Borg betalenquote:Op woensdag 20 januari 2021 15:14 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ik ga een hond verhuren, denk ik. Een nadeel, hoe komen ze de hond halen en terugbrengen
quote:Op woensdag 20 januari 2021 15:14 schreef Coppi het volgende:
Sportschool is 45 euro. Dus als ik eens per 2 maanden een boete krijg voor buitenlopen hardlopen na speruhr heb ik het er wel zon'n beetje uit. Best een schappelijke prijs die 95 euro. Tenminste als je het lijden kan.
Ik vind het allemaal een volledige aantasting van mijn vrijheden, of ze mij u wel of niet raken staat daar compleet los van. Het gevoel dat de Staat vindt, bepaalt en oplegt dat ik in mijn huis moet blijven, beneemt mij ongeveer de adem beyond flabbergasting.quote:Op woensdag 20 januari 2021 15:04 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Grappig die woede over de avondklok, ik vind max. 1 op bezoek vervelender.
Haha, 6 lijnen aan een chihuahua.quote:Op woensdag 20 januari 2021 15:14 schreef Drekkoning het volgende:
Mag je eigenlijk 6 lijnen aan een hond vastmaken en dan met zijn 6en gaan chillen in het park?
Ik werk al vanaf maart thuis, in de woonkamer. Dus het onderscheid tussen werk en privé is wel weg inmiddelsquote:Op woensdag 20 januari 2021 15:13 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Wij moeten wel ons best doen om niet doordeweeks te gaan drinken, maar we werken nog wel, dus dat scheelt echt een hoop.
Lastig lastig, je kan zeggen dat ze een uitlaatservice en dan is het woonwerk, alleen dan krijgen ze wel negatief loonquote:Op woensdag 20 januari 2021 15:14 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ik ga een hond verhuren, denk ik. Een nadeel, hoe komen ze de hond halen en terugbrengen
Want? Ik volg het momenteel even niet.quote:Op woensdag 20 januari 2021 15:16 schreef vPlien het volgende:
De technische briefing is interessant trouwens
Ik denk alle 6. En ook nog twee stuks.quote:Op woensdag 20 januari 2021 15:15 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ik denk dat er dan 5 mensen een bekeuring krijgen.
reken maar dat er genoeg droeftoeters zijn die nu een hond "aanschaffen" en deze straks gewoon hop weer het asiel in gooien.quote:Op woensdag 20 januari 2021 15:14 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ardbeg, gangkast.quote:Op woensdag 20 januari 2021 15:11 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Maar echt, hier ligt nog een fles laphroaig 10 in de schuur. Denk niet dat die het nog gaat redden tot februari.
Dat is geen hond dus dat telt sowieso nietquote:Op woensdag 20 januari 2021 15:16 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Haha, 6 lijnen aan een chihuahua.
quote:#COVID19NL statistieken t.o.v. gisteren:
Positief getest: 5.615
Totaal: 927.110 (+5.530 ivm -85 corr.)
Perc. positief 14 jan - 16 jan: 10,3%
Opgenomen: 212
Huidig: 1.709 (-58)
Opgenomen op IC: 27
Huidig: 679 (-4)
Overleden: 87
Totaal: 13.248
https://twitter.com/mzelst/status/1351896433599909891
Ja veel mensen in de VS zeggen dat ook. Voor mij weegt de reden waarom ze iets doen wel mee.quote:Op woensdag 20 januari 2021 15:16 schreef Vallon het volgende:
[..]
Ik vind het allemaal een volledige aantasting van mijn vrijheden, of ze mij u wel of niet raken staat daar compleet los van. Het gevoel dat de Staat vindt, bepaalt en oplegt dat ik in mijn huis moet blijven, beneemt mij ongeveer de adem beyond flabbergasting.
Gaat met allerlei dieren gebeuren die afgelopen maanden voor verveelde kinderen zijn aangeschaft. Triestquote:Op woensdag 20 januari 2021 15:17 schreef Aanmodderfakker het volgende:
[..]
reken maar dat er genoeg droftoeters zijn die nu een hond "aanschaffen" en deze straks gewoon hop weer het asiel in gooien.
Kan ik begrijpen, dat is wel echt ruk.quote:Op woensdag 20 januari 2021 15:16 schreef Piles het volgende:
Ik werk al vanaf maart thuis, in de woonkamer. Dus het onderscheid tussen werk en privé is wel weg inmiddels
Ik zal diplomatiek zwijgen omdat ik anders mod onwaardige dingen ga zeggen over dat soort mensen.quote:Op woensdag 20 januari 2021 15:17 schreef Aanmodderfakker het volgende:
[..]
reken maar dat er genoeg droeftoeters zijn die nu een hond "aanschaffen" en deze straks gewoon hop weer het asiel in gooien.
Moet je niet allemaal een andere kant op rennen als ze toch een boete willen gevenquote:Op woensdag 20 januari 2021 15:16 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Plaatjes en uitleg over verwachtingen van de UK variantquote:Op woensdag 20 januari 2021 15:16 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Want? Ik volg het momenteel even niet.
Er was een serieuze vraag daarover en kreeg een serieus antwoord.quote:Op woensdag 20 januari 2021 15:14 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
klopt kittens zijn ook niet meer aan te slepen. En worden voor enorme bedragen verkocht.quote:Op woensdag 20 januari 2021 15:17 schreef Piles het volgende:
[..]
Gaat met allerlei dieren gebeuren die afgelopen maanden voor verveelde kinderen zijn aangeschaft. Triest
Ik zie al plaatjes voor me van mensen die elke een andere kant op rennen dan, arme chihuahuaquote:Op woensdag 20 januari 2021 15:16 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Sterker nog, het is zoeken naar een vergrootglas sinds maart naar leuke honden want die zijn allemaal weggekaapt. Wat overblijft zijn zwakke en zieke puppies van malafide fokkers of geïmporteerde straathonden uit het Oostblok of Zuid-Europa met een flink rugtasje. Straks als de crisis achter de rug is barsten de asiels weer uit hun voegen want dan is het dier toch te lastig.quote:Op woensdag 20 januari 2021 15:17 schreef Aanmodderfakker het volgende:
[..]
reken maar dat er genoeg droeftoeters zijn die nu een hond "aanschaffen" en deze straks gewoon hop weer het asiel in gooien.
lastig om het grotere plaatje te zien?quote:Op woensdag 20 januari 2021 15:18 schreef bloodymary1 het volgende:
Haha, en gewoon weer een stijging. Op een of andere manier begin ik het allemaal steeds hilarischer te vinden.
Ik zit in de paardenwereld, je wilt niet weten hoeveel die er zelfs dit jaar zijn aangeschaft. De prijzen zijn verdubbeld. Van gewone recreatiepaarden dan, niet van sportpaarden.quote:Op woensdag 20 januari 2021 15:17 schreef Piles het volgende:
[..]
Gaat met allerlei dieren gebeuren die afgelopen maanden voor verveelde kinderen zijn aangeschaft. Triest
Ach, sommigen doen alles voor geld dus het zou mij niet eens verbazen maar in mijn geval was het puur een grap, geen haar op mijn hoofd die dat zou overwegen om een van mijn honden te verhuren.quote:Op woensdag 20 januari 2021 15:18 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Er was een serieuze vraag daarover en kreeg een serieus antwoord.
Alsof men echt hun hont gaan verhuren.![]()
of men echt een hont wil huren en alsnog illegaal over straat gaan om legaal te kunnen wandelen in dit honteweer.
0%quote:Op woensdag 20 januari 2021 15:20 schreef Luke83 het volgende:
Kansen dat 8 februari scholen weer openen? Iemand die een onderbouwde gok kan doen?
Over wiens rug zou het anders moeten gaan als het niet over die van de burger gaat?quote:Op woensdag 20 januari 2021 15:18 schreef deedeetee het volgende:
Ze willen kost wat kost de besmettingen omlaag krijgen, over de rug van de burger.
Scholen mogen weer open mits... dus dat gaan ze niet doen.
De Britse variant is levensgevaarlijk..... hoe krijgt hij die leugen uit zijn strot ?
Ze gaan sneller vaccineren.... echt niet ze gaan gewoon door met wat ze al van plan waren. enz.enz.enz.
![]()
![]()
![]()
Vroeger deden ze vierendelen. Dit is dan zessendelen.quote:Op woensdag 20 januari 2021 15:18 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Ik zie al plaatjes voor me van mensen die elke een andere kant op rennen dan, arme chihuahua
Niks geks aan. Altijd op woensdag.quote:Op woensdag 20 januari 2021 15:18 schreef bloodymary1 het volgende:
Haha, en gewoon weer een stijging. Op een of andere manier begin ik het allemaal steeds hilarischer te vinden.
Neu dan komt er toch wel weer een nieuwe super-mega-besmettelijke variant uit Frankrijk ofzo. En de vaccins helpen niet, dus nog maar even 24 maandjes volhouden allemaal!quote:Op woensdag 20 januari 2021 15:11 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Als we ons aan de maatregelen houden, hebben we een vooruitzicht op PerSpEcTieF
Precies! Veel mensen gedragen zich als kleine kinderen.quote:Op woensdag 20 januari 2021 15:17 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Ja veel mensen in de VS zeggen dat ook. Voor mij weegt de reden waarom ze iets doen wel mee.
Er zullen er een paar zijn maar in de regel denken wij hondenbezitters er niet aan om de hont te verhuren idd.quote:Op woensdag 20 januari 2021 15:19 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ach, sommigen doen alles voor geld dus het zou mij niet eens verbazen maar in mijn geval was het puur een grap, geen haar op mijn hoofd die dat zou overwegen om een van mijn honden te verhuren.
Waar is @VoMy eigenlijk vandaag om cijfers te duidenquote:Op woensdag 20 januari 2021 15:20 schreef Noordzijde het volgende:
Waarom zijn er nog steeds users die niet snappen wat woensdag altijd een piekje oplevert?
Ze hebben ff gewacht tot Wilders weer in Limburg wasquote:
Dry January heb ik nooit aan meegedaan, vind ik echt onzin, maar probeer wel weer wat te minderen. Rond de feestdagen en de eerste paar weken van het jaar had ik elke avond 1-2 drankjes, op zich niet veel maar het tikt toch wel aan. 2x per week maar daarbuiten dus meestal alleen. En dat beperk je dan toch liever. Nu weer even terug naar alleen sociaal.quote:Op woensdag 20 januari 2021 15:10 schreef falling_away het volgende:
[..]
Ik was ook aan het overwegen om mee te doen met dry January, maar ik ben er niet aan begonnen vanwege de huidige beperkingen. We mogen al niks, en dan leg ik mezelf ook nog meer beperkingen op om geen bier te drinken in het weekend? dit jaar even niet.
Ja, in Lansingerland lijkt het virus zo'n beetje uitgedoofd (nog geen 20 besmettingen per dag gemiddeld over de laatste week).quote:Op woensdag 20 januari 2021 15:20 schreef Luke83 het volgende:
Kansen dat 8 februari scholen weer openen? Iemand die een onderbouwde gok kan doen?
Fixed that for youquote:Op woensdag 20 januari 2021 15:21 schreef falling_away het volgende:
[..]
Neu dan komt er toch wel weer een nieuwe super-mega-besmettelijke variant uit Frankrijk ofzo. En de vaccins helpen niet, dus nog maar even 24 maandjes jaar volhouden allemaal!
Maar die in Frankrijk gaat wel snel staken.quote:Op woensdag 20 januari 2021 15:21 schreef falling_away het volgende:
[..]
Neu dan komt er toch wel weer een nieuwe super-mega-besmettelijke variant uit Frankrijk ofzo. En de vaccins helpen niet, dus nog maar even 24 maandjes volhouden allemaal!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Daarnaast zijn er:
8 gemeentes met 0 besmettingen
7 gemeentes met 1 besmettingen
49 gemeentes met 2-4 besmettingen
102 gemeentes met 5-9 besmettingen
61 gemeentes met 10-14 besmettingen
38 gemeentes met 15-19 besmettingen
38 gemeentes met 20-24 besmettingen
Deze update is ook dagelijks om 15:16 te vinden op https://rivm.useless.nl of voor een volledig gemeenteoverzicht op https://rivm.useless.nl/total.phpwegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.
En toch vind ik het steeds hilarischer allemaal. Kan het ook niet helpen. Nou ja, beter dan depressief worden zullen we maar zeggen.quote:Op woensdag 20 januari 2021 15:21 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Niks geks aan. Altijd op woensdag.
Sollidariteit is weer ver te zoekenquote:Op woensdag 20 januari 2021 15:21 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Er zullen er een paar zijn maar in de regel denken wij hondenbezitters er niet aan om de hont te verhuren idd.
Ik wacht op de Friese Variant, die over de sloten aan komt fierljeppenquote:Op woensdag 20 januari 2021 15:21 schreef falling_away het volgende:
[..]
Neu dan komt er toch wel weer een nieuwe super-mega-besmettelijke variant uit Frankrijk ofzo. En de vaccins helpen niet, dus nog maar even 24 maandjes volhouden allemaal!
Ik drink bijna alleen speciaalbier en wijn.. daarvan vind ik de alcoholvrije varianten niet lekker.quote:Op woensdag 20 januari 2021 15:14 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Dit jaar vind ik het juist makkelijk om aan Dry January mee te doen. De kroegen zijn toch dicht en thuis kan ik tenminste nog goed alcoholvrijbier drinken.
Paarden ook joh?quote:Op woensdag 20 januari 2021 15:19 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Ik zit in de paardenwereld, je wilt niet weten hoeveel die er zelfs dit jaar zijn aangeschaft. De prijzen zijn verdubbeld. Van gewone recreatiepaarden dan, niet van sportpaarden.
En is makkelijk te herkennen aan een geel hesjequote:Op woensdag 20 januari 2021 15:22 schreef Noek het volgende:
[..]
Maar die in Frankrijk gaat wel snel staken.
Tegen die tijd is er weer een nieuw coronavirus.quote:Op woensdag 20 januari 2021 15:21 schreef falling_away het volgende:
[..]
We hebben verlatingsangst....quote:Op woensdag 20 januari 2021 15:23 schreef opreis het volgende:
[..]
Sollidariteit is weer ver te zoeken
quote:Op woensdag 20 januari 2021 15:22 schreef _serial_ het volgende:
Laatste update: 20-01-2021 - 15:16
Totaal aantal besmettingen: 5560
Gemeentes met +25 besmettingen:
200 Rotterdam
167 Amsterdam
131 's-Gravenhage
97 Eindhoven
83 Utrecht
69 Enschede
68 Almere
65 Apeldoorn
63 Oss
54 Zaanstad
53 Amersfoort
50 Tilburg
50 Hoorn
50 Westland
48 Haarlemmermeer
47 Nijmegen
47 Haarlem
45 Molenlanden
43 Arnhem
42 Dordrecht
42 Hoeksche Waard
40 Heerlen
40 Velsen
39 Roermond
39 MedemblikHebben ze de cijfers van Rotterdam van gisteren niet meegeteld en nu vandaag toegevoegd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Daarnaast zijn er:
8 gemeentes met 0 besmettingen
7 gemeentes met 1 besmettingen
49 gemeentes met 2-4 besmettingen
102 gemeentes met 5-9 besmettingen
61 gemeentes met 10-14 besmettingen
38 gemeentes met 15-19 besmettingen
38 gemeentes met 20-24 besmettingen
Deze update is ook dagelijks om 15:16 te vinden op https://rivm.useless.nl of voor een volledig gemeenteoverzicht op https://rivm.useless.nl/total.php![]()
wat is er hilarisch?quote:Op woensdag 20 januari 2021 15:23 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
En toch vind ik het steeds hilarischer allemaal. Kan het ook niet helpen. Nou ja, beter dan depressief worden zullen we maar zeggen.
Kunnen we dat nog bij Duitsland kwijt? Nu het gas eruit is kan je het beter kwijt zijn lijkt mequote:
Op 1000 meer zie je dat verschil toch nietquote:Op woensdag 20 januari 2021 15:24 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Hebben ze de cijfers van Rotterdam van gisteren niet meegeteld en nu vandaag toegevoegd.
Is de P.I. in Ter Apelquote:Op woensdag 20 januari 2021 15:24 schreef Noordzijde het volgende:
Wat is die 124? Zal wel weer een storing geweest zijn. Nou, nog makkelijker te verklaren dus
En bij deze lijst staat die rode vlek in Groningen niet bij.quote:Op woensdag 20 januari 2021 15:24 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Hebben ze de cijfers van Rotterdam van gisteren niet meegeteld en nu vandaag toegevoegd.
Gevangenis toch?quote:Op woensdag 20 januari 2021 15:24 schreef Noordzijde het volgende:
Wat is die 124? Zal wel weer een storing geweest zijn. Nou, nog makkelijker te verklaren dus
quote:
Grootschalig testen PI Ter Apelquote:Op woensdag 20 januari 2021 15:24 schreef Noordzijde het volgende:
Ik schommel ook tussen manisch en depressief hoor, afgelopen weken.quote:Op woensdag 20 januari 2021 15:23 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
En toch vind ik het steeds hilarischer allemaal. Kan het ook niet helpen. Nou ja, beter dan depressief worden zullen we maar zeggen.
Morgen 6.000 besmettingen.quote:Op woensdag 20 januari 2021 15:18 schreef Oliver23 het volgende:
Besmettingcijfers dinsdag 12 tot en met maandag 18 januari:
dinsdag: 4.986
woensdag: 6.148
donderdag: 6.575
vrijdag: 6.093
zaterdag: 5.340
zondag: 5.598
maandag: 4.822
totaal: 39.562
Besmettingcijfers dinsdag 19 tot en met maandag 25 januari:
dinsdag: 4.272
woensdag: 5.615
donderdag:
vrijdag:
zaterdag:
zondag:
maandag:
totaal:
Maar toch ruim 500 positieve testen minder dan vorige week
Zit er dik in ja.quote:Op woensdag 20 januari 2021 15:26 schreef Momo het volgende:
[..]
Dat is toch vanwege uitbraak in asielzoekers centrum? Daar in Ter Apel?
Wie is er in paniek?quote:Op woensdag 20 januari 2021 15:24 schreef Oliver23 het volgende:
Mensen geen paniek, de Woensdag piek is er altijd al geweest
Besmettingcijfers dinsdag 29 december tot en met maandag 4 januari:
dinsdag: 7.561
woensdag: 9.504
Besmettingcijfers dinsdag 5 januari tot en met maandag 11 januari:
dinsdag: 6.412
woensdag: 7.142
Besmettingcijfers dinsdag 12 tot en met maandag 18 januari:
dinsdag: 4.986
woensdag: 6.148
Besmettingcijfers dinsdag 19 tot en met maandag 25 januari:
dinsdag: 4.272
woensdag: 5.615
Misschien kun je beter even hier kijken: BNW / Coronavirus #62 COVID19 - Wereldwijd gecoördineerd geheimquote:Op woensdag 20 januari 2021 15:26 schreef deedeetee het volgende:
Ik denk dat ik nu snap waarom ze zo te keer gaan om de besmettingen- die al dalende zijn - in hoog tempo omlaag te krijgen. Ze willen straks hun handen vrij hebben om zich in de verkiezingsstrijd te werpen en dan hebben ze tijd nog zin om zich met corona problemen bezig te houden.
ik zal wel een open deur aan t intrappen zijn.
Haha, nee dat niet hoor. Heb soms een vreemd gevoel voor humor.quote:Op woensdag 20 januari 2021 15:26 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik schommel ook tussen manisch en depressief hoor, afgelopen weken.
Maar verder nergens last van.
Ter Apel gevangenis van statuslozen die in afwachting van proces worden teruggestuurd naar land van herkomst.quote:
Op zich vind ik het wel fijn dat ze eens een keer niet van het meest positieve scenario uit gaan eigenlijk.quote:Op woensdag 20 januari 2021 15:25 schreef aartstyle het volgende:
Nou ik heb een de technische briefing tot op heden gezien, maar dit valt mij nog wel mee moet ik zeggen.
De onzekerheid is groot, er zijn een aantal onzekerheden en variabelen nog niet meegenomen is.
Natuurlijke immuunsysteem niet meegenomen, vaccinatie graad niet meegenomen. We gaan uit van het ernstigste scenario en we gaan nog uit van de oude R uit denemarken.
Kortom, ik blijf goede hoop houden dat we alsnog binnenkort weer af kunnen schalen. Al snap ik dat ze nu van een het slechtste scenario uitgaan.
Gevangenis toch?quote:Op woensdag 20 januari 2021 15:26 schreef Momo het volgende:
[..]
Dat is toch vanwege uitbraak in asielzoekers centrum? Daar in Ter Apel?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |