Anyway, volgens mijn is Nintendo best wel hard als ze dingen niet vertrouwen maar als je bewijs hebt dat het gehackt was lijkt het me niet meer dan normaal dat je het terug krijgt. Anders even bellen? Moeilijk om te bereiken maar voor een email moet je ook eeuwen wachten... succes, ik hoop niet dat je vele digitale games op je account had.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 09:31 schreef Faerlina91 het volgende:
[..]
Die snap ik ook niet. Maar ik denk eerlijk gezegd dat hij een beetje de weg kwijt is.
ik vermoed dat er wat verwarring is door de manier hoe je het schreef "mijn overgenomen (gehackte) account"quote:Op dinsdag 26 januari 2021 09:31 schreef Faerlina91 het volgende:
[..]
Die snap ik ook niet. Maar ik denk eerlijk gezegd dat hij een beetje de weg kwijt is.
quote:Op dinsdag 26 januari 2021 09:15 schreef mschol het volgende:
[..]hij probeert zijn account die gehackt is weer te bemachrigen en dan issie een oplichter?
Dit is een notoire oplichter op V&A.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 09:31 schreef Faerlina91 het volgende:
[..]
Nu je het zegt 😁 mijn excuses ik bedoel eigenlijk dat mijn account door iemand anders d overgenomen en dus gehackt is. Ja er zitten veel digitale games op.. voor circa €1200 aan switch gamesquote:Op dinsdag 26 januari 2021 09:43 schreef mschol het volgende:
[..]
ik vermoed dat er wat verwarring is door de manier hoe je het schreef "mijn overgenomen (gehackte) account"
kan je lezen als: een gehackt account die ik heb overgenomen.
En wie ben jij dan ? Je loopt wel op elke reactie waar ik die ook plaats, mij voor oplichter uit te maken maar volgens mij snap jij het hele verhaal niet eensquote:Op dinsdag 26 januari 2021 10:02 schreef SarCastro het volgende:
V&A / [TK][NS] Nintendo Wireless Pro Controller (Switch)
Wat valt er niet te snappen?quote:Op dinsdag 26 januari 2021 10:18 schreef Faerlina91 het volgende:
[..]
En wie ben jij dan ? Je loopt wel op elke reactie waar ik die ook plaats, mij voor oplichter uit te maken maar volgens mij snap jij het hele verhaal niet eens
Ik wou hem op de tv spelen. Heb hem ook wel voor de 3ds liggen, maar liever op het grote scherm.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 08:21 schreef Aether het volgende:
[..]
Dit was in de Nintendo 3DS volgens mij gefixt.
Werkt een bluetooth adapter voor bluetooth earphones met de Wii2HDMI?quote:Op dinsdag 26 januari 2021 10:41 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Ik wou hem op de tv spelen. Heb hem ook wel voor de 3ds liggen, maar liever op het grote scherm.
Ik speel een N64 game, op een GameCube disc (en met GC controller), op een Wii(vanwege Wii2HDMI adapter).
Ik heb geen idee, bij mijn Switch werkt het wel, maar daar gebruik ik de 3,5mm poort naar bluetooth adapter. Dus als je tv een headphones uitgang heeft zou het daarmee ook moeten werken.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 11:46 schreef Verbruikersnaam het volgende:
[..]
Werkt een bluetooth adapter voor bluetooth earphones met de Wii2HDMI?
Ik heb een Wii adapter die zwart is met een 3,5mm naast de HDMI plug, ik heb alleen geen bluetooth adapter vandaar. Ik ga er vd week wel eentje bestellen.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 12:01 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, bij mijn Switch werkt het wel, maar daar gebruik ik de 3,5mm poort naar bluetooth adapter. Dus als je tv een headphones zou het daarmee ook moeten werken.
Bongo Bongo, bij dat kreng ben ik nu.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 09:03 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nee, de camera/het target-systeem beletten mij ervan de trommel baas te verslaan.
Die thread is anders zeer duidelijk.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 10:18 schreef Faerlina91 het volgende:
[..]
En wie ben jij dan ? Je loopt wel op elke reactie waar ik die ook plaats, mij voor oplichter uit te maken maar volgens mij snap jij het hele verhaal niet eens
Hopelijk komt er nog een model-versie van. Ik heb al deze op de kop kunnen tikken:quote:Op woensdag 27 januari 2021 12:15 schreef Notorious_Roy het volgende:
[ twitter ]
Reclame voor Nintendo World op metro lijn in Japan.
Ben je into modeltreinen?quote:Op woensdag 27 januari 2021 12:23 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hopelijk komt er nog een model-versie van. Ik heb al deze op de kop kunnen tikken:
https://redracer.wordpres(...)easons-joyful-train/
I feel you pain brother.quote:Ik kan alleen nu even niet naar Japan
Ja, altijd leuk gevonden (opgegroeid met Mδrklin). Ik heb nu vooral Kato-spul uit Japan. Ben ook naar hun winkels geweest in Tokio en Osaka. Nog altijd blij dat ik niets hoefde te laten zien bij de douane, een berg modelspul meegenomen toentertijdquote:Op woensdag 27 januari 2021 12:39 schreef Aurelius het volgende:
[..]
Ben je into modeltreinen?Goede vriend van me ook. Die is nu bezig een diorama van Nagano te maken (zijn vrouw komt daar vandaan). Wel priegelwerk.
[..]
Mijn koffers zijn op de terugweg meestal vol met eten en (kinder)kleding.quote:Op woensdag 27 januari 2021 13:27 schreef Pheno het volgende:
Ja, altijd leuk gevonden (opgegroeid met Mδrklin). Ik heb nu vooral Kato-spul uit Japan. Ben ook naar hun winkels geweest in Tokio en Osaka. Nog altijd blij dat ik niets hoefde te laten zien bij de douane, een berg modelspul meegenomen toentertijd
Overigens ook amiibo's die hier toen slecht te krijgen waren
nee, wel in het ramen museum in Yokohama geweest (en me compleet vol gevroten met alle soorten ramensoep die daar te scoren waren).quote:Op woensdag 27 januari 2021 13:31 schreef Aurelius het volgende:
[..]
Mijn koffers zijn op de terugweg meestal vol met eten en (kinder)kleding.
Als heb ik de vorige keer wel een paar mooie Persona artbooks gescoord.
Heb je al naar dit modeltreinmuseum in Yokohama geweest? Aanrader.
https://www.hara-mrm.com/english/
Yokohama. Heerlijke stad. Nu al zin om deze te verkennen in Yakuza 7.quote:Op woensdag 27 januari 2021 13:36 schreef Pheno het volgende:
nee, wel in het ramen museum in Yokohama geweest (en me compleet vol gevroten met alle soorten ramensoep die daar te scoren waren).
Joh, boeien. Waar moeten we anders over praten? Op de Switch komen toch geen games uit.quote:Maar volgens mij moeten we naar het japan-topic verhuizen, anders gaat Roy stuiteren dat we geen Switch-spullen in Japan hebben gekocht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |