Zondequote:Op zaterdag 23 januari 2021 21:30 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Yep, deze week voor het eerst, daarvoor Joshua.
Ik doe niet aan spreiden...
quote:Op zaterdag 23 januari 2021 21:30 schreef Moira het volgende:
Holbewoners die ook alleen Lakshmi's kont gaan missen ipv haar als persoon
quote:
quote:Op zaterdag 23 januari 2021 21:30 schreef Moira het volgende:
quote:
Echt hequote:Op zaterdag 23 januari 2021 21:30 schreef Moira het volgende:
Ik ookquote:Op zaterdag 23 januari 2021 21:31 schreef Redefine het volgende:
[..]
Echt heVond haar vooral leuk als persoon overkomen.
Ik ben nu wel van een enorme druk verlost.quote:Op zaterdag 23 januari 2021 21:31 schreef Moira het volgende:
[..]
ZondeIk doe ook niet aan spreiden, gewoon yolo
Het is die babyboomerquote:Op zaterdag 23 januari 2021 21:32 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Dat zou dus betekenen dat Joshua niet de mol zou zijn? In het gesprek met Rocky geeft ze zelf aan hem behoorlijk verdacht te vinden. Tegen Rick zegt ze net dat ze te weinig heeft gespreid...
Pics van jouw kontje?quote:Op zaterdag 23 januari 2021 21:31 schreef Redefine het volgende:
[..]
Echt heVond haar vooral leuk als persoon overkomen.
Waarbij iedereen op Joshua zit. Maar waarschijnlijk zij minder gespreid dan de rest.quote:Op zaterdag 23 januari 2021 21:32 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Dat zou dus betekenen dat Joshua niet de mol zou zijn? In het gesprek met Rocky geeft ze zelf aan hem behoorlijk verdacht te vinden. Tegen Rick zegt ze net dat ze te weinig heeft gespreid...
Ik zal beide missenquote:Op zaterdag 23 januari 2021 21:30 schreef Moira het volgende:
Florentijn heeft vorige week ook op Joshua ingezet. Ik denk sowieso dat hij het niet isquote:Op zaterdag 23 januari 2021 21:32 schreef SgtPorkbeans het volgende:
quote:
Hij kan het ook gewoon niet zijn. Hij wordt door iedereen verdacht omdat die bewust overduidelijke fouten maakt.quote:Op zaterdag 23 januari 2021 21:33 schreef Moira het volgende:
[..]
Florentijn heeft vorige week ook op Joshua ingezet. Ik denk sowieso dat hij het niet is
Papoeaquote:
ja wtf was datquote:Op zaterdag 23 januari 2021 21:34 schreef TLC het volgende:
Ik dacht echt dat die mannen uit de lift nog ergens van pas kwamen in de aflevering
Ik denk het ook niet. Florentijn zat inderdaad ook behoorlijk op hem. En sws word hij te verdacht in beeld gebrachtquote:Op zaterdag 23 januari 2021 21:33 schreef Moira het volgende:
[..]
Florentijn heeft vorige week ook op Joshua ingezet. Ik denk sowieso dat hij het niet is
Denk wij allemaal wel. Maar was dan puur ter afleiding van de vragenstellers.quote:Op zaterdag 23 januari 2021 21:34 schreef TLC het volgende:
Ik dacht echt dat die mannen uit de lift nog ergens van pas kwamen in de aflevering
Ja ik ookquote:Op zaterdag 23 januari 2021 21:34 schreef TLC het volgende:
Ik dacht ze vragen nog hoeveel verschillende vreemden er in die lift stonden oidquote:Op zaterdag 23 januari 2021 21:35 schreef Redefine het volgende:
[..]
Denk wij allemaal wel. Maar was dan puur ter afleiding van de vragenstellers.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |