Ik wil Els en natte Alie op de bank.quote:Op maandag 18 januari 2021 13:07 schreef Benny het volgende:
Rene wil volgende week Nick en Zoey op de bank
Succes met nomineren als je thuis zit na donderdag, pannenkoekquote:Op maandag 18 januari 2021 13:07 schreef Benny het volgende:
Rene wil volgende week Nick en Zoey op de bank
Theo was de 5e.quote:Op maandag 18 januari 2021 13:08 schreef Tourniquet het volgende:
Els weet nog steeds de vijfde niet die op haar heeft gestemd.
Theo tochquote:Op maandag 18 januari 2021 13:08 schreef Tourniquet het volgende:
Els weet nog steeds de vijfde niet die op haar heeft gestemd.
en ze weet nu wat dat woord betekent maar doet er niks meequote:Op maandag 18 januari 2021 13:11 schreef JACM het volgende:
Naief, Jill... oppassen met deze heksen naast je
ik hoop het voor haar, als ze met die etterpuisten mee gaat dan zakt ze voor mij diepquote:Op maandag 18 januari 2021 13:11 schreef Benny het volgende:
Jill denkt ook "Dom gelul, ik ga gewoon een beetje dagdromen"
En dan die kop van Nathalie als Els dat zegt. Ze verdwijnt meteen naar binnen. De smiecht.quote:Op maandag 18 januari 2021 13:10 schreef Tourniquet het volgende:
Els: "Theo heeft niet op mij gestemd"
Misschien speelt ze de rol van een onbevangen naïef meisje, maar is ze een messcherpe intelligente manipulator.quote:Op maandag 18 januari 2021 13:11 schreef JACM het volgende:
Naief, Jill... oppassen met deze heksen naast je
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Weet Nathalie dat Theo Els heeft genomineerd??quote:Op maandag 18 januari 2021 13:12 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
En dan die kop van Nathalie als Els dat zegt. Ze verdwijnt meteen naar binnen. De smiecht.
Kan me ook niet voorstellen. Hij speelt het mee zodat hij er zelf wat mee kan doen. Hij moet wel, de belgen hebben hem vorige keer ook op de bank gezet.quote:Op maandag 18 januari 2021 13:14 schreef Tourniquet het volgende:
René zegt tegen Jill dat ze zelfs Nathalie en Els niet moet vertrouwen. Toch nog een lichtpuntje?
De uitslag met de namen wie ze voor nominatie hebben voorgedragen.quote:Op maandag 18 januari 2021 13:15 schreef Benny het volgende:
Stiekem hoop ik dat er deze week open nominaties zijn. Dan liggen de kaarten ook wel anders
Dan is Rene exit, dus dat gaat ie niet doen. Dat weet hij ook.quote:Op maandag 18 januari 2021 13:18 schreef Benny het volgende:
Nog een keer Rene vs. Els zou ook wel gaaf zijn
En dat René dan wel wint.quote:Op maandag 18 januari 2021 13:18 schreef Benny het volgende:
Nog een keer Rene vs. Els zou ook wel gaaf zijn
René stemde op Els en Nathalie inderdaad.quote:Op maandag 18 januari 2021 13:17 schreef zodeju het volgende:
[..]
Kan me ook niet voorstellen. Hij speelt het mee zodat hij er zelf wat mee kan doen. Hij moet wel, de belgen hebben hem vorige keer ook op de bank gezet.
En ik weet niet meer precies maar dacht dat hij zelf de vorige keer op Nathalie gestemd had....
Ik denk dat de kaarten ook wel een beetje anders liggen dan vorige weekquote:Op maandag 18 januari 2021 13:18 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dan is Rene exit, dus dat gaat ie niet doen. Dat weet hij ook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |