Ik hoef geen pity-likes!quote:Op woensdag 20 januari 2021 19:51 schreef H_T het volgende:
[..]
Zeau, heb jij er ook weer een like bij
Ik heb niet gekekenquote:
Dit ^^quote:Op woensdag 20 januari 2021 19:53 schreef Guanabana het volgende:
JAAAAA mijn Meke-like teller staat nu op 1
* H_T trekt like weer inquote:Op woensdag 20 januari 2021 19:55 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik hoef geen pity-likes!
Maar bedankt![]()
Ik was tegelijk aan het koken, dus de context heb ik niet zo meegekregen, maar het was dat stukje van Washington van everyone shall sit under their own vine and fig tree. En history has its eyes on us.quote:Op woensdag 20 januari 2021 19:55 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik heb niet gekekenMaar las het al overal ja
![]()
Wat zei ze precies?
quote:De eigenaar van de website matcheenleenhond.nl heeft de afgelopen dag veel meer aanmeldingen gekregen van mensen die wel een hond willen uitlaten voor een ander. Ze denkt dat dat komt door de aangekondigde avondklok.
Ziedend.quote:Op woensdag 20 januari 2021 18:22 schreef Arizona het volgende:
Wat een mooie glow heeft dit meisje
@:cyan9, dit even niet lezen:
Mijn pakje is ook gekomen, mijn tweede van de dag. Met skincare
Producten met hyaluron, wat een timing! Het is een teken van boven, dat het goedkomt met Biden
Ik zei nog, lees dit nou nietquote:
quote:Op woensdag 20 januari 2021 20:12 schreef Cyan9 het volgende:
MAAR!
Ik zie nu dit zinnetje op de tracker: "In transit. The item was handed over to customs in the country of destination Netherlands on 20.01.2021."
Lekker onopvallend. Hij is nu al de Glassex pakken om het scherm schoon te maken.quote:Op woensdag 20 januari 2021 20:12 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik zei nog, lees dit nou niet
Ik wilde je niet kwetsen
Niet meer weostquote:Op woensdag 20 januari 2021 20:12 schreef Cyan9 het volgende:
MAAR!
Ik zie nu dit zinnetje op de tracker: "In transit. The item was handed over to customs in the country of destination Netherlands on 20.01.2021."
Ik doe heelmaal niet aan glasse......quote:Op woensdag 20 januari 2021 20:14 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Lekker onopvallend. Hij is nu al de Glassex pakken om het scherm schoon te maken.
quote:Op woensdag 20 januari 2021 20:12 schreef Cyan9 het volgende:
MAAR!
Dat soort vlekken bedoelde ik eigenlijk nietquote:Op woensdag 20 januari 2021 20:16 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik doe heelmaal niet aan glasse......
Oh.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |