doe je aan versturen?quote:Op vrijdag 22 februari 2019 16:31 schreef Faerlina91 het volgende:
[..]
ja de officiele nintendo wireless pro
zullen we 45 Inc doen?quote:Op vrijdag 22 februari 2019 16:43 schreef Faerlina91 het volgende:
[..]
ja maar de verzendkosten zijn wel ¤6.95 (pakketpost)
En toch weer open.... @Faerlina91 kan er dan nooit een topic helemaal goed gaan met jou?quote:
Heb jij het al gestuurd?quote:
Hahahaquote:Op zaterdag 23 februari 2019 15:54 schreef Geckoo het volgende:
Bedankt voor de TR! en complimenten dat er eindelijk na zeer veel pogingen er een topic is geweest wat van begin tot eind geen inmenging van de crew heeft nodig gehad!!
Gescamedquote:Op woensdag 17 juli 2019 21:22 schreef phoenyx het volgende:
Is tailless hier gescammed? Of had hij niet vooraf betaald?
Voor die 40 euro denk ik dat mijn verlies nemen het beste is. Jammerquote:Op donderdag 18 juli 2019 16:11 schreef GereDathan het volgende:
En dat is niet de eerste keer, deze TS staat erom bekend. Ik begrijp niet dat Fok! niet ingegrepen hebben, bijvoorbeeld met een V&A ban of een algehele ban.
Alleen al het feit dat TS constant praktisch nieuwe spullen aanbied is opmerkelijk, en altijd is er een vaag verhaal omheen.
Ben je dus mooi klaar mee @:Tailless ...
Ik zou mijn rechtsbijstand eens raadplegen als je die hebt, wellicht kan je Fok! als tussenpartij aansprakelijk stellen.
En zo worden dit soort klootzakken dus slapend rijkquote:Op donderdag 18 juli 2019 16:29 schreef Tailless het volgende:
[..]
Voor die 40 euro denk ik dat mijn verlies nemen het beste is. Jammer
Maar er wordt wel naar elkaar gereageerd.quote:Op donderdag 7 maart 2019 10:17 schreef Geckoo het volgende:
[..]
En toch weer open.... @:Faerlina91 kan er dan nooit een topic helemaal goed gaan met jou?
Kan jij TailFox even een update geven over de controller?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |