abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 19 januari 2021 @ 11:28:49 #26
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_197502206
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 januari 2021 11:25 schreef Elan het volgende:

[..]

Gozer die ik ken is topsporter, traint voor de OS (roeien) hij heeft nog steeds last in de zin dat zijn vermogen achter blijft ten opzichte van de rest. Dat blijkt ook gewoon uit testen die hij doet.
Opvallend genoeg zijn de twee mensen die het getroffen heeft in mijn omgeving ook bijzonder sportief. Eentje die liep zelfs marathons. Misschien zit hier iets in (laag gewicht, weerstand sporter?) of misschien het ook wel toeval.
  Moderator dinsdag 19 januari 2021 @ 11:28:53 #27
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_197502209
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 januari 2021 11:26 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Ik denk dat een enkele keer daar een artikel aan wijden wel degelijk prima is. Het is niet dat al tien maanden dagelijks dergelijke artikelen worden geplaatst. Het is al maanden stil rondom deze groep, dus helemaal niet verkeerd om daar weer eens aandacht aan te schenken.
Nou lieverd dan heb je echt het nieuws in de afgelopen tien maanden zeer selectief gelezen hoor. Want ik heb in die tien maanden zowel lokaal als landelijk als internationaal meerdere keren dit soort koppen en verhalen voorbij zien komen, 100%
  dinsdag 19 januari 2021 @ 11:29:22 #28
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_197502218
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 januari 2021 11:28 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

En je kunt echt niet bedenken dat juist uitzonderingen nieuwswaardig zijn?
Breng dat dan ook zo in de media.
En niet sensationeel en angst oproepend.
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_197502221
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 januari 2021 11:25 schreef Wantie het volgende:

[..]

Maar dat komt niet door Corona.
Dat is vooral door jarenlange lage rente.
pensioenfondsen hebben zich rijk gerekend met te hoge rendementen.
net zoals de beleggingshypotheken van vroeger.
woensdag 28 oktober 2020 15:54 schreef Kyran het volgende:[/b]
Even screenshot gemaakt van dit moment. Predator en sorry zeggen
pi_197502226
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 januari 2021 11:25 schreef DireStraits7 het volgende:

[..]

Nou, vrijwel iedere expert is het daarmee oneens, maar oké.

Ja, als (vrijwel) iedereen zich aan de regels zou houden klopt het. Maar dan geef ik weer de burger de schuld en dat mag geloof ik niet.
Beiden hebben een verantwoordelijkheid. Ik vind het alleen raar dat ze een tweede maatregel nodig hebben om hetzelfde te bereiken. Genoeg mensen die nu inderdaad met meer dan twee personen over straat gaan. Die ‘schuld’ ligt dan uiteraard bij die mensen zelf. Maar handhaaf dat dan. Een avondklok doet vrijwel hetzelfde. En dan kan het opeens wel? Of komt er dan een derde maatregel die hetzelfde doel heeft?
  Moderator dinsdag 19 januari 2021 @ 11:30:10 #31
Dick Laurent Is Dead
pi_197502233
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 januari 2021 11:28 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

En je kunt echt niet bedenken dat juist uitzonderingen nieuwswaardig zijn?
Ik geef alleen aan dat het in perspectief geplaatst moet worden. En je hoeft niet zo'n denigrerende toon aan te nemen, thanks! :)
pi_197502235
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 januari 2021 11:29 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]

Breng dat dan ook zo in de media.
En niet sensationeel en angst oproepend.
Ja precies.
Nog ziek na eerste golf: 'Fragiele balans tussen herstellen en terugval voorkomen'
Ik sidder.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
  dinsdag 19 januari 2021 @ 11:30:15 #33
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_197502236
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 januari 2021 11:27 schreef 4-elements het volgende:

[..]

De pot verwijt de ketel dat ie zwart ziet. Ik lees overal dat Nederland op alle mogelijke manieren achterloopt met vaccineren. Kijk onder andere hier eens: https://www.volkskrant.nl(...)op-een-rij~b7109a05/

Maar blijkbaar heb ik dan oogkleppen op? En blijkbaar mag ik niet om onderbouwing vragen als jij iets beweert? Jij bent de alwetende hier of zo?
Ja, je hebt oogkleppen op want zoals ik al aangaf wordt hier echt in elk deel van dit topic wel een keer toelichting gegeven op vaccineren, in andere landen, in Nederland, etcetera. Heb je toevallig allemaal gemist dus?
Antifa
  Moderator dinsdag 19 januari 2021 @ 11:30:16 #34
5428 crew  miss_sly
pi_197502237
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 januari 2021 11:28 schreef dick_laurent het volgende:

[..]

Nou lieverd dan heb je echt het nieuws in de afgelopen tien maanden zeer selectief gelezen hoor. Want ik heb in die tien maanden zowel lokaal als landelijk als internationaal meerdere keren dit soort koppen en verhalen voorbij zien komen, 100%
Ik ben geen lieverd :{w
Ik heb het nieuws wel gevolgd. En een aantal maanden geleden was er een tijdje aandacht voor inderdaad. En ik denk toch al minstens sinds september echt heel weinig tot niets.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_197502248
quote:
7s.gif Op dinsdag 19 januari 2021 11:27 schreef Mr.Sandman het volgende:
Zo kan je letterlijk iedere maatregel goedpraten en tegelijk het begrip vrijheid afbreken.
Ja, en andersom kun je letterlijk iedere maatregel afkeuren, want "beperkt vrijheid".

Hint: het woordje te stond niet per toeval voor ingrijpend in mijn post. Ingrijpend is dan ook geen binaire variabele.
pi_197502254
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 januari 2021 11:25 schreef Elan het volgende:

[..]

Gozer die ik ken is topsporter, traint voor de OS (roeien) hij heeft nog steeds last in de zin dat zijn vermogen achter blijft ten opzichte van de rest. Dat blijkt ook gewoon uit testen die hij doet.
er was vorige week een topsporter op tv judoka, beer van een vent en ook nog conditie problemen na corona.
het zijn geen uitzonderingen blijkbaar
  Moderator dinsdag 19 januari 2021 @ 11:32:02 #37
Dick Laurent Is Dead
pi_197502265
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 januari 2021 11:30 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Ik ben geen lieverd :{w
Ik heb het nieuws wel gevolgd. En een aantal maanden geleden was er een tijdje aandacht voor inderdaad. En ik denk toch al minstens sinds september echt heel weinig tot niets.
Okeh. Jouw mening, prima verder :)
pi_197502266
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 januari 2021 11:29 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Beiden hebben een verantwoordelijkheid. Ik vind het alleen raar dat ze een tweede maatregel nodig hebben om hetzelfde te bereiken. Genoeg mensen die nu inderdaad met meer dan twee personen over straat gaan. Die ‘schuld’ ligt dan uiteraard bij die mensen zelf. Maar handhaaf dat dan. Een avondklok doet vrijwel hetzelfde. En dan kan het opeens wel? Of komt er dan een derde maatregel die hetzelfde doel heeft?
Ik ben het met je eens hoor, dat handhaving beter mag/moet. Ik heb het idee dat zo'n avondklok wel makkelijker te handhaven is, en wegens de 'ernst' van de maatregel mensen ook sneller gewoon thuisblijven. Bovendien is iedereen die op straat is dan 'verdacht', ipv 'oh, volgens mij lopen daar 5 mensen samen, oh nee, blijken toch 2 groepjes en 1 individu te zijn, shit'.

Al het volk controleren wat door een straat loopt is lastiger dan een straat inkijken of er überhaupt iemand loopt.
pi_197502268
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 januari 2021 11:30 schreef dick_laurent het volgende:

[..]

En je hoeft niet zo'n denigrerende toon aan te nemen, thanks! :)
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 januari 2021 11:28 schreef dick_laurent het volgende:

[..]

Nou lieverd dan heb je echt het nieuws in de afgelopen tien maanden zeer selectief gelezen hoor.
:').
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_197502271
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 januari 2021 11:29 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Zal ik eens wat leuks vertellen? Theoretisch gezien waren de maatregelen van juni voldoende.
  dinsdag 19 januari 2021 @ 11:32:55 #41
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_197502287
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 januari 2021 11:30 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Ja precies.
Nog ziek na eerste golf: 'Fragiele balans tussen herstellen en terugval voorkomen'
Ik sidder.
Ik heb dus een aantal kennissen en vrienden, jong en gezond, die nu al maanden angstig zijn, hun handen kapot wassen, hun huis de hele dag poetsen, gefixeerd zijn op hygiëne en doodsbang zijn ziek te worden.
Hun leven is er niet leuker op geworden. Ze zijn doodsbang geworden voor bacteriën en virussen, de grote onzichtbare vijand.
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_197502294
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 januari 2021 11:27 schreef Drekkoning het volgende:
Als het echt zo terror wordt en er stappen bij moeten dan gaat een avondklok niks bijdragen. Dan gaat de boel gewoon alsnog naar de knoppen maar dan terwijl we in de avond thuis zitten.
Heb ik ook al eerder gezegd. Als men blijkbaar zo'n pessimistisch beeld heeft dat maatregelen toch geen nut hebben: gooi dan maar open.

Gelukkig kijken de beleidsmakers wat realistischer naar het effect van maatregelen.
  dinsdag 19 januari 2021 @ 11:33:18 #43
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_197502297
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 januari 2021 11:32 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]

Ik heb dus een aantal kennissen en vrienden, jong en gezond, die nu al maanden angstig zijn, hun handen kapot wassen, hun huis de hele dag poetsen, gefixeerd zijn op hygiëne en doodsbang zijn ziek te worden.
Hun leven is er niet leuker op geworden. Ze zijn doodsbang geworden voor bacteriën en virussen, de grote onzichtbare vijand.
goed verhaal! en nu :?
pi_197502300
het word steeds gezelliger hier, zou het weer een rol spelen ? O-)
pi_197502306
https://time.com/5930654/(...)ies-build-resilient/

Iemand van het WEF, even voor mensen die nog steeds denken dat die eng zijn en voor altijd je vrijheid willen afpakken.

OH NEE, PAK DE HOOIFORK /s
#WeesGeenWhales
  dinsdag 19 januari 2021 @ 11:33:53 #46
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_197502307
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 januari 2021 11:33 schreef Predator40 het volgende:
word :') :')
pi_197502311
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 januari 2021 11:06 schreef DireStraits7 het volgende:

[..]

Vind ik een nogal vreemde uitspraak van iemand die tot een paar maanden terug nog op het standpunt stond dat de vaccinontwikkeling te snel ging.
Ik wilde hier toch nog even inhoudelijk op in gaan. In december had ik inderdaad het standpunt dat ik twijfelde omdat ik het niet kon overzien, dat het voor mijn gevoel te snel ging. Door goede informatie en voorlichting erover heb ik die mening herzien. Een groot deel van die informatie heb ik in dit forum opgedaan, in inhoudelijke discussies met (onder andere) jou.

Dat mijn standpunt ergens in een paar maanden geleden anders was dan nu is niet relevant voor de huidige discussie.

Ik zie een avondklok als een grote inperking van mijn vrijheden, ook omdat dat de enige tijd is dat ik nu nog vrienden kan zien omdat ik de rest van de tijd werk of voor mn kleine moet zorgen.

Tuurlijk is een school belangrijker, maar dat is de keus niet. De keus is niet of/of, scholen blijven ook dicht.
pi_197502313
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 januari 2021 11:31 schreef DireStraits7 het volgende:

[..]

Ja, en andersom kun je letterlijk iedere maatregel afkeuren, want "beperkt vrijheid".

Hint: het woordje te stond niet per toeval voor ingrijpend in mijn post. Ingrijpend is dan ook geen binaire variabele.
Het geeft je de verantwoordelijk iedere maatregel ernstig te betwijfelen.
[quote][img]https://fokstatic.nl/p/7s.gif[/img] Op dinsdag 11 oktober 2022 12:04 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
wat ben je toch ook een zielig figuur :')
pi_197502314
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 januari 2021 11:33 schreef Predator40 het volgende:
Als het weer sneeuwt kunnen we een sneeuwballengevecht doen!
#WeesGeenWhales
  dinsdag 19 januari 2021 @ 11:34:32 #50
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_197502315
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 januari 2021 11:33 schreef DireStraits7 het volgende:

[..]
Als men blijkbaar zo'n pessimistisch beeld heeft dat maatregelen toch geen nut hebben
Dat is helemaal niet wat ik zeg :)
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')