Ik post dit en die zoemer gaat.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 22:38 schreef BB-King het volgende:
Werd vorige week rond deze tijd niet bekend gemaakt aan de bewoners wie er genomineerd was?
Zo heb ik ook gestemd, maar dan andersom bij de websites.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 22:40 schreef danilel het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Sorry Rene, ik had je er graag in gehouden maar dit zijn vanaf het begin mijn favo's.-
quote:Op dinsdag 19 januari 2021 22:40 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Er was hier vandaag zo'n nep moeder van Rene
Is dat zo?quote:
Ja in een spoiler graagquote:Op dinsdag 19 januari 2021 22:41 schreef MissyZ het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Veeg me op.
Wil je mijn zwangerschapsstriemen zien?
dit zou echt gaaf zijnquote:Op dinsdag 19 januari 2021 22:42 schreef utopia2.0 het volgende:
Eigenlijk moeten ze laten zien wie op wie heeft gestemd, dan krijg je pas een leuke sfeer.
post die maar in het scanman tietentopicquote:Op dinsdag 19 januari 2021 22:41 schreef MissyZ het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Veeg me op.
Wil je mijn zwangerschapsstriemen zien?
En toen?quote:
Godsamme Nat weer een stem te kort anders had ze erbij gezeten.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 22:42 schreef Juan_Roman het volgende:
Jill: Liese Zoey
René: Liese en Zoey
Els: Naomi liese
Nathalie: Naomi liese
Daan: Naomi Liese
Thomas: Liese Naomi
Jowi: Naomi Liese
Zoey: Nathalie Jill
Naomi: thomas Nathalie
Liese: Nathalie Danielle
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Zij gaat.quote:
om beiden een gelijke kans te geven, ik had liever gezien dat iemand anders dan rene naast ze zatquote:Op dinsdag 19 januari 2021 22:43 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Ik ga gewoon uit van de gedachte dat de mensen voor Liese en Naomi gestemd hebben om er zeker van te zijn dat René naar huis gaat. Ja, dat is de enige echte waarheid
Omdat er altijd twee genomineerd worden.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 22:43 schreef Shola het volgende:
Maar hoezo zit Naomi bij de nominatie als zij 5 stemmen heeft gekregen en Liese 6? Spanning?
Zijn concurrentie zijn grotere favorieten dan Els, gok ik zoquote:Op dinsdag 19 januari 2021 22:43 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Meer concurrentie dus ik denk dat hij mag blijven...
ja he ...quote:Op dinsdag 19 januari 2021 22:43 schreef Tourniquet het volgende:
Ze zijn in de uitzending vergeten Nick te laten zien bij het nomineren.
Liese en Naomi hadden het spel iets eerder moeten starten en bijv. Thomas moeten inpalmen.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 22:43 schreef zodeju het volgende:
[..]
Godsamme Nat weer een stem te kort anders had ze erbij gezeten.
Wel lullig als Naomi eruit gaat dan...quote:Op dinsdag 19 januari 2021 22:44 schreef zodeju het volgende:
[..]
Omdat er altijd twee genomineerd worden.
Hangt van Nick af die missen wequote:Op dinsdag 19 januari 2021 22:43 schreef zodeju het volgende:
[..]
Godsamme Nat weer een stem te kort anders had ze erbij gezeten.
Doe mij dat linkje even.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 22:44 schreef Shola het volgende:
[..]
Ik heb een paar Liese simps op Discord, dus ik gok het niet als het aan die mannen ligt.
Wat wat!? Het enige mooie dat er uit Missy&Me is gekomen!quote:
vor blijven?quote:Op dinsdag 19 januari 2021 22:43 schreef Juan_Roman het volgende:
Liese en Naomi hebben m'n stem gekregen.
Altijd minstens 2. Rene was extra.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 22:43 schreef Shola het volgende:
Maar hoezo zit Naomi bij de nominatie als zij 5 stemmen heeft gekregen en Liese 6? Spanning?
Zoals ik al zei, lekker lullig als Naomi er dan uit moet.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 22:46 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Altijd minstens 2. Rene was extra.
Ik begreep dat je daar een account moest aanmaken om te kunnen stemmen ,quote:Op dinsdag 19 januari 2021 22:37 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
https://www.rtlxl.nl/big-brother-voting
Werkt dat niet?
Krijgt nog wel een naschokquote:Op dinsdag 19 januari 2021 22:46 schreef utopia2.0 het volgende:
Naomi had hem niet verwacht denk ik...
Jawel denk ikquote:Op dinsdag 19 januari 2021 22:46 schreef utopia2.0 het volgende:
Jawel was al ingelicht door Liese via Julie.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 22:46 schreef utopia2.0 het volgende:
En lullig dat Nat er eentje te kort komt.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 22:46 schreef Shola het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, lekker lullig als Naomi er dan uit moet.
Mail sturen naar hen? Bij Coolblue had ik ook zoiets en die hebben me geholpenquote:Op dinsdag 19 januari 2021 22:47 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik begreep dat je daar een account moest aanmaken om te kunnen stemmen ,
ik deel het account op videoland , maar blijkbaar had ik ook met dat videoland account op rtlxl.nl moeten registreren , ik gebruikte mijn gmail account en sinds die tijd kan ik niets meer op die site. kreeg ook geen bevestigingsmail van ze , en het profiel icoontje blijft draaien als ik op die site kom
Geen idee hoe ik op moet lossen
Gewoon niet doenquote:Op dinsdag 19 januari 2021 22:47 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik begreep dat je daar een account moest aanmaken om te kunnen stemmen ,
ik deel het account op videoland , maar blijkbaar had ik ook met dat videoland account op rtlxl.nl moeten registreren , ik gebruikte mijn gmail account en sinds die tijd kan ik niets meer op die site. kreeg ook geen bevestigingsmail van ze , en het profiel icoontje blijft draaien als ik op die site kom
Geen idee hoe ik op moet lossen
Jawel, de dames hadden vooraf al besloten te blijven lachenquote:Op dinsdag 19 januari 2021 22:46 schreef utopia2.0 het volgende:
Lullig voor Rene! 2x voor Rene gestemd.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 22:46 schreef Shola het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, lekker lullig als Naomi er dan uit moet.
jawel was voorbereidquote:Op dinsdag 19 januari 2021 22:46 schreef utopia2.0 het volgende:
Hoe dat??quote:Op dinsdag 19 januari 2021 22:48 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Lullig voor Rene! 2x voor Rene gestemd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |