Ahhh Bien! Wat een rotnieuws. Met welke termijn gaan ze je inleiden? Hopelijk kiest de baby voor die tijd wel een mooie verjaardag.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 11:11 schreef Bienelientjee het volgende:
Helaas weer een gefaalde strippoging. Baarmoedermond zit nog steeds hoog! Dus enige kans is nu als het spontaan heel snel gaat de komende twee dagen. En anders word ik vrijdag ingeleid. Boooooooo!
Wat schattig!!quote:Op dinsdag 2 februari 2021 11:55 schreef Tink89 het volgende:
Die inleiding hoeft niet hé... Je mag er ook - als dat medisch verantwoord is - voor kiezen om nog even af te wachten #advocaatvandeduivel
Ik heb continu harde buiken vandaag. Lekker handig. Prul doet me af en toe na door puffend en met een hand op haar buik door de kamer te wiegen. Best confronterend dit
Zou kunnen, maar nuchter ben ik sinds week 16 van 4,8 naar 4,9 naar 5,2 naar 5,4 in week 32 gegaan...quote:Op dinsdag 2 februari 2021 11:02 schreef KapiteinCupcake het volgende:
Cygne, ik vind het zo fijn dat de hulpverleners allemaal zo positief zijn en het vertrouwen in jullie uitspreken!
Kwakzor, jeetje, wat stom dat je nu nuchter een hoge waarde prikt. Zou het een toevalstreffer kunnen zijn?
Wauw Fram, de mijlpaal der mijlpalen!
Onze eerste is een jongetje dus had nog geen roze of meisjesspullen in huis.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 14:08 schreef Lemijn het volgende:
Laat zien die marktplaatsvondsten! Klinkt heel goed. Ik ga binnenkort een tweedehands commode ophalen, de vorige was geleend. En een triptrap babyset kreeg ik aangeboden van een vriendin dus dan ben ik geloof ik al compleet... Ik wil vooral veel niet (wipstoel, babynestje, mozesmandje) vanwege ruimtegebrek.
quote:
Hoor jij inmiddels niet eens in de OP?quote:Op dinsdag 2 februari 2021 21:59 schreef Cygne het volgende:
Netjes Kwak!
Alles kleren van Wolf liggen bij mijn ouders op zolder over een tijdje maar eens uitzoeken. Wolf was een nog net winterbaby. Deze komt hoogzomer.
Ik kreeg vanochtend nog een berichtje van de geneticus; dat we in de tweede week van maart terecht kunnen bij de kinderendocrinoloog voor een informatief gesprek. 4 maart de GUO.
Gisteren ook een telefoontje van de fertiliteitsarts. En die zei meteen 'wat gaat dat jongetje het fijn krijgen bij jullie!' Ook wel een beetje emotioneel om het traject na drie jaar behandelingen en miskramen en nu zwanger af te sluiten. Ook deze zwangerschap heeft ze me elke 3 weken gebeld om te vragen hoe het ging met de misselijkheid en de spanning. En om deze terugplaatsing überhaupt mogelijk te maken heeft ze best wat bergen moeten verzetten. (ons verzoek is door 4 werkgroepen gegaan).
Nu zit er gewoon weer een klein jongetje te trappelen in m'n buik.
Jawel, maar nog geen mod langsgekomen.quote:Op woensdag 3 februari 2021 01:06 schreef MaJo het volgende:
[..]
Hoor jij inmiddels niet eens in de OP?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Morgen ben ik vast weer mezelf.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |