Wie?quote:Op maandag 18 januari 2021 21:58 schreef El-Stinho het volgende:
[ twitter ]
D66-minister Wouter Koolmees van Sociale Zaken neemt tot het aantreden van het nieuwe kabinet de taken van Van 't Wout waar.
De grootste kwaliteit van Ploumen is volgens Kaag het feit dat ze een beroepspolitica is. Het vonnis is nu al geveld.quote:
Nee, natuurlijk niet.quote:
Sinds wanneer hechten jullie waarde aan wat Kaag vindt?quote:Op maandag 18 januari 2021 22:58 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
De grootste kwaliteit van Ploumen is volgens Kaag het feit dat ze een beroepspolitica is. Het vonnis is nu al geveld.
Is Sjon toevallig weer wat potjes aan het verliezen?quote:Op maandag 18 januari 2021 22:59 schreef wimderon het volgende:
https://sporza.be/nl/2021(...)stell~1610836281129/
De nieuwe John van den Brom is uit.
Alleen als het mij uitkomt.quote:Op maandag 18 januari 2021 23:02 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Sinds wanneer hechten jullie waarde aan wat Kaag vindt?
Sjon had ook gehoord dat er een hetze werd gevoerd tegen hem in NL.quote:Op maandag 18 januari 2021 23:03 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Is Sjon toevallig weer wat potjes aan het verliezen?
Jullie?quote:Op maandag 18 januari 2021 23:02 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Sinds wanneer hechten jullie waarde aan wat Kaag vindt?
Altijd tegen Sjon.quote:Op maandag 18 januari 2021 23:05 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Sjon had ook gehoord dat er een hetze werd gevoerd tegen hem in NL.
Sjon is echt een vermoeiende man. Ik kan 100x beter tegen John Stegeman.quote:Op maandag 18 januari 2021 23:05 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Sjon had ook gehoord dat er een hetze werd gevoerd tegen hem in NL.
Ik vind het beide complete debielen.quote:Op maandag 18 januari 2021 23:07 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Sjon is echt een vermoeiende man. Ik kan 100x beter tegen John Stegeman.
Die obsessie voor vrouwen op hoge politieke positiesquote:Op maandag 18 januari 2021 23:07 schreef Koffieplanter het volgende:
Kaag had het daarna alweer over regeren met de PvdA omdat Ploumen een vrouw is, dus elk beetje krediet ze opbouwde, brak ze net zo snel weer af.
Hij reageert wel vaker heetgebakerd.quote:Op maandag 18 januari 2021 23:08 schreef Mani89 het volgende:
Cheque van Gelder gaat er met gestrekt been in.
Dat noemen ze dan progressief. Discriminatie, dat is het.quote:Op maandag 18 januari 2021 23:08 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Die obsessie voor vrouwen op hoge politieke posities
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |