Bruls vindt sowieso alles oke.quote:
Mogen doorgaan.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 21:54 schreef Oliver23 het volgende:
Toch ook benieuwd wat er in de avondklok gaat gebeuren met:
1) Het Eredivisie voetbal gepland in een avondklok
Verplaatst naar overdag
2) De maaltijdbezorgers
Mogen doorgaan
3) De supermarkten die in de avond worden aangevuld (of bevoorraad)
Niets, niets en niets. Waarbij dat bij nummers 2 en 3 ook logisch en terecht is.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 21:54 schreef Oliver23 het volgende:
2) De maaltijdbezorgers
Hij en de burgemeester van Eindhoven hebben echt hekel aan burgers.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 21:54 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Bruls vindt sowieso alles oke.
Die had het liefste in november al iedereen volledig opgesloten in huis.
Plus hij valt in de risicogroep met zijn figuur. Hartstikke bang voor cojona.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 21:54 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Bruls vindt sowieso alles oke.
Die had het liefste in november al iedereen volledig opgesloten in huis.
Ja, 9-17 ongeveer. Niet tussen 20-4 op het moment.quote:
Waarom zijn maaltijdbezorgers essentieel? Je kan toch prima voor acht uur eten of zelf wat in elkaar stampen? Serieuze vraag. Ik heb nog nooit in m'n leven na achten een warme maaltijd genuttigd bvquote:Op dinsdag 19 januari 2021 21:55 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Niets, niets en niets. Waarbij dat bij nummers 2 en 3 ook logisch en terecht is.
24 uurs economie.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 21:57 schreef Gunner het volgende:
[..]
Waarom zijn maaltijdbezorgers essentieel? Je kan toch prima voor acht uur eten of zelf wat in elkaar stampen? Serieuze vraag. Ik heb nog nooit in m'n leven na achten een warme maaltijd genuttigd bv
Ik kan geen warme maaltijd om 0800 laten bezorgen en ook geen koude Dus dat is niet aan de ordequote:
Als ze 76 zetels halen hoeft dat niet.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 21:36 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Wel de eerste keer dat ik überhaupt overweeg om op de PVV te stemmen. Heeft weinig zin gezien er vrijwel geen enkele partij is die met de PVV wil regeren, maar toch. Sowieso geen VVD of CDA in ieder geval.
quote:Op dinsdag 19 januari 2021 21:57 schreef Gunner het volgende:
[..]
Waarom zijn maaltijdbezorgers essentieel? Je kan toch prima voor acht uur eten of zelf wat in elkaar stampen? Serieuze vraag. Ik heb nog nooit in m'n leven na achten een warme maaltijd genuttigd bv
Als je ze openhoudt dan zullen er inderdaad iets meer mensen doodgaan, dat is een keuze die we gemaakt hebben.quote:
Ik probeerde wat nuance aan te brengen. Enkel dat. Iedereen is het zat. En vanuit alle hoeken is er weerstand.quote:
Gaat allemaal gewoon door.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 21:54 schreef Oliver23 het volgende:
2) De maaltijdbezorgers
Geen populaire mening maar daar had echt een aangepaste bezoekregeling moeten komen.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 22:03 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Als je ze openhoudt dan zullen er inderdaad iets meer mensen doodgaan, dat is een keuze die we gemaakt hebben.
Oh sorry ik kwam wel eens in wat we vroeger kende als een kroeg en daar nuttigde ik wel eens een bitterballetje of na dat gezellige uitgaan (ken je dat nog) een broodje snipperschaap maar je weet best dat ik dat niet bedoel. Toch?quote:
En het is winter, vorige golf gingen we net het voorjaar in.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 22:03 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Als je ze openhoudt dan zullen er inderdaad iets meer mensen doodgaan, dat is een keuze die we gemaakt hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |