Wie?quote:Op maandag 18 januari 2021 21:58 schreef El-Stinho het volgende:
[ twitter ]
D66-minister Wouter Koolmees van Sociale Zaken neemt tot het aantreden van het nieuwe kabinet de taken van Van 't Wout waar.
De grootste kwaliteit van Ploumen is volgens Kaag het feit dat ze een beroepspolitica is. Het vonnis is nu al geveld.quote:
Nee, natuurlijk niet.quote:
Sinds wanneer hechten jullie waarde aan wat Kaag vindt?quote:Op maandag 18 januari 2021 22:58 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
De grootste kwaliteit van Ploumen is volgens Kaag het feit dat ze een beroepspolitica is. Het vonnis is nu al geveld.
Is Sjon toevallig weer wat potjes aan het verliezen?quote:Op maandag 18 januari 2021 22:59 schreef wimderon het volgende:
https://sporza.be/nl/2021(...)stell~1610836281129/
De nieuwe John van den Brom is uit.
Alleen als het mij uitkomt.quote:Op maandag 18 januari 2021 23:02 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Sinds wanneer hechten jullie waarde aan wat Kaag vindt?
Sjon had ook gehoord dat er een hetze werd gevoerd tegen hem in NL.quote:Op maandag 18 januari 2021 23:03 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Is Sjon toevallig weer wat potjes aan het verliezen?
Jullie?quote:Op maandag 18 januari 2021 23:02 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Sinds wanneer hechten jullie waarde aan wat Kaag vindt?
Altijd tegen Sjon.quote:Op maandag 18 januari 2021 23:05 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Sjon had ook gehoord dat er een hetze werd gevoerd tegen hem in NL.
Sjon is echt een vermoeiende man. Ik kan 100x beter tegen John Stegeman.quote:Op maandag 18 januari 2021 23:05 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Sjon had ook gehoord dat er een hetze werd gevoerd tegen hem in NL.
Ik vind het beide complete debielen.quote:Op maandag 18 januari 2021 23:07 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Sjon is echt een vermoeiende man. Ik kan 100x beter tegen John Stegeman.
Die obsessie voor vrouwen op hoge politieke positiesquote:Op maandag 18 januari 2021 23:07 schreef Koffieplanter het volgende:
Kaag had het daarna alweer over regeren met de PvdA omdat Ploumen een vrouw is, dus elk beetje krediet ze opbouwde, brak ze net zo snel weer af.
Hij reageert wel vaker heetgebakerd.quote:Op maandag 18 januari 2021 23:08 schreef Mani89 het volgende:
Cheque van Gelder gaat er met gestrekt been in.
Dat noemen ze dan progressief. Discriminatie, dat is het.quote:Op maandag 18 januari 2021 23:08 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Die obsessie voor vrouwen op hoge politieke posities
Begin jij eerst maar eens met die cavia's van je.quote:Op maandag 18 januari 2021 23:10 schreef Mani89 het volgende:
We moeten vrouwen weer gaan onderdrukken, dat lijkt mij wel duidelijk.
Als jij ze in bed al niet mag onderdrukken, gaat dat in de echte wereld ook niet lukken vrees ik.quote:Op maandag 18 januari 2021 23:10 schreef Mani89 het volgende:
quote:Op maandag 18 januari 2021 23:10 schreef Mani89 het volgende:
quote:Op maandag 18 januari 2021 23:12 schreef VoMy het volgende:
Zijn er films meer overschat dan Lord of the Rings 3?
Ik neem even aan dat de Kaag bashers en Ploumen bashers dezelfde groep is, maar kan het mis hebben natuurlijk.quote:
Sinds het kiesrecht zijn die vrouwmensen er echt teveel in gaan geloven.quote:Op maandag 18 januari 2021 23:10 schreef Mani89 het volgende:
De cavia's zijn heilig, die maken ten alle tijden de dienst uit.quote:Op maandag 18 januari 2021 23:12 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Begin jij eerst maar eens met die cavia's van je.
Tot ze zich gedragen. Dan kun je ze wel wat vrijheid geven.quote:Op maandag 18 januari 2021 23:10 schreef Mani89 het volgende:
Maar die komt uit jouw hoekje.quote:Op maandag 18 januari 2021 23:13 schreef Slobeend het volgende:
Och och och ik kan Rutger Bregman echt niet uitstaan.
Alles van James Bond, alles van Harry Potter, alles van Star Wars. Alle Hobbits. Shawshank Redemption.quote:Op maandag 18 januari 2021 23:12 schreef VoMy het volgende:
Zijn er films meer overschat dan Lord of the Rings 3?
Wat een buitengewoon minderwaardige mening, van jou.quote:Op maandag 18 januari 2021 23:15 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
alles van Harry Potter
Maar die boekjes staan natuurlijk wel in je boekenkast.quote:Op maandag 18 januari 2021 23:13 schreef Slobeend het volgende:
Star Wars ja, dat heb je ook nog.quote:Op maandag 18 januari 2021 23:15 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Alles van James Bond, alles van Harry Potter, alles van Star Wars. Alle Hobbits. Shawshank Redemption.
Niet bepaald een charmeoffensief van de Correspondent inderdaad.quote:Op maandag 18 januari 2021 23:13 schreef Slobeend het volgende:
Bij die laatste film ben ik in slaap gevallen. Dus ik weet ook niet hoe dit is afgelopen. Wat een saaie film inderdaad.quote:Op maandag 18 januari 2021 23:15 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Alles van James Bond, alles van Harry Potter, alles van Star Wars. Alle Hobbits. Shawshank Redemption.
Ik heb twee boeken van Bregman gelezen inderdaad.quote:Op maandag 18 januari 2021 23:16 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Maar die boekjes staan natuurlijk wel in je boekenkast.
Ik ben oprecht wel benieuwd wat jij dan irritant aan hem vindt.quote:Op maandag 18 januari 2021 23:18 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik vind niet iedereen die links is per definitie goed... Zijn takes zijn zeer vermoeiend.
Ik vind dat ze de rol van de Belastingdienst te klein maken, net als dat Bregman de rol van de Holocaust te klein maakt in zijn De Meeste Mensen Deugen.quote:Op maandag 18 januari 2021 23:17 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Niet bepaald een charmeoffensief van de Correspondent inderdaad.
Maar ze hadden wel gelijk.
De wat?quote:Op maandag 18 januari 2021 23:21 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik vind dat ze de rol van de Belastingdienst te klein maken, net als dat Bregman de rol van de Holocaust te klein maakt in zijn De Meeste Mensen Deugen.
Een beetje opschudding met Rob Oudkerk of Marcel van Dam?quote:Op maandag 18 januari 2021 23:16 schreef Mani89 het volgende:
Als ik 5 seconden naar Liliaan luister denk ik alleen maar, so wot? Wat een totaal niet boeiend figuur. PVDA is failliet. Rottenberg moet de tent daar overnemen.
Verstandig, MichielGod. Lees verder ook niet vaak losse stukken, maar die boekjes zijn vaak wel leuk.quote:Op maandag 18 januari 2021 23:20 schreef El-Stinho het volgende:
Ik lees alleen Correspondent-stukken van Michiel de Hoog.
Alleen Hans Spekman kan de partij nog redden.quote:Op maandag 18 januari 2021 23:22 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Een beetje opschudding met Rob Oudkerk of Marcel van Dam?
De toon, het dedain.quote:Op maandag 18 januari 2021 23:19 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik ben oprecht wel benieuwd wat jij dan irritant aan hem vindt.
De rol van de belastingdienst overschatten is erger dan andersom. Uiteindelijk hebben mensen alleen directe invloed op de politiek, dus die mag wel als hoofdverantwoordelijke worden aangewezen.quote:Op maandag 18 januari 2021 23:21 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik vind dat ze de rol van de Belastingdienst te klein maken, net als dat Bregman de rol van de Holocaust te klein maakt in zijn De Meeste Mensen Deugen.
Het verbaast me toch enigszins dat jij naar De Slimste Mens kijkt.quote:Op maandag 18 januari 2021 23:25 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Een vraag over het Baskenland bij De Slimste Mens en niemand stuurt een mention.
FOK! is dood.
Waarom?quote:Op maandag 18 januari 2021 23:26 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Het verbaast me toch enigszins dat jij naar De Slimste Mens kijkt.
Nee, de VVD is de betonrot van Nederland.quote:Op maandag 18 januari 2021 23:26 schreef hhh38 het volgende:
[..]
De rol van de belastingdienst overschatten is erger dan andersom. Uiteindelijk hebben mensen alleen directe invloed op de politiek, dus die mag wel als hoofdverantwoordelijke worden aangewezen.
Of gaan we erop vertrouwen dat de VVD het probleem wel weer oplost?
Naar welke films gaan je voorkeur dan uit?quote:Op maandag 18 januari 2021 23:19 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Bij die laatste film ben ik in slaap gevallen. Dus ik weet ook niet hoe dit is afgelopen. Wat een saaie film inderdaad.
Al die films met een niet-chronologische volgorde, waardoor het allemaal alleen maar ingewikkeld wordt, zijn niet leuk.
Prima vermaak.quote:Op maandag 18 januari 2021 23:17 schreef VoMy het volgende:
[..]
Star Wars ja, dat heb je ook nog.
Maar LOTR heeft ook 9 Oscar's ofzo. 9! Voor een geoveracteerde kinderfilm met een plot van niks.
Omdat er allemaal BN'ers uit kasten en registers worden getrokken die gezellig mogen komen doen en op Doremifasolvragen antwoord mogen geven.quote:
Zoals een groot denker ooit zei:quote:Op maandag 18 januari 2021 23:30 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Omdat er allemaal BN'ers uit kasten en registers worden getrokken die gezellig mogen komen doen en op Doremifasolvragen antwoord mogen geven.
Vind jij Tijl sportief of een lul?quote:Op maandag 18 januari 2021 23:31 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Zoals een groot denker ooit zei:
Zuur.
Inglourious Basterds, Er ist wieder da, Der Untergang.quote:Op maandag 18 januari 2021 23:29 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Naar welke films gaan je voorkeur dan uit?
Alleen voor de levenslessen van Maarten is het al de moeite waardquote:Op maandag 18 januari 2021 23:30 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Omdat er allemaal BN'ers uit kasten en registers worden getrokken die gezellig mogen komen doen en op Doremifasolvragen antwoord mogen geven.
Ah, die heb ik niet gezien, maar het klinkt niet at te bestquote:Op maandag 18 januari 2021 23:40 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ook films als Idiocracy of Yes Man vind ik leuk
Tijl is altijd een lul. Maar wat wil je ook met zo'n naam.quote:Op maandag 18 januari 2021 23:33 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Vind jij Tijl sportief of een lul?
In WLR noemen we die vent een actquote:Op maandag 18 januari 2021 23:36 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Alleen voor de levenslessen van Maarten is het al de moeite waard
Yes Man was destijds wel geinig, maar verder totaal vergeetbaarquote:Op maandag 18 januari 2021 23:43 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Ah, die heb ik niet gezien, maar het klinkt niet at te best
Het woord 'act' is ook aan inflatie onderhevig.quote:Op maandag 18 januari 2021 23:43 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
In WLR noemen we die vent een act
quote:Op maandag 18 januari 2021 23:13 schreef Immerdebestebob het volgende:
Sjek vindt de suggestie dat ie z'n snikkel ook onder de zonnebank legt niet zo leuk![]()
[ twitter ]
Ik heb liever niet dat je mij woorden in de mond legt inderdaad, ik zei iets over het optreden van Ploumen gisteravond bij OP1, ik kan me niet heugen dat ik ook maar iets over mevrouw Kaag heb gezegd. (jij vond het wel sterk?)quote:Op maandag 18 januari 2021 23:13 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik neem even aan dat de Kaag bashers en Ploumen bashers dezelfde groep is, maar kan het mis hebben natuurlijk.
Ben het wel geweest, maar nu niet meer.quote:Op maandag 18 januari 2021 23:52 schreef Dale__Cooper het volgende:
Is een van jullie hier eigenlijk abonnee op de Correspondent?
quote:Op dinsdag 19 januari 2021 13:09 schreef Koffieplanter het volgende:
Arib is zo'n ongelooflijke stuntelaar.
quote:Op dinsdag 19 januari 2021 13:31 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Je linkse waas speelt weer op.
Ik vind dat Dijkhoff wel een punt heeft dat de kamer ook hier schuld aan is.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 13:40 schreef Frozen-assassin het volgende:
"We maken allemaal wel eens een fout"
Dat roept ineens iedereen nu, maar het lijkt me niet juist om nu iedereen en alles op één hoop te vegen en een heel systeem evenveel schuld te geven.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 13:42 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik vind dat Dijkhoff wel een punt heeft dat de kamer ook hier schuld aan is.
Jazeker, heb het (e)boek ook aangeschaft.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 13:49 schreef El-Stinho het volgende:
@:Slobeend
Dit is vanaf woensdagavond in drie delen op de televee, misschien nog interessant. (of je hebt het al bij Het Oog gehoord).
https://www.ntr.nl/Revolu(...)onesie/VPWON_1285524
Ze hebben inderdaad flink aangedrongen op fraudebestrijding maar ik denk dat het grootste probleem toch wel de Ruttedoctrine is waardoor er niets op papier is en halve ambtelijk apparaat bij Belastingsdienst.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 13:42 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik vind dat Dijkhoff wel een punt heeft dat de kamer ook hier schuld aan is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |