Ook even hierquote:Op maandag 18 januari 2021 14:32 schreef miss_sly het volgende:
[modbreak]
In dit topic bij de cijfers gelieve geen gifjes, kroegen open, lek is boven plaatsen.
[/modbreak]
Niet eens Paypal?quote:Op maandag 18 januari 2021 14:41 schreef Tijger_m het volgende:
We accepteren ook alle grote Credit Cards, iDeal en Bitcoin betalingen, uiteraard.
Oh, shit, ik wist dat ik wat vergeten was...quote:Op maandag 18 januari 2021 17:06 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Niet eens Paypal?![]()
![]()
Daar gaat de grote donatie
Alle rekeningen naar Wiebes tegenwoordig toch?quote:Op maandag 18 januari 2021 17:04 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Geeft niks, we sturen de rekening wel op
Je post is weg omdat je een persoonlijke aanval op mij plaatste naar aanleiding van een modbreak.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 12:26 schreef Mr.Sandman het volgende:
UK is een verboden woord blijkbaar. Ik noem geen namen.
It wasnt me...quote:Op dinsdag 19 januari 2021 12:40 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Waarom is mijn laatste post weg uit COR?
Ik zei iets over dat ik reguliere zorg ging starten.
Ik zie ook geen note. Geen idee dus.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 12:40 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Waarom is mijn laatste post weg uit COR?
Ik zei iets over dat ik reguliere zorg ging starten.
Had ook het hondje erbij gepost. Zou het daarmee te maken hebben?quote:Op dinsdag 19 januari 2021 12:56 schreef capricia het volgende:
[..]
Ik zie ook geen note. Geen idee dus.
Post het nog een keer, aub.
Gifs zijn gif, dus helemaal niet meer welkom.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 13:04 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Of is ie helemaal niet meer welkom?
quote:Op dinsdag 19 januari 2021 13:11 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Gifs zijn gif, dus helemaal niet meer welkom.
Het gaat om de bagger bij de cijfers lees ik hier. Maar ik wacht graag het antwoord van een mod af.quote:Op maandag 18 januari 2021 14:32 schreef miss_sly het volgende:
[modbreak]
In dit topic bij de cijfers gelieve geen gifjes, kroegen open, lek is boven plaatsen.
[/modbreak]
Uit de OP:quote:Op dinsdag 19 januari 2021 13:14 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
[..]
Het gaat om de bagger bij de cijfers lees ik hier. Maar ik wacht graag het antwoord van een mod af.
Ze hadden er net zo goed plezier is verboden van kunnen maken.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 13:26 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Uit de OP:
Gedragsregels in dit topic:
• Dit is een serieus subforum, ONZ is een deur verder
• Bij nieuws: graag een bron
• Geen opruiende berichten
• Speel de bal, niet de persoon. Geen termen als muilkorven/deugers/wappies etc.
• WO2 referenties zijn niet grappig
• Volg de aanwijzingen van de moderatie op
• Ga niet teveel off-topic of op sc modus
• Geen "grappige" gifjes meer
Dat is wel bijzonder. Na mijn laatste gifje (die werd verwijderd) werd ik naar feedback gestuurd voor de regels. Daar stond dat het niet bij de cijfers mocht.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 13:26 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Uit de OP:
Gedragsregels in dit topic:
• Dit is een serieus subforum, ONZ is een deur verder
• Bij nieuws: graag een bron
• Geen opruiende berichten
• Speel de bal, niet de persoon. Geen termen als muilkorven/deugers/wappies etc.
• WO2 referenties zijn niet grappig
• Volg de aanwijzingen van de moderatie op
• Ga niet teveel off-topic of op sc modus
• Geen "grappige" gifjes meer
Ja, wilden we eigenlijk ook maar dat was zo lastig te omschrijven, avondklok was niet te handhaven hier en we mochten VBL niet verbieden dus ja...dan maar zoquote:Op dinsdag 19 januari 2021 13:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Ze hadden er net zo goed plezier is verboden van kunnen maken.
Mand.
Is er een post weg? Geen idee.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 12:53 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Je post is weg omdat je een persoonlijke aanval op mij plaatste naar aanleiding van een modbreak.
Blijkbaar was het je ontgaan dat ik meer dan een dozijn posts, waaronder een aantal van jou, weggegooid had wegens persoonlijke aanvallen en ongewenste inhoud. Vandaar de modbreak.
Je verbeelding speelt je, volgens mij, parten.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 15:44 schreef Mr.Sandman het volgende:
Is er een post weg? Geen idee.
Het valt nogal op dat zodra de UK ter sprake komt je alleen nog vanuit emotie begint te modereren.
Probleem is dat er een vertraging zit tussen oorzaak en gevolg.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 15:55 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Ja, en dus? Veel zwaarder dan nu wordt het toch al niet. Dan gaan we weer terug naar de huidige situatie, maar die is dan gebaseerd op feiten en niet op angst.
Hey hey. Denk dat dit het verkeerde topic hiervoor is.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 16:03 schreef Wantie het volgende:
[..]
Probleem is dat er een vertraging zit tussen oorzaak en gevolg.
Nu scholen open, over 10 dagen effect.
Kijk naar VK: een verlichting in de maatregelen in combinatie met een nieuwe variant gaven een enorme piek, die met zwaardere maatregelen dan wij nu hebben wordt afgevlakt.
Ik dacht al, waar is mijn comment geblevenquote:Op dinsdag 19 januari 2021 16:06 schreef capricia het volgende:
[..]
Hey hey. Denk dat dit het verkeerde topic hiervoor is.
Als 't goed is, heb je bericht van een FA. Ik laat het daar even bij.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 16:34 schreef MoreDakka het volgende:
Tijger_m komt met een heel slecht argument, arrogant toontje en een persoonlijke sneer. Daar reageer ik op in dezelfde toon maar dat wordt weggehaald en ik krijg een DM.
Dubbele standaarden
Het is zo duidelijk dat het pijnlijk is.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 15:59 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Je verbeelding speelt je, volgens mij, parten.
Wil je ophouden met het aanvallen van de moderatie? Aub.quote:Op woensdag 20 januari 2021 09:30 schreef Mr.Sandman het volgende:
[..]
Het is zo duidelijk dat het pijnlijk is.
Aanvallen? Dit was feedback.quote:Op woensdag 20 januari 2021 09:40 schreef capricia het volgende:
[..]
Wil je ophouden met het aanvallen van de moderatie? Aub.
Als je problemen met iemand hebt, ga dan naar een FA.
Pluk de dag.
Ook prima. Feedback is gelezen. Over naar de orde van de dag.quote:Op woensdag 20 januari 2021 09:41 schreef Mr.Sandman het volgende:
[..]
Aanvallen? Dit was feedback.
You know... waar dit topic voor..
Ja precies, jij begint je er tegen aan te bemoeien.quote:Op woensdag 20 januari 2021 09:42 schreef capricia het volgende:
[..]
Ook prima. Feedback is gelezen. Over naar de orde van de dag.
Het ontgaat je blijkbaar nog steeds dat ik helemaal niets gedaan heb behalve een modbreak die terecht was.quote:Op woensdag 20 januari 2021 09:44 schreef Mr.Sandman het volgende:
[..]
Ja precies, jij begint je er tegen aan te bemoeien.
Dat er niets met feedback gedaan wordt was al erg lang duidelijk.
De posts van jou zijn geen feedback, weinig constructiefs aan. Dus verander van toon.quote:Op woensdag 20 januari 2021 09:41 schreef Mr.Sandman het volgende:
[..]
Aanvallen? Dit was feedback.
You know... waar dit topic voor..
Ja stel je voor dat je feedback ontvangt in een feedback topic. Ik heb geen enkele verwachting en toch stel je steeds weer teleur, een kunst op zich.quote:Op woensdag 20 januari 2021 10:01 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Het ontgaat je blijkbaar nog steeds dat ik helemaal niets gedaan heb behalve een modbreak die terecht was.
Als je nog verdere opmerkingen of aantijgingen hebt kan je contact opnemen met de FA's. Per DM of via forum@fok.nl
Ok, maar ik zie nog steeds geen onderbouwde klacht.quote:Op woensdag 20 januari 2021 10:30 schreef Mr.Sandman het volgende:
[..]
Ja stel je voor dat je feedback ontvangt in een feedback topic. Ik heb geen enkele verwachting en toch stel je steeds weer teleur, een kunst op zich.
Ja, dat weten we. Dat er een verschil is.quote:Op woensdag 20 januari 2021 13:00 schreef Da_Sandman het volgende:
Mag ik even extra benadrukken dat het Mr.Sandman is die hier van z'n neus loopt te maken en Da_Sandman een zeer vriendelijke en lieve user is?
quote:Op woensdag 20 januari 2021 13:37 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ja, dat weten we. Dat er een verschil is.
Iets te veel oneliners die geen relevantie hebben, beledigingen en zgn. grapjes.quote:Op donderdag 21 januari 2021 11:49 schreef vPlien het volgende:
@:Tijger_m welke dingen waren precies te offtopic? Het bespreken van die website of iets teveel slowchat over het debat? Bedankt
Ah ja, duidelijkquote:Op donderdag 21 januari 2021 11:51 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Iets te veel oneliners die geen relevantie hebben, beledigingen en zgn. grapjes.
Ik spreek niemand persoonlijk aan, het is gewoon een algemeen verzoek om wat meer ontopic te gaan.
Bovenstaande lijkt me prima suggestie, weinig meer met COR te maken toch?quote:Op donderdag 21 januari 2021 17:23 schreef Andromache het volgende:
Mods: toch maar naar K&W zo langzamerhand, of splitsen of mergen met WGR / Woningmarkt is ziek #3?
Ik denk dat dit een goed punt is, ik ga het even met de collega's van WGR overleggenquote:Op vrijdag 22 januari 2021 09:27 schreef Heph844 het volgende:
[..]
Bovenstaande lijkt me prima suggestie, weinig meer met COR te maken toch?
Ik deel mijn mening en we gaan gelijk weer smijten met "BNW"quote:Op vrijdag 22 januari 2021 21:44 schreef Tijger_m het volgende:
Dat is nogal een beschuldiging, als je dit soort zaken gaat rondstrooien dan verwacht ik dat je wat meer op tafel legt dan dit, eigenlijk. Anders verwijs ik dit naar BNW.
Ja. Als je dit soort beschuldigingen uit dan dien je dat te onderbouwen. Als je dat niet kunt dan hoort het hier niet thuis. BNW is voor "Het zou zo maar kunnen, ik kan het niet bewijzen maar mischien is het zo" niet COR.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 21:46 schreef Fred het volgende:
[..]
Ik deel mijn mening en we gaan gelijk weer smijten met "BNW"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |