quote:Op dinsdag 19 januari 2021 16:23 schreef Wegenbouwer het volgende:
[..]
Hier in ieder geval een bron dat deze niet of nauwelijks effect heeft.
[..]
https://onlinelibrary.wiley.com/doi/10.1111/eci.13484
Ze vergeleken Zweden en Zuid Korea met acht andere landen. Wat mij betreft een erg dubieuze vergelijking.quote:We first estimate COVID‐19 case growth in relation to any NPI implementation in subnational regions of 10 countries: England, France, Germany, Iran, Italy, Netherlands, Spain, South Korea, Sweden, and the US. Using first‐difference models with fixed effects, we isolate the effects of mrNPIs by subtracting the combined effects of lrNPIs and epidemic dynamics from all NPIs. We use case growth in Sweden and South Korea, two countries that did not implement mandatory stay‐at‐home and business closures, as comparison countries for the other 8 countries (16 total comparisons).
VRAAG HET ZE DANquote:"We kunnen nu niet mensen gaan bellen om te zeggen: in plaats van over 2,5 week, kunt u ook over 2,5 dag al komen. Wij moeten de noodzaak zien om te versnellen of we moeten gevraagd worden om dat te doen", zegt GGD-woordvoerder Sonja Kloppenburg.
Ja, dat is ook storend. Net zoals dat het storend is dat ze gewoon weer een persconferentie op locatie geven ipv dat vanuit huis te regelen.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 16:56 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Maar gelukkig geven we wel een signaal af met het opsluiten van de bevolking
Lekker paniekvoetbal weer.quote:
Maar daar kun je op Twitter niet lekker mee scoren!quote:Op dinsdag 19 januari 2021 16:56 schreef Scrummie het volgende:
Over die GGD mevrouw, dit is het volledige stukje:
[..]
https://nos.nl/artikel/23(...)-er-niet-op-los.html
Ik doe 't wel even voor Hugo.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 16:56 schreef Scrummie het volgende:
Over die GGD mevrouw, dit is het volledige stukje:
[..]
https://nos.nl/artikel/23(...)-er-niet-op-los.html
Ik hoop niet dat dit paniekvoetbal voortkomt uit dat ze weten dat ze het vaccineren niet snel op kunnen schalen oid.quote:
Hugo stond gister ook zonder mondkap bij zijn persmoment met die vaccinatie. Ja, zogenaamd stond hij achter een lijntje op afstand maar dat excuus heb ik ook niet (meer) als ik in de supermarkt ben.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 16:58 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ja, dat is ook storend. Net zoals dat het storend is dat ze gewoon weer een persconferentie op locatie geven ipv dat vanuit huis te regelen.
COVID haalt wel het slechtste in mensen naar boven zeg als ik dit soort reacties lees.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 16:34 schreef Confetti het volgende:
[..]
Als je buren een feest met 10 man geven is het bellen van de politie niet 'verlinken' maar een goede burgerdaad.
Politie bellen omdat de buurman de vuilnis buiten zet tijdens de avondklok is natuurlijk een ander verhaal.
Ik ben bang van niet.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 17:01 schreef _serial_ het volgende:
Een voordeel, we zijn straks wel in 1 klap van alle talkshows verlost.
Neen. Gaan in aangepaste vorm (iets minder gasten) gewoon door omdat het essentieel is.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 17:01 schreef _serial_ het volgende:
(tenzij ze die gaan opnemen)
Dat is ook wat de NOS zegt.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 17:02 schreef JosMert het volgende:
Net op Radio2.
Je moet werkgeversverklaring hebben als je na 20.00 uur op straat bent, anders ¤95 boete per vrijdagavond.
Nee joh, journalistiek is een cruciaal beroepquote:Op dinsdag 19 januari 2021 17:01 schreef _serial_ het volgende:
(tenzij ze die gaan opnemen)
En die zeikers die ze aan tafel zetten zeker ook? Laat ze het lekker in de middag opnemen dan. En nog steeds zonder alcohol, mocht het na 20h00 worden uitgezonden.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 17:03 schreef Piles het volgende:
[..]
Nee joh, journalistiek is een cruciaal beroep
Dan komt Ab niet meer.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 17:04 schreef GemMagic het volgende:
En nog steeds zonder alcohol, mocht het na 20h00 worden uitgezonden.
Maar die oranje Thuisbezorgd jasjes stonden voor 100 op marktplaats; dat is dan wel een koopje.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 17:02 schreef JosMert het volgende:
Net op Radio2.
Je moet werkgeversverklaring hebben als je na 20.00 uur op straat bent, anders ¤95 boete per vrijdagavond.
Voor dat boetebedrag durf ik het minieme risico best aan eigenlijk. Liever betaal je het niet, maar je gaat er ook niet failliet aan.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 17:02 schreef JosMert het volgende:
Net op Radio2.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |