En daarom is het ook wel grappig dat mensen denken dat als we nu even wat strengere regels hebben we eerder kunnen versoepelen. Dat is gewoon een illusie.quote:Op woensdag 20 januari 2021 14:46 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
Haha.....duidelijk dat de winkels voorlopig (tot maart) niet open zullen gaan.
De scholen hebben duidelijk voorrang.
Idd, wat zag ze er weer goed uitquote:
Vind ik wel terecht. Op middelbare scholen lopen kinderen nu achterstanden op die haast niet meer in te halen zijn. Na bijna een jaar versnipperd onderwijs.quote:Op woensdag 20 januari 2021 14:46 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
Haha.....duidelijk dat de winkels voorlopig (tot maart) niet open zullen gaan.
De scholen hebben duidelijk voorrang.
En er dan naïef vanuit gaan dat er geen fysiek contact zal plaatsvinden.quote:Op woensdag 20 januari 2021 14:47 schreef TLC het volgende:
Ligt t aan mij of is 50 gasten op een uitvaart nog belachelijk veel ?
Niet zo zwart-wit denken joh. Het zal stapsgewijs beter gaan de komende 5 maanden en in de zomer aanvoelen als zo goed als uit de ellende. Mits je je laat vaccineren natuurlijk en er geen onverwachte dingen gebeuren qua mutaties en productie van de vaccins.quote:Op woensdag 20 januari 2021 14:43 schreef Cesare-Borgia het volgende:
Pff maar over gezet. Zowel de vragen als de antwoorden blijf ik anders hoofdschuddend aanhoren.
Ben er in ieder geval een stuk minder optimistisch op zo dat we voor de zomer uit de elende zijn.
Nee, daarom de angst inboezemen met 'dat is een misdrijf'quote:Op woensdag 20 januari 2021 14:47 schreef Cesare-Borgia het volgende:
Mbt mantelzorger kan je dus gewoon zeggen dat je onderweg bent. Vakt niet te controleren.
iemand zijn laatste eer bewijzen, noem het maar belachelijk.quote:Op woensdag 20 januari 2021 14:47 schreef TLC het volgende:
Even een lesje politiek volgen voor je weer een vraag stelt svp.quote:Op woensdag 20 januari 2021 14:48 schreef Nober het volgende:
[..]
Wat is het nut van stemmen op niet-bindende moties?
Gewoon met een graafmachine onder de grond droppen. De R is heiligquote:Op woensdag 20 januari 2021 14:47 schreef TLC het volgende:
Nouja, dat kan je nog wel begrijpen toch? Net als dat professionele sport ook als essentieel wordt gezien?quote:
Ja, maar da's logisch. Wil niet zeggen dat je tot de zomer niets extra's kan, wel dat je maatregelen blijft hebben.quote:Op woensdag 20 januari 2021 14:45 schreef Vallon het volgende:
Persco Hugo: "Tot de zomer moeten we het hebben van maatregelen, bco en vaccins. Dat is het perspectief."
Dat is punt 7quote:Op woensdag 20 januari 2021 14:48 schreef Snowpea het volgende:
[..]
Avondonderwijs. Examens zijn ook 's avonds.
Moties hoeven niet uitgevoerd te worden... bovendien liegt Greet hier weer eens want Rutte gaat netjes de 2de Kamer om toestemming vragen. Als de 2de Kamer instemt voor deze wet dan is die motie van Wilders volkomen nutteloos. Het is niet zo dat de 2de Kamer niet van mening kan of mag veranderen.quote:Op woensdag 20 januari 2021 14:46 schreef Nober het volgende:
[..]
Dus dit was een niet-bindende motie?
https://www.tweedekamer.n(...)20567&did=2020D44154
[ twitter ]
Begin volgend jaar is iedereen pas gevaccineerd.quote:Op woensdag 20 januari 2021 14:48 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Niet zo zwart-wit denken joh. Het zal stapsgewijs beter gaan de komende 5 maanden en in de zomer aanvoelen als zo goed als uit de ellende. Mits je je laat vaccineren natuurlijk en er geen onverwachte dingen gebeuren qua mutaties en productie van de vaccins.
Financiele compensatie op bepaalde zaken zou al wat zijn.quote:Op woensdag 20 januari 2021 14:48 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Ja, maar da's logisch. Wil niet zeggen dat je tot de zomer niets extra's kan, wel dat je maatregelen blijft hebben.
die van Jansen is toch een enkele, daar maar op wachten danquote:Op woensdag 20 januari 2021 14:45 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Heb altijd gezegd dat ik geen vaccin ga nemen als ik niet binnen drie weken mijn 2e vaccin kan krijgen en daar blijf ik bij.
Ah! Woordspeling. Leuk.quote:Op woensdag 20 januari 2021 14:48 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
De overheid ontneemt ons ALLES. We mogen echt NIETS meer. Wat zeg ik, overheid? Roverheid!
De meerderheid stemt op de motie en vervolgens is die motie aangenomen en gaat over tot de orde van de dag.quote:Op woensdag 20 januari 2021 14:48 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Even een lesje politiek volgen voor je weer een vraag stelt svp.
Gelukkig hoeft niet iedereen gevaccineerd te worden om een beetje weer normaal te gaan leven.quote:Op woensdag 20 januari 2021 14:49 schreef gniffie het volgende:
Begin volgend jaar is iedereen pas gevaccineerd.
In dit tempo wel ja.quote:Op woensdag 20 januari 2021 14:49 schreef gniffie het volgende:
[..]
Begin volgend jaar is iedereen pas gevaccineerd.
Ja.quote:Op woensdag 20 januari 2021 14:46 schreef Nober het volgende:
[..]
Dus dit was een niet-bindende motie?
https://www.tweedekamer.n(...)20567&did=2020D44154
[ twitter ]
Gaat nog wel langer duren als ze inderdaad die tweede prik consistent gaan uitstellen.quote:
Bovendien zijn er genoeg uitvaartcentra waarop je diensten online kunt volgen, dus 50 is echt teveel, zoveel mochten er niet eens in in het theater of bioscoopquote:Op woensdag 20 januari 2021 14:49 schreef Piles het volgende:
[..]
Vooral ook omdat oude mensen doodgaan, en die vooral oude mensen kennen (dus risicogroep)...
Dat zou ik ook weer niet doen. We willen allemaal weer leven zonder beperkingen en ik neem aan dat jij zelf (werkt in zorg) toch ook liever niet doorgaat?quote:Op woensdag 20 januari 2021 14:45 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Heb altijd gezegd dat ik geen vaccin ga nemen als ik niet binnen drie weken mijn 2e vaccin kan krijgen en daar blijf ik bij.
Als je moties niet hoeft uit te voeren dan hoef je ook niet meer te stemmen.quote:Op woensdag 20 januari 2021 14:49 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Moties hoeven niet uitgevoerd te worden... bovendien liegt Greet hier weer eens want Rutte gaat netjes de 2de Kamer om toestemming vragen. Als de 2de Kamer instemt voor deze wet dan is die motie van Wilders volkomen nutteloos. Het is niet zo dat de 2de Kamer niet van mening kan of mag veranderen.
Zodat je op Twitter kan roepen dat de PM een dictator is.quote:Op woensdag 20 januari 2021 14:48 schreef Nober het volgende:
[..]
Wat is het nut van stemmen op niet-bindende moties?
NPO Nieuws!quote:Op woensdag 20 januari 2021 14:51 schreef Houtenbeen het volgende:
Kritische vraag over het toedienen van tweede vaccin, stopt rtl4 ermee.![]()
Interessante vraag.quote:
Handig voor Mark Rutte, impopulaire maatregelen overlaten aan de Kamer.quote:Op woensdag 20 januari 2021 14:49 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Moties hoeven niet uitgevoerd te worden... bovendien liegt Greet hier weer eens want Rutte gaat netjes de 2de Kamer om toestemming vragen. Als de 2de Kamer instemt voor deze wet dan is die motie van Wilders volkomen nutteloos. Het is niet zo dat de 2de Kamer niet van mening kan of mag veranderen.
A plan without flaws!quote:Op woensdag 20 januari 2021 14:50 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Gaat nog wel langer duren als ze inderdaad die tweede prik consistent gaan uitstellen.
Kan niet fout gaan.
tja... je zal maar een dierbare nu verliezen. lastig dilemma.quote:Op woensdag 20 januari 2021 14:50 schreef TLC het volgende:
[..]
Bovendien zijn er genoeg uitvaartcentra waarop je diensten online kunt volgen, dus 50 is echt teveel, zoveel mochten er niet eens in in het theater of bioscoop
Mooi, ben ik sneller aan de beurt.quote:Op woensdag 20 januari 2021 14:45 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Onzin. Iets met machtenscheiding.quote:Op woensdag 20 januari 2021 14:51 schreef Nober het volgende:
[..]
Als je moties niet hoeft uit te voeren dan hoef je ook niet meer te stemmen.
Wat was eigenlijk het antwoord van Hugo?quote:Op woensdag 20 januari 2021 14:51 schreef Houtenbeen het volgende:
Je moet je reis natuurlijk wel voorbereiden, inclusief het instuderen van een telefoon gesprek, adressen etc.quote:Op woensdag 20 januari 2021 14:47 schreef Cesare-Borgia het volgende:
Mbt mantelzorger kan je dus gewoon zeggen dat je onderweg bent. Vakt niet te controleren.
Krijg je dus wel twee aparte boetes.quote:Op woensdag 20 januari 2021 14:47 schreef Nielsch het volgende:
Dus in feite veranderd er niets voor feestgangers. Als ze nu op een illegaal feestje zijn krijgen ze een boete van 95 euro, als ze straks met de avondklok op een illegaal feestje zijn krijgen ze nog steeds een boete van 95 euro.
Dit gaat niet helpen tegen feestjes. Laat staan tegen feesten overdag zoals laatst #jebroer in Den Haag.
uh nee, het was een eis van de TK dat grote corona-maatregelen lang hen zouden gaan.quote:Op woensdag 20 januari 2021 14:52 schreef skrn het volgende:
[..]
Handig voor Mark Rutte, impopulaire maatregelen overlaten aan de Kamer.
Dan is de Kamer opeens handig. Dan wel.
RTL4 kijkenquote:Op woensdag 20 januari 2021 14:51 schreef Houtenbeen het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |