quote:Op maandag 18 januari 2021 23:13 schreef Immerdebestebob het volgende:
Sjek vindt de suggestie dat ie z'n snikkel ook onder de zonnebank legt niet zo leuk![]()
[ twitter ]
Ik heb liever niet dat je mij woorden in de mond legt inderdaad, ik zei iets over het optreden van Ploumen gisteravond bij OP1, ik kan me niet heugen dat ik ook maar iets over mevrouw Kaag heb gezegd. (jij vond het wel sterk?)quote:Op maandag 18 januari 2021 23:13 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik neem even aan dat de Kaag bashers en Ploumen bashers dezelfde groep is, maar kan het mis hebben natuurlijk.
Ben het wel geweest, maar nu niet meer.quote:Op maandag 18 januari 2021 23:52 schreef Dale__Cooper het volgende:
Is een van jullie hier eigenlijk abonnee op de Correspondent?
quote:Op dinsdag 19 januari 2021 13:09 schreef Koffieplanter het volgende:
Arib is zo'n ongelooflijke stuntelaar.
quote:Op dinsdag 19 januari 2021 13:31 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Je linkse waas speelt weer op.
Ik vind dat Dijkhoff wel een punt heeft dat de kamer ook hier schuld aan is.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 13:40 schreef Frozen-assassin het volgende:
"We maken allemaal wel eens een fout"
Dat roept ineens iedereen nu, maar het lijkt me niet juist om nu iedereen en alles op één hoop te vegen en een heel systeem evenveel schuld te geven.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 13:42 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik vind dat Dijkhoff wel een punt heeft dat de kamer ook hier schuld aan is.
Jazeker, heb het (e)boek ook aangeschaft.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 13:49 schreef El-Stinho het volgende:
@:Slobeend
Dit is vanaf woensdagavond in drie delen op de televee, misschien nog interessant. (of je hebt het al bij Het Oog gehoord).
https://www.ntr.nl/Revolu(...)onesie/VPWON_1285524
Ze hebben inderdaad flink aangedrongen op fraudebestrijding maar ik denk dat het grootste probleem toch wel de Ruttedoctrine is waardoor er niets op papier is en halve ambtelijk apparaat bij Belastingsdienst.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 13:42 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik vind dat Dijkhoff wel een punt heeft dat de kamer ook hier schuld aan is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |