En ze zijn weer in volle opmars terug aan het keren. En iedereen doet vrijwillig mee.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 21:32 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
Waarmee deze coalitie hopelijk zijn eigen graf graaft. Onderdrukkende, totalitaire regimes hebben we in Europa namelijk in 1990 bij het grof vuil gezet.
Nee, dat is niet zo. Bovendien zijn er steeds meer verhalen over herbesmettingenquote:Op dinsdag 19 januari 2021 21:32 schreef Grishenko_ het volgende:
[..]
Okee, 10 maanden dan.
Wel kinderachtig, want je snapte wat ik bedoelde
Definieer 'ander gespuis'.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 21:32 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Dat wordt ook helemaal niks verwacht ik. Ik verwacht dat de brave burger die zich al gedroeg en toch al geen snode plannen had 's avonds gaat zich er netjes aan houden. Tokkies, streng-gelovigen en ander gespuis gaan gewoon.door met wat ze al deden.
Dat meen je serieus?quote:Op dinsdag 19 januari 2021 21:33 schreef Grishenko_ het volgende:
[..]
En ze zijn weer in volle opmars terug aan het keren. En iedereen doet vrijwillig mee.
Wilders kan weer los gaan op die avondklok, meer zetels incoming...quote:Op dinsdag 19 januari 2021 21:32 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
Waarmee deze coalitie hopelijk zijn eigen graf graaft. Onderdrukkende, totalitaire regimes hebben we in Europa namelijk in 1990 bij het grof vuil gezet.
Dank!quote:Op dinsdag 19 januari 2021 21:33 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Ze meten antistoffen die weer uit het bloed verdwijnen na een tijdje, dus percentage wat besmet is geweest zal wel hoger liggen.
Uit een eerder bericht:
[..]
https://www.sanquin.nl/ov(...)rcentage-nog-stabiel
op het totaalplaatje vallen die herbesmettingen erg mee....volgens de diverse onderzoekenquote:Op dinsdag 19 januari 2021 21:33 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee, dat is niet zo. Bovendien zijn er steeds meer verhalen over herbesmettingen
U vraagt, wij draaien:quote:Op dinsdag 19 januari 2021 21:34 schreef Heph844 het volgende:
Waarom gooien ze dat OMT advies waarin de noodzaak van de avondklok wordt beargumenteerd niet gewoon in de openbaarheid?
Herbesmettingen zijn zeldzaam. Meeste mensen blijven immuun.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 21:33 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee, dat is niet zo. Bovendien zijn er steeds meer verhalen over herbesmettingen
Wel de eerste keer dat ik überhaupt overweeg om op de PVV te stemmen. Heeft weinig zin gezien er vrijwel geen enkele partij is die met de PVV wil regeren, maar toch. Sowieso geen VVD of CDA in ieder geval.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 21:34 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Wilders kan weer los gaan op die avondklok, meer zetels incoming...
Nee, maar ze nemen wel totalitaire maatregels, terwijl de besmettingen dalen.quote:
Je aan de regels houden om weer eerder dingen te kunnen is dan nu ook helemaal einde verhaal. Ik geloofde daar al niet in maar die wortel werd men hier en daar nog wel eens voorgehouden.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 21:33 schreef Wirelessmouse het volgende:
[..]
Cijfers zijn niet van belang geweest voor deze keuze denk ik, de Britse eliminator is waar ze bang voor zijn. Weg terug is er niet meer met de verkiezingen in aantocht, dat zou een afgang zijn.
Mensen die zeggen dat we nog even vol moeten houden hebben nog niet door hoe vast de politiek nu zit in het Britse sloper verhaal.
Ik zie niets over de avondklokquote:Op dinsdag 19 januari 2021 21:35 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
U vraagt, wij draaien:
https://www.rijksoverheid(...)s-deel-1-nav-96e-omt
Dat is een oud bericht van 2 3 dagen terug, het advies over de avondklok is er nog niet.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 21:35 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
U vraagt, wij draaien:
https://www.rijksoverheid(...)s-deel-1-nav-96e-omt
Als het kabinet de avondklok wilt, komt die gewoon. Dus dat gaat ook gebeuren.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 21:36 schreef Confetti het volgende:
Bruls net op nieuwsuur. Bevestigd min of meer dat de burgemeesters zijn overtuigd. Morgen details.
Eigenlijk ligt de bal nu bij de PvdA en Groenlinks, omdat D66 ervandoor is gegaan.
Niet mee eens, wie maatregels invoert moet bewijzen dat het werkt. Wat jij nu doet heet omgekeerde bewijslast.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 21:26 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ik ben het gezeik op Predator40 en anderen wel zat. Wie stelt bewijst, heeft hij gewoon gelijk in.
Nee daar is het door de strot geduwd. Ik geloof nooit dat burgemeesters zomaar zonder enig verzet akkoord zijn gegaan.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 21:36 schreef Confetti het volgende:
Bruls net op nieuwsuur. Bevestigd min of meer dat de burgemeesters zijn overtuigd. Morgen details.
Eigenlijk ligt de bal nu bij de PvdA en Groenlinks, omdat D66 ervandoor is gegaan.
En hoe veel zijn er al besmet geweest in totaal?quote:Op dinsdag 19 januari 2021 21:39 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
FesGod, wat een held. @:lenny_leonard @:ggmm
Nee, gewoon mensen die zich regelmatig niet aan de regels houden. Vul zelf maar in. Gajes, hangjongeren, kampsjaken, je kunt zelf ook wel wat bedenken geloof ik.quote:
Het is natuurlijk ook zo dat burgemeesters ondergeschikt zijn aan de regering. Een burgemeester van een of ander gat heeft geen toegang tot dezelfde informatie of de verantwoordelijkheid voor het landsbelang.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 21:40 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Nee daar is het door de strot geduwd. Ik geloof nooit dat burgemeesters zomaar zonder enig verzet akkoord zijn gegaan.
"Beste burgemeesters, ter informatie, de avondklok vanaf vrijdag komt er, vanaf 20:00 - 06:00 zie maar hoe je het regelt, de vergadering wordt nu gesloten"
Dat blijkt wel uit de reactie van Pieter Boertjes, voorzitter van Veiligheidsregio Gooi en Vechtstreek
Het zal wel vol met onzekerheden zitten.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 21:34 schreef Heph844 het volgende:
Waarom gooien ze dat OMT advies waarin de noodzaak van de avondklok wordt beargumenteerd niet gewoon in de openbaarheid?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |