Ik post dit en die zoemer gaat.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 22:38 schreef BB-King het volgende:
Werd vorige week rond deze tijd niet bekend gemaakt aan de bewoners wie er genomineerd was?
Zo heb ik ook gestemd, maar dan andersom bij de websites.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 22:40 schreef danilel het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Sorry Rene, ik had je er graag in gehouden maar dit zijn vanaf het begin mijn favo's.-
quote:Op dinsdag 19 januari 2021 22:40 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Er was hier vandaag zo'n nep moeder van Rene
Is dat zo?quote:
Ja in een spoiler graagquote:Op dinsdag 19 januari 2021 22:41 schreef MissyZ het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Veeg me op.
Wil je mijn zwangerschapsstriemen zien?
dit zou echt gaaf zijnquote:Op dinsdag 19 januari 2021 22:42 schreef utopia2.0 het volgende:
Eigenlijk moeten ze laten zien wie op wie heeft gestemd, dan krijg je pas een leuke sfeer.
post die maar in het scanman tietentopicquote:Op dinsdag 19 januari 2021 22:41 schreef MissyZ het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Veeg me op.
Wil je mijn zwangerschapsstriemen zien?
En toen?quote:
Godsamme Nat weer een stem te kort anders had ze erbij gezeten.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 22:42 schreef Juan_Roman het volgende:
Jill: Liese Zoey
René: Liese en Zoey
Els: Naomi liese
Nathalie: Naomi liese
Daan: Naomi Liese
Thomas: Liese Naomi
Jowi: Naomi Liese
Zoey: Nathalie Jill
Naomi: thomas Nathalie
Liese: Nathalie Danielle
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Zij gaat.quote:
om beiden een gelijke kans te geven, ik had liever gezien dat iemand anders dan rene naast ze zatquote:Op dinsdag 19 januari 2021 22:43 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Ik ga gewoon uit van de gedachte dat de mensen voor Liese en Naomi gestemd hebben om er zeker van te zijn dat René naar huis gaat. Ja, dat is de enige echte waarheid
Omdat er altijd twee genomineerd worden.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 22:43 schreef Shola het volgende:
Maar hoezo zit Naomi bij de nominatie als zij 5 stemmen heeft gekregen en Liese 6? Spanning?
Zijn concurrentie zijn grotere favorieten dan Els, gok ik zoquote:Op dinsdag 19 januari 2021 22:43 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Meer concurrentie dus ik denk dat hij mag blijven...
ja he ...quote:Op dinsdag 19 januari 2021 22:43 schreef Tourniquet het volgende:
Ze zijn in de uitzending vergeten Nick te laten zien bij het nomineren.
Liese en Naomi hadden het spel iets eerder moeten starten en bijv. Thomas moeten inpalmen.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 22:43 schreef zodeju het volgende:
[..]
Godsamme Nat weer een stem te kort anders had ze erbij gezeten.
Wel lullig als Naomi eruit gaat dan...quote:Op dinsdag 19 januari 2021 22:44 schreef zodeju het volgende:
[..]
Omdat er altijd twee genomineerd worden.
Hangt van Nick af die missen wequote:Op dinsdag 19 januari 2021 22:43 schreef zodeju het volgende:
[..]
Godsamme Nat weer een stem te kort anders had ze erbij gezeten.
Doe mij dat linkje even.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 22:44 schreef Shola het volgende:
[..]
Ik heb een paar Liese simps op Discord, dus ik gok het niet als het aan die mannen ligt.
Wat wat!? Het enige mooie dat er uit Missy&Me is gekomen!quote:
vor blijven?quote:Op dinsdag 19 januari 2021 22:43 schreef Juan_Roman het volgende:
Liese en Naomi hebben m'n stem gekregen.
Altijd minstens 2. Rene was extra.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 22:43 schreef Shola het volgende:
Maar hoezo zit Naomi bij de nominatie als zij 5 stemmen heeft gekregen en Liese 6? Spanning?
Zoals ik al zei, lekker lullig als Naomi er dan uit moet.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 22:46 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Altijd minstens 2. Rene was extra.
Ik begreep dat je daar een account moest aanmaken om te kunnen stemmen ,quote:Op dinsdag 19 januari 2021 22:37 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
https://www.rtlxl.nl/big-brother-voting
Werkt dat niet?
Krijgt nog wel een naschokquote:Op dinsdag 19 januari 2021 22:46 schreef utopia2.0 het volgende:
Naomi had hem niet verwacht denk ik...
Jawel denk ikquote:Op dinsdag 19 januari 2021 22:46 schreef utopia2.0 het volgende:
Jawel was al ingelicht door Liese via Julie.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 22:46 schreef utopia2.0 het volgende:
En lullig dat Nat er eentje te kort komt.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 22:46 schreef Shola het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, lekker lullig als Naomi er dan uit moet.
Mail sturen naar hen? Bij Coolblue had ik ook zoiets en die hebben me geholpenquote:Op dinsdag 19 januari 2021 22:47 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik begreep dat je daar een account moest aanmaken om te kunnen stemmen ,
ik deel het account op videoland , maar blijkbaar had ik ook met dat videoland account op rtlxl.nl moeten registreren , ik gebruikte mijn gmail account en sinds die tijd kan ik niets meer op die site. kreeg ook geen bevestigingsmail van ze , en het profiel icoontje blijft draaien als ik op die site kom
Geen idee hoe ik op moet lossen
Gewoon niet doenquote:Op dinsdag 19 januari 2021 22:47 schreef puzziepie het volgende:
[..]
ik deel het account op videoland , maar blijkbaar had ik ook met dat videoland account op rtlxl.nl moeten registreren , ik gebruikte mijn gmail account en sinds die tijd kan ik niets meer op die site. kreeg ook geen bevestigingsmail van ze , en het profiel icoontje blijft draaien als ik op die site kom
Jawel, de dames hadden vooraf al besloten te blijven lachenquote:Op dinsdag 19 januari 2021 22:46 schreef utopia2.0 het volgende:
Lullig voor Rene! 2x voor Rene gestemd.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 22:46 schreef Shola het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, lekker lullig als Naomi er dan uit moet.
jawel was voorbereidquote:Op dinsdag 19 januari 2021 22:46 schreef utopia2.0 het volgende:
Hoe dat??quote:Op dinsdag 19 januari 2021 22:48 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Lullig voor Rene! 2x voor Rene gestemd.
Mm okquote:Op dinsdag 19 januari 2021 22:47 schreef aswesleep het volgende:
[..]
Jawel was al ingelicht door Liese via Julie.
Natte Alie mag er allang uit, stront mens. Goor.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 22:47 schreef zodeju het volgende:
[..]
En lullig dat Nat er eentje te kort komt.
Ik heb al van alles geprobeerd , morgen ff vragenquote:Op dinsdag 19 januari 2021 22:47 schreef JACM het volgende:
[..]
Mail sturen naar hen? Bij Coolblue had ik ook zoiets en die hebben me geholpen
Ze zijn soms heel traag met dat bevestigingsmailtje sturenquote:Op dinsdag 19 januari 2021 22:47 schreef puzziepie het volgende:
[..]
proberen met een incognito schermquote:Op dinsdag 19 januari 2021 22:47 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Zijn ze al weg dan?quote:Op dinsdag 19 januari 2021 22:48 schreef JACM het volgende:
Komt er nog een afscheidsschaarparty van Naomi en Liese?
Maan.quote:
quote:Op dinsdag 19 januari 2021 22:49 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik heb al van alles geprobeerd , morgen ff vragen
Ja doe je bestquote:Op dinsdag 19 januari 2021 22:49 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik heb al van alles geprobeerd , morgen ff vragen
quote:Op dinsdag 19 januari 2021 22:46 schreef greysbones het volgende:
Laat het publiek maar iemand nomineren.. dan weten we wel wie dat wordt 😂😂😂
In het script van BBquote:Op dinsdag 19 januari 2021 22:49 schreef aswesleep het volgende:
Julie zegt iets van dat ze gisteren al ergens gelezen had dat deze genomineerd werden.![]()
Heeft zich wel goed voorbereid.
Yep, don't worry ...quote:Op dinsdag 19 januari 2021 22:47 schreef MissyZ het volgende:
Ik hoop dat iemand de bekendmaking filmt, ik zit nog in vergadering en kan geen stream kijken.....dank alvast.
Echt hoor.quote:
Mwhaah het is een spel he?quote:
Laten ze zich daar maar heel ongemakkelijk voelen....met de groep......quote:
ik gun ze een dikke vette vaginale schimmelinfectiequote:Op dinsdag 19 januari 2021 22:50 schreef JACM het volgende:
[..]
De Hottub Maffia heeft zijn zin gekregen
Alleen Thomas toch, die zat al van dag 1 in het bondjequote:Op dinsdag 19 januari 2021 22:51 schreef spapaars het volgende:
Opvallend hoeveel messen ze in de rug hebben gekregen van hun eigen landgenoten.
quote:Op dinsdag 19 januari 2021 22:52 schreef danilel het volgende:
[..]
ik gun ze een dikke vette vaginale schimmelinfectie
Ja net bekend gemaaktquote:Op dinsdag 19 januari 2021 22:52 schreef Joyce-43 het volgende:
weten ze in het huis al wie genomineerd zijn??
Dan stop je er maar mee, lekker belangrijk als je hier al op kan reagerenquote:Op dinsdag 19 januari 2021 22:47 schreef MissyZ het volgende:
Ik hoop dat iemand de bekendmaking filmt, ik zit nog in vergadering en kan geen stream kijken.....dank alvast.
De verwachting is 1, maar heel zeker weten doe je het nooitquote:
Inderdaad. Naaistreek van Thomas.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 22:51 schreef spapaars het volgende:
Opvallend hoeveel messen ze in de rug hebben gekregen van hun eigen landgenoten.
zure muis, nathalie kap er toch eens mee, anderen af te katten..........quote:Op dinsdag 19 januari 2021 22:52 schreef Soury het volgende:
[..]
Dan stop je er maar mee, lekker belangrijk als je hier al op kan reageren
Want je mag niet op landgenoten stemmen?quote:Op dinsdag 19 januari 2021 22:52 schreef greysbones het volgende:
En dan zijn de Belgen ook nog zo dat ze op Thomas stemmen... snapte ik ook nie
Say what? 🤣quote:Op dinsdag 19 januari 2021 22:40 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Er was hier vandaag zo'n nep moeder van Rene
aha ok zouden hun nou die knikker kunnen gebruiken ook?quote:
Sorry ik zit in een vergaderingquote:Op dinsdag 19 januari 2021 22:53 schreef danilel het volgende:
[..]
zure muis, nathaliekap er toch eens mee, anderen af te katten..........
En Daniëllequote:Op dinsdag 19 januari 2021 22:52 schreef aswesleep het volgende:
[..]
Alleen Thomas toch, die zat al van dag 1 in het bondje
Inderdaad. Hebben totaal gern moeite gedaan die dames.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 22:52 schreef zodeju het volgende:
[..]
Laten ze zich daar maar heel ongemakkelijk voelen....met de groep......
Rene heeft zich nu al twee weken ongemakkelijk gevoeld.
Hij werd ook genomineerd door Naomi toch?quote:Op dinsdag 19 januari 2021 22:53 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Inderdaad. Naaistreek van Thomas.
Da's wel zo, maar zouden die Belgen zover doordenken?quote:Op dinsdag 19 januari 2021 22:54 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Of die belgen zijn super tactisch.
Als je er van uit gaat dat er 1 belg en 1 NL er overblijft.
Dan is het slimmer om je eigen landgenoten er uit te stemmen, dat vergroot je eind kans.
Ja .... en er valt niets aan te doenquote:Op dinsdag 19 januari 2021 22:48 schreef mario390 het volgende:
[..]
dann klopt de hele result niet,om dat
alle nominieren moeten
Mogen zou in deze ook niet kunnen, want je hebt maar 1 stemquote:Op dinsdag 19 januari 2021 22:54 schreef danilel het volgende:
[..]
nee, er staat wie mag er blijven en niet wie mogen
Maar dat is toch niet zeker.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 22:54 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Of die belgen zijn super tactisch.
Als je er van uit gaat dat er 1 belg en 1 NL er overblijft.
Dan is het slimmer om je eigen landgenoten er uit te stemmen, dat vergroot je eind kans.
Ze willen niet zo snel al een leegloop creëren.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 22:55 schreef spapaars het volgende:
[..]
Goede kans , 3 nieuwe bewoners, dus.
Dan gaan er toch 2 weg?quote:Op dinsdag 19 januari 2021 22:54 schreef danilel het volgende:
[..]
nee, er staat wie mag er blijven en niet wie mogen
Ik hoop het zo hè!quote:Op dinsdag 19 januari 2021 22:55 schreef Fikkert2 het volgende:
Ben zo benieuwd wat die 3 nieuwe gaan stemmen, ik denk volgende week Snapjuhlie op de bank.
Dat is waar.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 22:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hij werd ook genomineerd door Naomi toch?
Nee dat denk ik niet, één en Rene denk ikquote:
Belgen moetennhet ook gemener gaan spelen nuquote:
Opmerking van Leo spreekt boekdelen. "Ik had andere nominaties verwacht"quote:Op dinsdag 19 januari 2021 22:55 schreef Fikkert2 het volgende:
Ben zo benieuwd wat die 3 nieuwe gaan stemmen, ik denk volgende week Snapjuhlie op de bank.
Dat zijn er dan twee van de driequote:Op dinsdag 19 januari 2021 22:57 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee dat denk ik niet, één en Rene denk ik
De Belgische kijkers moeten nu kiezen wie van de twee ze erin willen houden.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 22:57 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee dat denk ik niet, één en Rene denk ik
Niet dus, ze zijn al vervangen, plus 1 voor Theo.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 22:56 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ze willen niet zo snel al een leegloop creëren.
Te kort dag om er nu al 2 uit te gooien.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 22:58 schreef spapaars het volgende:
[..]
Niet dus, ze zijn al vervangen, plus 1 voor Theo.
Ja één pleitequote:Op dinsdag 19 januari 2021 22:58 schreef spapaars het volgende:
[..]
Niet dus, ze zijn al vervangen, plus 1 voor Theo.
😂😂😂😂quote:Op dinsdag 19 januari 2021 22:58 schreef JACM het volgende:
The Godsjakie staat even naar haar imperium te kijken vanachter het keukenblok
verschwindequote:Op dinsdag 19 januari 2021 22:52 schreef freaky40 het volgende:
Liese mag er wel uit. Heeft echt de kans gekregen maar voegt niets toe daar.
Hoop dat hij even een flinke vinger in de hottub heeft bij de volgende nominatie, op Nathaliequote:Op dinsdag 19 januari 2021 22:57 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
Opmerking van Leo spreekt boekdelen. "Ik had andere nominaties verwacht"Die hebben al het vuils gezien
Je weet het niet.. ze klinken wat sullig.. maar zijn ook mensenquote:Op dinsdag 19 januari 2021 22:55 schreef Sangha het volgende:
[..]
Da's wel zo, maar zouden die Belgen zover doordenken?
Eens, maar rond de stemming ging die roddel wel rond in het huis.quote:
Dat zei ik ook al. Niet iedereen heeft meerdere accounts.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 22:58 schreef zodeju het volgende:
[..]
De Belgische kijkers moeten nu kiezen wie van de twee ze erin willen houden.
Denk het wel, maar hoop Liese.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 22:58 schreef Sangha het volgende:
Ik vrees dat Naomi zal gaan donderdag, ik hoop het niet.
Ik moet eerlijk dat ik het wel vermakelijk vond, maar ook erg ongeloofwaardigquote:
Zou ik wel erg vinden, zowat de enige die wat enthousiast is.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 22:58 schreef Sangha het volgende:
Ik vrees dat Naomi zal gaan donderdag, ik hoop het niet.
Vergis je niet in de mensheid. Niets is wat het lijktquote:Op dinsdag 19 januari 2021 23:00 schreef Flory het volgende:
[..]
Neem aan dat meer mensen dat misselijke ventje er niet inhouden
Aanname.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 23:00 schreef NickTheBomb het volgende:
Er gaan zoiezo 2 weg. Ik denk dat het René en Naomi zullen zijn.
Gewoon op beide stemmenquote:Op dinsdag 19 januari 2021 22:58 schreef zodeju het volgende:
[..]
Als ik uiteindelijk moet kiezen dan is het toch ook wel Liese ja.quote:
Meisjes krijgen ook stemmen uit nl hoor. René is Dom geweest had die Nathalie genomineerd had die kansquote:Op dinsdag 19 januari 2021 22:58 schreef zodeju het volgende:
[..]
Seauuuuuuuquote:Op dinsdag 19 januari 2021 23:00 schreef Flory het volgende:
[..]
Neem aan dat meer mensen dat misselijke ventje er niet inhouden
was op tv te zienquote:Op dinsdag 19 januari 2021 23:01 schreef greysbones het volgende:
Jullie gaan ervan uit dat dat stemmen klopt??
Zou ik ook echt jammer vinden, ze heeft wel een vriendelijke persoonlijkheid en ik gun het haar.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 23:00 schreef aswesleep het volgende:
[..]
Zou ik wel erg vinden, zowat de enige die wat enthousiast is.
Wieeee???quote:
naomiquote:Op dinsdag 19 januari 2021 23:02 schreef greysbones het volgende:
[..]
nee welke jij erin wil houden..
quote:Op dinsdag 19 januari 2021 22:53 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
Ja, heb ik ook gedaan, op Liese.
https://www.vier.be/big-brother/stemmen
Nee eigenlijk....niemand kan dat controleren.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 23:01 schreef greysbones het volgende:
Jullie gaan ervan uit dat dat stemmen klopt??
Ik bedoel, geloof je dat ze van BB het geheel aan het publiek over laten wie er in mag blijven..quote:
Dat bedoel ik👍quote:Op dinsdag 19 januari 2021 23:03 schreef zodeju het volgende:
[..]
Nee eigenlijk....niemand kan dat controleren.
ja zag dat je dat bedoeldequote:Op dinsdag 19 januari 2021 23:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik bedoel, geloof je dat ze van BB het geheel aan het publiek over laten wie er in mag blijven..
Ja ik geloof dat wel hoor.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 23:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik bedoel, geloof je dat ze van BB het geheel aan het publiek over laten wie er in mag blijven..
Dat is dus het ding, belgen moeten de stemmen verdelen en Rene krijgt steeds dubbele stemmen op deze manierquote:Op dinsdag 19 januari 2021 23:02 schreef spapaars het volgende:
[..]
Heb ze verdeeld tussen de 2 Belgen.
Ik stem als Nederlander ook extra mee op vier.bequote:Op dinsdag 19 januari 2021 23:05 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Dat is dus het ding, belgen moeten de stemmen verdelen en Rene krijgt steeds dubbele stemmen op deze manier
Moet je weer ergens registeren ,ik ben er klaar meequote:Op dinsdag 19 januari 2021 23:03 schreef mario390 het volgende:
[..]werd niet helpen,wegen deze kutbande
Vorige keer miste er ook 1, stond daarna wel op Instagram.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 23:06 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Wel vreemd dat Nick's nominatie niet is uitgezonden.
En gij gelooft dat het daadwerkelijk allemaal klopt??quote:Op dinsdag 19 januari 2021 23:06 schreef Kefke04 het volgende:
[..]
Is een gerechtsdeurwaarder bij hoor kanidaten Kunnen dat vast opvragem
Om het spannend te houden voor ons...quote:Op dinsdag 19 januari 2021 23:06 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Nick kan niet genomieerd wordenquote:Op dinsdag 19 januari 2021 23:06 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Maar dan wordt het nog saaier in dat huis, dan hebben we deze irritaties/spanningen nietquote:Op dinsdag 19 januari 2021 23:06 schreef spapaars het volgende:
Ze moeten gewoon alle bewoners nomineren, en dan beslissen wij wel wie gaat.
Nu is het uitschot weer niet genomineerd.
Ja wel, Liese moet blijven! Ik zal zo ook nog stemmen op RTL XL.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 23:03 schreef mario390 het volgende:
[..]werd niet helpen,wegen deze kutbande
quote:
Ja en?quote:
Een deurwaarder houdt dat in de gaten dus jaquote:Op dinsdag 19 januari 2021 23:07 schreef greysbones het volgende:
[..]
En gij gelooft dat het daadwerkelijk allemaal klopt??
Gaat niet op lengte maar om karakter in dit spelletje, misschien nieuw voor jequote:Op dinsdag 19 januari 2021 23:01 schreef MissyZ het volgende:
[..]
Seauuuuuuu
Hij is bijna 2 meter hoor. Ventje past niet meer.
😂😂😂quote:Op dinsdag 19 januari 2021 23:09 schreef Kefke04 het volgende:
[..]
Een deurwaarder houdt dat in de gaten dus ja
Was die er dan?quote:Op dinsdag 19 januari 2021 23:10 schreef Straatverlichting het volgende:
En elke realiteitszin hier is verdwenen..![]()
![]()
Moet er wel om lachen. Thx.
Ok ik stem op jouquote:Op dinsdag 19 januari 2021 23:10 schreef Straatverlichting het volgende:
En elke realiteitszin hier is verdwenen..![]()
![]()
Moet er wel om lachen. Thx.
Ach, normaal gaat er 1, en die vervangen ze gewoon weer met een vergelijkbaar karakter.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 23:07 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Maar dan wordt het nog saaier in dat huis, dan hebben we deze irritaties/spanningen niet
Michelquote:Op dinsdag 19 januari 2021 23:10 schreef aswesleep het volgende:
Els gaat lekker Michel bewerken dat die reactie van Naomi echt niet kan. Lachen en zo is not done.
Dutchgirl23 schreef "Wel vreemd dat Nick's nominatie niet is uitgezonden.".quote:
Ik ben zwakzinnig daarom ben ik hier. jij?quote:Op dinsdag 19 januari 2021 23:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
We zitten niet voor niks op FOK😜
En ik op jou. Lekker blijven, mafkees.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |