Borg betalenquote:Op woensdag 20 januari 2021 15:14 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ik ga een hond verhuren, denk ik. Een nadeel, hoe komen ze de hond halen en terugbrengen
quote:Op woensdag 20 januari 2021 15:14 schreef Coppi het volgende:
Sportschool is 45 euro. Dus als ik eens per 2 maanden een boete krijg voor buitenlopen hardlopen na speruhr heb ik het er wel zon'n beetje uit. Best een schappelijke prijs die 95 euro. Tenminste als je het lijden kan.
Ik vind het allemaal een volledige aantasting van mijn vrijheden, of ze mij u wel of niet raken staat daar compleet los van. Het gevoel dat de Staat vindt, bepaalt en oplegt dat ik in mijn huis moet blijven, beneemt mij ongeveer de adem beyond flabbergasting.quote:Op woensdag 20 januari 2021 15:04 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Grappig die woede over de avondklok, ik vind max. 1 op bezoek vervelender.
Haha, 6 lijnen aan een chihuahua.quote:Op woensdag 20 januari 2021 15:14 schreef Drekkoning het volgende:
Mag je eigenlijk 6 lijnen aan een hond vastmaken en dan met zijn 6en gaan chillen in het park?
Ik werk al vanaf maart thuis, in de woonkamer. Dus het onderscheid tussen werk en privé is wel weg inmiddelsquote:Op woensdag 20 januari 2021 15:13 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Wij moeten wel ons best doen om niet doordeweeks te gaan drinken, maar we werken nog wel, dus dat scheelt echt een hoop.
Lastig lastig, je kan zeggen dat ze een uitlaatservice en dan is het woonwerk, alleen dan krijgen ze wel negatief loonquote:Op woensdag 20 januari 2021 15:14 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ik ga een hond verhuren, denk ik. Een nadeel, hoe komen ze de hond halen en terugbrengen
Want? Ik volg het momenteel even niet.quote:Op woensdag 20 januari 2021 15:16 schreef vPlien het volgende:
De technische briefing is interessant trouwens
Ik denk alle 6. En ook nog twee stuks.quote:Op woensdag 20 januari 2021 15:15 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ik denk dat er dan 5 mensen een bekeuring krijgen.
reken maar dat er genoeg droeftoeters zijn die nu een hond "aanschaffen" en deze straks gewoon hop weer het asiel in gooien.quote:Op woensdag 20 januari 2021 15:14 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ardbeg, gangkast.quote:Op woensdag 20 januari 2021 15:11 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Maar echt, hier ligt nog een fles laphroaig 10 in de schuur. Denk niet dat die het nog gaat redden tot februari.
Dat is geen hond dus dat telt sowieso nietquote:Op woensdag 20 januari 2021 15:16 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Haha, 6 lijnen aan een chihuahua.
quote:#COVID19NL statistieken t.o.v. gisteren:
Positief getest: 5.615
Totaal: 927.110 (+5.530 ivm -85 corr.)
Perc. positief 14 jan - 16 jan: 10,3%
Opgenomen: 212
Huidig: 1.709 (-58)
Opgenomen op IC: 27
Huidig: 679 (-4)
Overleden: 87
Totaal: 13.248
https://twitter.com/mzelst/status/1351896433599909891
Ja veel mensen in de VS zeggen dat ook. Voor mij weegt de reden waarom ze iets doen wel mee.quote:Op woensdag 20 januari 2021 15:16 schreef Vallon het volgende:
[..]
Ik vind het allemaal een volledige aantasting van mijn vrijheden, of ze mij u wel of niet raken staat daar compleet los van. Het gevoel dat de Staat vindt, bepaalt en oplegt dat ik in mijn huis moet blijven, beneemt mij ongeveer de adem beyond flabbergasting.
Gaat met allerlei dieren gebeuren die afgelopen maanden voor verveelde kinderen zijn aangeschaft. Triestquote:Op woensdag 20 januari 2021 15:17 schreef Aanmodderfakker het volgende:
[..]
reken maar dat er genoeg droftoeters zijn die nu een hond "aanschaffen" en deze straks gewoon hop weer het asiel in gooien.
Kan ik begrijpen, dat is wel echt ruk.quote:Op woensdag 20 januari 2021 15:16 schreef Piles het volgende:
Ik werk al vanaf maart thuis, in de woonkamer. Dus het onderscheid tussen werk en privé is wel weg inmiddels
Ik zal diplomatiek zwijgen omdat ik anders mod onwaardige dingen ga zeggen over dat soort mensen.quote:Op woensdag 20 januari 2021 15:17 schreef Aanmodderfakker het volgende:
[..]
reken maar dat er genoeg droeftoeters zijn die nu een hond "aanschaffen" en deze straks gewoon hop weer het asiel in gooien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |