SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dagcijfers :
• RIVM deelt alleen weekcijfers op dinsdag, al updaten ze wel hun database elke dag om 15:15
• Op twitter zijn er een aantal mensen gelukkig die grafieken en kaartjes maken van de dagcijfers, ziekenhuiscijfers, mobiliteit, verpleeghuizen etc. hier zijn er een aantal
• Thom-Ivar voor dagcijfers en kaartjes elke dag op provincie en gemeente
• Yorick Bleijenberg voor ziekenhuiscijfers, verpleeghuiscijfers, mobiliteitsplaatjes, nivel peildata, verdeling naar leeftijd etc.
• Edwin Veldhuizen voor snelle dagcijfers naar gemeente
• Marino van Zelst voor de snelste landelijke cijfers elke dag en wetenschappelijke duiding
• 𝓢tephan Okhuijsen de man achter Datagraver, met databases voor coronacijfers
• Corona-patiënten op de Nederlandse IC's lcps
• Stichting NICE: Huidige ziekenhuisopnames(en IC-opnames)
• Uitleg verschillende manieren van tellen van LCPS, RIVM, NICE
• Datagraver, zelf grafieken maken
Gedragsregels in dit topic:
• Dit is een serieus subforum, ONZ is een deur verder
• Bij nieuws: graag een bron
• Geen opruiende berichten
• Speel de bal, niet de persoon. Geen termen als muilkorven/deugers/wappies etc.
• WO2 referenties zijn niet grappig
• Volg de aanwijzingen van de moderatie op
• Ga niet teveel off-topic of op sc modus
• Geen "grappige" gifjes meer
Gelieve Trouw, NRC en Volkskrant niet geheel te citeren. Een link en de header (dat dik gedrukte deel) mag wel. Of zeg het in je eigen woorden, met een link erbij.
Dat kunnen ze nu nog steeds.quote:Op maandag 18 januari 2021 14:31 schreef Anton91 het volgende:
[..]
Geen enkele, maar ze hadden iig 6500 mensen kunnen vaccineren.
Klopt alleen het toont niet echt daadkracht om de vaccins minstens twee weken in de vriezer te laten liggen.quote:
Goh mag dat ook al niet meer.quote:Op maandag 18 januari 2021 14:25 schreef capricia het volgende:
[modbreak]
In dit topic bij de cijfers gelieve geen gifjes, kroegen open, lek is boven plaatsen.
[/modbreak]
Maar het tonen van daadkracht boeit niet. Het gaat om het moment dat er genoeg vaccins aan de juiste mensen zijn toegediend dat we als samenleving vooruit kunnen.quote:Op maandag 18 januari 2021 14:32 schreef Anton91 het volgende:
[..]
Klopt alleen het toont niet echt daadkracht om de vaccins minstens twee weken in de vriezer te laten liggen.
quote:Op maandag 18 januari 2021 14:30 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Dan zijn er dus nog steeds taboes en liegt Hugo
In de eerste golf zijn allerei verzorgingshuizen gesloten. Dat bleek en besmettignstechnisch geen succes en voor het welzijn van de bewoners niet. Dus is er gezegd dat dat niet nog een keer gebeurd.quote:Op maandag 18 januari 2021 14:31 schreef Anton91 het volgende:
[..]
En wat zou een bezoekverbod zijn dan? Of zouden we voor de meest kwetsbaren een uitzondering hebben?
juist, er zijn niet genoeg "kolen" op het moment.....quote:Op maandag 18 januari 2021 14:31 schreef VoMy het volgende:
[..]
Welke stoomtrein loopt er op 13.000 vaccins met pas volgende maand zicht op meer?
We hebben met de slechts 77 gevallen van gisteren dan ook niet zo'n haast als dat gigantische brandhaarden waar de Engelse variant begint te woekeren (zoals bijvoorbeeld Nederland) hebbenquote:
Het leven is keihard.quote:
Dat is geen verschil in deze context.quote:Op maandag 18 januari 2021 14:34 schreef miss_sly het volgende:
[..]
[..]
In de eerste golf zijn allerei verzorgingshuizen gesloten. Dat bleek en besmettignstechnisch geen succes en voor het welzijn van de bewoners niet. Dus is er gezegd dat dat niet nog een keer gebeurd.
Dat is geen taboe, dat is een afspraak.
Het is gewoon een gok, als ze die 6500 in de eerste dag of week hadden gezet hadden die mensen in ieder geval minder kans om ernstig ziek te raken. Dat het een druppel op de gloeiende plaat is snap ik ook wel.quote:Op maandag 18 januari 2021 14:34 schreef VoMy het volgende:
[..]
Maar het tonen van daadkracht boeit niet. Het gaat om het moment dat er genoeg vaccins aan de juiste mensen zijn toegediend dat we als samenleving vooruit kunnen.
https://nos.nl/artikel/23(...)vond-met-advies.htmlquote:Hoeveel effect zo'n tijdelijk verbod heeft, is volgens kenners lastig in te schatten. Jan Kluytmans, hoogleraar en hoofd medische microbiologie in het Amphia Ziekenhuis in Breda, zegt dat het afhangt van hoe mensen ermee omgaan. "Het kan dat mensen de activiteiten die ze 's avonds wilden doen, dan 's middags gaan doen", zei hij bij Op1.
In welk land zit je? En hebben ze daar überhaupt wel een goed testbeleid?quote:Op maandag 18 januari 2021 14:35 schreef Dven het volgende:
[..]
We hebben met de slechts 77 gevallen van gisteren dan ook niet zo'n haast als dat gigantische brandhaarden waar de Engelse variant begint te woekeren (zoals bijvoorbeeld Nederland) hebben
Dan bij de cijfers ook niet pleiten voor nog meer maatregelen. Mods moeten niet gaan meten met twee maten.quote:Op maandag 18 januari 2021 14:32 schreef miss_sly het volgende:
[modbreak]
In dit topic bij de cijfers gelieve geen gifjes, kroegen open, lek is boven plaatsen.
[/modbreak]
Welke spelfout?quote:Op maandag 18 januari 2021 14:35 schreef DireStraits7 het volgende:
Dat ze op NOS een spelfout maken is nog tot daar aan toe, maar om die spelfout nou te herhalen in de TT...
quote:De Britse variant van het coronavirus is vastgesteld in Twente. Dat meldt de GGD Twente vanmiddag. De gezondheidsdienst zegt zich 'grote zorgen te maken'.
Vorige week sprak de GGD Twente al de verwachting uit dat de Britse variant van het coronavirus al door Twente woekert. Die voorspelling is nu werkelijkheid geworden.
"We wisten dat het een kwestie van tijd was dat de Britse coronavariant ook in Twente werd vastgesteld", zegt Samantha Dinsbach, directeur publieke gezondheid bij GGD Twente.
https://www.rtvoost.nl/ni(...)astgesteld-in-Twente
ta·boe (bijvoeglijk naamwoord)quote:Op maandag 18 januari 2021 14:36 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Dat is geen verschil in deze context.
De gemelde dagtoename is gewoon vergelijkbaar met vorige week maandag (5-10% lager).quote:Op maandag 18 januari 2021 14:03 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Rode cijfers zoals bijna altijd op maandag, gelukkig is de instroom naar ziekenhuisbed (152) stuk lager dan een tijdje geleden (300+)
Twente is al maandenlang rampgebied.quote:Op maandag 18 januari 2021 14:38 schreef Scrummie het volgende:
[..]
In deze context.quote:Op maandag 18 januari 2021 14:38 schreef miss_sly het volgende:
[..]
ta·boe (bijvoeglijk naamwoord)
1
verboden erover te spreken of als woord te gebruiken
2ta·boe (het/de; o en m; meervoud: taboes)
1
iets dat niet gedaan of gezegd mag worden
af·spraak (de; v(m); meervoud: afspraken)
1
mondelinge overeenkomst: volgens afspraak
Is echt heel iets anders.
Iedereen papegaait elkaar maar wat na.quote:Op maandag 18 januari 2021 14:39 schreef _serial_ het volgende:
Grote zorgen maken is wel het nieuwe woord van deze laatste paar dagen.
Je mag bij de cijfers best pleiten voor minder maatregelen. Maar al die oneliners zonder echte inhoud willen we niet in het topic Het voegt niets toe.quote:Op maandag 18 januari 2021 14:37 schreef Wegenbouwer het volgende:
[..]
Dan bij de cijfers ook niet pleiten voor nog meer maatregelen. Mods moeten niet gaan meten met twee maten.
'Nuchtere' Achterhoekers.quote:Op maandag 18 januari 2021 14:39 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Twente is al maandenlang rampgebied.
quote:Op maandag 18 januari 2021 14:38 schreef Scrummie het volgende:
[..]
quote:De Britse variant is veertig tot zeventig procent besmettelijker dan het 'normale' coronavirus.
Niet met je eens.quote:
Ik weet niet of Bulgarije het nou goed of slecht doen, maar ze laten wel een heel ander beeld zien als in Nederland. De hoeveelheid doden ten opzichte van besmettingen is wel vele malen hoger in Bulgarijequote:Op maandag 18 januari 2021 14:35 schreef Dven het volgende:
[..]
We hebben met de slechts 77 gevallen van gisteren dan ook niet zo'n haast als dat gigantische brandhaarden waar de Engelse variant begint te woekeren (zoals bijvoorbeeld Nederland) hebben
Provincialen?quote:
We hebben maar een maat. XXL.quote:Op maandag 18 januari 2021 14:37 schreef Wegenbouwer het volgende:
[..]
Dan bij de cijfers ook niet pleiten voor nog meer maatregelen. Mods moeten niet gaan meten met twee maten.
quote:De Britse variant van het coronavirus is vastgesteld in het verpleeghuis Nieuw Vredeveld in Amstelveen. Ongeveer 10 procent van de bewoners is hiermee sinds eind december besmet geraakt. De zorginstelling heeft de huiskamers van het verpleeghuis omgebouwd tot aparte covidunit.
De ziekteverschijnselen, zegt Zuidema, zijn milder dan bij mensen die in het voorjaar besmet raakten met het virus. ,,We zien dat de bewoners minder ziek zijn. Ze hebben minder hoge koorts en zijn minder benauwd. Ook het hoesten is minder erg.”
Zuidema zegt dat het verpleeghuis de zaak inmiddels onder controle heeft. Het is nog niet duidelijk of het huis kan meedoen aan de vaccinatieronde van verpleeghuisbewoners, die de komende zeven weken plaatsvindt. Enkele bewoners zijn nog steeds ziek.
De eerste maanden werd er ziekenhuisopname data per leeftijdsgroep doorgegeven, zijn de huidige ziekenhuisopname data per leeftijdsgroep op dit moment ook te vinden?quote:Op maandag 18 januari 2021 14:39 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
De gemelde dagtoename is gewoon vergelijkbaar met vorige week maandag (5-10% lager).
https://medischinfo.nl/corona/nice/ziekenhuis/
Agree to disagree. En daar laat ik het bijquote:
Er wordt over het algemeen niet heel breed getest maar vooralsnog ligt het percentage positief geteste mensen lager dan in Nederland. Normaal wordt woensdag bekend gemaakt dat vanaf 1 februari de horeca weer open mag. Die voor privegelegenheden met max 15 man altijd 'open' mocht zijn.quote:Op maandag 18 januari 2021 14:36 schreef luxerobots het volgende:
[..]
In welk land zit je? En hebben ze daar überhaupt wel een goed testbeleid?
Maar ben je ook eens met die afspraak/taboe? Met in achtneming dat er hier boven alweer berichten staan van nieuwe brandhaarden in verzorgingshuizen.quote:Op maandag 18 januari 2021 14:43 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Agree to disagree. En daar laat ik het bij
Kut, straks wordt het echt een griepjequote:Op maandag 18 januari 2021 14:42 schreef Anton91 het volgende:
https://www.ad.nl/binnenl(...)-op-komst~aec212e32/
[..]
Er wordt niet veel getest, maar het percentage positief geteste mensen ligt lager dan in Nederland.quote:Op maandag 18 januari 2021 14:44 schreef Dven het volgende:
[..]
Er wordt over het algemeen niet heel breed getest maar vooralsnog ligt het percentage positief geteste mensen lager dan in Nederland.
De horeca openen lijkt me overal in Europa een dom plan.quote:Normaal wordt woensdag bekend gemaakt dat vanaf 1 februari de horeca weer open mag. Die voor privegelegenheden met max 15 man altijd 'open' mocht zijn.
Cheers.
[ afbeelding ]
Medischinfo, die cijfers moet je niet zo gebruiken eigenlijk. Die corrigeren niet voor moment van opname, maar middelen over rapportagemoment.quote:Op maandag 18 januari 2021 14:39 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
De gemelde dagtoename is gewoon vergelijkbaar met vorige week maandag (5-10% lager).
https://medischinfo.nl/corona/nice/ziekenhuis/
Het is een korte periode flink heftig geweest ja. Alhoewel er ook weer geruchten gaan over ziekenhuizen die achter veel overlijdens 'corona' zetten omdat ze daar extra geld voor krijgen.quote:Op maandag 18 januari 2021 14:41 schreef Anton91 het volgende:
[..]
Ik weet niet of Bulgarije het nou goed of slecht doen, maar ze laten wel een heel ander beeld zien als in Nederland. De hoeveelheid doden ten opzichte van besmettingen is wel vele malen hoger in Bulgarije
Precies wat hier dus ook dagelijks gerapporteerd wordt.quote:Op maandag 18 januari 2021 14:46 schreef VoMy het volgende:
[..]
Medischinfo, die cijfers moet je niet zo gebruiken eigenlijk. Die corrigeren niet voor moment van opname, maar middelen over rapportagemoment.
Dat mag jij vinden.quote:Op maandag 18 januari 2021 14:46 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Er wordt niet veel getest, maar het percentage positief geteste mensen ligt lager dan in Nederland.
Dan zouden ze ook meer kunnen testen...
[..]
De horeca openen lijkt me overal in Europa een dom plan.
Ja, daar kijk ik dus ook nooit naarquote:Op maandag 18 januari 2021 14:49 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Precies wat hier dus ook dagelijks gerapporteerd wordt.
In dit geval was dat wel waar ik op reageerde.quote:
ja nee inderdaad. Het is elk kwartier loggen en alles uitrekenen en dan in die tabel de geschiedenis laten zien.quote:Op maandag 18 januari 2021 14:49 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Precies wat hier dus ook dagelijks gerapporteerd wordt.
En volgens mij middelen ze niet, maar loggen ze gewoon de rapportagecijfers. Dus je ziet nu wat er de afgelopen dagen om 14:45 bekend was.
hadden wij in mei dit jaar ook in het buitenland.....quote:Op maandag 18 januari 2021 15:00 schreef Simmertje het volgende:
Hotels zijn trouwens monsterlijk goedkoop momenteel te reserveren op booking.com. Heb een (risicoloze) boeking geplaatst voor september
quote:Meerdere grote oppositiepartijen zijn inmiddels benaderd of ze eventueel steun kunnen verlenen aan de invoering van een avondklok, omdat er volgens een ingewijde ‘coalitiepartijen dwars liggen'. Het zou bij de oppositie in ieder geval gaan om PvdA en SP, al willen die partijen daarover niets kwijt. Lees hier meer.
Ik hoop dat ze gewoon voet bij stuk houden van de motie van november.quote:Op maandag 18 januari 2021 15:05 schreef Anton91 het volgende:
[..]![]()
De SP en PvdA waren volgens mij niet tegen
Ja Tokyo hier. Hotel waar ik normaal gesproken verblijf voor zo'n 120-130 euro per nacht, nu gereserveerd voor 45 euro per nachtquote:Op maandag 18 januari 2021 15:02 schreef Predator40 het volgende:
[..]
hadden wij in mei dit jaar ook in het buitenland.....
centrum brisbane in een super luxe apart hotel voor 50 euro per nacht.
dat zijn pas leuke prijsjes voor in grote steden
Ik zit te twijfelen om Madeira voor juni te boeken, maar durf het eigenlijk nog niet aanquote:Op maandag 18 januari 2021 15:00 schreef Simmertje het volgende:
Hotels zijn trouwens monsterlijk goedkoop momenteel te reserveren op booking.com. Heb een (risicoloze) boeking geplaatst voor september
Die avondklok komt er sowieso kan je je maar beter bij neerleggen denk je niet?quote:Op maandag 18 januari 2021 15:05 schreef Anton91 het volgende:
[..]![]()
Zou dat samenhangen met het bericht van 15:03?quote:Op maandag 18 januari 2021 15:05 schreef Anton91 het volgende:
[..]![]()
quote:15:03
Het Veiligheidsberaad met op de agenda de avondklok wordt een dag uitgesteld. Nog niet alle stukken zijn klaar.
Lekker 'democratisch' een besluit doorvoeren.quote:Op maandag 18 januari 2021 15:06 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze gewoon voet bij stuk houden van de motie van november.
Dat gelobby om een besluit door te drukken...![]()
![]()
Zolang je maar kan annuleren. Zeker pakketreisaanbieders hebben daar goede voorwaarden voor dacht ik.quote:Op maandag 18 januari 2021 15:06 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik zit te twijfelen om Madeira voor juni te boeken, maar durf het eigenlijk nog niet aan
Vooral ivm vliegen idd.
Ik citeer Mark Rutte: ''Ik smeek de heren Jetten en Wilders om niet moeilijk te gaan doen betreft de avondklok''quote:Op maandag 18 januari 2021 15:06 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze gewoon voet bij stuk houden van de motie van november.
Dat gelobby om een besluit door te drukken...![]()
![]()
Het lijkt me redelijk dat, zeker nu de regering demissionair is, je die oppositiepartijen dan ook bij het veiligheidsoverleg betrekt, zodat zij, net zo goed als de coalitiepartijen, geïnformeerd kunnen worden door de experts. Anders zet je jezelf als oppositiepartij op informatieachterstand ten opzichte van de regeringspartijen, zowel degenen die wél voor een avondklok stemmen als degene die tegen zijn, terwijl je wel een voor het land beslissende keuze maakt.quote:Op maandag 18 januari 2021 15:05 schreef Anton91 het volgende:
[..]![]()
dan nog mag ik een eigen mening hebbenquote:Op maandag 18 januari 2021 15:07 schreef Elan het volgende:
[..]
Die avondklok komt er sowieso kan je je maar beter bij neerleggen denk je niet?
Proeverij t IJ, leuke tent veel speciaalbieren van de tap wist niet dat die alweer open was.quote:Op maandag 18 januari 2021 14:44 schreef Dven het volgende:
[..]
Er wordt over het algemeen niet heel breed getest maar vooralsnog ligt het percentage positief geteste mensen lager dan in Nederland. Normaal wordt woensdag bekend gemaakt dat vanaf 1 februari de horeca weer open mag. Die voor privegelegenheden met max 15 man altijd 'open' mocht zijn.
Cheers.
[ afbeelding ]
is geen probleem....het kan nu al volgens mijquote:Op maandag 18 januari 2021 15:06 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik zit te twijfelen om Madeira voor juni te boeken, maar durf het eigenlijk nog niet aan
Vooral ivm vliegen idd.
Wat denk je dan wat gedaan kan worden zonder dat de besmettingen weer stijgen en dan vooral met de Engelse mutatie die we weg moeten zien te krijgen?quote:Op maandag 18 januari 2021 15:12 schreef Kickinalfa het volgende:
Als ik het bericht van Hugo leest dat we alles op alles moeten zetten en er geen taboes meer zijn raak ik meer en meer teleurgesteld in het kabinet.
Waar er in maart nog een redelijke ratio leek te zijn tussen maatregelen, perspectief, economie, (persoonlijke) vrijheden en de menselijke maat lijkt nu wel alles overboord gegooid.
Ja, eens. Daarom vind ik het ook gek dat het Catshuisoverleg nog steeds in de huidige vorm is. Daar zijn geen notulen van, maar juist nu de regering demissionair is wil je daar als oppositie een strak oogje op houden.quote:Op maandag 18 januari 2021 15:09 schreef VoMy het volgende:
[..]
Het lijkt me redelijk dat, zeker nu de regering demissionair is, je die oppositiepartijen dan ook bij het veiligheidsoverleg betrekt, zodat zij, net zo goed als de coalitiepartijen, geïnformeerd kunnen worden door de experts. Anders zet je jezelf als oppositiepartij op informatieachterstand ten opzichte van de regeringspartijen, zowel degenen die wél voor een avondklok stemmen als degene die tegen zijn, terwijl je wel een voor het land beslissende keuze maakt.
Ik zie het eerder als "draagvlak" creëren. D66 zal wel niet mee willen dus zoeken we iemand anders erbij?quote:Op maandag 18 januari 2021 15:09 schreef VoMy het volgende:
[..]
Het lijkt me redelijk dat, zeker nu de regering demissionair is, je die oppositiepartijen dan ook bij het veiligheidsoverleg betrekt, zodat zij, net zo goed als de coalitiepartijen, geïnformeerd kunnen worden door de experts. Anders zet je jezelf als oppositiepartij op informatieachterstand ten opzichte van de regeringspartijen, zowel degenen die wél voor een avondklok stemmen als degene die tegen zijn, terwijl je wel een voor het land beslissende keuze maakt.
Een demissionair kabinet dat een avondklok invoert is sowieso bizar.quote:Op maandag 18 januari 2021 15:12 schreef Kickinalfa het volgende:
Als ik het bericht van Hugo leest dat we alles op alles moeten zetten en er geen taboes meer zijn raak ik meer en meer teleurgesteld in het kabinet.
Waar er in maart nog een redelijke ratio leek te zijn tussen maatregelen, perspectief, economie, (persoonlijke) vrijheden en de menselijke maat lijkt nu wel alles overboord gegooid.
het naleven van de huidige regels zou genoeg moeten zijnquote:Op maandag 18 januari 2021 15:13 schreef Questular het volgende:
[..]
Wat denk je dan wat gedaan kan worden zonder dat de besmettingen weer stijgen en dan vooral met de Engelse mutatie die we weg moeten zien te krijgen?
Dat snap ik, maar je moet even wachten of code oranje nog wel geldt voor Madeira in juni. Bij alle landen is code oranje ingesteld door de ministerie van buitenlandse zaken in verband met corona.quote:Op maandag 18 januari 2021 15:06 schreef Piles het volgende:
[..]
Vooral ivm vliegen idd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Daarnaast zijn er:
10 gemeentes met 0 besmettingen
13 gemeentes met 1 besmettingen
63 gemeentes met 2-4 besmettingen
95 gemeentes met 5-9 besmettingen
72 gemeentes met 10-14 besmettingen
39 gemeentes met 15-19 besmettingen
39 gemeentes met 20-24 besmettingen
Deze update is ook dagelijks om 15:16 te vinden op https://rivm.useless.nl of voor een volledig gemeenteoverzicht op https://rivm.useless.nl/total.phpwegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.
Dit zal wel politieke koehandel worden. Jullie willen extra steun voor [insert doelgroep]? Dan stem je voor de avondklok, en anders houdt Hoekstra de portemonnee gesloten.quote:Op maandag 18 januari 2021 15:05 schreef Anton91 het volgende:
[..]![]()
Dat vind ik ook.quote:Op maandag 18 januari 2021 15:15 schreef Tarado het volgende:
[..]
het naleven van de huidige regels zou genoeg moeten zijn
Maar D66 krijgt info over de noodzaak, zeggen dan nog steeds: We doen niet mee. Dan ga je toch niet als PvdA de regering op hun blauwe ogen geloven dat je in moet stemmen met een avondklok, zonder eerst extra cijfers/achtergrond gezien te hebben?quote:Op maandag 18 januari 2021 15:14 schreef Kickinalfa het volgende:
D66 zal wel niet mee willen dus zoeken we iemand anders erbij?
Ze zullen nog wel wat tijd nodig hebben om achter de schermen wat neuzen de goede kant op te drukken.quote:Op maandag 18 januari 2021 15:16 schreef trein2000 het volgende:
De vergadering van het Veiligheidsberaad is met een dag uitgesteld.
Zou het verzet te hevig zijn?
De BOA bond pleit zelf voor boetes van ¤1000,- dus zeg het maar.quote:Op maandag 18 januari 2021 15:16 schreef DonDruiper het volgende:
Ben benieuwd of de politie überhaupt wel gaat handhaven.
Boetes geven omdat iemand om 2100 uur gaat hardlopen.
Dan kun je niet lekker gaan slapen toch?
Aardig in lijn met de afgelopen dagen dus.quote:Op maandag 18 januari 2021 15:17 schreef _serial_ het volgende:
Voor de geïnteresseerden :
18 Lansingerland
heel fijn.....en nu doorpakken !quote:Op maandag 18 januari 2021 15:17 schreef miss_sly het volgende:
#COVID19NL statistieken t.o.v. gisteren:
Positief getest: 4.822
Totaal: 917.308 (+4.754 ivm -68 corr.)
Perc. positief 12 jan - 14 jan: 11,1%
Opgenomen: 152
Huidig: 1.744 (+36)
Opgenomen op IC: 28
Huidig: 690 (+14)
Overleden: 59
Totaal: 13.056
Forum Opties | |
---|---|