Die Britse variant komt nu vooral verdomde goed uit... Ik heb ook het idee dat dat in Nederland veel meer leeft dan in andere landen.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 19:29 schreef Hexagon het volgende:
[..]
In het ergste geval denk ik
Maar steeds meer zie ik berichten dat die Britse variant een storm in een glas water is.
Ik zie het de politie echt doen. Iemand beboeten die vuilnis weg gooit.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 19:29 schreef alpeko het volgende:
[..]
Wij mogen de containers niet eens voor 20u ‘s avonds buiten zetten. Dus of daarmee een boete riskeren of met de avondklok.
Het punt is dat IC-behandeling een beetje te ingewikkeld is om zoals in een fabriek met simpele taken uit te voeren.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 19:24 schreef Fred het volgende:
[..]
Wat een nonsense. Je ziet juist dat sectoren met strikte taakverdelingen veel efficiënter werken, zoals de F1 die ik aanhaalde, maar ook de luchtvaart werkt zo, evenals de petrochemische industrie, de offshore industrie en menig andere sector waar alle facetten dermate complex zijn dat het niet in 1 persoon past.
Alleen de zorg, politie en onderwijs weigeren daar aan mee te doen en dat zijn dan ook logge, trage, inflexibele organisaties.
Met welk hoger doel?quote:Op dinsdag 19 januari 2021 19:31 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Die Britse variant komt nu vooral verdomde goed uit...
Heb je een linkje? Niet omdat ik je niet geloof, gewoon interesse.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 19:22 schreef pussycatdoll het volgende:
[..]
Hun RIVM had dat in hun rapport geschreven maar dat was een fout. De Deense Hugø de Jønge heeft bevestigd dat het 0,82 is, gewoon een misrapportering.
Waar zeg ik ongeschoold?quote:Op dinsdag 19 januari 2021 19:26 schreef Elan het volgende:
De gasten in de F1 die bij de bandenwissels betrokken zijn zijn allemaal gediplomeerde monteurs, anders mag je zo'n auto niet eens aanraken.
Maar goed laten we gewoon lekker ongeschoolde mensen op de IC's zetten, dat zal de zorg vast ten goede komen.
In Duitsland (https://www.theguardian.c(...)cern-variants-europe) en Denemarken (https://www.reuters.com/a(...)ariant-idUSKBN29I239) leeft het ook.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 19:31 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Die Britse variant komt nu vooral verdomde goed uit... Ik heb ook het idee dat dat in Nederland veel meer leeft dan in andere landen.
Ja sorry meneer agent, ik ben mijn wijf helemaal zat. Door die lockdown zit ik 24/7 met haar opgescheept. Vergeet me dat ik haar even bij het grofvuil zet.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 19:31 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Ik zie het de politie echt doen. Iemand beboeten die vuilnis weg gooit.
Ik niet eerlijk gezegd.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 19:31 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Ik zie het de politie echt doen. Iemand beboeten die vuilnis weg gooit.
Als je naar de besmettingscijfers van December kijkt, dan heeft de Britse variant al flink huisgehouden in NLquote:Op dinsdag 19 januari 2021 19:31 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Die Britse variant komt nu vooral verdomde goed uit... Ik heb ook het idee dat dat in Nederland veel meer leeft dan in andere landen.
Hoe ga je ook van een geen directe vluchten uit Wuhan en carnaval in kleine groepjes mindset 180 graden naar full van Ranst.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 19:31 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Onzin, je kan alles versimpelen door iedereen een of 2 taken te geven alleen dat zijn "ze" niet gewend. Bovendien hebben mensen de neiging hun beroep enorm interessant en ingewikkeld te vinden terwijl dat reuze meevalt.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 19:32 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Het punt is dat IC-behandeling een beetje te ingewikkeld is om zoals in een fabriek met simpele taken uit te voeren.
Ik mag het hopen, want een avondkok tot april... Dan zou ik de massale protesten al dan niet met geweld gewoon aanmoedigen, want dat gaat me veel te ver.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 19:29 schreef Hexagon het volgende:
[..]
In het ergste geval denk ik
Maar steeds meer zie ik berichten dat die Britse variant een storm in een glas water is.
Daar zal weinig gehandhaafd gaan worden danquote:Op dinsdag 19 januari 2021 19:34 schreef Jor_Dii het volgende:
Burgemeester Hilversum denkt dat het besluit al genomen is als tegenstander van de avondklok
Urgentie hooghouden en het idee geven dat het goed is om de huidige partijen door te laten regeren. De aandacht van de toeslagenaffaire wegnemen.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 19:32 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Met welk hoger doel?
Nee heb meer het idee dat ze extreem in een paniekmodus zitten. En die Kuipers en Gommers vinden iedere maatregel die je kan bedenken wel prima.
En zorgen dat die Britse variant geen piek gaat veroorzaken bovenop een al maandenlange durende hoge bezetting van de zorg..quote:Op dinsdag 19 januari 2021 19:35 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Urgentie hooghouden en het idee geven dat het goed is om de huidige partijen door te laten regeren. De aandacht van de toeslagenaffaire wegnemen.
Wijlen Hans de Boer zou rustig zoiets voorgesteld hebben:"Laat die labbekakken met een uitkering maar infusen zetten!quote:Op dinsdag 19 januari 2021 19:22 schreef Elan het volgende:
[..]
Zou ook interessant worden waar je die mensen gaat inschalen. Je kunt maar 1/6 van wat vereist is voor de functie, dus met behoud van (bijstands) uitkering mag je aan de slag?
Lijkt me dat een IC-arts wel een verbandje moet kunnen leggen, op zo'n cruciaal moment haal je er niet een collega bij.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 19:33 schreef Fred het volgende:
[..]
Waar zeg ik ongeschoold?
Ik zeg juist opleiden, maar dan alleen de nodige truukjes die we nu nodig hebben. Je hoeft ze bijvoorbeeld niet te leren hoe ze een verbandje moeten leggen of gips moeten zetten.
doe maar nietquote:Op dinsdag 19 januari 2021 19:29 schreef HPoi het volgende:
Kijk die Kuipers heeft een rapportage met allemaal rode cijfers en adviseert het kabinet zus en zo om zijn rapportage weer positief te krijgen.
Weet je, ik heb ook zulke rapportages, dankzij de maatregelen, zal ik het Kabinet ook eens adviseren wat ik wil?
Nonsense, ook werk in de IC is terug te voeren op eenvoudige taken. Het grote aantal mogelijke verschillende handelingen maakt het complex.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 19:32 schreef luxerobots het volgende:
Het punt is dat IC-behandeling een beetje te ingewikkeld is om zoals in een fabriek met simpele taken uit te voeren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |