moet ik daarvoor bij iemand anders zijn?quote:Op woensdag 20 januari 2021 14:23 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Mijn DM staat altijd open. Een luisterend oor.
Nah, jij dan vast gecondoleerd, mocht jij toch gelijk hebben zit ik toch max 2023 in Taiwan of China. 😘quote:Op woensdag 20 januari 2021 14:16 schreef Grems het volgende:
[..]
Alvast gecondoleerd met de teleurstellingen de komende maanden en jaren.
Dank voor de link! Ga ik vanavond even lezen. Ik ga zo voor het eerst in bijna een jaar tijd weer eens erop uit.quote:Op woensdag 20 januari 2021 14:23 schreef luxerobots het volgende:
[..]
In ieder geval niet?
NRC: Avondklokken in Frankrijk en België geven hoop
Alleen als jij de gek bent die al die lokaties moet testen van Nintendoquote:Op woensdag 20 januari 2021 14:22 schreef PippenScottie het volgende:
Zou Pokemon Go een legitieme reden zijn om 's avonds naar buiten te gaan?
Met GroenLinks was heel het land al kapot (zie Amsterdam )quote:Op woensdag 20 januari 2021 14:23 schreef gniffie het volgende:
Mensen die nog nu VVD CDA D66 stemmen mogen in maart lekker in lockdown blijven en na half 9 niet meer op straat en de rest mag naar buiten. Als we die hevige lockdown een half jaar geleden al hadden gedaan, hadden we deze zooi niet.
Eat sleep work repeatquote:Op woensdag 20 januari 2021 14:23 schreef alors het volgende:
Oh kantoren zijn open voor de mentale gezondheid van de werknemers. Maar natuurlijk!
quote:Op woensdag 20 januari 2021 14:22 schreef PippenScottie het volgende:
Zou Pokemon Go een legitieme reden zijn om 's avonds naar buiten te gaan?
Dat snap ik niet, de enige vriend die nog komt werkt overdag. Met een avondklok zal ik hem niet kunnen zien. Verder heb ik geen sociale contacten of familie. Een avondklok vergroot juist de eenzaamheidquote:Op woensdag 20 januari 2021 14:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
Help eenzame mensen, maar niet na 20.30!
Hij zei letterlijk in het begin dat het een misdrijf is.quote:Op woensdag 20 januari 2021 14:24 schreef Caland het volgende:
Overigens wordt nu veel gesuggereerd dat het overtreden van de avondklok onder een misdrijf valt.
Dat is niet het geval, alleen het vervalsen van een werkgeversverklaring is een misdrijf, buiten zijn slechts een overtreding zonder gevolgen buiten een waarschuwing of boete van een paar tientjes.
https://www.metronieuws.n(...)en-wisselend-succes/quote:Op woensdag 20 januari 2021 14:22 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Bron? Op Teletekst staat dat het OMT zich deels baseert op een evaluatie in Frankrijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |