Naar wijf zover ik het ziequote:Op dinsdag 19 januari 2021 18:59 schreef zodeju het volgende:
Wil Daan de jongere dames overtreffen met haar figuur??
Het lukt haar best aardig anders.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 18:59 schreef zodeju het volgende:
Wil Daan de jongere dames overtreffen met haar figuur??
die trekken we een vuilniszak over de kop, is toch niks meer aan te doenquote:Op dinsdag 19 januari 2021 19:00 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
Ik wil Nathalie wel zien hoe mooi ze is.
Ze komt in skipakquote:Op dinsdag 19 januari 2021 19:01 schreef danilel het volgende:
[..]
die trekken we een vuilniszak over de kop, is toch niks meer aan te doen
Ze heeft een heel mooi figuurtje. Niets mis mee.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 19:00 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Het lukt haar best aardig anders.
[ afbeelding ]
Mama gansquote:
Ja en de moeder wintquote:
zoey zelfquote:Op dinsdag 19 januari 2021 19:05 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Iemand daar noemt het ook de vleeskeuring.
quote:Op dinsdag 19 januari 2021 19:06 schreef utopia2.0 het volgende:
Liese heeft de benen van Rico Verhoeven...
Hoe heet hij?quote:
quote:Op dinsdag 19 januari 2021 19:07 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Zoe met dr luizeb wampers
TRavo Zoe Congo Bitschie
Daantjeh ziet er mooi uit
Lies niet veel nodig nie
Naomie.. ,.. Vegan
Het kan toch niet meer he?quote:
Is niet verkeerd hoor.quote:
ze zal wel iets leuks doen jammer dat jill bij hun zit ookquote:Op dinsdag 19 januari 2021 19:08 schreef danilel het volgende:
nat; wij hebben hier geen zin in hoor, we gaan gewoon ff wat aan doen en dan gaan we weer zitten
Bahquote:Op dinsdag 19 januari 2021 19:10 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Nou Julie zit dus onder de tatoos.
jill doet er niet me?quote:Op dinsdag 19 januari 2021 19:05 schreef capuchon_jongen het volgende:
Liese 9,5/10
Naomi 8/10
Zoey 7/10
Daan 7/10
Okquote:
Ik wist wel dat je op mannen viel.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 19:09 schreef Pearlbitch het volgende:
Als Natte Alie dit ziet zou ze wel 6 nominatiestemmen willen uitbrengen op dit duo.
[ afbeelding ]
Drie ?????quote:Op dinsdag 19 januari 2021 19:12 schreef capuchon_jongen het volgende:
Omdat er drie nieuwe bewoners zijn heb ik besloten om mijn punten systeem van Toffe/kut bewoner opnieuw gereset en na 2 uurtjes stream kijken heeft Nathalie al weer minder dan 50
Iedereen is gestart op 50
[ afbeelding ]
Dit kan toch niet.quote:
Ja 2 mannen 1 vrouwquote:
pat, michel en julliequote:
Yepquote:Op dinsdag 19 januari 2021 19:16 schreef Joyce-43 het volgende:
vragen aan Julie voel je je wel beetje thuis hier en vervolgens gaan zingen erg netjes Els
Inderdaad!quote:Op dinsdag 19 januari 2021 19:15 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Wat een verschil...
Net met de eerste groep opmaken: Lachen en plezier.
Deze groep: Klaag, klaag, zeik , zeik.
Ik eerder een ma flodder gevoel en dan doe ik de echte ma flodder nog tekort.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 19:16 schreef puzziepie het volgende:
Ik krijg een beetje een mislukt YMCA gevoel bij Els
[ afbeelding ]
Daarom zo jammer dat Jill hierbij zitquote:Op dinsdag 19 januari 2021 19:15 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Wat een verschil...
Ja dat maakt het programma Klaag klaag zeik. De eerste groep was Liefje duifje knuffelquote:Op dinsdag 19 januari 2021 19:15 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Wat een verschil...
quote:Op dinsdag 19 januari 2021 19:16 schreef Joyce-43 het volgende:
vragen aan Julie voel je je wel beetje thuis hier en vervolgens gaan zingen erg netjes Els
Het wordt steeds meer een soort Theoquote:
en ban en dit !!!quote:
Misschien is ze net terug van de laatste Trump-rallye.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 19:16 schreef puzziepie het volgende:
Ik krijg een beetje een mislukt YMCA gevoel bij Els
Djill ipv Daan zou perfect groepje zijn ja.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 19:17 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
Daarom zo jammer dat Jill hierbij zit
en Jill die andere jurk staat mooier
Ik heb graag een mooie mixquote:Op dinsdag 19 januari 2021 19:18 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja dat maakt het programma Klaag klaag zeik. De eerste groep was Liefje duifje knuffel
quote:Op dinsdag 19 januari 2021 19:18 schreef danilel het volgende:
ik heb zooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooon spijt dat ik meeholpen heb om els te laten terugkomen............wordt doodziek van haar
Wat raar, Els is een smaakmakerquote:Op dinsdag 19 januari 2021 19:18 schreef danilel het volgende:
ik heb zooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooon spijt dat ik meeholpen heb om els te laten terugkomen............wordt doodziek van haar
nou zeker weten als ze zo gaat blijven mag ze weg van mijn erg druk is ze pffquote:Op dinsdag 19 januari 2021 19:18 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]Ze vraagt maar wil het antwoord niet horen.
Els is rete irritant vanavond.
Alsjeblieft niet.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 19:19 schreef Pearlbitch het volgende:
Natte Alie wil niet dat haar punani naar buiten komt.
Nou Natte, dat willen wij ook niet hoor.
Dit is geen gestrekt been.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 19:21 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Naja, Els zei dat als ze in het huis zou blijven ze de echte Els zou gaan laten zien...
quote:Op dinsdag 19 januari 2021 19:19 schreef Pearlbitch het volgende:
Natte Alie wil niet dat haar punani naar buiten komt.
Nou Natte, dat willen wij ook niet hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |