Ik wil Els en natte Alie op de bank.quote:Op maandag 18 januari 2021 13:07 schreef Benny het volgende:
Rene wil volgende week Nick en Zoey op de bank
Succes met nomineren als je thuis zit na donderdag, pannenkoekquote:Op maandag 18 januari 2021 13:07 schreef Benny het volgende:
Rene wil volgende week Nick en Zoey op de bank
Theo was de 5e.quote:Op maandag 18 januari 2021 13:08 schreef Tourniquet het volgende:
Els weet nog steeds de vijfde niet die op haar heeft gestemd.
Theo tochquote:Op maandag 18 januari 2021 13:08 schreef Tourniquet het volgende:
Els weet nog steeds de vijfde niet die op haar heeft gestemd.
en ze weet nu wat dat woord betekent maar doet er niks meequote:Op maandag 18 januari 2021 13:11 schreef JACM het volgende:
Naief, Jill... oppassen met deze heksen naast je
ik hoop het voor haar, als ze met die etterpuisten mee gaat dan zakt ze voor mij diepquote:Op maandag 18 januari 2021 13:11 schreef Benny het volgende:
Jill denkt ook "Dom gelul, ik ga gewoon een beetje dagdromen"
En dan die kop van Nathalie als Els dat zegt. Ze verdwijnt meteen naar binnen. De smiecht.quote:Op maandag 18 januari 2021 13:10 schreef Tourniquet het volgende:
Els: "Theo heeft niet op mij gestemd"
Misschien speelt ze de rol van een onbevangen naïef meisje, maar is ze een messcherpe intelligente manipulator.quote:Op maandag 18 januari 2021 13:11 schreef JACM het volgende:
Naief, Jill... oppassen met deze heksen naast je
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Weet Nathalie dat Theo Els heeft genomineerd??quote:Op maandag 18 januari 2021 13:12 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
En dan die kop van Nathalie als Els dat zegt. Ze verdwijnt meteen naar binnen. De smiecht.
Kan me ook niet voorstellen. Hij speelt het mee zodat hij er zelf wat mee kan doen. Hij moet wel, de belgen hebben hem vorige keer ook op de bank gezet.quote:Op maandag 18 januari 2021 13:14 schreef Tourniquet het volgende:
René zegt tegen Jill dat ze zelfs Nathalie en Els niet moet vertrouwen. Toch nog een lichtpuntje?
De uitslag met de namen wie ze voor nominatie hebben voorgedragen.quote:Op maandag 18 januari 2021 13:15 schreef Benny het volgende:
Stiekem hoop ik dat er deze week open nominaties zijn. Dan liggen de kaarten ook wel anders
Dan is Rene exit, dus dat gaat ie niet doen. Dat weet hij ook.quote:Op maandag 18 januari 2021 13:18 schreef Benny het volgende:
Nog een keer Rene vs. Els zou ook wel gaaf zijn
En dat René dan wel wint.quote:Op maandag 18 januari 2021 13:18 schreef Benny het volgende:
René stemde op Els en Nathalie inderdaad.quote:Op maandag 18 januari 2021 13:17 schreef zodeju het volgende:
[..]
Kan me ook niet voorstellen. Hij speelt het mee zodat hij er zelf wat mee kan doen. Hij moet wel, de belgen hebben hem vorige keer ook op de bank gezet.
En ik weet niet meer precies maar dacht dat hij zelf de vorige keer op Nathalie gestemd had....
Ik denk dat de kaarten ook wel een beetje anders liggen dan vorige weekquote:Op maandag 18 januari 2021 13:18 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dan is Rene exit, dus dat gaat ie niet doen. Dat weet hij ook.
Ja..quote:Op maandag 18 januari 2021 13:18 schreef Li0nHeart het volgende:
Rene is de enige die Jill nog een beetje realiteitszin geeft.. zogauw Rene eruit is, gaat Jill vol voor Nathalie denk ik
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die gok durft Rene denk ik niet te nemen...quote:Op maandag 18 januari 2021 13:18 schreef Benny het volgende:
Ik heb vorige week voor Els gestemd en zou dat niet opnieuw doen. Ik denk dat heel wat mensen na de afgelopen week die switch wel zullen maken hoor.quote:Op maandag 18 januari 2021 13:18 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dan is Rene exit, dus dat gaat ie niet doen. Dat weet hij ook.
Denk het niet. Els is populair onder de kijker.quote:Op maandag 18 januari 2021 13:20 schreef Juan_Roman het volgende:
[..]
Ik heb vorige week voor Els gestemd en zou dat niet opnieuw doen. Ik denk dat heel wat mensen na de afgelopen week die switch wel zullen maken hoor.
Gevolgd door René: "Maar Thomas gaat ons nog wel geld kosten."quote:Op maandag 18 januari 2021 13:20 schreef Benny het volgende:
Jill zou nooit op Rene en Thomas stemmen
Ik denk niet dat Els slecht is getoond op TV en ik weet zeker dat zij, helaas, tegen Rene gaat winnen.quote:Op maandag 18 januari 2021 13:20 schreef Juan_Roman het volgende:
[..]
Ik heb vorige week voor Els gestemd en zou dat niet opnieuw doen. Ik denk dat heel wat mensen na de afgelopen week die switch wel zullen maken hoor.
Dus dat.quote:Op maandag 18 januari 2021 13:21 schreef Shola het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Els slecht is getoond op TV en ik weet zeker dat zij, helaas, tegen Rene gaat winnen.
En ik op Renee en kon niet stemmen, gelukkig hangt het niet van mijn stem af maar las hier dat er meerdere niet konden stemmen.quote:Op maandag 18 januari 2021 13:20 schreef Juan_Roman het volgende:
[..]
Ik kan er nog steeds niet bij dat het hele ploegje vrienden (Jeugd) niet meer voor elkaar hebben gekregen dan Els haar kring.quote:Op maandag 18 januari 2021 13:20 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Denk het niet. Els is populair onder de kijker.
ik hoop het zooooquote:Op maandag 18 januari 2021 13:27 schreef BB-King het volgende:
Heb een vermoeden dat Thomas op Els en Nathalie gaat stemmen.
Hoop dat Rene of Jill hem zover kunnen krijgen.quote:Op maandag 18 januari 2021 13:27 schreef BB-King het volgende:
Als dat zo isquote:Op maandag 18 januari 2021 13:27 schreef BB-King het volgende:
quote:Op maandag 18 januari 2021 13:09 schreef Benny het volgende:
Ik bestel vandaag nog een bonk met klei om een standbeeld te boetseren van diegene die stemt op Nathalie én Els
Jill zit er tussendoor met haar klierbuitjequote:Op maandag 18 januari 2021 13:29 schreef cvketeltje89 het volgende:
Rene probeert bij Thomas te ontfutselen wie hij stemt maar het lukt niet.
Ze is helaas naiefquote:Op maandag 18 januari 2021 13:28 schreef danilel het volgende:
ik hoop dat jill zich niet laat meeslepen door natte els
ja en ze zei er nog achteraan dat dat dan een lampion isquote:Op maandag 18 januari 2021 13:27 schreef JACM het volgende:
Jill; Vanavond zal ik een condoom opblazen en een gezicht op tekenen
Codewoord was toch lampion?!quote:Op maandag 18 januari 2021 13:30 schreef suzi1 het volgende:
[..]
ja en ze zei er nog achteraan dat dat dan een lampion is
Is ze denk te lief voorquote:Op maandag 18 januari 2021 13:31 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Vermoedelijk leert ze dat daar in een no time af
Echt ja, dit is een stuk minder slinks.quote:Op maandag 18 januari 2021 13:32 schreef Benny het volgende:
Dit gesprek is zoooooveeel fijner dan het geroddel van Natte Els
Ze is weer in zo'n bui, ze zit ook weer lekker Thomas uit te dagen!quote:
Nu denk ik ook dat ze zich liever voordoet. Wat een goed iets is want daardoor kan ze er lang inblijven.quote:
Vindt Nick nog wel de boel vermaken voor mij.quote:Op maandag 18 januari 2021 13:31 schreef zodeju het volgende:
En Jowi en Daan willen Nick eruit hebben. Ben benieuwd welke als tweede erbij komt.
Daan zou Nathalie of Lieze doen maar weet niet wie Jowi als tweede neemt.
Dan hoop ik ze haar ook niet gaan raken.quote:
Zoooooo mee eens.quote:Op maandag 18 januari 2021 13:32 schreef Benny het volgende:
Dit gesprek is zoooooveeel fijner dan het geroddel van Natte Els
En kijkt nog om zich heen of ze niets mist.....quote:Op maandag 18 januari 2021 13:36 schreef danilel het volgende:
[ afbeelding ]
HET ligt al weer in bed....
Fucking heksquote:Op maandag 18 januari 2021 13:36 schreef Tourniquet het volgende:
Oh nu moeten we naar Snappie onder een dekentje kijken.
Beter dit dan een pratende...quote:Op maandag 18 januari 2021 13:36 schreef Tourniquet het volgende:
Oh nu moeten we naar Snappie onder een dekentje kijken.
een muilkorf voor snapjuhliequote:Op maandag 18 januari 2021 13:39 schreef zodeju het volgende:
Waarom zitten Zoey en Daan aan het breien??
ach hör auf met je verschwöringenquote:Op maandag 18 januari 2021 13:36 schreef freaky40 het volgende:
Nathelie is Febo, dat moge duidelijk zijn.
Daar wordt ik vrolijker van. Echt een leuke meid. Niet zo'n chagerijn als Nathalie.quote:
Ja echt, ik merk ook dat ik vrolijk van haar wordt!quote:Op maandag 18 januari 2021 13:45 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Daar wordt ik vrolijker van. Echt een leuke meid. Niet zo'n chagerijn als Nathalie.
Ik hoop het wel!quote:Op maandag 18 januari 2021 13:45 schreef mario390 het volgende:
hoezo gaat hier als de kut nominatie kommt
helemal de boel los?![]()
rustig hoor
Mooi gesprek, luister ik liever naar.quote:Op maandag 18 januari 2021 13:43 schreef Benny het volgende:
Rene: "Thomas, jij vertelde dat je je familie niet zoveel ziet. Wie komt er voor jou naar de studio?"
[...]
"Ik heb mijn familie heel dicht bij mij. Dus ik probeer mij in jou te verplaatsen, hoe dat zal zijn"
Eens, mooi eerlijk gesprek.quote:Op maandag 18 januari 2021 13:47 schreef zodeju het volgende:
[..]
Mooi gesprek, luister ik liever naar.
Ik snap het ook niet...quote:Op maandag 18 januari 2021 13:50 schreef mario390 het volgende:
hoezo 4-5 stemmen vor lies?
wat heeft zij jemand gedaan
zij roddelt helemal niet is en
groepmens
Kan vele reden hebben, Jaloers. Jeugd. Mooi. Ligt te goed in de groep.quote:Op maandag 18 januari 2021 13:50 schreef mario390 het volgende:
groepmens
Ze is wel een sterke speler. Kan heel goed haar emoties uitschakelen. Vind haar wel leuk.quote:Op maandag 18 januari 2021 13:50 schreef mario390 het volgende:
groepmens
Ahh actie!quote:Op maandag 18 januari 2021 14:01 schreef Benny het volgende:
Ze zijn bezig in de gameroom. Jill hoorde ze bezig zijn
Was hij vannacht ook al mee bezig, iets van een hoofdband/muts/beanie o.i.d.quote:Op maandag 18 januari 2021 14:02 schreef Benny het volgende:
Daan en Jowi gaan iets maken van de overgebleven wol?
Is van Els .quote:
Jak, het idee, bah. Van wie het ook is. Maar dat ze daar dagen in hebben lopen weken, brrr.quote:
En dan vooral op dat relaxe toontje...quote:
tja, als de dames niet willen helpen, kan hij 2 dingen doen, of hij geeft zelf een ruk aan zijn dingm of hij vraagt jowi. Beide zal goed zijn voor de kijcijfers🤣quote:Op zondag 17 januari 2021 18:56 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Rene heeft n beetje blauwe ballen zegt ie
Maar ook geslaagd?quote:Op maandag 18 januari 2021 14:10 schreef Tourniquet het volgende:
BB: "Bewoners, de brei-opdracht van deze week is afgelopen. Breng alle spullen terug naar de voorraadkamer."
(verschillende bewoners waren nog aan het breien)
Waarom is hij boos op Big brother? Ik zie blijkbaar een andere stream.quote:
dan moeten ze mij ffe het huis insturen om een handje te helpen. Met aftrekken heb ik geen probleem🤣quote:Op maandag 18 januari 2021 14:16 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Waarom is hij boos op Big brother? Ik zie blijkbaar een andere stream.
quote][ afbeelding ] Op zondag 17 januari 2021 19:23 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Hij zal moeite hebben met aftrekken denk ik, en niet één van die geile meiden gaat 'm helpen
Waar ligt dat ding?quote:Op maandag 18 januari 2021 14:26 schreef aswesleep het volgende:
Mag je die knikker ook gewoon over het hek gooien?
Zou niet slim zijn. Ik vermoed dat er nog wel een geheime opdracht komt met dat ding.quote:Op maandag 18 januari 2021 14:26 schreef aswesleep het volgende:
Oh lol ja ik ookquote:Op maandag 18 januari 2021 14:27 schreef aswesleep het volgende:
[..]
Geen idee. Ben niet echt aan het volgen, alleen hier aan het lezen.
Ja die van de snackbar zijn ook wel stukken beter dan die je in de supermarkt ziet liggen.quote:
Ja ik las het daarstraks. Zelf geen last van gelukkig!quote:
Volgens mij ligt er sowieso Nat.....en die slaapt echt want anders was ze allang naar de huiskamer gegaan met kiezen van eten.quote:
Straks boos dat ze niet gevraagd werd om ook te kiezenquote:Op maandag 18 januari 2021 14:39 schreef zodeju het volgende:
[..]
Volgens mij ligt er sowieso Nat.....en die slaapt echt want anders was ze allang naar de huiskamer gegaan met kiezen van eten.
Uiteraard dat zie je nu al aankomen. En kunnen ze lekker zagen dat Liese haar stem heeft doorgedrukt.quote:Op maandag 18 januari 2021 14:40 schreef JACM het volgende:
[..]
Straks boos dat ze niet gevraagd werd om ook te kiezen
Weer geen Redbull.quote:Op maandag 18 januari 2021 14:40 schreef JACM het volgende:
[..]
Straks boos dat ze niet gevraagd werd om ook te kiezen
hahahaaha jammer zegquote:Op maandag 18 januari 2021 14:38 schreef Sangha het volgende:
[..]
Ik geloof Nathalie en Naomi... Niet samen.
Gelukt,175 euro.quote:Op maandag 18 januari 2021 14:43 schreef MMXMMX het volgende:
Hoe is die ballon challenge afgelopen ??
Geslaagd.quote:Op maandag 18 januari 2021 14:43 schreef MMXMMX het volgende:
Dacht ik ook al aan 🤣quote:Op maandag 18 januari 2021 14:39 schreef zodeju het volgende:
[..]
Volgens mij ligt er sowieso Nat.....en die slaapt echt want anders was ze allang naar de huiskamer gegaan met kiezen van eten.
Helaas niet met een knaller. Jill heeft de ballon een paar keer losgelaten maar desondanks hebben ze de opdracht gewonnen.quote:Op maandag 18 januari 2021 14:43 schreef MMXMMX het volgende:
Helaas voor Natte Alie draait het niet allemaal om haar.quote:Op maandag 18 januari 2021 14:45 schreef Gerrie_55 het volgende:
Dus zo hele tirade waarom ze niet wakker is gemaakt
Ik heb niets tegen Rene, ik vind hem gewoon niet echt erbij passen. Hij zit ook wel her en der tussen de roddelclubjes.quote:Op maandag 18 januari 2021 14:48 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Begrijp niet wat jullie tegen Rene hebben. Ik vind het een lieve integere knul. De gesprekken die hij heeft met Jill en Thomas zijn echt mooi/leuk. Daar luister ik liever naar dan naar al die roddelclubjes.
Mee eens hoor, ik mag hem ook wel, ik hoop dan ook dat hij blijft donderdag. Even afhankelijk van wie naast hem komt natuurlijk.quote:Op maandag 18 januari 2021 14:48 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Begrijp niet wat jullie tegen Rene hebben. Ik vind het een lieve integere knul. De gesprekken die hij heeft met Jill en Thomas zijn echt mooi/leuk. Daar luister ik liever naar dan naar al die roddelclubjes.
Haha heeft hij dat gezegd?🤣quote:Op maandag 18 januari 2021 13:33 schreef Benny het volgende:
Jowi heeft zichzelf ff geholpen op de wc, gister
Vindt dat geen zeiken, hij zegt het gewoon en het is zo, hij noemt geen namen niks..Het is niet zo dat ze met zijn alle aan het strijden voor de pot en dat hij dan gedeeld wordt. Blijft 1 winnaar over.quote:Op maandag 18 januari 2021 14:43 schreef WAvanBuren het volgende:
René is voor de verandering weer eens aan het zeiken, nu over dat ze geen groep zijn.
Je kan ook zien dat hij liever 1 op 1 praat dan in groep roddelkonten.quote:Op maandag 18 januari 2021 14:48 schreef Dutchgirl23 het volgende:
ik ben ook enttäuschtquote:Op maandag 18 januari 2021 14:51 schreef Pearlbitch het volgende:
Jill gaat dus meedoen aan het bondje tegen Liese?
Dan is ze bij deze uit mijn lijstje favorieten gekukeld.
Nee, denk het niet...meer om het badgroepje op een verkeerde been te zetten.quote:Op maandag 18 januari 2021 14:51 schreef Pearlbitch het volgende:
Jill gaat dus meedoen aan het bondje tegen Liese?
Dan is ze bij deze uit mijn lijstje favorieten gekukeld.
Niet echt een challenge hoorquote:Op maandag 18 januari 2021 14:53 schreef Li0nHeart het volgende:
Liese is vergeten haar TikTok op prive te zetten.
Thomas : Ah.. niemand gaat dat zoeken.
CHALLENGE
Dat was niet moeilijk te vindenquote:Op maandag 18 januari 2021 14:53 schreef Tourniquet het volgende:
Thomas is super actief op TikTok?![]()
Die van Liese trouwens: https://www.tiktok.com/@:lieseluwel?
Van mij mag het.quote:Op maandag 18 januari 2021 14:26 schreef aswesleep het volgende:
Haha top🤣 maar zal me wel wat braver opstellen voor de Fok politie😉quote:Op maandag 18 januari 2021 14:28 schreef cvketeltje89 het volgende:
Van mij mag je best vieze dingen zeggen GayGuy, heb er geen last van
Nee nog niet!quote:Op maandag 18 januari 2021 14:53 schreef freaky40 het volgende:
Zijn er al mensen opgeroepen om te stemmen in de DBK?
Van mij mag het alleen als Naat de knikker vasthoudt.quote:
Instafamous.quote:Op maandag 18 januari 2021 15:00 schreef engine het volgende:
Ondertussen ook wel duidelijk waarom Zoey zich opgegeven heeft.
13 video'squote:Op maandag 18 januari 2021 14:59 schreef mario390 het volgende:
[..]
het staat is bijna deleted weg covid 19
6 pics meer niet
Ja vind ik ook, misschien bewaren ze het voor vanavond.quote:
is wel echt denk ik, hij speelt ook een beetje gitaar.quote:Op maandag 18 januari 2021 15:00 schreef Li0nHeart het volgende:
Thomas kan zingen (alhoewel je bij TikTok nooit weet of het niet een soundtrack is natuurlijk)
https://www.tiktok.com/@:thomasnagels/video/6828214657715670277?lang=en
Het moet de uitzending van morgen in, dus weet niet of ze dat gaan redden.quote:Op maandag 18 januari 2021 15:02 schreef Sangha het volgende:
[..]
Ja vind ik ook, misschien bewaren ze het voor vanavond.
Wie weet beginnen ze zo!quote:Op maandag 18 januari 2021 15:04 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Het moet de uitzending van morgen in, dus weet niet of ze dat gaan redden.
"vergeten"quote:Op maandag 18 januari 2021 14:53 schreef Li0nHeart het volgende:
Liese is vergeten haar TikTok op prive te zetten.
Thomas : Ah.. niemand gaat dat zoeken.
CHALLENGE
Dat was alleen in de eerste week.quote:Op maandag 18 januari 2021 15:05 schreef Li0nHeart het volgende:
Eerste nominatie was ook pas op dinsdag
quote:Op maandag 18 januari 2021 14:56 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Haha top🤣 maar zal me wel wat braver opstellen voor de Fok politie😉
Je moet gewoon jezelf zijn, maar misschien is het soms niet handig je gevoel in zijn geheel te uiten. Verder no hard feelings en nee heb niets tegen gaysquote:Op maandag 18 januari 2021 14:56 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Haha top🤣 maar zal me wel wat braver opstellen voor de Fok politie😉
Hij is al genomineerd, dus zal Regie vast veel beeld willen hebbenquote:Op maandag 18 januari 2021 15:10 schreef Benny het volgende:
Vandaag wordt Rene wel nadrukkelijk gevolgd
Beetje goodwill opbouwen.quote:Op maandag 18 januari 2021 15:10 schreef Benny het volgende:
Vandaag wordt Rene wel nadrukkelijk gevolgd
Wil niet een hele ingewikkelde off-topic discussie starten nu, maar waarom is dat niet handig? Zoooo vunzig was het nou ook weer niet.quote:Op maandag 18 januari 2021 15:10 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
[..]
Je moet gewoon jezelf zijn, maar misschien is het soms niet handig je gevoel in zijn geheel te uiten. Verder no hard feelings en nee heb niets tegen gays
Was dat tik tok gezwam toch al zat. Dit is een leuker gesprek.quote:
Hij kan best mensen tot een gesprek krijgen.quote:Op maandag 18 januari 2021 15:14 schreef Benny het volgende:
Ook wel een leuk gesprekje tussen Danielle en Rene
Hij komt langzaamaan een beetje uit zijn schulpquote:Op maandag 18 januari 2021 15:17 schreef zodeju het volgende:
[..]
Hij kan best mensen tot een gesprek krijgen.
Hij stelt wel leuke vragen en toont interessequote:Op maandag 18 januari 2021 15:17 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ik vind het een fijne knul. Misschien te gevoelig voor dit spel. Maalt te veel.quote:Op maandag 18 januari 2021 15:14 schreef Benny het volgende:
Ook wel een leuk gesprekje tussen Danielle en Rene
Zou dat geen rol zijn? Hij probeert meer screentime te krijgen.. Dat lukt zo ws welquote:Op maandag 18 januari 2021 15:17 schreef zodeju het volgende:
[..]
Daarnaast ook gewoon zeikerd. Hoor die manier van pratenquote:Op maandag 18 januari 2021 15:18 schreef Benny het volgende:
[..]
Mwoah. Danielle is denk ik vooral een moederfiguur
Zou best eens kunnen wat je zegt.quote:Op maandag 18 januari 2021 15:17 schreef MissyZ het volgende:
Ik begreep ook niet waarom Liese ineens genomineerd zal gaan worden. (naar het blijkt)
Tot ik Jill hoorde.
Liese maakt geen contact met haar.
Ook al is Jill vriendelijk, Liese praat niet met haar.
Als je ook oplet zien we dat ook, Liese praat alleen met Naomi en Nick soms.
Ze lijkt daardoor arrogant.
Dat zijn dingen die ons niet opvallen, maar kennelijk de bewoners wel.
Big Brother, dat zijn wij. Niet dat huis, wij de kijkers bepalen wat wij denken over de bewoners.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |