abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 29 januari 2021 @ 21:34:22 #201
342418 VKV
Plausibel
pi_197712297
Cygne, wauw wat fijn! O+
pi_197712418
Cygne, yesssssss een vosje bij je wolfje *G*
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
pi_197712560
Cygne O+ O+ O+ O+
pi_197713841
Ben heel blij voor je Cygne O+ *O*
pi_197715017
Wat fijn Cygne *O* Gefeliciteerd!
pi_197715213
Hoewel we heel blij zijn is er ook wel verdriet. Dat het nooit eens saai kan, of onbevangen. Dat ons perspectief zo raar is geworden dat we blij zijn met een syndroom. Hoewel dat laatste ook wel weer een voordeel is omdat het andere scenario: een ongebalanceerde translocatie vele malen zwaarder geweest zou zijn.

Maandag gesprek met de klinisch geneticus, dan krijgen we meer informatie over hoe we dit het beste aan kunnen pakken, hoe begeleiding na de bevalling eruit gaat zien.
pi_197715231
Cygne, ik kan me voorstellen dat het nu heel gemengd is voor jullie.
Maar toch een *O* omdat het eigenlijk wel goed nieuws is. 2 zoontjes O+
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_197718176
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 januari 2021 23:44 schreef Cygne het volgende:
Hoewel we heel blij zijn is er ook wel verdriet. Dat het nooit eens saai kan, of onbevangen. Dat ons perspectief zo raar is geworden dat we blij zijn met een syndroom. Hoewel dat laatste ook wel weer een voordeel is omdat het andere scenario: een ongebalanceerde translocatie vele malen zwaarder geweest zou zijn.

Maandag gesprek met de klinisch geneticus, dan krijgen we meer informatie over hoe we dit het beste aan kunnen pakken, hoe begeleiding na de bevalling eruit gaat zien.
Dat snap ik! Het is ook niet niks.

Heeft dit met de translocatie te maken, of is het “gewoon” toeval? Ik las dat het nog best wel vaak voorkomt....
Kwak
pi_197718411
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 januari 2021 08:39 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

Dat snap ik! Het is ook niet niks.

Heeft dit met de translocatie te maken, of is het “gewoon” toeval? Ik las dat het nog best wel vaak voorkomt....
Nee echt toeval.
En inderdaad, een groot deel van de mannen met xxy weet het niet eens.
  zaterdag 30 januari 2021 @ 09:13:03 #210
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_197718425
Wees maar gewoon verdrietig, dat lijkt me heel terecht naast je blijdschap. Je hoeft niet opeens dankbaar te zijn ongeacht wat er verder op je pad komt toch?

En Framblij ook al bijna 40 weken! Hoe is het bij jou?
Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
  zaterdag 30 januari 2021 @ 09:14:11 #211
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_197718432
Nog twee januarimoeders over! Gaan jullie er februari van maken, Bienelientje en Nanuke? Hoe begon dit weekend voor jullie?
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
pi_197721022
Verloskundige belde net, schrok me dood zo op zaterdagmiddag.
Nipt is gelukkig goed *O*

Als de maagpijn nu eens wat minder zou worden zou ik er ook eens van kunnen gaan genieten.
Denk dat ik toch maar eens bij de huisarts aan de bel ga trekken.
De hele dag opgezette maag, maagpijn en boeren is echt vermoeiend.
  zaterdag 30 januari 2021 @ 12:59:29 #213
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_197721303
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 januari 2021 12:38 schreef Flav het volgende:
Verloskundige belde net, schrok me dood zo op zaterdagmiddag.
Nipt is gelukkig goed *O*

Als de maagpijn nu eens wat minder zou worden zou ik er ook eens van kunnen gaan genieten.
Denk dat ik toch maar eens bij de huisarts aan de bel ga trekken.
De hele dag opgezette maag, maagpijn en boeren is echt vermoeiend.
Irritant he? Hier werd het wel iets beter met het afnemen van de misselijkheid na globaal 13 weken. Maar het blijft bestaan. Heb je iets simpels als rennies al geprobeerd?

En hoera voor de goede nipt! Heerlijk.
pi_197721365
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 januari 2021 09:13 schreef Lemijn het volgende:
Wees maar gewoon verdrietig, dat lijkt me heel terecht naast je blijdschap. Je hoeft niet opeens dankbaar te zijn ongeacht wat er verder op je pad komt toch?

En Framblij ook al bijna 40 weken! Hoe is het bij jou?
:* We vinden het zelf niet erg maar hij zal zelf wel tegen dingen aanlopen. Dat is zo verdrietig.
Anderzijds, hij kán leven en zeer waarschijnlijk een goed leven ook. Ik voel heel sterk (haha lekker zweverig) dat we dit wel kunnen en dat het oké is. O+

En @Flav, goede nipt: wat fijn!
pi_197721432
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 januari 2021 12:59 schreef Lemijn het volgende:

[..]

Irritant he? Hier werd het wel iets beter met het afnemen van de misselijkheid na globaal 13 weken. Maar het blijft bestaan. Heb je iets simpels als rennies al geprobeerd?

En hoera voor de goede nipt! Heerlijk.
Die helpen helaas niet.
Misselijkheid is er nu echt alleen nog met vlagen als ik een lege maag heb of te veel gegeten :')
Maar die maagpijn begint al bij het opstaan.
Voor de eerste zwangerschap had ik ranitidine 2x per dag voor deze klachten, echt een uitkomst.
Moeten stoppen ivm zwangerschap en toen waren de klachten opeens over.
Daarna geen last meer van gehad tot deze zwangerschap, nu is het weer in alle hevigheid terug.
M'n maag staat gewoon de hele dag strak en dat boeren is ook niet bepaald charmant haha.
pi_197721516
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 januari 2021 13:06 schreef Flav het volgende:

[..]

Die helpen helaas niet.
Misselijkheid is er nu echt alleen nog met vlagen als ik een lege maag heb of te veel gegeten :')
Maar die maagpijn begint al bij het opstaan.
Voor de eerste zwangerschap had ik ranitidine 2x per dag voor deze klachten, echt een uitkomst.
Moeten stoppen ivm zwangerschap en toen waren de klachten opeens over.
Daarna geen last meer van gehad tot deze zwangerschap, nu is het weer in alle hevigheid terug.
M'n maag staat gewoon de hele dag strak en dat boeren is ook niet bepaald charmant haha.
Ik had de eerste maanden ook omezaprol voor maagklachten. Zou ik toch eens naar vragen. Werkt niet acuut maar wel na een paar dagen.
Kwak
  zaterdag 30 januari 2021 @ 16:07:52 #217
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_197724802
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 januari 2021 09:14 schreef Lemijn het volgende:
Nog twee januarimoeders over! Gaan jullie er februari van maken, Bienelientje en Nanuke? Hoe begon dit weekend voor jullie?
Nog steeds helemaal niets! :N Had gisteravond wel weer die doffe pijn tussen mijn schouderbladen, net als vorig weekend, die naar mijn midden rug zakte. En nu al de hele dag zit het in de rechterzijkant van mijn buik. Een constant aanwezige doffe pijn, soms beetje scherper, bijna als een verkrampte spier ofzo elke keer als ik ademhaal. Als ik lig zakt het weg, als ik rechtop zit/ rondloop doet het wat zeer. Maar verder nergens last van. Geen andere klachten, geen weeen, niets. Geen idee ook wat het is, maar ik houd mezelf in de gaten. Meneer is gelukkig wel nog lekker actief.

Beetje jammer dat het bagger weer hier in Engeland is, dus geen wandeling vandaag.

Begin het wel zat te worden. Laat het nou maar gewoon beginnen. :{w :D
pi_197725707
Misschien je galblaas? En ik zou toch je bloeddruk laten checken als t kan :@
Kwak
  zaterdag 30 januari 2021 @ 17:14:30 #219
456899 VenusFlyTrap
vind alles leuk
pi_197726365
Flav een goede NIPT! Gefeliciteerd

En Cygne 🥰 wat een goed nieuws. Hoe is het met de misselijkheid?
  zaterdag 30 januari 2021 @ 17:19:00 #220
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_197726456

[ Bericht 100% gewijzigd door Ceviche op 30-01-2021 17:19:20 ]
  zaterdag 30 januari 2021 @ 18:48:49 #221
472506 Nanukerst
Beter bekend als L-E.
pi_197728154
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 januari 2021 16:46 schreef kwakz0r het volgende:
Misschien je galblaas? En ik zou toch je bloeddruk laten checken als t kan :@
Ik ga me er toch ook tegenaan bemoeien.. :@

Eens. HELLP en pre-eclampsie kunnen sluimerend ontstaan, bloeddruk en urinecheck is geen slecht idee.
pi_197728195
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 januari 2021 17:14 schreef VenusFlyTrap het volgende:
Flav een goede NIPT! Gefeliciteerd

En Cygne 🥰 wat een goed nieuws. Hoe is het met de misselijkheid?
Beter! Nog niet geweldig, maar het is goed te doen. Al 3 dagen spuugvrij.
pi_197729623
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 januari 2021 18:48 schreef Nanukerst het volgende:

[..]

Ik ga me er toch ook tegenaan bemoeien.. :@

Eens. HELLP en pre-eclampsie kunnen sluimerend ontstaan, bloeddruk en urinecheck is geen slecht idee.
@Bienelientjee zeker omdat je lever ook in je rechterflank zit en bij zwangerschapsvergiftiging is je lever vaak ook de sjaak...

Ben gewoon een beetje bezorgd (mijn moeder had zelf pre-eclampsie na een zwangerschap met eerder alleen lage bloeddruk)
Kwak
  zaterdag 30 januari 2021 @ 20:21:37 #224
318361 Bienelientjee
pi_197730241
Heb een paracetamol genomen, wat voor nu geholpen heeft.

Donderdag is mijn urine en bloeddruk nog gemeten bij de verloskundige en die waren beide perfect.

Als het er morgen nog is, zal ik zeker weer bellen. :)
pi_197730697
Wauw Cygne! O+

Aan de ene kant wat fijn nieuws maar toch ook begrijpelijk van het verdriet wat je voelt om het nieuws.
Maar super om te lezen dat jullie nog een zoontje gaan krijgen! :*
pi_197730890
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 januari 2021 13:03 schreef Cygne het volgende:

[..]

:* We vinden het zelf niet erg maar hij zal zelf wel tegen dingen aanlopen. Dat is zo verdrietig.
Anderzijds, hij kán leven en zeer waarschijnlijk een goed leven ook. Ik voel heel sterk (haha lekker zweverig) dat we dit wel kunnen en dat het oké is. O+

En @:Flav, goede nipt: wat fijn!
Ik moest even opzoeken wat het syndroom precies inhoud. Ik las wel dat als het als een soort mozaïk in zijn dna zit dat dat gunstiger is. Is dat bij jullie al bekend?
pi_197731393
Hier ook nog altijd niks aan de hand. Ik heb vannacht nog het (okee, meerdere :') ) bevallingsverhalen-topic gelezen. Ik heb me echt hard afgevraagd hoe het toch werkt om spontaan weeën te krijgen. Voor mij is gelukkig bijna klaar. Hoewel er angst en onzekerheid zit over de beslissing, merk ik ook steeds meer toeleven naar. Bijna kleine Henk of Hannah ontmoeten. Bijna klaar met zwanger zijn en de pijn. Bijna met ons viertjes. O+
Morgen ben ik vast weer mezelf.
pi_197732039
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 januari 2021 17:42 schreef Cygne het volgende:

[..]

Yes!

De uitslag was wel afwijkend. Kindje heeft een extra X-chromosoom, het syndroom van Klinefelter. Maandag hebben we nog een gesprek bij de klinisch geneticus maar voor ons geen reden om af te breken. Hij zal wellicht wat extra begeleiding nodig hebben maar dat kunnen wij wel. O+

Hij is ook drager van de translocatie. Maar och, waar is de fertiliteitszorg over 30 jaar. Geldt ook voor de klinefelter.
Cygne O+ *O*
Wat liggen geluk en verdriet toch dicht bij elkaar :* Heel gelukkig voor jullie dat jullie 2e zoon leeft en een goed leven bij jullie gaat hebben. En ik voel je verdriet dat je kindje toch iets heeft. Daar mag je ook gewoon verdrietig over zijn.
Hopelijk zorgt t gesprek maandag voor wat verduidelijking!
pi_197734854
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 januari 2021 20:44 schreef F_r het volgende:

[..]

Ik moest even opzoeken wat het syndroom precies inhoud. Ik las wel dat als het als een soort mozaïk in zijn dna zit dat dat gunstiger is. Is dat bij jullie al bekend?
Nee hij is niet mozaïek. Hij heeft wel 'maar' 1 extra x. Dat is ook gunstiger.
pi_197738720
Oh Cygne, ik snap ook heel goed dat deze uitkomst ook verdriet met zich meebrengt. Daar mag natuurlijk ook gewoon ruimte voor zijn. Dikke knuffel en hopelijk hebben jullie morgen een fijn gesprek met de geneticus. 😘
pi_197738741
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 januari 2021 18:50 schreef Cygne het volgende:

[..]

Beter! Nog niet geweldig, maar het is goed te doen. Al 3 dagen spuugvrij.
En hier word ik al heel blij van: al drie dagen niet meer gespuugd! 🥳 Dat doe ik je niet na, haha. Moet nog steeds bijna iedere avond vlak voor het slapen of 's nachts spugen. In de ochtend en verder overdag gaat het gelukkig nu wel goed als ik opgestart ben.
  zondag 31 januari 2021 @ 09:27:44 #232
220157 Maria2.0
Bless this mess
pi_197739096
Blijft spannend zo, Bien en Nanuke. Hopelijk voor jullie beide snel een baby in de armen!

Ik heb de hele kermis voor diabetes thuisgekregen. Ik ben direct gestopt met suiker maar eet verder wel normaal, meet meteen 2 keurige waarden. Dus nu ben ik dan ook wel weer zo iemand die betwijfelt of ik wel diabetes heb :p
Verder hou ik me kalm. Ik leef uit naar woensdag, hopelijk is ze gewoon normaal gegroeid.
L'Enfer, c'est les autres.
pi_197740228
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 januari 2021 17:42 schreef Cygne het volgende:

[..]

Yes!

De uitslag was wel afwijkend. Kindje heeft een extra X-chromosoom, het syndroom van Klinefelter. Maandag hebben we nog een gesprek bij de klinisch geneticus maar voor ons geen reden om af te breken. Hij zal wellicht wat extra begeleiding nodig hebben maar dat kunnen wij wel. O+

Hij is ook drager van de translocatie. Maar och, waar is de fertiliteitszorg over 30 jaar. Geldt ook voor de klinefelter.
Oohh Cygne, wat is dit een fijn nieuws! Nog steeds wel een beetje naar vanwege het extra chromosoom, maar wow, Wolfje wordt grote broer *O*
  zondag 31 januari 2021 @ 11:29:20 #234
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_197740703
quote:
0s.gif Op zondag 31 januari 2021 09:27 schreef Maria2.0 het volgende:
Blijft spannend zo, Bien en Nanuke. Hopelijk voor jullie beide snel een baby in de armen!

Ik heb de hele kermis voor diabetes thuisgekregen. Ik ben direct gestopt met suiker maar eet verder wel normaal, meet meteen 2 keurige waarden. Dus nu ben ik dan ook wel weer zo iemand die betwijfelt of ik wel diabetes heb :p
Verder hou ik me kalm. Ik leef uit naar woensdag, hopelijk is ze gewoon normaal gegroeid.
Suiker is snelle glucose, daar reageert je bloedsuiker op met een grotere piek omdat je lichaam door de hormonen minder goed reageert op insuline (en je insuline is nodig om de glucosepiek af te breken/glucose naar de goede plekken te sturen).

Als je suikers hoog pieken krijgt de baby ook een hogere suiker en slaat dat op als extra vet vooral op de buik. Dat kan naast macrosomie (te grote baby en bevallibgscomplicaties) ook leiden tot andere complicaties.

Ik ben zelf ook heel kritisch op de strenge waardes die ze hanteren en hoe strikt ik inde gaten gehouden word, maar de waardes die je had wijzen er echt wel op dat je idd minder insulinegevoelig bent door de zwangerschapshormonen... hoe kut het ook is, dat heet nu eenmaal zwangerschapsdiabetes (ze zouden het ook zwangerschapsgerelateerdeinsulineongevoeligheid kunnen noemen, 3x woordwaarde :7) en je wilt voorkomen dat je baby hoge glucosepieken te verduren krijgt, dus als minder snelle suikers eten je al voldoende helpt dan is dat alleen maar fijn!

Ik moet volgende week weer een curve. Hoop dat ie nog steeds goed is maar t is zoals t is 🤷🏼♀
Kwak
pi_197740734
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 januari 2021 21:00 schreef Nanuke het volgende:
Hier ook nog altijd niks aan de hand. Ik heb vannacht nog het (okee, meerdere :') ) bevallingsverhalen-topic gelezen. Ik heb me echt hard afgevraagd hoe het toch werkt om spontaan weeën te krijgen. Voor mij is gelukkig bijna klaar. Hoewel er angst en onzekerheid zit over de beslissing, merk ik ook steeds meer toeleven naar. Bijna kleine Henk of Hannah ontmoeten. Bijna klaar met zwanger zijn en de pijn. Bijna met ons viertjes. O+
Heel herkenbaar, ik had ook geen flauw idee hoe spontane weeën zouden werken. Nu is mijn bevalling daar dus wel mee begonnen. Ik herkende het toch wel. 's Middags tijdens mijn middagdutje voelde ik ze al, maar twijfelde ik nog. In tegenstelling tot eerder voorwerk voelde ik deze pijn door mijn hele buik en niet alleen onderin. Ik herinnerde me de tip om te gaan douchen, echte weeën zouden dan door moeten zetten en voorweën niet. Dit zwakte af, maar het gevoel 's nachts was wel hetzelfde, alleen toen werd het steeds intenser en daardoor twijfelde ik 's nachts niet. Kortom, je herkent het denk ik wel.
pi_197740913
@Framblij89 is nog niet bevallen, die gaat gewoon voor februari!
  zondag 31 januari 2021 @ 12:06:42 #237
318361 Bienelientjee
pi_197741286
Hier word het ook vrijwel zeker een februari baby denk ik. :D Heb verrassend genoeg heel goed geslapen en alle pijn is helemaal weg en voel me weer helemaal prima :') Trol lichaam.

Zometeen weer een goede wandeling maken voordat het gaan regenen vanmiddag! ^O^
  zondag 31 januari 2021 @ 14:35:39 #238
220157 Maria2.0
Bless this mess
pi_197743936
quote:
0s.gif Op zondag 31 januari 2021 11:29 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

Suiker is snelle glucose, daar reageert je bloedsuiker op met een grotere piek omdat je lichaam door de hormonen minder goed reageert op insuline (en je insuline is nodig om de glucosepiek af te breken/glucose naar de goede plekken te sturen).

Als je suikers hoog pieken krijgt de baby ook een hogere suiker en slaat dat op als extra vet vooral op de buik. Dat kan naast macrosomie (te grote baby en bevallibgscomplicaties) ook leiden tot andere complicaties.

Ik ben zelf ook heel kritisch op de strenge waardes die ze hanteren en hoe strikt ik inde gaten gehouden word, maar de waardes die je had wijzen er echt wel op dat je idd minder insulinegevoelig bent door de zwangerschapshormonen... hoe kut het ook is, dat heet nu eenmaal zwangerschapsdiabetes (ze zouden het ook zwangerschapsgerelateerdeinsulineongevoeligheid kunnen noemen, 3x woordwaarde :7) en je wilt voorkomen dat je baby hoge glucosepieken te verduren krijgt, dus als minder snelle suikers eten je al voldoende helpt dan is dat alleen maar fijn!

Ik moet volgende week weer een curve. Hoop dat ie nog steeds goed is maar t is zoals t is 🤷🏼♀
Yes ik weet dat die waarden niet goed waren. Maar in ieder geval werkt het geen toegevoegde suiker eten alvast heel goed. Vanavond de proef op de som nemen met rijst. En hopelijk kan ik snel naar 2 keer per week prikken, ik heb zo'n hekel aan die prikpen :p
pi_197745630
@Lemijn lief dat je het vraagt O+! Vooralsnog helemaal niks aan de hand, dit weekend wel heel veel ‘gerommel’ met vandaag wel heeeeele erge rugpijn. Morgen word ik gestript dus ben benieuwd of dat het eea op gang brengt. Aan de ene kant vind ik het wel prima zo en aan de andere kant kan ik niet wachten om straks met z’n vieren te zijn O+

@NicolasJoy UD it is? :9
  zondag 31 januari 2021 @ 15:46:24 #240
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_197746042
Interessant dat je zo vroeg gestript wordt Framblij! Is dat op jouw verzoek of standaard? Ik dacht dat ze dat meestal pas vanaf 41 weken aanboden. Maar fijn dat het nog zo goed gaat!

Mijn baby wordt echt per dag sterker :D , zo grappig om te voelen. Het zijn bepaald geen plopjes meer.
  zondag 31 januari 2021 @ 15:50:10 #241
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_197746186
quote:
0s.gif Op zondag 31 januari 2021 14:35 schreef Maria2.0 het volgende:

[..]

Yes ik weet dat die waarden niet goed waren. Maar in ieder geval werkt het geen toegevoegde suiker eten alvast heel goed. Vanavond de proef op de som nemen met rijst. En hopelijk kan ik snel naar 2 keer per week prikken, ik heb zo'n hekel aan die prikpen :p
Dat zou fijn zijn ja! Ik krijg nu voor de testcurves steeds kant en klare prikpennetjes, dat zijn echt krengen...

Bij mij was t qua eten echt uittesten, ik ging slechter op volkoren dan witbrood bijvoorbeeld en beter op aardappelen dan pasta of rijst.
Kwak
pi_197757729
quote:
0s.gif Op zondag 31 januari 2021 15:46 schreef Lemijn het volgende:
Interessant dat je zo vroeg gestript wordt Framblij! Is dat op jouw verzoek of standaard? Ik dacht dat ze dat meestal pas vanaf 41 weken aanboden. Maar fijn dat het nog zo goed gaat!

Mijn baby wordt echt per dag sterker :D , zo grappig om te voelen. Het zijn bepaald geen plopjes meer.
Wat heerlijk!
Ik voel nu af en toe kriebeltjes. O+
pi_197758154
Heerlijk die kriebels, plopjes en schopjes in je buik! Hier zijn de schopjes wel echt schoppen en heb ik op
één plek denk ik een serieuze blauwe plek aan de binnenkant. Geen pretje iig als ie daar schopt en hij schopt er váák :') Maarja, hoort er ook een beetje bij natuurlijk :P

Vandaag 34 weken, dat betekent... NOG TWEE WEKEN WERKEN. Zoveel zin in verlof. Vanmiddag weer controle in het ziekenhuis, maar ik verwacht geen rare dingen. Mn bloeddruk houdt zich aardig koest met een lage dosering meds dit keer :o

En nu als een gek aan mn overdracht werken :+
pi_197759114
Jaaa die kriebeltjes voel ik ook al O+
  maandag 1 februari 2021 @ 12:22:38 #245
319308 Tink89
To live is to dance
pi_197760385
Die kriebels zijn hier inmiddels fikse schoppen tegen mijn ribben, baarmoedermond, schaambot of blaas...auw _O-
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
  maandag 1 februari 2021 @ 12:42:12 #246
222903 monsterd.
fine, beautiful, lovely
pi_197760700
Over schoppen gesproken. Ik heb “last” van indalingsweeeen. Wat voor positie vinden jullie dan comfortabel? Ik kan niet lekker zitten, liggen of staan op het moment :')
baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
ooo, it's that magic touch.
  maandag 1 februari 2021 @ 12:43:39 #247
319308 Tink89
To live is to dance
pi_197760716
quote:
1s.gif Op maandag 1 februari 2021 12:42 schreef monsterd. het volgende:
Over schoppen gesproken. Ik heb “last” van indalingsweeeen. Wat voor positie vinden jullie dan comfortabel? Ik kan niet lekker zitten, liggen of staan op het moment :')
Bizar genoeg: op mijn hurken. Hangend op de salontafel of tegen de bank ofzo.

Edit: en dan dus heel wijdbeens, zoiets als de mevrouw tegen de bank hier: https://www.onlineverlosk(...)gshoudingen-zijn-er/
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
  maandag 1 februari 2021 @ 12:49:26 #248
222903 monsterd.
fine, beautiful, lovely
pi_197760795
Ik ga het even testen :P
baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
pi_197760858
quote:
1s.gif Op maandag 1 februari 2021 12:42 schreef monsterd. het volgende:
Ik vind niks voor lange tijd lekker liggen of zitten, maar het liefst zit ik nu half onderuit gezakt op de bank met m'n benen wijd (lekker charmant). Of op de bank in kleermakerszit. En dan ook niet helemaal rechtop.
pi_197761388
Gesprek met de geneticus gehad. Was een fijn gesprek. Ik krijg wel een guo (op eigen verzoek). Zij had eigenlijk zelf nog geen Klinefelters met gekke lichamelijke dingen.

Verder krijgen we een gesprek met de kinder-endocrinoloog waar hij na geboorte ook onder behandeling zal komen. Misschien is er fysio en logopedie nodig. Maar ze zag het eigenlijk wel goedkomen. O+
pi_197761436
Fijn Cygne O+
  maandag 1 februari 2021 @ 13:48:18 #252
222903 monsterd.
fine, beautiful, lovely
pi_197761711
Fijn en geruststellend om te horen Cygne. Zijn er nog zaken waarover je je verwonderd hebt wetende wat er nu op jullie afkomt?
baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
  maandag 1 februari 2021 @ 14:10:38 #253
220157 Maria2.0
Bless this mess
pi_197762022
Wat een fijn en positief gesprek Cygne. Jullie kunnen dit sowieso samen!

Hier het midden tussen plopjes en schoppen. Placenta voor, maar ik voel haar toch wel regelmatig vrij flink. Vooral tegen organen doet ze soms gekke dingen, lekker tegen mijn blaas schoppen of koppeltje duikelen tegen een ander orgaan ofzo. Dat voelt nog het naarste haha. Maar als ik mijn buik zie bewegen geniet ik intens!
pi_197773316
Dat is wel een heel fijn gesprek zo cygne O+ Mag ook wel een keer.

Gisteren dus poging tot strippen maar zat/zit nog potdicht, morgen heb ik weer een afspraak en dan gaan we ook een eventuele inleiding bespreken. ziet er nog steeds niet naar uit dat hij er een dezer dagen uit komt maar je weet maar nooit he :9
Iig uitgerekende datum bereikt *O*
pi_197773349
Nou mijn eerste te hoge waarde geprikt... nuchter 5,4, dus het hele circus zal wel volgende week beginnen. Ben benieuwd of t nog veel oploopt vandaag.

Heb er ook wel vrede mee. Vorige keer was t veel eerder in de zwangerschap al dat ik te hoog kwam. Hoop alleen dat ik niet aan de insuline hoef.
Kwak
  dinsdag 2 februari 2021 @ 10:13:24 #256
222903 monsterd.
fine, beautiful, lovely
pi_197774597
Framblij je staat er nog lekker relaxed in. Succes met je gesprek morgen, met een mogelijke inleiding weet je iig waar je aan toe bent.

Ah nee Kwakzor, en je bent nog zo voorzichtig. Balen! Het worden voor jou nu ook de laatste loodjes, misschien valt het dan mee? En zoals je zelf zegt, deze zwangerschap komt het wat later op. Houd goede hoop voor je dat je niet hoeft te spuiten als je dat vervelend vindt..
baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
  dinsdag 2 februari 2021 @ 10:34:59 #257
220157 Maria2.0
Bless this mess
pi_197774860
Ah wat balen Kwak. Hopelijk valt het toch mee en is het met dieet onder controle.

Ik prik nu sinds zaterdagavond en heb nog geen 1 te hoge waarde geprikt, dus het lijkt erop dat 90% toegevoegde suikers vermijden gewoon werkt. Dat hoop ik ook voor jou!
pi_197775240
Cygne, ik vind het zo fijn dat de hulpverleners allemaal zo positief zijn en het vertrouwen in jullie uitspreken!

Kwakzor, jeetje, wat stom dat je nu nuchter een hoge waarde prikt. Zou het een toevalstreffer kunnen zijn?

Wauw Fram, de mijlpaal der mijlpalen!
  dinsdag 2 februari 2021 @ 11:11:54 #259
318361 Bienelientjee
pi_197775400
Helaas weer een gefaalde strippoging. Baarmoedermond zit nog steeds hoog! Dus enige kans is nu als het spontaan heel snel gaat de komende twee dagen. En anders word ik vrijdag ingeleid. Boooooooo!
  dinsdag 2 februari 2021 @ 11:55:06 #260
319308 Tink89
To live is to dance
pi_197776114
Die inleiding hoeft niet hé... Je mag er ook - als dat medisch verantwoord is - voor kiezen om nog even af te wachten #advocaatvandeduivel

Ik heb continu harde buiken vandaag. Lekker handig. Prul doet me af en toe na door puffend en met een hand op haar buik door de kamer te wiegen. Best confronterend dit _O-
  dinsdag 2 februari 2021 @ 11:56:26 #261
456899 VenusFlyTrap
vind alles leuk
pi_197776142
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 februari 2021 11:11 schreef Bienelientjee het volgende:
Helaas weer een gefaalde strippoging. Baarmoedermond zit nog steeds hoog! Dus enige kans is nu als het spontaan heel snel gaat de komende twee dagen. En anders word ik vrijdag ingeleid. Boooooooo!
Ahhh Bien! Wat een rotnieuws. Met welke termijn gaan ze je inleiden? Hopelijk kiest de baby voor die tijd wel een mooie verjaardag.

Gister heb ik bloed geprikt voor de NIPT. De weg naar het ziekenhuis was een ramp incl een mevrouw op de parkeerplaats die vond dat ze recht had op mijn plekje (naar mijn weten is de weg-etiquette ''wie het eerst komt wie het eerst maalt'', toch?) . Het bloed prikken is goed gegaan, ik ben niet flauw gevallen. Wel even blijven zitten en mijn mondkapje mocht af.
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 februari 2021 11:55 schreef Tink89 het volgende:
Die inleiding hoeft niet hé... Je mag er ook - als dat medisch verantwoord is - voor kiezen om nog even af te wachten #advocaatvandeduivel

Ik heb continu harde buiken vandaag. Lekker handig. Prul doet me af en toe na door puffend en met een hand op haar buik door de kamer te wiegen. Best confronterend dit _O-
Wat schattig!!
  dinsdag 2 februari 2021 @ 12:01:12 #262
318361 Bienelientjee
pi_197776232
Aanstaande vrijdag, dan ben ik 12 dagen overtijd (41+5)

Heb wel zojuist wat vers bloed bij afvegen opgemerkt. Wat ik bij de vorige strippoging niet had. Dus ff in de gaten houden. Misschien heeft het toch wat getriggerd! :') (Wishfull thinking)
pi_197776510
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 februari 2021 11:02 schreef KapiteinCupcake het volgende:
Cygne, ik vind het zo fijn dat de hulpverleners allemaal zo positief zijn en het vertrouwen in jullie uitspreken!

Kwakzor, jeetje, wat stom dat je nu nuchter een hoge waarde prikt. Zou het een toevalstreffer kunnen zijn?

Wauw Fram, de mijlpaal der mijlpalen!
Zou kunnen, maar nuchter ben ik sinds week 16 van 4,8 naar 4,9 naar 5,2 naar 5,4 in week 32 gegaan...

Na t ontbijt was het weer 4,4! Dus aan het eten ligt het niet. Nuchtere waarde kan je niet zoveel aan doen helaas.

Ik ben wel benieuwd, vanmorgen is voor ander uitgebreid bloedonderzoek ook mijn glucose gemeten, gewoon in bloed uit mijn arm. Dat was letterlijk 5 minuten voor ik in mijn vinger prikte dus ben benieuwd of die waarde hetzelfde is.

@Maria2.0 “gewoon” 90% van de toegevoegde suikers schrappen triggert bij mij heel rap allerlei eetgestoorde gedachten uit het verleden. Was daar eindelijk vanaf, door intuitief eten na mijn maagverkleining. Deze prikdagen zijn sowieso nogal triggering voor restrictieve gedachten en de bijbehorende eetbuien achteraf (die nu ivm maagje toch niet gebeuren maar de gedachten zijn hetzelfde)
Kwak
  dinsdag 2 februari 2021 @ 13:34:14 #264
342418 VKV
Plausibel
pi_197777605
Yes, nog maar een kleine 2 maanden werken en dan mag ik al met verlof! Vet bizar wel, ik was bij de vorige zwangerschap in september uitgerekend en nu heb ik dus ook in m'n hoofd dat ik zwanger de zomer door moet maar dat is helemaal niet zo! Het gaat soms zo hard. Dit keer ook 6 weken van tevoren verlof i.p.v. 4 weken. Lijkt me heerlijk om eens even echt rust te nemen, vorige keer had ik zo'n spijt dat ik maar 4 weken van tevoren verlof had.

Zit al lekker te marktplaatshunten voor babyspullen, nu de winkels dicht zijn heb ik dat helemaal herontdekt haha. En al wat gouden vondsten gedaan O+
pi_197777920
Lekker hoor @VKV
Kwak
  dinsdag 2 februari 2021 @ 14:08:43 #266
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_197778145
Laat zien die marktplaatsvondsten! Klinkt heel goed. Ik ga binnenkort een tweedehands commode ophalen, de vorige was geleend. En een triptrap babyset kreeg ik aangeboden van een vriendin dus dan ben ik geloof ik al compleet... Ik wil vooral veel niet (wipstoel, babynestje, mozesmandje) vanwege ruimtegebrek.
  dinsdag 2 februari 2021 @ 20:54:18 #267
342418 VKV
Plausibel
pi_197786440
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 februari 2021 14:08 schreef Lemijn het volgende:
Laat zien die marktplaatsvondsten! Klinkt heel goed. Ik ga binnenkort een tweedehands commode ophalen, de vorige was geleend. En een triptrap babyset kreeg ik aangeboden van een vriendin dus dan ben ik geloof ik al compleet... Ik wil vooral veel niet (wipstoel, babynestje, mozesmandje) vanwege ruimtegebrek.
Onze eerste is een jongetje dus had nog geen roze of meisjesspullen in huis.
Ik heb al de kleertjes van maat 50 t/m 68 uitgezocht en alle jongenskleertjes te koop gezet. Voor het bedrag dat ik daarmee ophaalde kocht ik twee grote boodschappentassen vol met meisjeskleren in dezelfde maten. Ik kon op de foto's niet goed zien wat er in die tassen zat dus een verrassing om thuis uit te pakken. Bleek echt alles, letterlijk alles, volledig mijn smaak te zijn. M'n bek hing zegmaar 20 minuten lang open van verbazing _O-

Vandaag ging ik op zoek naar een roze voetenzak voor in de maxi cosi en die dingen zijn zo'n 20 euro tweedehands. Eigenlijk was ik al bijna bereid dat bedrag ook gewoon neer te leggen ervoor...tot ik ineens (op 5 minuten fietsen) een mooie vondst had: voor 20 euro een maxi cosi, roze voetenzak en roze hoes voor de maxi cosi. En het mooie is dat die maxi cosi precies dezelfde bleek te zijn als we al hebben en die past dus op de easybase (waarvan we er toevallig al twee hadden, dus nu kan in elke auto een maxi cosi) en de adapters van de kinderwagen.

Ik voel me echt zo'n moeder dat ik dus helemaal gelukkig word van dit soort treffers hahaha :')

Nu hopen dat het echt een meisje is.
  dinsdag 2 februari 2021 @ 21:17:51 #268
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_197787071
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 februari 2021 20:54 schreef VKV het volgende:
:P dat hoop ik dan ook voor je!

Wij weten niet wat het geslacht is, vorige keer ook niet, dus ik kan sowieso door met wat er in de bak zit. Babykleren, geen jongens- of meisjeskleren. Scheelt denkwerk :s) .
pi_197787779
Nou de eindscore van vandaag:
Nuchter 5,4 (jammor)
Na ontbijt 4,4
Na lunch 4,8
Na diner 4,7

Ik mag hopen dat ze er genoegen mee nemen...

Ik had alles van Melba al weggedaan bijna... we wisten zo zeker dat er geen baby meer zou komen :+
Kwak
pi_197788425
Netjes Kwak!

Alles kleren van Wolf liggen bij mijn ouders op zolder over een tijdje maar eens uitzoeken. Wolf was een nog net winterbaby. Deze komt hoogzomer.

Ik kreeg vanochtend nog een berichtje van de geneticus; dat we in de tweede week van maart terecht kunnen bij de kinderendocrinoloog voor een informatief gesprek. 4 maart de GUO.

Gisteren ook een telefoontje van de fertiliteitsarts. En die zei meteen 'wat gaat dat jongetje het fijn krijgen bij jullie!' Ook wel een beetje emotioneel om het traject na drie jaar behandelingen en miskramen en nu zwanger af te sluiten. Ook deze zwangerschap heeft ze me elke 3 weken gebeld om te vragen hoe het ging met de misselijkheid en de spanning. En om deze terugplaatsing überhaupt mogelijk te maken heeft ze best wat bergen moeten verzetten. (ons verzoek is door 4 werkgroepen gegaan).

Nu zit er gewoon weer een klein jongetje te trappelen in m'n buik. O+
pi_197788615
O+ Cygne O+
Kwak
  Moderator woensdag 3 februari 2021 @ 01:06:42 #272
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_197791482
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 februari 2021 21:59 schreef Cygne het volgende:
Netjes Kwak!

Alles kleren van Wolf liggen bij mijn ouders op zolder over een tijdje maar eens uitzoeken. Wolf was een nog net winterbaby. Deze komt hoogzomer.

Ik kreeg vanochtend nog een berichtje van de geneticus; dat we in de tweede week van maart terecht kunnen bij de kinderendocrinoloog voor een informatief gesprek. 4 maart de GUO.

Gisteren ook een telefoontje van de fertiliteitsarts. En die zei meteen 'wat gaat dat jongetje het fijn krijgen bij jullie!' Ook wel een beetje emotioneel om het traject na drie jaar behandelingen en miskramen en nu zwanger af te sluiten. Ook deze zwangerschap heeft ze me elke 3 weken gebeld om te vragen hoe het ging met de misselijkheid en de spanning. En om deze terugplaatsing überhaupt mogelijk te maken heeft ze best wat bergen moeten verzetten. (ons verzoek is door 4 werkgroepen gegaan).

Nu zit er gewoon weer een klein jongetje te trappelen in m'n buik. O+
Hoor jij inmiddels niet eens in de OP? O-)
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
pi_197791538
quote:
0s.gif Op woensdag 3 februari 2021 01:06 schreef MaJo het volgende:

[..]

Hoor jij inmiddels niet eens in de OP? O-)
Jawel, maar nog geen mod langsgekomen. :P
pi_197791947
Meld, met baby. O+
Gisteren geboren om 12.18, maar vanwege slecht uitgevoerd protocol moesten we nog de nacht blijven. Geeft niet, ze is prachtig. Straks komt man me ophalen met de grote broer.
Stats: 48 cm, 3080 gr.
Praatje bij het plaatje;

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Morgen ben ik vast weer mezelf.
pi_197791964
Oooooh Nanuke, wat een plaatje O+ Gefeliciteerd!
pi_197791988
Ze is zo moooi O+ :*
pi_197792140
Gefeliciteerd, Nanuke!
  woensdag 3 februari 2021 @ 08:18:58 #278
319308 Tink89
To live is to dance
pi_197792328
Gefeliciteerd nanu, wat is ze mooi! O+
pi_197792494
Gefeliciteerd @Nanuke wat een dropje! En mooie naam!
Kwak
pi_197792583
Gefeliciteerd @Nanuke! O+
  woensdag 3 februari 2021 @ 09:02:10 #281
220157 Maria2.0
Bless this mess
pi_197792702
Gefeliciteerd Nanuke, wat een plaatje is ze!

Ik ben nerveus. Vandaag weer een groeiecho en een afspraak. Ik hoop zo dat ze gewoon lekker op haar eigen lijntje is gegroeid. Zal blij zijn als het 14.45 is.
pi_197792789
Wauw Nanuke wat is ze mooi O+ Gefeliciteerd!

Succes straks Maria, hoop dat ze inderdaad haar eigen curve volgt :*
  woensdag 3 februari 2021 @ 09:13:31 #283
456899 VenusFlyTrap
vind alles leuk
pi_197792831
Nanuke gefeliciteerd wat een popje! En die naam ❤❤❤. Hoe is de bevalling verlopen?

quote:
0s.gif Op dinsdag 2 februari 2021 20:54 schreef VKV het volgende:

[..]

Onze eerste is een jongetje dus had nog geen roze of meisjesspullen in huis.
Ik heb al de kleertjes van maat 50 t/m 68 uitgezocht en alle jongenskleertjes te koop gezet. Voor het bedrag dat ik daarmee ophaalde kocht ik twee grote boodschappentassen vol met meisjeskleren in dezelfde maten. Ik kon op de foto's niet goed zien wat er in die tassen zat dus een verrassing om thuis uit te pakken. Bleek echt alles, letterlijk alles, volledig mijn smaak te zijn. M'n bek hing zegmaar 20 minuten lang open van verbazing _O-

Vandaag ging ik op zoek naar een roze voetenzak voor in de maxi cosi en die dingen zijn zo'n 20 euro tweedehands. Eigenlijk was ik al bijna bereid dat bedrag ook gewoon neer te leggen ervoor...tot ik ineens (op 5 minuten fietsen) een mooie vondst had: voor 20 euro een maxi cosi, roze voetenzak en roze hoes voor de maxi cosi. En het mooie is dat die maxi cosi precies dezelfde bleek te zijn als we al hebben en die past dus op de easybase (waarvan we er toevallig al twee hadden, dus nu kan in elke auto een maxi cosi) en de adapters van de kinderwagen.

Ik voel me echt zo'n moeder dat ik dus helemaal gelukkig word van dit soort treffers hahaha :')

Fantastisch! Lang leve Marktplaats. Voor V kocht ik een poepie bruine maxicosi via de prenatal, er was een actie want de huidige base’s gingen er toen uit kan ik mij herinneren. Ik heb er altijd een hoes overeen dus tot nu toe geen klachten gehoord. Trouwens ook op de opvolg stoel een hoes. We hebben al een keer schaamteloos patat gegeten in de auto en dan kan het echt geen kwaad als er een keer een patatje valt haha. Trouwens niet 1x..

Mocht deze baby een meisje zijn, ik kan geen afscheid nemen van V’s baby kleertjes. Ik heb een nicht met rammelende eierstokken, hopen dat ze ooit een zoon krijgt. Ik ben de eerste van de 6 kleinkinderen die een gezin heeft dus kan er in de familie genoeg mensen blij mee maken, met onze oude baby spullen. We hebben al laten doorschemeren dat er zeker geen derde komt hierna en dat we álles weggeven. Mezelf kennende bewaar ik wel een keepsakes doos.

En Cygne het doet mij goed om jouw bericht te lezen. Wat heb je een lange weg bewandeld met een groot verlies en een boel tranen om dit kindje te mogen krijgen. Als iemand het verdiend om zijn mamma te zijn, ben jij het wel ❤

Vannacht is onze babyfoon er nu echt mee uit geschee-en. Ik heb een nieuwe gekocht met 2 camera’s, 1 voor bij V op de kamer en voor als de baby bij ons ligt en wij nog beneden zijn. Ik wordt gewoon niet wakker als de babyfoon uit staat 🤭 gelukkig was mijn man er vanmorgen nog toen V wakker werd
  woensdag 3 februari 2021 @ 09:43:56 #284
222903 monsterd.
fine, beautiful, lovely
pi_197793215
Gefeliciteerd Nanuke!
baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
  woensdag 3 februari 2021 @ 10:02:24 #285
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_197793435
Oh Nanuke, wat goed! Ik hoopte het al, dat het gisteren zou worden :). Wat een plaatje en wat TOF en dochter en mooie naam! Gefeliciteerd O+ .

Hopelijk gaan jullie een fijne kraamweek tegemoet :* .
  woensdag 3 februari 2021 @ 10:19:35 #286
318361 Bienelientjee
pi_197793639
Gefeliciteerd Nanuke O+ O+
pi_197793779
Gefeliciteerd Nanuke, wat een prachtige baby! Fijn dat jullie ondertussen lekker thuis zijn.

Bienelientje ik hoop dat er bij jou ondertussen ook wat schot in is gekomen!

Veel succes vanmiddag Maria!

Ik heb ondertussen de 24 weken mijlpaal aangetikt, voelt toch weer als een extra geruststelling. Binnenkort maar eens beginnen met het bedenken en bestellen van de babykamer.
  woensdag 3 februari 2021 @ 11:16:03 #288
318361 Bienelientjee
pi_197794495
Helemaal niets hier Mango ;( :D Nog steeds wel wat lichte bruine afscheiding, maar dat kan ook nog irritatie zijn van de strippoging gister. Verder niets, noppes, nada!
  Moderator woensdag 3 februari 2021 @ 11:33:26 #289
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_197794722
quote:
1s.gif Op woensdag 3 februari 2021 01:22 schreef Cygne het volgende:

[..]

Jawel, maar nog geen mod langsgekomen. :P
Laat ik nou net een mod zijn ;) Was het nou 31 juli?

Nanuke gefeliciteerd, wat een popje! O+ Ik snapte even niks van die dikgedrukte letters maar het kwartje is gevallen :') :@
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
pi_197794805
Gefeliciteerd Nanuke! Mooie naam heeft ze gekregen. Veel geluk als gezin van vier!
pi_197795518
quote:
0s.gif Op woensdag 3 februari 2021 11:33 schreef MaJo het volgende:

[..]

Laat ik nou net een mod zijn ;) Was het nou 31 juli?

Nanuke gefeliciteerd, wat een popje! O+ Ik snapte even niks van die dikgedrukte letters maar het kwartje is gevallen :') :@
30! :*
  Moderator woensdag 3 februari 2021 @ 12:52:58 #292
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_197796080
quote:
1s.gif Op woensdag 3 februari 2021 12:18 schreef Cygne het volgende:

[..]

30! :*
Je staat erin :s)
pi_197796125
quote:
0s.gif Op woensdag 3 februari 2021 12:52 schreef MaJo het volgende:

[..]

Je staat erin :s)
Wil je mij er ook inzetten? :) 17 augustus!
pi_197796162
Gefeliciteerd Nanuke! Mooie naam. Hopelijk is de bevalling verder goed gegaan. Veel geluk met z'n viertjes! :)
  Moderator woensdag 3 februari 2021 @ 13:00:29 #295
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_197796178
quote:
0s.gif Op woensdag 3 februari 2021 12:56 schreef Komkommerschijfje het volgende:

[..]

Wil je mij er ook inzetten? :) 17 augustus!
Done!
pi_197796541
Wat een plaatje @Nanuke! Gefeliciteerd met je prachtige dochter.
pi_197796652
Gefeliciteerd @Nanuke O+
Wat een poppetje!
pi_197796850
Nanuke gefeliciteerd! O+ O+
pi_197796851
Gefeliciteerd @Nanuke *O* Wat een heerlijk hoopje mens ligt daar in dat bakkie O+ Veel geluk met z'n viertjes!
  woensdag 3 februari 2021 @ 13:42:03 #300
403520 Sway-
La vie est belle
pi_197796870
Gefeliciteerd Nanuke! :*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')