Verstandig, MichielGod. Lees verder ook niet vaak losse stukken, maar die boekjes zijn vaak wel leuk.quote:Op maandag 18 januari 2021 23:20 schreef El-Stinho het volgende:
Ik lees alleen Correspondent-stukken van Michiel de Hoog.
Alleen Hans Spekman kan de partij nog redden.quote:Op maandag 18 januari 2021 23:22 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Een beetje opschudding met Rob Oudkerk of Marcel van Dam?
De toon, het dedain.quote:Op maandag 18 januari 2021 23:19 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik ben oprecht wel benieuwd wat jij dan irritant aan hem vindt.
De rol van de belastingdienst overschatten is erger dan andersom. Uiteindelijk hebben mensen alleen directe invloed op de politiek, dus die mag wel als hoofdverantwoordelijke worden aangewezen.quote:Op maandag 18 januari 2021 23:21 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik vind dat ze de rol van de Belastingdienst te klein maken, net als dat Bregman de rol van de Holocaust te klein maakt in zijn De Meeste Mensen Deugen.
Het verbaast me toch enigszins dat jij naar De Slimste Mens kijkt.quote:Op maandag 18 januari 2021 23:25 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Een vraag over het Baskenland bij De Slimste Mens en niemand stuurt een mention.
FOK! is dood.
Waarom?quote:Op maandag 18 januari 2021 23:26 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Het verbaast me toch enigszins dat jij naar De Slimste Mens kijkt.
Nee, de VVD is de betonrot van Nederland.quote:Op maandag 18 januari 2021 23:26 schreef hhh38 het volgende:
[..]
De rol van de belastingdienst overschatten is erger dan andersom. Uiteindelijk hebben mensen alleen directe invloed op de politiek, dus die mag wel als hoofdverantwoordelijke worden aangewezen.
Of gaan we erop vertrouwen dat de VVD het probleem wel weer oplost?
Naar welke films gaan je voorkeur dan uit?quote:Op maandag 18 januari 2021 23:19 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Bij die laatste film ben ik in slaap gevallen. Dus ik weet ook niet hoe dit is afgelopen. Wat een saaie film inderdaad.
Al die films met een niet-chronologische volgorde, waardoor het allemaal alleen maar ingewikkeld wordt, zijn niet leuk.
Prima vermaak.quote:Op maandag 18 januari 2021 23:17 schreef VoMy het volgende:
[..]
Star Wars ja, dat heb je ook nog.
Maar LOTR heeft ook 9 Oscar's ofzo. 9! Voor een geoveracteerde kinderfilm met een plot van niks.
Omdat er allemaal BN'ers uit kasten en registers worden getrokken die gezellig mogen komen doen en op Doremifasolvragen antwoord mogen geven.quote:
Zoals een groot denker ooit zei:quote:Op maandag 18 januari 2021 23:30 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Omdat er allemaal BN'ers uit kasten en registers worden getrokken die gezellig mogen komen doen en op Doremifasolvragen antwoord mogen geven.
Vind jij Tijl sportief of een lul?quote:Op maandag 18 januari 2021 23:31 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Zoals een groot denker ooit zei:
Zuur.
Inglourious Basterds, Er ist wieder da, Der Untergang.quote:Op maandag 18 januari 2021 23:29 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Naar welke films gaan je voorkeur dan uit?
Alleen voor de levenslessen van Maarten is het al de moeite waardquote:Op maandag 18 januari 2021 23:30 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Omdat er allemaal BN'ers uit kasten en registers worden getrokken die gezellig mogen komen doen en op Doremifasolvragen antwoord mogen geven.
Ah, die heb ik niet gezien, maar het klinkt niet at te bestquote:Op maandag 18 januari 2021 23:40 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ook films als Idiocracy of Yes Man vind ik leuk
Tijl is altijd een lul. Maar wat wil je ook met zo'n naam.quote:Op maandag 18 januari 2021 23:33 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Vind jij Tijl sportief of een lul?
In WLR noemen we die vent een actquote:Op maandag 18 januari 2021 23:36 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Alleen voor de levenslessen van Maarten is het al de moeite waard
Yes Man was destijds wel geinig, maar verder totaal vergeetbaarquote:Op maandag 18 januari 2021 23:43 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Ah, die heb ik niet gezien, maar het klinkt niet at te best
Het woord 'act' is ook aan inflatie onderhevig.quote:Op maandag 18 januari 2021 23:43 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
In WLR noemen we die vent een act
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |