Moet je niet allemaal een andere kant op rennen als ze toch een boete willen gevenquote:Op woensdag 20 januari 2021 15:16 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Haha, 6 lijnen aan een chihuahua.
Plaatjes en uitleg over verwachtingen van de UK variantquote:Op woensdag 20 januari 2021 15:16 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Want? Ik volg het momenteel even niet.
Er was een serieuze vraag daarover en kreeg een serieus antwoord.quote:Op woensdag 20 januari 2021 15:14 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ik ga een hond verhuren, denk ik. Een nadeel, hoe komen ze de hond halen en terugbrengen
klopt kittens zijn ook niet meer aan te slepen. En worden voor enorme bedragen verkocht.quote:Op woensdag 20 januari 2021 15:17 schreef Piles het volgende:
[..]
Gaat met allerlei dieren gebeuren die afgelopen maanden voor verveelde kinderen zijn aangeschaft. Triest
Ik zie al plaatjes voor me van mensen die elke een andere kant op rennen dan, arme chihuahuaquote:Op woensdag 20 januari 2021 15:16 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Haha, 6 lijnen aan een chihuahua.
Sterker nog, het is zoeken naar een vergrootglas sinds maart naar leuke honden want die zijn allemaal weggekaapt. Wat overblijft zijn zwakke en zieke puppies van malafide fokkers of geïmporteerde straathonden uit het Oostblok of Zuid-Europa met een flink rugtasje. Straks als de crisis achter de rug is barsten de asiels weer uit hun voegen want dan is het dier toch te lastig.quote:Op woensdag 20 januari 2021 15:17 schreef Aanmodderfakker het volgende:
[..]
reken maar dat er genoeg droeftoeters zijn die nu een hond "aanschaffen" en deze straks gewoon hop weer het asiel in gooien.
lastig om het grotere plaatje te zien?quote:Op woensdag 20 januari 2021 15:18 schreef bloodymary1 het volgende:
Haha, en gewoon weer een stijging. Op een of andere manier begin ik het allemaal steeds hilarischer te vinden.
Ik zit in de paardenwereld, je wilt niet weten hoeveel die er zelfs dit jaar zijn aangeschaft. De prijzen zijn verdubbeld. Van gewone recreatiepaarden dan, niet van sportpaarden.quote:Op woensdag 20 januari 2021 15:17 schreef Piles het volgende:
[..]
Gaat met allerlei dieren gebeuren die afgelopen maanden voor verveelde kinderen zijn aangeschaft. Triest
Ach, sommigen doen alles voor geld dus het zou mij niet eens verbazen maar in mijn geval was het puur een grap, geen haar op mijn hoofd die dat zou overwegen om een van mijn honden te verhuren.quote:Op woensdag 20 januari 2021 15:18 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Er was een serieuze vraag daarover en kreeg een serieus antwoord.
Alsof men echt hun hont gaan verhuren.![]()
of men echt een hont wil huren en alsnog illegaal over straat gaan om legaal te kunnen wandelen in dit honteweer.
0%quote:Op woensdag 20 januari 2021 15:20 schreef Luke83 het volgende:
Kansen dat 8 februari scholen weer openen? Iemand die een onderbouwde gok kan doen?
Over wiens rug zou het anders moeten gaan als het niet over die van de burger gaat?quote:Op woensdag 20 januari 2021 15:18 schreef deedeetee het volgende:
Ze willen kost wat kost de besmettingen omlaag krijgen, over de rug van de burger.
Scholen mogen weer open mits... dus dat gaan ze niet doen.
De Britse variant is levensgevaarlijk..... hoe krijgt hij die leugen uit zijn strot ?
Ze gaan sneller vaccineren.... echt niet ze gaan gewoon door met wat ze al van plan waren. enz.enz.enz.
![]()
![]()
![]()
Vroeger deden ze vierendelen. Dit is dan zessendelen.quote:Op woensdag 20 januari 2021 15:18 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Ik zie al plaatjes voor me van mensen die elke een andere kant op rennen dan, arme chihuahua
Niks geks aan. Altijd op woensdag.quote:Op woensdag 20 januari 2021 15:18 schreef bloodymary1 het volgende:
Haha, en gewoon weer een stijging. Op een of andere manier begin ik het allemaal steeds hilarischer te vinden.
Neu dan komt er toch wel weer een nieuwe super-mega-besmettelijke variant uit Frankrijk ofzo. En de vaccins helpen niet, dus nog maar even 24 maandjes volhouden allemaal!quote:Op woensdag 20 januari 2021 15:11 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Als we ons aan de maatregelen houden, hebben we een vooruitzicht op PerSpEcTieF
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |