Dat mensen dit soort idiotische vids als waar nemen.quote:Op maandag 18 januari 2021 17:25 schreef Probably_on_pcp het volgende:
Schokkende beelden van de coup-poging:
https://video.twimg.com/e(...)b1h4JxSzT.mp4?tag=10
quote:Op maandag 18 januari 2021 18:18 schreef Tingo het volgende:
[..]
Dat mensen dit soort idiotische vids als waar nemen.
Je weet dat ik zelf sarcastisch was he?quote:Op maandag 18 januari 2021 18:18 schreef Tingo het volgende:
[..]
Dat mensen dit soort idiotische vids als waar nemen.
'I got shot in the face with something like a plastic bullet'
Ga even 'plastic bullet injuries' zoeken.
Ja hoor, dat had ik door.quote:Op maandag 18 januari 2021 18:38 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
Je weet dat ik zelf sarcastisch was he?
Toon maar aan. Iets roepen kunnen we allemaal wel.quote:Op maandag 18 januari 2021 19:09 schreef Tingo het volgende:
[..]
Ja hoor, dat had ik door.
Does anyone here at all believe these vids to be real-life?
Ik maak me wel 'n beetje zorgen over.
Eh nee maar mooi gefilmdquote:Op maandag 18 januari 2021 19:09 schreef Tingo het volgende:
[..]
Ja hoor, dat had ik door.
Does anyone here at all believe these vids to be real-life?
Ik maak me wel 'n beetje zorgen over.
quote:Op maandag 18 januari 2021 17:10 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Die wil ik in het serieuze POL AMV topic ook wel hebben, ik zal hem zelfs in de OP zetten
Ik heb je een mention gegeven overigens
Graag gedaan, fijn dat het gewaardeerd wordt!quote:Op maandag 18 januari 2021 16:54 schreef theguyver het volgende:
[..]kan hier prima!
Dank je zeer voor deze bijdrage!!
Trump kan dat heel goed daardoor staat die man daar.quote:Op maandag 18 januari 2021 19:17 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Toon maar aan. Iets roepen kunnen we allemaal wel.
Precies dit.quote:Op maandag 18 januari 2021 17:12 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Mijn hemel. Wat verwacht je nou eik van Trump als hij het wél zo bedoeld had? Dat hij opgeroepen had het Capitool met geweld binnen te vallen? Zo stom is hij nou ook weer niet he! Hij is zelfs zo slim om het woordje 'peacefully' te laten vallen om zich in te dekken want zijn officials hadden hem al duidelijk gemaakt dat zijn toespraak geen goed idee was en dat hij daarop afgerekend kon worden.
Als president moet je weten wat voor effect je woorden kunnen hebben op de domme massa na ze maandenlang gevoerd te hebben met de leugen dat de verkiezingen gestolen zijn. Dan hoor je te weten hoe die woorden OPGEVAT kunnen worden. En dat gebeurde dus ook. Komt nog eens bij dat hij niet direct in liet grijpen toen het daadwerkelijk gebeurde en verlekkerd naar de tv-beelden stond te kijken.
Zo'n president is niet geschikt voor zijn vak en hoort onmiddelijk uit zijn functie gezet te worden.
[ twitter ]
.. maar het streelde zijn ego wel:quote:President Trump was sitting in the Oval Office one day in late November when a call came in from lawyer Sidney Powell. "Ugh, Sidney," he told the staff in the room before he picked up. "She's getting a little crazy, isn't she? She's really gotta tone it down. No one believes this stuff. It's just too much."
He put the call on speakerphone for the benefit of his audience. Powell was raving about a national security crisis involving the Iranians flipping votes in battleground states. Trump pressed mute and laughed mockingly.
"So what are we gonna do about it, Sidney?" Trump would say every few seconds, whipping Powell more and more into a frenzy. He was having fun with it. "She really is crazy, huh?" he said, again with his finger on the mute button.
.. echter:quote:They described this as an act of war in an Oval Office appearance on Dec. 18. No response should be considered too bold, they said. Trump needed to use the full force of the U.S. government to seize Dominion voting machines and catch the "traitors."
That an American president was even entertaining any of this, raised questions about the state of his mind and his capacity to fulfill his duties.
quote:The evening before that meeting, Giuliani had phoned his old friend, Ken Cuccinelli, second in command at the Department of Homeland Security, asking him whether DHS could seize voting machines. "No," Cuccinelli told Giuliani, politely but firmly. His department did not have that legal authority.
Powell te krankjorum voor Trump!quote:Op dinsdag 19 januari 2021 05:15 schreef illusions het volgende:
Episode 3: Descent into madness ... Trump: "Sometimes you need a little crazy"
https://www.axios.com/tru(...)f5-7a1a4ffffb8f.html
Zelfs Trump vond Powell helemaal krankjorem:
[..]
.. maar het streelde zijn ego wel:
[..]
.. echter:
[..]
Wat een facsime toch dat leugens ook als leugens benoemd mogen worden en van nieuws organisaties verwacht wordt dat ze bewezen leugens niet blijven herhalen.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 09:06 schreef Chivaz het volgende:
[ twitter ] De fascistische aap begint langzamerhand toch echt uit de mouw te komen.
Bla bla leugens zus zo. Als we op basis van leugens herhalen nieuwszenders uit de lucht moeten halen denk je dan werkelijk dat het alleen bij “Fox” zal blijven?quote:Op dinsdag 19 januari 2021 09:14 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Wat een facsime toch dat leugens ook als leugens benoemd mogen worden en van nieuws organisaties verwacht wordt dat ze bewezen leugens niet blijven herhalen.![]()
De propganda waar het facsime groot mee geworden is de kop ingedrukt wordt.
Spot on. Dehumanize the opponent... Ken nog wel wat voorbeelden.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 09:22 schreef xpompompomx het volgende:
De rol van Fox, Newsmax en OANN doet me een beetje denken aan de rol die Radio Télévision Libre des Mille Collines had in het aanstichten van de Rwandeese genocide
Maar ondertussen noem je de media de "De media is the enemy of the people." Dus nee, je post loopt niet zo lekker.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 09:41 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Bla bla leugens zus zo. Als we op basis van leugens herhalen nieuwszenders uit de lucht moeten halen denk je dan werkelijk dat het alleen bij “Fox” zal blijven?
Dit zijn gewoon gevaarlijke uitspraken en vormen uiteindelijk een opmaat naar een totalitaire staat.
Ik snap best dat jij daar een enorm voorstander van bent gezien je reacties de afgelopen 2 jaar, maar mensen die van vrijheid houden en nog wat principes in hun lichaam hebben zitten die rillen van dit soort uitspraken.
Die gevaarlijke uitspraken is niet anders dan wat gewoon was in de VS totaan 1987, toen het gekilled werd door de Republikeinen als onderdeel van een naar we nu weten succesvolle strategie om eindeloos propaganda te kunnen spuien en de mensen los te zingen van de werkelijkheid.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 09:41 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Bla bla leugens zus zo. Als we op basis van leugens herhalen nieuwszenders uit de lucht moeten halen denk je dan werkelijk dat het alleen bij “Fox” zal blijven?
Dit zijn gewoon gevaarlijke uitspraken en vormen uiteindelijk een opmaat naar een totalitaire staat.
Ik snap best dat jij daar een enorm voorstander van bent gezien je reacties de afgelopen 2 jaar, maar mensen die van vrijheid houden en nog wat principes in hun lichaam hebben zitten die rillen van dit soort uitspraken.
Vroegahquote:Moreover, the Court did not see how the Fairness Doctrine went against the First Amendment's goal of creating an informed public. The Fairness Doctrine required that those who were talked about be given chance to respond to the statements made by broadcasters. The Court believed that this helped create a more informed public. Justice White explained that, without this doctrine, station owners would only have people on the air who agreed with their opinions. Throughout his opinion, Justice White argued that radio frequencies (and by extension television stations) should be used to educate the public about controversial issues in a way that is fair and non-biased so that they can create their own opinions.
ow ik houd van eerlijke vrijheid, dus bewust leugens blijven herhalen als nieuwsorganisatie hoort daar niet bij. En als president van amerika maar blijven raaskallen en niet door je partij terug gefloten worden is helemaal een blamage voor de GOP. Stelletje liegende losers bij elkaar.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 09:41 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Interessant dat het met 8-0 als grondwettelijk werd beschouwd, dat wist ik nog niet. Wel vraag ik me af hoe effectief zoiets is. Bijvoorbeeld de helft van de tijd aan anti-klimaatwappies geven terwijl ze wetenschappelijk praktisch niet bestaan lijkt me aardig suboptimaal, en de moeite van het aanvechten door een individueel station niet waard. Weet je (of iemand anders) van onderzoek naar wat hier effectief beleid in zou kunnen zijn en/of hoe effectief de fairness doctrine was?quote:Op dinsdag 19 januari 2021 09:53 schreef speknek het volgende:
[..]
Die gevaarlijke uitspraken is niet anders dan wat gewoon was in de VS totaan 1987, toen het gekilled werd door de Republikeinen als onderdeel van een naar we nu weten succesvolle strategie om eindeloos propaganda te kunnen spuien en de mensen los te zingen van de werkelijkheid.
https://en.wikipedia.org/wiki/FCC_fairness_doctrine
Met 8-0 besloot de Supreme Court:
[..]
Vroegah
Dit is inderdaad een bekende truc geworden van sommige linksgeoriënteerden. Als men het ergens niet mee eens is, en het ook maar enigszins rechtsgeoriënteerd is, dan wordt inderdaad het label van "fascisme" gebruikt om het te demoniseren. En hoe meer mensen onder dat label kunnen worden geschaard, hoe beter. Zo kun je een zo groot mogelijke groep trachten monddood te maken. En dat laatste is natuurlijk de bedoeling, dat is het ideaalbeeld.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 10:02 schreef Astro_boy het volgende:
Mensen hebben echt geen flauw idee wat fascisme is. Die term wordt te pas en en te onpas gebruikt om mensen/groeperingen te demoniseren.
Zelfs progressief liberale partijen en personen worden als fascistisch bestempeld...
Echt, als fascisme iets niet is is het wel liberaal.
Piep piep hallo!quote:Op dinsdag 19 januari 2021 10:15 schreef Dejannn het volgende:
[..]
Dit is inderdaad een bekende truc geworden van sommige linksgeoriënteerden. Als men het ergens niet mee eens is, en het ook maar enigszins rechtsgeoriënteerd is, dan wordt inderdaad het label van "fascisme" gebruikt om het te demoniseren. En hoe meer mensen onder dat label kunnen worden geschaard, hoe beter. Zo kun je een zo groot mogelijke groep trachten monddood te maken. En dat laatste is natuurlijk de bedoeling, dat is het ideaalbeeld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |