abonnement Unibet Coolblue
pi_197521516
quote:
1s.gif Op woensdag 20 januari 2021 06:39 schreef Heph844 het volgende:
Uit de Telegraaf:
[..]

Dat is toch wel erg opmerkelijk voor een maatregel waarvoor iedere keer met een OMT-advies wordt geschermd. Als niemand het durft op te schrijven weet je wel hoe laat het is.
Nieuwe Rutte doctrine is niks meer opschrijven, maar we moeten hem maar geloven als hij iets zegt? :')
  woensdag 20 januari 2021 @ 07:15:41 #177
335133 MichaelScott
fulltime CEO//parttime fluffer
pi_197521581
quote:
1s.gif Op woensdag 20 januari 2021 06:39 schreef Heph844 het volgende:
Uit de Telegraaf:
[..]

Dat is toch wel erg opmerkelijk voor een maatregel waarvoor iedere keer met een OMT-advies wordt geschermd. Als niemand het durft op te schrijven weet je wel hoe laat het is.
Nou, dan zullen we die bewindslieden maar op hun blauwe ogen geloven. :')

Zou me gezien het programma van vandaag niet verbazen als Rutte al lang en breed zeker is van genoeg steun.
Op zaterdag 8 februari 2014 23:39 schreef Slaapscheet het volgende:
Oke, MichaelScott, je bent geweldig. :D
pi_197521584
quote:
10s.gif Op woensdag 20 januari 2021 07:02 schreef Smack10 het volgende:

[..]

Nieuwe Rutte doctrine is niks meer opschrijven, maar we moeten hem maar geloven als hij iets zegt? :')
Als je niks opschrijft kun je ook niks kwijtraken en altijd zeggen dat het je niet meer bijstaat :P.

Maar zonder gein, hopelijk wordt er vandaag een streep door deze absurde plannen getrokken.
pi_197521692
Blijf me verbazen over dat het mogelijk pas vrijdag in zou gaan.. of zou dat met de inzet van politie te maken hebben die aangegeven hebben er vanaf donderdag klaar voor te zijn?
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_197521712
quote:
0s.gif Op woensdag 20 januari 2021 01:05 schreef eragon2890 het volgende:

[..]

Zoals omtzigt dus bv. vandaag, durft ook gewoon z'n eigen partij bij de les te roepen als het moet :)
Maar toch stemt zelfs zijn eigen vrouw niet op hem.
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_197521715
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 januari 2021 19:32 schreef Janneke141 het volgende:

[..]

Heb je een linkje? Niet omdat ik je niet geloof, gewoon interesse.
https://www.ssi.dk/-/medi(...)f_covid-19.pdf?la=da

Deze is er maar heeft nog steeds het getal "1,16" als R-getal voor de Britse mutatie. Dit komt doordat er fout is doorgerekend met het R-getal van de oude variant. Ze zijn uitgegaan van een R-getal van 0,84 maar dat moest 0,6 zijn.

https://nyheder.tv2.dk/sa(...)-saadan-udregnes-det
pi_197521728
quote:
0s.gif Op woensdag 20 januari 2021 07:37 schreef Jor_Dii het volgende:
Blijf me verbazen over dat het mogelijk pas vrijdag in zou gaan.. of zou dat met de inzet van politie te maken hebben die aangegeven hebben er vanaf donderdag klaar voor te zijn?
Die ene dag doet het 'em?

Ik blijf het verbazingwekkend vinden dat die er gewoon komt en dat er mensen zijn die hier voor zijn.
Go hard or go home
pi_197521753
Ipv om 20u te gaan klappen voor de zorg zou ik wel om 20u op straat gaan staan met een pan en een lepel.
Ik ben nl een zelfverklaard homeopatisch arts die ook iets met trillingen doet en de vibraties van deze maatregel zijn ongekend slecht.
Go hard or go home
pi_197521764
Altijd handig dat n avondklok nooit geldt voor politici, want zoals iedereen weet hebben virussen een afkeer van alles wat met politiek van doen heeft :P
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_197521777
Nou ineens avondklok van 20:30 :|W
Ze zijn gek hier in dit land. Ze pakken gewoon het recht op frisse lucht af voor mensen die geen kantoortijden draaien.
Het leven moet maar bestaan uit werken, thuis blijven, eten en slapen en verder niks. Goed voor de geestelijke en lichamelijke gezondheid hoor.
pi_197521798
quote:
0s.gif Op woensdag 20 januari 2021 07:47 schreef Noek het volgende:
Ipv om 20u te gaan klappen voor de zorg zou ik wel om 20u op straat gaan staan met een pan en een lepel.
Ik ben nl een zelfverklaard homeopatisch arts die ook iets met trillingen doet en de vibraties van deze maatregel zijn ongekend slecht.
Ik zou dat wel mooi vinden, als een soort stil, nou ja dat niet, protest. Verder heb ik inmiddels het gevoel in een steeds slechter wordende horrorfilm te zitten. Met een heel slecht einde ook. Die vroege persco zint me ook niks, moet ik 's middags al aan de drank -O-
Gimme whiskey, give me bourbon, gimme gin..
'Cause it don't matter what I'm drinkin', Lord, as long as it drowns this sorrow I'm in.
pi_197521808
quote:
0s.gif Op woensdag 20 januari 2021 07:50 schreef quirina het volgende:
Nou ineens avondklok van 20:30 :|W
Ze zijn gek hier in dit land. Ze pakken gewoon het recht op frisse lucht af voor mensen die geen kantoortijden draaien.
Het leven moet maar bestaan uit werken, thuis blijven, eten en slapen en verder niks. Goed voor de geestelijke en lichamelijke gezondheid hoor.
Als je tot zo laat werkt kan je 's ochtends naar buiten. Of lekker stukje terug fietsen vanaf je werk :P
pi_197521821
Over minder sporten, vanuit de praktijk kan ik zeggen dat er echt veel minder wordt gesport.
Nu is dat elk jaar wel zo, eind januari zijn de goede voornemens wel weer weg dus feb/mrt zijn de maanden waarop er veel opzeggingen zijn of motivatieproblemen. Nu is het zeker wel verdubbeld.
Er zijn ook mensen die meer zijn gaan sporten want het is ook echt het enige wat je nog kunt ondernemen maar over het algemeen kunnen mensen zich er nu moeilijk aan toezetten.
Ik ervaar wel hetzelfde maar voor mij is sporten wel als tandenpoetsen dus ook al heb ik geen zin, het moet.
Normaal gesproken vind ik sporten echt heerlijk en nu is het een moeten. Ook omdat er geen wedstrijden zijn, doelen worden steeds verschoven en het off-season duurt steeds langer.
Go hard or go home
  woensdag 20 januari 2021 @ 08:00:36 #189
8369 speknek
Another day another slay
pi_197521849
Apart die weerstand hier. Als zo veel mensen regelmatig na 20:30 buiten zijn ookal is er niks te doen, gaat de maatregel misschien toch wel nut hebben. >:).
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_197521875
quote:
0s.gif Op woensdag 20 januari 2021 07:39 schreef pussycatdoll het volgende:

[..]

https://www.ssi.dk/-/medi(...)f_covid-19.pdf?la=da

Deze is er maar heeft nog steeds het getal "1,16" als R-getal voor de Britse mutatie. Dit komt doordat er fout is doorgerekend met het R-getal van de oude variant. Ze zijn uitgegaan van een R-getal van 0,84 maar dat moest 0,6 zijn.

https://nyheder.tv2.dk/sa(...)-saadan-udregnes-det
Dus een R die een factor 1.37 hoger ligt.
Ich glaube, dass es manchmal nicht genügend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schöne Augen weinen
pi_197521894
quote:
0s.gif Op woensdag 20 januari 2021 08:00 schreef speknek het volgende:
Apart die weerstand hier. Als zo veel mensen regelmatig na 20:30 buiten zijn ookal is er niks te doen, gaat de maatregel misschien toch wel nut hebben. >:).
Oh, voor mijzelf doet de avondklok niets. Ik heb kleine kinderen en zit 's avonds gewoon saai op de bank. Ik heb wel een probleem met een overheid die al haar burgers huisarrest geeft.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 20-01-2021 08:08:58 ]
pi_197521900
Waar ik me over verbaas, is een avondklok invoeren. Terwijl er geen meerderheid van de Tweede kamer is en de veiligheidsregio's ook niet allemaal eens zijn
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  woensdag 20 januari 2021 @ 08:14:18 #193
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_197521958
quote:
0s.gif Op woensdag 20 januari 2021 06:12 schreef trein2000 het volgende:
Net pas even het fragmentje van Gommers bekeken. Ik deed het met de schriftelijke variant.

Maar aangenomen dat het waar is wat hij zegt dan vind ik dat eigenlijk best wel een sluitende redenering :@
Deze heb ik gemist, heb je nog de link?
pi_197522033
quote:
0s.gif Op woensdag 20 januari 2021 07:50 schreef quirina het volgende:
Nou ineens avondklok van 20:30 :|W
Ze zijn gek hier in dit land. Ze pakken gewoon het recht op frisse lucht af voor mensen die geen kantoortijden draaien.
Het leven moet maar bestaan uit werken, thuis blijven, eten en slapen en verder niks. Goed voor de geestelijke en lichamelijke gezondheid hoor.
Volgens mij maken de politici het land vijandig voor ieder normaal mens.
  woensdag 20 januari 2021 @ 08:29:35 #195
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_197522105
quote:
0s.gif Op woensdag 20 januari 2021 07:50 schreef quirina het volgende:
Nou ineens avondklok van 20:30 :|W
Ze zijn gek hier in dit land. Ze pakken gewoon het recht op frisse lucht af voor mensen die geen kantoortijden draaien.
Je hebt geen ramen in je huis?
"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
pi_197522225
Hoelaat is de persconferentie vandaag? Wanneer krijgen we zekerheid over de avondklok (en of de kroegen weer opengaan)?
pi_197522246
quote:
0s.gif Op woensdag 20 januari 2021 08:40 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Hoelaat is de persconferentie vandaag? Wanneer krijgen we zekerheid over de avondklok (en of de kroegen weer opengaan)?
Volgens mij was het:
13:00 Persconferentie
15:30 Debat met de Tweede Kamer (waarin Wilders helemaal los kan gaan betreft de avondklok, en zijn eerder aangenomen motie)
pi_197522332
is Hugo nu ook al aan het werk in Belgie?

https://www.telegraaf.nl/(...)-2-5-miljoen-vaccins

Nee flauw, maar blijkt maar weer dat het overal niet zo soepel gaat.
pi_197522397
quote:
0s.gif Op woensdag 20 januari 2021 08:42 schreef Oliver23 het volgende:

[..]

Volgens mij was het:
13:00 Persconferentie
15:30 Debat met de Tweede Kamer (waarin Wilders helemaal los kan gaan betreft de avondklok, en zijn eerder aangenomen motie)
Hoewel een avondklok wel doet denken aan voor hem goede tijden.
pi_197522410
quote:
0s.gif Op woensdag 20 januari 2021 07:50 schreef quirina het volgende:
Nou ineens avondklok van 20:30 :|W
Ze zijn gek hier in dit land. Ze pakken gewoon het recht op frisse lucht af voor mensen die geen kantoortijden draaien.
Het leven moet maar bestaan uit werken, thuis blijven, eten en slapen en verder niks. Goed voor de geestelijke en lichamelijke gezondheid hoor.
Waar komt die 20.30uur vandaan?

Edit: nvm al gevonden. https://www.ad.nl/dossier(...)rt-vrijdag~a9767ab3/
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')