Je kunt hier de eerste twee hoofdstukken lezenquote:
Wat is er mis met:quote:Op maandag 18 januari 2021 17:17 schreef Arizona het volgende:
[..]
Van pagina 1:
Ik bestudeerde net de knoppen van de clematis die, aangemoedigd door een warme vroedvrouw, op het punt stonden van een weelderig kleurenboeket te bevallen, toen mijn telefoon ging.
Oh god, wat een lange zin.quote:Op maandag 18 januari 2021 17:17 schreef Arizona het volgende:
[..]
Van pagina 1:
Ik bestudeerde net de knoppen van de clematis die, aangemoedigd door een warme vroedvrouw, op het punt stonden van een weelderig kleurenboeket te bevallen, toen mijn telefoon ging.
Eentje was gevuld met alleen maar feta, helaasquote:Op maandag 18 januari 2021 17:15 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Mooi dat het niet tegenvalt en je meteen voor een paar euro heerlijk avondeten hebt
Dit inderdaad.quote:Op maandag 18 januari 2021 17:19 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Wat is er mis met:
De telefoon ging.![]()
![]()
Jij zit echt in een andere bubbel dan ikquote:Op maandag 18 januari 2021 17:17 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Na alle haat er op, op social media, zou ik nooit durven toegeven dat ik iets van R*tger Br*gman lees
Mensen voelen zich vast heel slim als ze dat lezenquote:Op maandag 18 januari 2021 17:17 schreef Arizona het volgende:
[..]
Van pagina 1:
Oh dat heb ik niet echt meegekregen, waar ging die haat over?quote:Op maandag 18 januari 2021 17:17 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Na alle haat er op, op social media, zou ik nooit durven toegeven dat ik iets van R*tger Br*gman lees
Oke laat maar jaquote:Op maandag 18 januari 2021 17:17 schreef Arizona het volgende:
[..]
Van pagina 1:
Klopt dat die er wel enthousiast over was. En sowieso is ESF geen diskwalificatie. Al wordt helaas dat wel te vaak als zodanig gezien.quote:Op maandag 18 januari 2021 17:14 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Nu was Tim er wel best enthousiast over, so who knows
Vind het niet op voorhand een diskwalificatie als iets een nummer van het ESF is, integendeel, dat zouden 'we' gewoon moeten toejuichen, alternatieve muziek voor heel de wereld
Ik heb daar echt helemaal niets mee, zelfde als met Santa Montefiore, dat was toen ook helemaal zo'n hype en daar had ik ook al niets meequote:Op maandag 18 januari 2021 17:22 schreef Meke het volgende:
[..]
Mensen voelen zich vast heel slim als ze dat lezen![]()
En dat is toch ook echt een zeer linkse bubbelquote:Op maandag 18 januari 2021 17:21 schreef Meke het volgende:
[..]
Jij zit echt in een andere bubbel dan ikWaarom haten ze?
En dan heb ik taaltechnisch ook nog problemen met die zin, want schijnbaar bevalt iedere knop van een weelderig kleurenboeket. Terwijl ik eerder zou verwachten dat de clematis als geheel bevalt van een weelderig kleurenboeket.quote:
Oh die heb ik gemistquote:Op maandag 18 januari 2021 17:25 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik heb daar echt helemaal niets mee, zelfde als met Santa Montefiore, dat was toen ook helemaal zo'n hype en daar had ik ook al niets mee![]()
Hmm ik vind hem wel prima volgens mijquote:Op maandag 18 januari 2021 17:25 schreef skysherrif het volgende:
[..]
En dat is toch ook echt een zeer linkse bubbel
De mediageilheid van Rutger Bregman en zijn pseudo intellectualisme/filosofie
En ook heel veel kritiek op de inhoud van het boek
en op dit:
[ afbeelding ]
Die had bijvoorbeeld acht zinnen nodig om het behang van de woonkamer te beschrijvenquote:
De zeer zorgwekkende haarlijn lijkt mij een goed startpuntquote:Op maandag 18 januari 2021 17:29 schreef Meke het volgende:
[..]
Hmm ik vind hem wel prima volgens mij
Wat is er mis met die foto?
Hoe *diep* hij in de camera wil kijken, maar had ook te maken dat het boekje meeste mensen deugen ook geen credits geeft op al bestaande theorieën en boeken.quote:Op maandag 18 januari 2021 17:29 schreef Meke het volgende:
[..]
Hmm ik vind hem wel prima volgens mij
Wat is er mis met die foto?
quote:Op maandag 18 januari 2021 17:29 schreef Arizona het volgende:
[..]
Die had bijvoorbeeld acht zinnen nodig om het behang van de woonkamer te beschrijven
Ik ben een keer een Stephen King-boek gaan lezen, maar haakte af bij een passage waarin omschreven werd hoe iemand welk merk lucifer aanstakquote:Op maandag 18 januari 2021 17:29 schreef Arizona het volgende:
[..]
Die had bijvoorbeeld acht zinnen nodig om het behang van de woonkamer te beschrijven
Zegt hij soms dingen die mensen niet willen horen of zo? Geen idee, ik ken hem tot nu toe eigenlijk alleen van dat akkefietje bij FOX.quote:
Hmm hij verwijst juist continu naar andere theorieën en onderzoekersquote:Op maandag 18 januari 2021 17:31 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Hoe *diep* hij in de camera wil kijken, maar had ook te maken dat het boekje meeste mensen deugen ook geen credits geeft op al bestaande theorieën en boeken.
Ik vind het ook wat overdreven, maar op mijn timeline kom ik bijna elke dag wel een meme tegen over hem en waarom hij zo populair is om gehaat te worden weet ik ook weer niet helemaal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |