abonnement Unibet Coolblue
pi_197469410


Woops.. beter opletten :)
pi_197469467
Vroegah... toen ik nog naar kantoor ging en brood smeerde haalde ik in de ochtend wat sneetjes van een bevroren brood. Dat beleggen en voor de lunch was het ontdooid.

Nu met thuiswerken ipv saaie boterhammen lekkere soepjes, salades, broodjes, gebakken eitje ALLES _O_
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_197469548
quote:
1s.gif Op zondag 17 januari 2021 17:27 schreef Cat-astrophe het volgende:
Vroegah... toen ik nog naar kantoor ging en brood smeerde haalde ik in de ochtend wat sneetjes van een bevroren brood. Dat beleggen en voor de lunch was het ontdooid.

Nu met thuiswerken ipv saaie boterhammen lekkere soepjes, salades, broodjes, gebakken eitje ALLES _O_
Ja HET grote voordeel van thuiswerken
Eindelijk fatsoenlijk lunchen.
pi_197469614
Ik maakte "vroeger" altijd 's avonds brood en dat ging op het werk ook de koelkast weer in tot lunch. Nu wel fijn dat ik dat niet meer hoef te doen. Alleen, zeker wanneer het druk is, vergeet ik nog wel eens lunch te maken "komt zo wel" en dan val ik op een gegeven moment om van de honger.
We have far more in common than that which devides us..
  Moderator / Redactie Sport zondag 17 januari 2021 @ 17:33:31 #5
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_197469642
De maandagwandeling op kantoor gaat altijd naar de Deen om lunchspullen in te slaan. Kortom bij ons op kantoor zijn de lunches wel prima. Thuis is het gewoon een broodje kaas :+
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_197469669
quote:
1s.gif Op zondag 17 januari 2021 17:27 schreef Cat-astrophe het volgende:
Vroegah... toen ik nog naar kantoor ging en brood smeerde haalde ik in de ochtend wat sneetjes van een bevroren brood. Dat beleggen en voor de lunch was het ontdooid.

Zo deed ik het vroeger voor mijn man :D
pi_197469769
quote:
0s.gif Op zondag 17 januari 2021 17:32 schreef Kaatje1 het volgende:
Ik maakte "vroeger" altijd 's avonds brood en dat ging op het werk ook de koelkast weer in tot lunch. Nu wel fijn dat ik dat niet meer hoef te doen. Alleen, zeker wanneer het druk is, vergeet ik nog wel eens lunch te maken "komt zo wel" en dan val ik op een gegeven moment om van de honger.
Herkenbaar! Ik val niet om maar word dan hangry. Hoofdpijn, kort aangebonden. En dan moeten er calorieën in :')
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  zondag 17 januari 2021 @ 17:42:02 #8
63722 z80
I fink you freaky
pi_197469876
quote:
1s.gif Op zondag 17 januari 2021 17:38 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Herkenbaar! Ik val niet om maar word dan hangry. Hoofdpijn, kort aangebonden. En dan moeten er calorieën in :')
Voordeel van thuiswerken en alleen een rondje om. Niemand die er verder last van heeft.
Wel als nadeel, op het moment dat je begint te eten gaat er meteen voor een heel weeshuis in. pak pannenkoeken,1200Kcal + kaas en een pakje kleefrijst gevuld met rodebonepasta 1000Kcal.
Morgen maar iets minder naar binnen werken.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_197470027
quote:
0s.gif Op zondag 17 januari 2021 17:42 schreef z80 het volgende:

[..]

Voordeel van thuiswerken en alleen een rondje om. Niemand die er verder last van heeft.
Wel als nadeel, op het moment dat je begint te eten gaat er meteen voor een heel weeshuis in. pak pannenkoeken,1200Kcal + kaas en een pakje kleefrijst gevuld met rodebonepasta 1000Kcal.
Morgen maar iets minder naar binnen werken.
Hoe dan? :D Jij zou formaatje olifant moeten zijn als ik dit zo lees

Goed, ik ben wat op Funda aan het rondneuzen (doe ik wel vaker).
Ik ben er nu wel uit waarom heel schattige huisjes (voor iets minder schattige prijzen dan wel) met grote lappen grond en vaak mooi uitzicht al een aantal jaar massaaaaaaaaal te koop staan:

https://www.ed.nl/kempen/(...)d-verkocht~a1378550/

(Ik dacht al; er moet iets loos zijn... waarom knappen al die mensen zo'n blokhut helemaal op en vertrekken dan weer? Het was toen de serie Undercover werd uitgezonden dat ik wat leuke huisjes tegenkwam. Had hier kunnen afspelen :P Nu is het dus verkocht, maar ja, wat de plannen van de nieuwe ontwikkelaar zijn... en dan heb je ook nog erfpacht...)

En ik ben toch blij dat ik niet bij deze makelaar werk, je zou maar zo op de foto moeten :') :
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Overigens mag ik niet echt iets zeggen, want ik ben nu onofficieel een werkloze activist *)
pi_197470099
quote:
7s.gif Op zondag 17 januari 2021 17:48 schreef Candaasje het volgende:

Hoe dan? :D Jij zou formaatje olifant moeten zijn als ik dit zo lees

Sporten :7 Dat is zijn geheim. En het werkt, want volgenz mij heeft zet geen gram vet te veel.

Werkloze activist _O- Langharig werkschuw tuig is zeker te '70s?
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_197470131
quote:
7s.gif Op zondag 17 januari 2021 17:48 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Hoe dan? :D Jij zou formaatje olifant moeten zijn als ik dit zo lees

Goed, ik ben wat op Funda aan het rondneuzen (doe ik wel vaker).
Ik ben er nu wel uit waarom heel schattige huisjes (voor iets minder schattige prijzen dan wel) met grote lappen grond en vaak mooi uitzicht al een aantal jaar massaaaaaaaaal te koop staan:

https://www.ed.nl/kempen/(...)d-verkocht~a1378550/

(Ik dacht al; er moet iets loos zijn... waarom knappen al die mensen zo'n blokhut helemaal op en vertrekken dan weer? Het was toen de serie Undercover werd uitgezonden dat ik wat leuke huisjes tegenkwam. Had hier kunnen afspelen :P Nu is het dus verkocht, maar ja, wat de plannen van de nieuwe ontwikkelaar zijn... en dan heb je ook nog erfpacht...)

En ik ben toch blij dat ik niet bij deze makelaar werk, je zou maar zo op de foto moeten :') :
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Overigens mag ik niet echt iets zeggen, want ik ben nu onofficieel een werkloze activist *)
Hier in de buurt stond laatst een opknapper te koop, met heel veel grond. Echt een eind in het buitengebied. Maar nog flink aan de prijs. En ik zag ook iets staan, al zou ik het krijgen, dan nog niet, ook veel grond maar zo lelijk
We have far more in common than that which devides us..
pi_197470148
quote:
0s.gif Op zondag 17 januari 2021 17:51 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Sporten :7 Dat is zijn geheim. En het werkt, want volgenz mij heeft zet geen gram vet te veel.

Werkloze activist _O- Langharig werkschuw tuig is zeker te '70s?
Ja dat is waar, Z is ongeveer een marathonloper.
Misschien moet ik ook eens meer gaan sporten.

Voor mijn tijd :{w
  zondag 17 januari 2021 @ 17:53:13 #13
63722 z80
I fink you freaky
pi_197470165
quote:
7s.gif Op zondag 17 januari 2021 17:48 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Hoe dan? :D Jij zou formaatje olifant moeten zijn als ik dit zo lees

Goed, ik ben wat op Funda aan het rondneuzen (doe ik wel vaker).
Ik ben er nu wel uit waarom heel schattige huisjes (voor iets minder schattige prijzen dan wel) met grote lappen grond en vaak mooi uitzicht al een aantal jaar massaaaaaaaaal te koop staan:

https://www.ed.nl/kempen/(...)d-verkocht~a1378550/

(Ik dacht al; er moet iets loos zijn... waarom knappen al die mensen zo'n blokhut helemaal op en vertrekken dan weer? Het was toen de serie Undercover werd uitgezonden dat ik wat leuke huisjes tegenkwam. Had hier kunnen afspelen :P Nu is het dus verkocht, maar ja, wat de plannen van de nieuwe ontwikkelaar zijn... en dan heb je ook nog erfpacht...)

En ik ben toch blij dat ik niet bij deze makelaar werk, je zou maar zo op de foto moeten :') :
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Overigens mag ik niet echt iets zeggen, want ik ben nu onofficieel een werkloze activist *)
Sporten, en nu in de lockdown lopen. Rondje vandaag was weer ruim 1000Kcal.
En het is niet wat ik vandaag eet. Het is wat ik in een week eet tegen wat ik die week verbruik.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
  zondag 17 januari 2021 @ 17:55:06 #14
63722 z80
I fink you freaky
pi_197470234
quote:
7s.gif Op zondag 17 januari 2021 17:52 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Ja dat is waar, Z is ongeveer een marathonloper.
Misschien moet ik ook eens meer gaan sporten.

Voor mijn tijd :{w
Ik loop geen marathon. Dat is 40KM. Vandaag was de helft. In looptempo van een dikte 6KMh. Op werkdagen is het ergens tussen de 12 en 15KM.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_197470357
quote:
0s.gif Op zondag 17 januari 2021 17:55 schreef z80 het volgende:

[..]

Ik loop geen marathon. Dat is 40KM. Vandaag was de helft. In looptempo van een dikte 6KMh. Op werkdagen is het ergens tussen de 12 en 15KM.
Voor mij is dat een marathon :+
pi_197470359
Indiaas was lekker. :9 De workshop vond ik ook tof, soms wel enorm langzaam, maarja, dat hou je altijd al er meer mensen meedoen.

Ik ga me meteen aanmelden voor de andere workshops. :9
pi_197470560
quote:
0s.gif Op zondag 17 januari 2021 17:52 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Hier in de buurt stond laatst een opknapper te koop, met heel veel grond. Echt een eind in het buitengebied. Maar nog flink aan de prijs. En ik zag ook iets staan, al zou ik het krijgen, dan nog niet, ook veel grond maar zo lelijk
Ik vond deze best leuk, in elk geval de ligging en de indeling (ik hou van huizen met hoekjes O+ ). De dode koeien en geiten mogen ze meenemen. En die visvijver is ook wel wat groot, maar goed, ach... zijn de vissen vast blij mee.
https://www.funda.nl/koop(...)de-stille-wille-319/

Maar ja, erfpacht van 3000 euro per jaar, nieuwe ontwikkeljaar die het gekocht heeft..... iets teveel onzekerheden.
(En ik betwijfel of ik er lama's mag houden :+ )

Daarbij ben ik nu een sollicitatiebrief aan het schrijven voor een functie in Utrecht (sluiting is 21 januari, dus ik schrijf toch maar alvast een brief, ook al is het wat euh..vroeg... :') Ik zag de vacature gisteren. Wel heel toffe functie denk ik, en nee zeggen kan altijd nog.) dus dan moeten we toch in een heel andere regio zoeken. (Dit was meer ivm werk vriend)
pi_197470612
quote:
0s.gif Op zondag 17 januari 2021 17:58 schreef Myraela het volgende:
Indiaas was lekker. :9 De workshop vond ik ook tof, soms wel enorm langzaam, maarja, dat hou je altijd al er meer mensen meedoen.

Ik ga me meteen aanmelden voor de andere workshops. :9
Oeh, Indiaas is fijn ja :9
pi_197470702
quote:
7s.gif Op zondag 17 januari 2021 18:05 schreef Candaasje het volgende:
Oeh, Indiaas is fijn ja :9
En ze doen alles plantaardig. Dus erg benieuwd hoe ze de butter chicken gaan maken. :D
pi_197471431
quote:
1s.gif Op zondag 17 januari 2021 17:27 schreef Cat-astrophe het volgende:
Vroegah... toen ik nog naar kantoor ging en brood smeerde haalde ik in de ochtend wat sneetjes van een bevroren brood. Dat beleggen en voor de lunch was het ontdooid.

Nu met thuiswerken ipv saaie boterhammen lekkere soepjes, salades, broodjes, gebakken eitje ALLES _O_
Salades en lekkere broodjes kunnen toch ook mee naar werk? Soep ook, mits magnetron. Ik eet alleen maar salade op mijn werk, duffen boterhammen ben ik jaren geleden al vanaf gestapt.
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_197471481
quote:
0s.gif Op zondag 17 januari 2021 17:42 schreef z80 het volgende:

[..]

Voordeel van thuiswerken en alleen een rondje om. Niemand die er verder last van heeft.
Wel als nadeel, op het moment dat je begint te eten gaat er meteen voor een heel weeshuis in. pak pannenkoeken,1200Kcal + kaas en een pakje kleefrijst gevuld met rodebonepasta 1000Kcal.
Morgen maar iets minder naar binnen werken.
Bwehehehe. Ook bij thuiswerken zorgt mijn bloedsuikerpeil er wel voor dat mensen er last van hebben.
Er bestaat zoiets als telefoon en mail :7 En er komt minder uit mijn handen.


Nette intake overigens _O-
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_197471503
quote:
0s.gif Op zondag 17 januari 2021 18:31 schreef Clubsoda het volgende:

[..]

Salades en lekkere broodjes kunnen toch ook mee naar werk? Soep ook, mits magnetron. Ik eet alleen maar salade op mijn werk, duffen boterhammen ben ik jaren geleden al vanaf gestapt.
Maj, dat vond ik dan altijd weer teveel plannen :@
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_197471535
Hier waren het ook geen kleffe boterhammen, maar bv mozzarella en tomaat, basilicumolie en p/z stonden op het werk. Of avocado en pakje kipfilet meenemen, wat vers brood erbij. Bak snaaigroente en hummus. Wraps met vanalles. Al krijg ik de indruk dat men hier sowieso wat anders luncht.
pi_197471558
quote:
1s.gif Op zondag 17 januari 2021 18:34 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Maj, dat vond ik dan altijd weer teveel plannen :@
Maar nu moet je toch ook de ingrediënten in huis hebben? Of ga je dan eerst naar de winkel?
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
  zondag 17 januari 2021 @ 18:41:25 #25
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_197471715
quote:
2s.gif Op zondag 17 januari 2021 16:42 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Ja, zelf 'maken' is inderdaad de andere optie. Er is volgens mij wel een supermarkt die ze verkoopt. En er is ook een supermarkt die ze verkoopt met bot. Maar ik weet dus niet meer welke supermarkten dat zijn. :')
De Albert Heijn heeft ze in de zomer wel eens. Soms verkocht als Franse Kipdijfilet. Maar ik weet niet of ze het altijd hebben of overal, of alleen specifiek bij onze AH.
  zondag 17 januari 2021 @ 18:42:36 #26
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_197471767
@Candaasje : Het is erg jammer :{. Hopelijk vind je uiteindelijk iets waar je op je plek bent. Succes met je komende sollicitatie.
pi_197471773
@AnneX jij hebt vaak HelloFresh, toch? Ik heb donderdag voor het eerst in een jaar weer eens een box. Maar destijds stond er bij het kiezen van de gerechten altijd bij sommige gerechten "binnen 3 dagen" oid bij, maar dat zie ik nu niet meer. Hoe lang zijn de spullen voor de gerechten meestal houdbaar?
pi_197471817
quote:
0s.gif Op zondag 17 januari 2021 17:51 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Sporten :7 Dat is zijn geheim. En het werkt, want volgenz mij heeft zet geen gram vet te veel.

Werkloze activist _O- Langharig werkschuw tuig is zeker te '70s?
WAAROM BEN IK DAN DIK.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_197471840
quote:
1s.gif Op zondag 17 januari 2021 18:41 schreef Anthraxx het volgende:

[..]

De Albert Heijn heeft ze in de zomer wel eens. Soms verkocht als Franse Kipdijfilet. Maar ik weet niet of ze het altijd hebben of overal, of alleen specifiek bij onze AH.
Hmm. Ik zal eens kiek'n morgen. En ik kom ook langs de Turk. En anders dan wordt het iets zonder vel.
Wel jammer want vel :9
Sterkheidsbaas van alles.
  zondag 17 januari 2021 @ 18:46:15 #30
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_197471856
quote:
2s.gif Op zondag 17 januari 2021 18:45 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Hmm. Ik zal eens kiek'n morgen. En ik kom ook langs de Turk. En anders dan wordt het iets zonder vel.
Wel jammer want vel :9
Vel is vet en dat is goed :P. Ook handig om worsten mee te maken (vel meenemen).
pi_197471886
quote:
80s.gif Op zondag 17 januari 2021 18:46 schreef Anthraxx het volgende:

[..]

Vel is vet en dat is goed :P. Ook handig om worsten mee te maken (vel meenemen).
Ik vind het wel mooi dat de 'vel = awesome' post direct onder mijn 'WAAROM BEN IK DAN NOG DIK' post staat. :7
Sterkheidsbaas van alles.
pi_197471924
quote:
0s.gif Op zondag 17 januari 2021 18:36 schreef Clubsoda het volgende:

[..]

Maar nu moet je toch ook de ingrediënten in huis hebben? Of ga je dan eerst naar de winkel?
Nu trek ik rond lunchtijd mijn koelkast open en bedenk dan wat ik daar aan inhoud uit ga halen. Of inderdaad een lunchwandelingetje.
Dan ben ik een stuk meer geïnspireerd als vroeg in de ochtend. En de avond vooraf ben ik al helemaal niet geïnspireerd want hoe weet een mens dan wat hij de volgende dag wil eten :7 /moeilijkdingbenik
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  zondag 17 januari 2021 @ 18:49:48 #33
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_197471931
quote:
2s.gif Op zondag 17 januari 2021 18:47 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Ik vind het wel mooi dat de 'vel = awesome' post direct onder mijn 'WAAROM BEN IK DAN NOG DIK' post staat. :7
Ik, als dikzak, weet prima waar het bij mijzelf vandaan komt :7. De post was puur toeval.
pi_197471985
quote:
6s.gif Op zondag 17 januari 2021 18:49 schreef Anthraxx het volgende:

[..]

Ik, als dikzak, weet prima waar het bij mijzelf vandaan komt :7. De post was puur toeval.
Ik ga niet ontkennen dat ik ook weet waarom ik dik ben. ;(
Sterkheidsbaas van alles.
  Moderator / Redactie Sport zondag 17 januari 2021 @ 18:55:17 #35
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_197472077
De 0 gehouden *O*. Daarmee is De Klassieker perfect omschreven. Verder was het een tobber. #seth.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_197472089
quote:
0s.gif Op zondag 17 januari 2021 18:42 schreef vlindertje89 het volgende:
@:AnneX jij hebt vaak HelloFresh, toch? Ik heb donderdag voor het eerst in een jaar weer eens een box. Maar destijds stond er bij het kiezen van de gerechten altijd bij sommige gerechten "binnen 3 dagen" oid bij, maar dat zie ik nu niet meer. Hoe lang zijn de spullen voor de gerechten meestal houdbaar?
No problem.
Evt. doe ik gehakt of kip in de vriezer indien later in de week na de leverdag= zaterdag gepland door mij.
Vis en/of ander vlees plan ik eerder. Groenten blijven zeker een week goed.
Sta nu te wachten op de frietjes uit de oven
pi_197472233
Dat je een shirtje aan hebt met een beeeetje decolleté. En dat een kat net op dat stukje blote vel een ijskoud pootje zet :X
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_197472253
quote:
7s.gif Op zondag 17 januari 2021 18:03 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Ik vond deze best leuk, in elk geval de ligging en de indeling (ik hou van huizen met hoekjes O+ ). De dode koeien en geiten mogen ze meenemen. En die visvijver is ook wel wat groot, maar goed, ach... zijn de vissen vast blij mee.
https://www.funda.nl/koop(...)de-stille-wille-319/

Maar ja, erfpacht van 3000 euro per jaar, nieuwe ontwikkeljaar die het gekocht heeft..... iets teveel onzekerheden.
(En ik betwijfel of ik er lama's mag houden :+ )

Daarbij ben ik nu een sollicitatiebrief aan het schrijven voor een functie in Utrecht (sluiting is 21 januari, dus ik schrijf toch maar alvast een brief, ook al is het wat euh..vroeg... :') Ik zag de vacature gisteren. Wel heel toffe functie denk ik, en nee zeggen kan altijd nog.) dus dan moeten we toch in een heel andere regio zoeken. (Dit was meer ivm werk vriend)
Alleen die straatnaam... dat gaat een hoop flauwe grappen opleveren.
Huis is wel echt supermooi O+
pi_197472265
quote:
86s.gif Op zondag 17 januari 2021 19:02 schreef Cat-astrophe het volgende:
Dat je een shirtje aan hebt met een beeeetje decolleté. En dat een kat net op dat stukje blote vel een ijskoud pootje zet :X
brrrr
We have far more in common than that which devides us..
  Moderator zondag 17 januari 2021 @ 19:05:18 #40
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_197472290
quote:
7s.gif Op zondag 17 januari 2021 18:03 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Ik vond deze best leuk, in elk geval de ligging en de indeling (ik hou van huizen met hoekjes O+ ). De dode koeien en geiten mogen ze meenemen. En die visvijver is ook wel wat groot, maar goed, ach... zijn de vissen vast blij mee.
https://www.funda.nl/koop(...)de-stille-wille-319/

Maar ja, erfpacht van 3000 euro per jaar, nieuwe ontwikkeljaar die het gekocht heeft..... iets teveel onzekerheden.
(En ik betwijfel of ik er lama's mag houden :+ )

Daarbij ben ik nu een sollicitatiebrief aan het schrijven voor een functie in Utrecht (sluiting is 21 januari, dus ik schrijf toch maar alvast een brief, ook al is het wat euh..vroeg... :') Ik zag de vacature gisteren. Wel heel toffe functie denk ik, en nee zeggen kan altijd nog.) dus dan moeten we toch in een heel andere regio zoeken. (Dit was meer ivm werk vriend)
Dat is een hoop geld voor een blokhut
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_197472381
quote:
1s.gif Op zondag 17 januari 2021 19:05 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Dat is een hoop geld voor een blokhut
ik verbaasde me laatst hierover. https://www.funda.nl/koop(...)2009-bloemstraat-72/
We have far more in common than that which devides us..
pi_197472382
quote:
1s.gif Op zondag 17 januari 2021 19:05 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Dat is een hoop geld voor een blokhut
Tsja, ik vind op zich niks mis met houten huizen. In Noorwegen staan er nog blokhutten van 100 jaar oud.
Ik vin de 3,5 ton die men nu neerlegt voor een stenen rijtjeshuis (tussenwoning) uit de jaren 70 bij m'n ouders in de straat met een tuin van 8x5 ook wel een tikkkkkkkie veel geld :P

Het is allemaal gewoon heeul veeeul geld momenteel. Dus we zullen sowieso nog wel even wachten. :)
pi_197472423
quote:
0s.gif Op zondag 17 januari 2021 19:09 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

ik verbaasde me laatst hierover. https://www.funda.nl/koop(...)2009-bloemstraat-72/
Aan de goedkope kant denk ik, dat je bedoelt?
(Ik bedoel, ons appartement zou voor hetzelfde geld op de markt komen, zelfs mogelijk 210, en laten we zeggen dat de staat een heel stuk slechter is. En niet in het centrum van Arnhem)
  zondag 17 januari 2021 @ 19:13:57 #44
63722 z80
I fink you freaky
pi_197472477
quote:
7s.gif Op zondag 17 januari 2021 19:09 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Tsja, ik vind op zich niks mis met houten huizen. In Noorwegen staan er nog blokhutten van 100 jaar oud.
Ik vin de 3,5 ton die men nu neerlegt voor een stenen rijtjeshuis (tussenwoning) uit de jaren 70 bij m'n ouders in de straat met een tuin van 8x5 ook wel een tikkkkkkkie veel geld :P

Het is allemaal gewoon heeul veeeul geld momenteel. Dus we zullen sowieso nog wel even wachten. :)
Maar dat rijtjeshuis staat wel op eigen grond. Bij de blockhut koop je een verzameling balken die je tegen een jaarlijks bedrag ergens mag laten staan.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_197472488
quote:
7s.gif Op zondag 17 januari 2021 19:11 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Aan de goedkope kant denk ik, dat je bedoelt?
(Ik bedoel, ons appartement zou voor hetzelfde geld op de markt komen, zelfs mogelijk 210, en laten we zeggen dat de staat een heel stuk slechter is. En niet in het centrum van Arnhem)
ik vond het best veel geld voor zo klein
We have far more in common than that which devides us..
  Moderator zondag 17 januari 2021 @ 19:15:03 #46
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_197472504
quote:
7s.gif Op zondag 17 januari 2021 19:09 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Tsja, ik vind op zich niks mis met houten huizen. In Noorwegen staan er nog blokhutten van 100 jaar oud.
Ik vin de 3,5 ton die men nu neerlegt voor een stenen rijtjeshuis (tussenwoning) uit de jaren 70 bij m'n ouders in de straat met een tuin van 8x5 ook wel een tikkkkkkkie veel geld :P

Het is allemaal gewoon heeul veeeul geld momenteel. Dus we zullen sowieso nog wel even wachten. :)
Nou ja, die zijn wel iets degelijker volgens mij, dit is hetzelfde principe als waar veel mensen een grasmaaier in hebben staan :+ Alleen iets dikkere planken (maar nog niet extreem dik)
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_197472522
quote:
0s.gif Op zondag 17 januari 2021 19:13 schreef z80 het volgende:

[..]

Maar dat rijtjeshuis staat wel op eigen grond. Bij de blockhut koop je een verzameling balken die je tegen een jaarlijks bedrag ergens mag laten staan.
True, ja die erfpacht is inderdaad wel een ding natuurlijk. En dan is 3 ton voor een stapel hout wel veel.
pi_197472534
quote:
0s.gif Op zondag 17 januari 2021 19:14 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

ik vond het best veel geld voor zo klein
Oh het is veel geld, maar in deze markt viel het me nog mee :P (ons appartement is ook 60m2)
pi_197472596
quote:
1s.gif Op zondag 17 januari 2021 19:15 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Nou ja, die zijn wel iets degelijker volgens mij, dit is hetzelfde principe als waar veel mensen een grasmaaier in hebben staan :+ Alleen iets dikkere planken (maar nog niet extreem dik)
Ook waar ja. Maar als het 50 jaar mee gaat ben ik al tevreden, want dan zit ik toch al seniel te wezen in een verzorgingshuis :P
  zondag 17 januari 2021 @ 19:21:34 #50
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_197472649
quote:
7s.gif Op zondag 17 januari 2021 18:03 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Ik vond deze best leuk, in elk geval de ligging en de indeling (ik hou van huizen met hoekjes O+ ). De dode koeien en geiten mogen ze meenemen. En die visvijver is ook wel wat groot, maar goed, ach... zijn de vissen vast blij mee.
https://www.funda.nl/koop(...)de-stille-wille-319/

Maar ja, erfpacht van 3000 euro per jaar, nieuwe ontwikkeljaar die het gekocht heeft..... iets teveel onzekerheden.
(En ik betwijfel of ik er lama's mag houden :+ )

Daarbij ben ik nu een sollicitatiebrief aan het schrijven voor een functie in Utrecht (sluiting is 21 januari, dus ik schrijf toch maar alvast een brief, ook al is het wat euh..vroeg... :') Ik zag de vacature gisteren. Wel heel toffe functie denk ik, en nee zeggen kan altijd nog.) dus dan moeten we toch in een heel andere regio zoeken. (Dit was meer ivm werk vriend)
Is dit niet meer in de buurt van waar je nu woont? https://www.funda.nl/koop(...)lopikerweg-oost-133/
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_197472731
quote:
0s.gif Op zondag 17 januari 2021 19:09 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

ik verbaasde me laatst hierover. https://www.funda.nl/koop(...)2009-bloemstraat-72/
Jeetje, ze hebben er een hoop in gepropt en het ziet er niet slecht uit. Maar daar kun je echt nergens je kont keren.
pi_197472803
quote:
0s.gif Op zondag 17 januari 2021 19:09 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

ik verbaasde me laatst hierover. https://www.funda.nl/koop(...)2009-bloemstraat-72/
En dan zeggen ze dat de randstad duur is :)
pi_197472827
quote:
1s.gif Op zondag 17 januari 2021 18:49 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Nu trek ik rond lunchtijd mijn koelkast open en bedenk dan wat ik daar aan inhoud uit ga halen. Of inderdaad een lunchwandelingetje.
Dan ben ik een stuk meer geïnspireerd als vroeg in de ochtend. En de avond vooraf ben ik al helemaal niet geïnspireerd want hoe weet een mens dan wat hij de volgende dag wil eten :7 /moeilijkdingbenik
Broodje kaas... als het mee moet.
Evt met een gekookt ei erbij.

De rest vind ik niet lekker meer als het heel de ochtend in mn tas heeft gezeten :)
pi_197472855
quote:
0s.gif Op zondag 17 januari 2021 19:21 schreef fietsie het volgende:

[..]

Is dit niet meer in de buurt van waar je nu woont? https://www.funda.nl/koop(...)lopikerweg-oost-133/
Ha, ja dat wel. Ook wel wat meer ruimte natuurlijk.
Maar ik denk dat als we rond Utrecht blijven, we meer naar omgeving Amersfoort/Zeist/Driebergen vertrekken. Richting de bossen. Wel afhankelijk van wat ik kan vinden qua werk natuurlijk, maar rond die kant zitten wel veel praktijken :)
  zondag 17 januari 2021 @ 19:30:50 #55
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_197472866
quote:
0s.gif Op zondag 17 januari 2021 19:09 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

ik verbaasde me laatst hierover. https://www.funda.nl/koop(...)2009-bloemstraat-72/
Iets zegt me dat die slaapkamerfunctie niet conform bouwbesluit is zo.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  zondag 17 januari 2021 @ 19:31:19 #56
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_197472880
quote:
7s.gif Op zondag 17 januari 2021 19:30 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Ha, ja dat wel. Ook wel wat meer ruimte natuurlijk.
Maar ik denk dat als we rond Utrecht blijven, we meer naar omgeving Amersfoort/Zeist/Driebergen vertrekken. Richting de bossen. Wel afhankelijk van wat ik kan vinden qua werk natuurlijk, maar rond die kant zitten wel veel praktijken :)
En hogere prijzen, zou ik zeggen; bos en zandgrond.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_197472890
quote:
7s.gif Op zondag 17 januari 2021 19:16 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Oh het is veel geld, maar in deze markt viel het me nog mee :P (ons appartement is ook 60m2)
mijn appartement is ook niet veel meer, maar ik heb in ieder geval nog een buiten, en jullie ook
We have far more in common than that which devides us..
pi_197472913
quote:
0s.gif Op zondag 17 januari 2021 19:31 schreef fietsie het volgende:

[..]

En hogere prijzen, zou ik zeggen; bos en zandgrond.
Goedkoop is het niet per se nee (5000/m2 is niet gek) wel fijn :Y
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_197472982
quote:
7s.gif Op zondag 17 januari 2021 19:30 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Ha, ja dat wel. Ook wel wat meer ruimte natuurlijk.
Maar ik denk dat als we rond Utrecht blijven, we meer naar omgeving Amersfoort/Zeist/Driebergen vertrekken. Richting de bossen. Wel afhankelijk van wat ik kan vinden qua werk natuurlijk, maar rond die kant zitten wel veel praktijken :)
Vrienden van mij hebben een huis gekocht in een park in Eerbeek. Niet heel erg goedkoop, moesten er veel aan doen (niet zoveel als Lucky) maar hebben ook heel veel tuin en natuurlijk een bospark
We have far more in common than that which devides us..
  zondag 17 januari 2021 @ 20:36:16 #60
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_197474067
Nadeel van die parken is dat er vaak ook "groepsvorming" op plaatsvind van groepen die mogelijk je leefklimaat niet heel positief beinvloeden...
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_197474352
quote:
0s.gif Op zondag 17 januari 2021 20:36 schreef fietsie het volgende:
Nadeel van die parken is dat er vaak ook "groepsvorming" op plaatsvind van groepen die mogelijk je leefklimaat niet heel positief beinvloeden...
Daar niet meer, daar zijn in de loop van de jaren zoveel wisselingen geweest. Hoor ook eigenlijk nooit dat ze veel contact hebben met andere bewoners
We have far more in common than that which devides us..
pi_197475080
quote:
0s.gif Op zondag 17 januari 2021 19:36 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Vrienden van mij hebben een huis gekocht in een park in Eerbeek. Niet heel erg goedkoop, moesten er veel aan doen (niet zoveel als Lucky) maar hebben ook heel veel tuin en natuurlijk een bospark
Coldenhove?
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_197475864
quote:
0s.gif Op zondag 17 januari 2021 21:16 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Coldenhove?
Geen idee, niet fietsbaar voor mij
We have far more in common than that which devides us..
pi_197476000
quote:
1s.gif Op zondag 17 januari 2021 14:30 schreef Holyme het volgende:
Small World of Warcraft gekocht O+
Toevallig vandaag gespeeld! Heel leuk! Ook iets leuker dan het gewone Small World :Y
pi_197476521
Cas had jeuk in z'n rechteroor (waarin 'ie dus niet echt goed kan krabben, want halflamme poot).
Dus na een eerste voorzichtige krabbelpoging aan de buitenkant die niet echt leek te helpen, m'n vinger maar half in z'n oor gestoken. Hij zat 3 minuten later nog verbaasd te kijken, maar de jeuk is weg :@ _O-

[ Bericht 0% gewijzigd door Candaasje op 17-01-2021 22:22:06 ]
pi_197476636
quote:
1s.gif Op zondag 17 januari 2021 21:52 schreef Aure het volgende:

[..]

Toevallig vandaag gespeeld! Heel leuk! Ook iets leuker dan het gewone Small World :Y
Tof! Mn spelmaatjes zitten niet in mijn bubbel, maar het spel ziet er iig leuk uit :') Kan niet wachten, haha. Ben zelf The Game maar gaan doen, ook leuk. En van het weekend Kluster gedaan met een vriend. Goed spel met wijn :D
quote:
7s.gif Op zondag 17 januari 2021 22:17 schreef Candaasje het volgende:
Cas had jeuk in z'n rechteroor (waarin 'ie dus niet echt goed kan krabben, want halflamme poot).
Dus na een eerste voorzichtige krabbelpoging aan de buitenkant die niet echt leek te helpen, m'n viner maar half in z'n oor gestoken. Hij zat 3 minuten later nog verbaasd te kijken, maar de jeuk is weg :@ _O-
Kat is er inmiddels aan gewend dat ik vingers of poetsdoekjes in jeukoren stop, vindt ie best ok :D
pi_197476883
quote:
1s.gif Op zondag 17 januari 2021 22:22 schreef Holyme het volgende:

[..]

Tof! Mn spelmaatjes zitten niet in mijn bubbel, maar het spel ziet er iig leuk uit :') Kan niet wachten, haha. Ben zelf The Game maar gaan doen, ook leuk. En van het weekend Kluster gedaan met een vriend. Goed spel met wijn :D
[..]

Kat is er inmiddels aan gewend dat ik vingers of poetsdoekjes in jeukoren stop, vindt ie best ok :D
:D

Hier hebben we hem na tig jaar eindelijk kunnen overtuigen dat af en toe aaien best heel lekker is. Dus dit was wel next level intiem :P
pi_197476978
quote:
7s.gif Op zondag 17 januari 2021 22:33 schreef Candaasje het volgende:

[..]

:D

Hier hebben we hem na tig jaar eindelijk kunnen overtuigen dat af en toe aaien best heel lekker is. Dus dit was wel next level intiem :P
O+

Ik vergeet altijd dat mijn opvangers en katten van vrienden het iets minder normaal vinden dan mijn eigen katten dat ik elke dag even check of ze prutjes in de ooghoeken hebben :@
Kittens kan ik gelukkig meteen goed opvoeden :9
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_197477060
quote:
1s.gif Op zondag 17 januari 2021 22:38 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

O+

Ik vergeet altijd dat mijn opvangers en katten van vrienden het iets minder normaal vinden dan mijn eigen katten dat ik elke dag even check of ze prutjes in de ooghoeken hebben :@
Kittens kan ik gelukkig meteen goed opvoeden :9
Haha, ik doe dat ook (moet me bij andere katten weerhouden). Elin is er makkelijk in, En bij Nika is het altijd raakt, die heeft altijd prutjes
We have far more in common than that which devides us..
pi_197477111
12 afstanden schaatsen gekeken. Voelt als marathon.
Spoilers!
  zondag 17 januari 2021 @ 22:48:03 #71
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_197477173
quote:
1s.gif Op zondag 17 januari 2021 22:45 schreef Lucky_Strike het volgende:
12 afstanden schaatsen gekeken. Voelt als marathon.
Die is gecancelled toch, voor 't hele 2021 seizoen?
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_197479820
Goedemorgen! Fris & droog buiten.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_197479862
quote:
1s.gif Op zondag 17 januari 2021 22:22 schreef Holyme het volgende:

[..]

Tof! Mn spelmaatjes zitten niet in mijn bubbel, maar het spel ziet er iig leuk uit :') Kan niet wachten, haha. Ben zelf The Game maar gaan doen, ook leuk. En van het weekend Kluster gedaan met een vriend. Goed spel met wijn :D
[..]

Kat is er inmiddels aan gewend dat ik vingers of poetsdoekjes in jeukoren stop, vindt ie best ok :D
Kluster staat hier op het verlanglijstje... lijkt ons erg leuk.

Niet goedkoop tho
pi_197479865
:W
M'n wekker stond om 7.30 en twijfel of ik nu ga opstaan of nog een uurtje verder slaap. Pro opstaan: middagdutje straks. Pro slapen: slapen, en anders moet ik nu ook wel echt werken en/of sporten anders heb ik geen tijd voor een middagdutje

Dusss
pi_197479923
Goedemorgen! Ik sta zo op om ontbijt te maken en yoga te doen. Mijn lief gaat zo vast aan het werk om wat meters te maken voordat ik vanaf 10 uur niet meer beschikbaar ben.
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_197479951
Hier alweer bijna 3 kwartier uit bed.
Wat dingen opgeruimd, cardreader gevonden..
straks voor werk nog even achter de laptop kruipen :)
Of even lezen.. dat kan tenslotte de rest van de dag niet meer.

En nagenieten van mn Civilisation science victory.
Had ik nog niet eerder gedaan en was leuk.
(Mn eerste kernbommen ooit gelanceerd.. normaal ben ik niet zo van de oorlogsvoering... maar dan haat ineens iedereen je. Heel gek _O- )
Grote nadeel is wel dt je dan vervolgens weer opnieuw moet beginnen.
pi_197480129
Lag sinds 4u wakker met soort koud gevoel en wat hoofdpijn. Vorige maand griep gehad dus hoop niet weer. Nog ff blijven liggen. Neem wel paar uur vrij als t zo beter gaat.
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_197480200
quote:
0s.gif Op maandag 18 januari 2021 06:41 schreef Uhmmpie het volgende:
En nagenieten van mn Civilisation science victory.
Had ik nog niet eerder gedaan en was leuk.
(Mn eerste kernbommen ooit gelanceerd.. normaal ben ik niet zo van de oorlogsvoering... maar dan haat ineens iedereen je. Heel gek _O- )
Grote nadeel is wel dt je dan vervolgens weer opnieuw moet beginnen.
Dat heb ik ook eens gedaan :P Inmiddels weer opnieuw begonnen in Civ VI :+
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  Moderator / Redactie Sport maandag 18 januari 2021 @ 08:07:19 #79
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_197480330
quote:
1s.gif Op zondag 17 januari 2021 22:45 schreef Lucky_Strike het volgende:
12 afstanden schaatsen gekeken. Voelt als marathon.
Rintje eindelijk kampioen? 😋
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  maandag 18 januari 2021 @ 08:26:49 #80
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_197480461
quote:
0s.gif Op zondag 17 januari 2021 17:58 schreef Myraela het volgende:
Indiaas was lekker. :9 De workshop vond ik ook tof, soms wel enorm langzaam, maarja, dat hou je altijd al er meer mensen meedoen.

Ik ga me meteen aanmelden voor de andere workshops. :9
Wacht daarmee! je krijgt korting als je een review plaatst.
Ik heb me dus aangemeld voor de ontbijt workshop binnenkort en twijfel nog over de butter chicken _O-
(en kreeg dus die kortingscode na het inschrijven want ik was te snel)
pi_197480543
quote:
0s.gif Op maandag 18 januari 2021 08:26 schreef gcjoel het volgende:
Wacht daarmee! je krijgt korting als je een review plaatst.
Ik heb me dus aangemeld voor de ontbijt workshop binnenkort en twijfel nog over de butter chicken _O-
(en kreeg dus die kortingscode na het inschrijven want ik was te snel)
Ik was ook al te snel. :D Maar ach, ik vind 12.50 voor zo'n workshop eigenlijk alsnog geen geld. Ik heb me voor alles aangemeld. :9 Ook leuk dat ze alles op verschillende tijden doen, zodat je het ontbijt ook echt als (laat) ontbijt kunt eten.
  maandag 18 januari 2021 @ 08:37:47 #82
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_197480572
quote:
0s.gif Op maandag 18 januari 2021 08:34 schreef Myraela het volgende:

[..]

Ik was ook al te snel. :D Maar ach, ik vind 12.50 voor zo'n workshop eigenlijk alsnog geen geld. Ik heb me voor alles aangemeld. :9 Ook leuk dat ze alles op verschillende tijden doen, zodat je het ontbijt ook echt als (laat) ontbijt kunt eten.
Ja is ook weer zo haha.
Ik vind het inderdaad leuk dat die andere overdag is ja, en ik ben heel benieuwd wat voor ontbijtjes dat zijn

Wat vond je trouwens van die chutney? Die vond ik echt geweldig O+
pi_197480633
quote:
0s.gif Op maandag 18 januari 2021 08:37 schreef gcjoel het volgende:
Ja is ook weer zo haha.
Ik vind het inderdaad leuk dat die andere overdag is ja, en ik ben heel benieuwd wat voor ontbijtjes dat zijn

Wat vond je trouwens van die chutney? Die vond ik echt geweldig O+
Ja, die ga ik sowieso vaker maken! De curry overigens ook. Wel fijn een keer zo'n droge curry, ik maak juist vaak dingen met kokosmelk.

De rest zou ik niet snel nog een keer maken. De rijst was rijst en de linzensoep was okay, maar daar gooi ik normaal nog wel wat meer zooi in.
pi_197480646
quote:
0s.gif Op maandag 18 januari 2021 07:39 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Dat heb ik ook eens gedaan :P Inmiddels weer opnieuw begonnen in Civ VI :+
Ik heb vanochtend nog maar even mn boek gelezen uiteindelijk
Nu druk aan het werk.
(Nouja NU koffie aan het zetten maar verder best druk)
  maandag 18 januari 2021 @ 08:47:17 #85
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_197480660
quote:
0s.gif Op maandag 18 januari 2021 08:43 schreef Myraela het volgende:

[..]

Ja, die ga ik sowieso vaker maken! De curry overigens ook. Wel fijn een keer zo'n droge curry, ik maak juist vaak dingen met kokosmelk.

De rest zou ik niet snel nog een keer maken. De rijst was rijst en de linzensoep was okay, maar daar gooi ik normaal nog wel wat meer zooi in.
Ja die curry vond ik ook heel fijn. Ik vind die met kokosmelk altijd zo'n brei en ben niet zo'n fan. Dus hierover was ik wel echt enthousiast
Die linzen waren wel echt super makkelijk, ga ik denk ik nog wel eens maken voor bij de lunch ofzo.
pi_197480700
Ja wel supermakkelijk en alsnog smakelijk, wat dat betreft was het wel een eyeopener. Voor een snelle maaltijd wel ideaal.

Heb ik trouwens ook de chutney gewoon bovenop gedaan. :9
pi_197480724
Goedemorgen :W
Dat was een gebroken nacht dankzij de katten :O
pi_197480787
quote:
0s.gif Op maandag 18 januari 2021 08:45 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Ik heb vanochtend nog maar even mn boek gelezen uiteindelijk
Nu druk aan het werk.
(Nouja NU koffie aan het zetten maar verder best druk)
Koffie :9 Da's wel een goed plan :D c_/
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_197480820
Thee gezet, radio interview gedaan, uit het kantoornetwerk gegooid.
Nog meer thee erin dus.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_197480904
quote:
0s.gif Op maandag 18 januari 2021 08:55 schreef Sarabi het volgende:
Goedemorgen :W
Dat was een gebroken nacht dankzij de katten :O
Goedemorgen :W
Wat hebben ze gedaan?
  Moderator / Redactie Sport maandag 18 januari 2021 @ 09:23:41 #91
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_197480981
Collega 25 jaar in dienst... We maken er een feestje van ondanks coronatijd. :+
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_197481001
Mogge! Call 1 achter de rug en me er snel vanaf gemaakt. Nu koffie maken voor de volgende
We have far more in common than that which devides us..
pi_197481122
quote:
0s.gif Op maandag 18 januari 2021 09:24 schreef Kaatje1 het volgende:
Mogge! Call 1 achter de rug en me er snel vanaf gemaakt. Nu koffie maken voor de volgende
Ik had om 8:30 de eerste. De volgende is pas om 11 uur. Ben benieuwd want daarbij zit iedereen op kantoor :+ Dus dat wordt feest en vermoedelijk niet te volgen.
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_197481176
quote:
0s.gif Op maandag 18 januari 2021 09:16 schreef Tele6 het volgende:

[..]

Goedemorgen :W
Wat hebben ze gedaan?
Eens soort parcours uitvoeren :D over ons bed, midden in de nacht
pi_197481235
Weer een keer de tijd genomen om gewoon m'n make-up helemaal te doen in de ochtend. Voelt toch echt beter. O+ Niet zo zeer het dragen van de make-up, maar gewoon even 's ochtends iets anders doen dan m'n laptop openklappen om te werken.
pi_197481425
Ik probeer trouwens om niet bij Amazon te bestellen. Maar ze maken het wel verdomd lastig als zij de producten wel op voorraad hebben, voor een lage prijs en met gratis bezorging de volgende dag al in huis. Ik ben gisteravond weer gezwicht.
pi_197481442
quote:
0s.gif Op maandag 18 januari 2021 09:36 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Eens soort parcours uitvoeren :D over ons bed, midden in de nacht
_O- Dat deden de gebakjes pas geleden ook eens bij mijn ouders O-) :7
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_197481526
quote:
0s.gif Op maandag 18 januari 2021 09:36 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Eens soort parcours uitvoeren :D over ons bed, midden in de nacht
_O-

Reden dat mijn team hun eigen kamer heeft :+

quote:
14s.gif Op maandag 18 januari 2021 09:39 schreef Myraela het volgende:
Weer een keer de tijd genomen om gewoon m'n make-up helemaal te doen in de ochtend. Voelt toch echt beter. O+ Niet zo zeer het dragen van de make-up, maar gewoon even 's ochtends iets anders doen dan m'n laptop openklappen om te werken.
Slim!
Ik ben niet van de make-up, maar zit er nu bij als een halve clown :') Opeens flinke irritatie in een ooghoek dus daar mijn (witte) wondercreme Sudocrem op gekladderd.

Gelukkig geen meetings vandaag, alleen bezorgt... Amazon vanavond een pakketje.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_197481527
quote:
0s.gif Op maandag 18 januari 2021 09:36 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Eens soort parcours uitvoeren :D over ons bed, midden in de nacht
Herkenbaar ook, Mijn bed fungeerde laatst ook als racebaan.
Wel grappig, Elin ligt meestal bij mij op bed, maar Nika nooit. Die is niet zo van de mensen. Maar nou zag ik van de week een paar keer dat er plukjes grijs haar op mijn dekbed lagen. Blijkbaar komt ze toch op bed als ik diep in slaap ben
We have far more in common than that which devides us..
pi_197481570
Oh en m'n klei-projectje is klaar. Het ziet er uh, rustiek, uit. :D Maar ik vind het wel tof geworden. Bij het bordje komt er dus nog een lint door de gaatjes om de ringen aan vast te binden. En bij de labels twijfel ik nog of ik met of zonder het groene randje toffer vind. Maar kunnen we vast hoe dan ook wel ergens bij gebruiken.

pi_197481638
quote:
0s.gif Op maandag 18 januari 2021 09:57 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

_O- Dat deden de gebakjes pas geleden ook eens bij mijn ouders O-) :7
Awww :D
pi_197481654
Ik zou best tekenen voor een nachtje rennende katten in de slaapkamer. De mijne duwt me alleen maar uit bed omdat hij zelf ook in een diepe coma ligt en een veel te groot beest is.
pi_197481656
quote:
0s.gif Op maandag 18 januari 2021 10:03 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Herkenbaar ook, Mijn bed fungeerde laatst ook als racebaan.
Wel grappig, Elin ligt meestal bij mij op bed, maar Nika nooit. Die is niet zo van de mensen. Maar nou zag ik van de week een paar keer dat er plukjes grijs haar op mijn dekbed lagen. Blijkbaar komt ze toch op bed als ik diep in slaap ben
Lief :)
pi_197481669
quote:
0s.gif Op maandag 18 januari 2021 10:13 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Awww :D
Die waren minder blij :7
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_197481705
quote:
9s.gif Op maandag 18 januari 2021 09:55 schreef Myraela het volgende:
Ik probeer trouwens om niet bij Amazon te bestellen. Maar ze maken het wel verdomd lastig als zij de producten wel op voorraad hebben, voor een lage prijs en met gratis bezorging de volgende dag al in huis. Ik ben gisteravond weer gezwicht.
Ja, dat is toch hun tactiek om hun platform te vergoten? Voor een paar kwartjes weer iemand over de streep.
Geen zorgen over die paar kwartjes hoor, die knijpen ze wel uit een orderpicker ofzo. Het is niet dat je amazon ermee benadeelt.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_197481842
quote:
10s.gif Op maandag 18 januari 2021 10:17 schreef sigme het volgende:
Ja, dat is toch hun tactiek om hun platform te vergoten? Voor een paar kwartjes weer iemand over de streep.
Geen zorgen over die paar kwartjes hoor, die knijpen ze wel uit een orderpicker ofzo. Het is niet dat je amazon ermee benadeelt.
Ja en dat doen ze verdomd goed, blijkbaar.

Ze waren overigens duurder dan Intertoys, waar ik het eigenlijk wilde bestellen met bezorging van een lokale winkel. Maarja, die hadden één van de cadeautjes niet meer op voorraad.
pi_197481858
Ik bestel normaal nooit bij Amazon ;(
Maar nu idd verleid door een zeer uiteenlopend bestellijstje en gratis verzenden.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_197481886
Sneu... door leveringsproblemen is de pijnstilling voor katten bij het asiel bijna op :o

Ik had mijn medicijnoverschot gelukkig al ingeleverd. Hopelijk ligt er nog het een en ander thuis bij andere gastgezinnen.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  maandag 18 januari 2021 @ 10:35:34 #109
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_197481941
quote:
10s.gif Op maandag 18 januari 2021 10:17 schreef sigme het volgende:

[..]

Ja, dat is toch hun tactiek om hun platform te vergoten? Voor een paar kwartjes weer iemand over de streep.
Geen zorgen over die paar kwartjes hoor, die knijpen ze wel uit een orderpicker ofzo. Het is niet dat je amazon ermee benadeelt.
Ja precies, dat staat me wel echt tegen.
Nog niks besteld ook. De paar keer dat ik wel bij hun op de site terecht kwam tijdens een zoektocht betrof het steeds van die Aliexpress resellers. Dan is de verzendtijd ineens ook 3 weken.
pi_197481969
Ik hou ook niet zo van Amazon. Maar ik moet vandaag een flink aantal boeken kopen voor collega's die over de hele wereld verstuurd moeten worden. En volgens mij doen zij dat wel. Bol verzending is beperkt tot Nederland en België. Maar gaat het niet goed, dan laat ik ze via een boekhandel hier komen, en verstuur ze zelf wel.
We have far more in common than that which devides us..
pi_197482233
Ik heb ook nog steeds een Amazon-vrij leven en dat wil ik graag zo houden. Er zijn echt grenzen aan wat ik acceptabel vind aan een bedrijf en zij zijn die grenzen ruimschoots over. Ik heb ook al zo'n 1,5 jaar niet meer bij Ali Express besteld en dat hou ik ook zo.
Spoilers!
pi_197482245
Tevens is onze restafvalcontainer geleegd. We hebben het gered met 8 weken afval in 1 container *O*
Spoilers!
pi_197482363
quote:
0s.gif Op maandag 18 januari 2021 10:14 schreef Myraela het volgende:
Ik zou best tekenen voor een nachtje rennende katten in de slaapkamer. De mijne duwt me alleen maar uit bed omdat hij zelf ook in een diepe coma ligt en een veel te groot beest is.
Dat doen ze de andere helft van de nacht :')
  maandag 18 januari 2021 @ 11:05:46 #114
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_197482369
quote:
0s.gif Op maandag 18 januari 2021 10:55 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik heb ook nog steeds een Amazon-vrij leven en dat wil ik graag zo houden. Er zijn echt grenzen aan wat ik acceptabel vind aan een bedrijf en zij zijn die grenzen ruimschoots over. Ik heb ook al zo'n 1,5 jaar niet meer bij Ali Express besteld en dat hou ik ook zo.
Ali trap ik nog wel af en toe in :@
Deze week nog, een automatische raamopener voor de kas. Kost hier ruim 35 euro en daar net 10 euro.
Dat vind ik soms wel lastig want hier verkopen ze gewoon het zelfde ding uit diezelfde Chinese fabriek.
pi_197482607
Ik kreeg kattenpoot- sokken van mijn moeder. Misschien moet ik nu ook s nachts maar eens over het bed rennen :D




Tevens goedemorgen.
  maandag 18 januari 2021 @ 11:20:39 #116
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_197482644
quote:
7s.gif Op maandag 18 januari 2021 11:18 schreef Candaasje het volgende:
Ik kreeg kattenpoot- sokken van mijn moeder. Misschien moet ik nu ook s nachts maar eens over het bed rennen :D

[ link | afbeelding ]

Tevens goedemorgen.
Waarom zie ik dat voor me? _O-
  maandag 18 januari 2021 @ 11:23:16 #117
63722 z80
I fink you freaky
pi_197482703
Een luxe probleem. Ik heb nog een maand om mijn kerstpakket om te zetten in iets uit hun webshop. Keuze uit troep, zooi, puin en cadeaubonnen. bon voor die blauwe. Maar die is zelfs met korting nog steeds veel te duur. Of een online warenhuis in Nederland maar die heeft niet echt iets dat ik nodig heb of binnen kort nodig ga hebben.

Tevens aan het rondkijken voor een andere bureaustoel. Maar blijkbaar vinden een heleboel fabrikanten/winkels het niet nodig dat je weer wat de laagste stand van het zitvlak is. Wat voor mij wel belangrijk is omdat de meeste stoelen te hoog zijn voor mijn korte onderbenen.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_197482708
quote:
0s.gif Op maandag 18 januari 2021 11:20 schreef gcjoel het volgende:

[..]

Waarom zie ik dat voor me? _O-
Scheelt mij weer het maken van een filmpje. (Wat niet te doen is in het donker) :+
pi_197482849
quote:
7s.gif Op maandag 18 januari 2021 11:18 schreef Candaasje het volgende:
Ik kreeg kattenpoot- sokken van mijn moeder. Misschien moet ik nu ook s nachts maar eens over het bed rennen :D

[ link | afbeelding ]


Tevens goedemorgen.
Kom maar gezellig langs hoor :D
pi_197483506
quote:
0s.gif Op maandag 18 januari 2021 11:30 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Kom maar gezellig langs hoor :D
Careful what you wish for :P
pi_197483620
Soep opgezet (heeft vriend ook zo een warme lunch, hij is al uren aan het werk) en ik probeer de woorden te vinden voor wat mails. Het moet enerzijds niet te dramaaaaaaaatisch worden, ik ben heus niet zo belangrijk/uniek, maar een 'nou doei hé!' vind ik ook wat karig. Maar ik heb moeite met de woorden te vinden.
  maandag 18 januari 2021 @ 12:17:08 #122
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_197483716
Ik begin altijd even met een opzetje, wat wil ik eigenlijk zeggen?
- hoi ik begon in 2019 aan de studie met 1000 ambities
- redenen dat je gestopt bent
- toch bedankt allemaal en hopelijk zien we elkaar weer

Alleen dan wat persoonlijker/uitgebreidder :+

Bij dat bedenken komen bij mij altijd wel de volzinnen al.
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
  maandag 18 januari 2021 @ 12:17:42 #123
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_197483726
Wachten tot 12.30 totdat we naar de kantine mogen..

Belachelijk gedoe..
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
  Moderator / Redactie Sport maandag 18 januari 2021 @ 12:18:13 #124
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_197483740
1x besteld bij Amazon. Lego City Undercover voor de Switch. Alleen het ging fout bij de bestelling, waardoor het nooit geleverd was. Afijn ik belde en kreeg het geld teruggestort want zij zagen ook dat het fout ging...
Week later werd het spel alsnog bezorgd. Afijn een gratis spelletje dus :P
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_197483761
quote:
0s.gif Op maandag 18 januari 2021 12:17 schreef Barreltje het volgende:
Ik begin altijd even met een opzetje, wat wil ik eigenlijk zeggen?
- hoi ik begon in 2019 aan de studie met 1000 ambities
- redenen dat je gestopt bent
- toch bedankt allemaal en hopelijk zien we elkaar weer

Alleen dan wat persoonlijker/uitgebreidder :+

Bij dat bedenken komen bij mij altijd wel de volzinnen al.
Goede ja, doe ik wel altijd voor andere brieven, dus waarom nu niet inderdaad. thnx :*
pi_197483824
Ik heb laatst zo'n ding gekocht bij een Chinees (dennisdeal):

Die kon ik echt alleen in China vinden. Ja, antieke exemplaren via Etsy, die ook, maar je snuit knippen met een antiek ding leek m'n lief een te grote hapkans hebben.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  maandag 18 januari 2021 @ 12:48:54 #127
63722 z80
I fink you freaky
pi_197484280
Ook Duitsland is eindelijk in de moderne tijd aangeland.
Quote<
„Meldungen an das Gesundheitsamt nicht mehr per Fax“
Bei einer Pressekonferenz spricht Gesundheitsminister Jens Spahn über Corona-Mutationen. Er freut sich, dass Meldungen ans Gesundheitsamt nicht mehr per Fax erfolgen.
>Quote
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_197484460
quote:
9s.gif Op maandag 18 januari 2021 09:55 schreef Myraela het volgende:
Ik probeer trouwens om niet bij Amazon te bestellen. Maar ze maken het wel verdomd lastig als zij de producten wel op voorraad hebben, voor een lage prijs en met gratis bezorging de volgende dag al in huis. Ik ben gisteravond weer gezwicht.
Bol is het bij mij wel dlink aan het verliezen.

Probeer het wel bij random kleinere webwinkels te kopen.. maar de dingen dje eerst bol werden.. schuiven nu moeiteloos door naar amazon.

Vandewee een sd-kaatje besteld voor 7 euro...
exact hetzelfde kaartje bij bol was 20 euro
Dat gaat me dan toch precies wat te ver.
pi_197484587
Amazon een keer iets gekocht omdat het echt flink goedkoper was.
Bij Bol bestel ik wel vaak :@
pi_197484846
Ik bestel uiteindelijk overal wel gewoon. Als de verschillen niet te groot zijn, dan probeer ik wel de betere keuze te maken. Maar ook dat is eigenlijk niet waar, want ik vertrouw veel hele kleine webshops met matige websites dan ook weer niet. :') Terwijl daar misschien juist de kleinere ondernemertjes achter zitten.
  maandag 18 januari 2021 @ 13:23:50 #131
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_197484948
quote:
0s.gif Op maandag 18 januari 2021 13:19 schreef Myraela het volgende:
Ik bestel uiteindelijk overal wel gewoon. Als de verschillen niet te groot zijn, dan probeer ik wel de betere keuze te maken. Maar ook dat is eigenlijk niet waar, want ik vertrouw veel hele kleine webshops met matige websites dan ook weer niet. :') Terwijl daar misschien juist de kleinere ondernemertjes achter zitten.
Heb ik ook wel, en ik kies dan vaak voor bol ofzo want dan zeker morgen in huis.
Ik ben ongeduldig _O-
pi_197485038
Ik probeer het wel vaak bij kleinere ondernemers te doen, maar het komt best vaak voor dat het dan langer duurt qua levering en daar anticipeer ik niet altijd helemaal op. Of het kost geld om te retourneren ofzo, dat vind ik ook vaak vervelend als ik niet zeker weet of ik, of een ander in het geval van een cadeautje, het wil houden.

Amazon heb ik ooit wel boeken besteld die hier niet leverbaar zijn. (Engelstalige studieboeken vooral). Maar inderdaad, ik vind ze ook zodanig problematisch dat ik altijd wel even verder zoek.
AlixExpress nog nooit wat besteld, dat is ook vooral wantrouwen wat betreft keuringen en kwaliteit, hoewel dat misschien onterecht is. Maar goed, ik mis het niet geloof ik.
pi_197485041
quote:
0s.gif Op maandag 18 januari 2021 13:23 schreef gcjoel het volgende:
Heb ik ook wel, en ik kies dan vaak voor bol ofzo want dan zeker morgen in huis.
Ik ben ongeduldig _O-
Same. :D Of in ieder geval omdat ze duidelijk zijn over wanneer je iets kunt verwachten. Als ik iets zaterdag nodig heb, wil ik het uiterlijk donderdag in huis want dan heb ik een dag speling mocht er iets fout gaan. Maar als een webshop niet aangeeft wanneer ik iets kan verwachten, word ik er nerveus van. :')
  maandag 18 januari 2021 @ 13:35:27 #134
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_197485195
quote:
7s.gif Op maandag 18 januari 2021 13:28 schreef Candaasje het volgende:
Ik probeer het wel vaak bij kleinere ondernemers te doen, maar het komt best vaak voor dat het dan langer duurt qua levering en daar anticipeer ik niet altijd helemaal op. Of het kost geld om te retourneren ofzo, dat vind ik ook vaak vervelend als ik niet zeker weet of ik, of een ander in het geval van een cadeautje, het wil houden.

Amazon heb ik ooit wel boeken besteld die hier niet leverbaar zijn. (Engelstalige studieboeken vooral). Maar inderdaad, ik vind ze ook zodanig problematisch dat ik altijd wel even verder zoek.
AlixExpress nog nooit wat besteld, dat is ook vooral wantrouwen wat betreft keuringen en kwaliteit, hoewel dat misschien onterecht is. Maar goed, ik mis het niet geloof ik.
Oh ja die retour kosten ook ja! daar kom je vaak ook niet onderuit bij de kleinere winkels.

Ik kan echt heel enthousiast zijn over iets maar als er dan verzend of retour kosten bij komen denk ik: meh.
pi_197485200
Ik zwicht ook wel vaak voor de aanbieder waarin het pakket afgeleverd kan worden bij een afhaalpunt. Te vaak dat onze bel het niet goed doet of ik nèt even 5 minuten weg ben, en het pakketje bij de onderburen wordt afgeleverd.
Ik heb heel lieve onderburen, dat is het niet, maar ik vind het gewoon vervelend dat ze er telkens mee worden lastiggevallen.

Zo, ik ben al op 1/3 van lastige mails/regelmeuk. Huisgenoten even op de hoogte gebracht, waaronder een tof studiemaatje (oef, lastig dit) en nu aan het uitzoeken hoe lang mijn studentenaccount/e-mailadres na uitschrijving nog blijft bestaan.
Ik moet voor m'n kamer een bewijs van uitschrijving hebben (en ik heb een opzegtermijn van 2 maanden...dus liever doe ik het voor 1 februari...maar het moet ook nog eens per aangetekende post verstuurd worden naar mijn huisbazen. Gedoe }:| ) maar ik moet ook nog wat andere zaken regelen en wil eigenlijk nog wat studiemateriaal bewaren.
pi_197485310
Verzendkosten kan ik wel mee leven, maar retourkosten zijn echt kut. Wil je iets toch al niet houden, moet je er zelf voor betalen. Het had jaren terug vast vreemd geweest om zo'n service vanzelfsprekend te vinden, maar ik kan echt niet meer zonder.
pi_197485697
Ha, jullie helpen me herinneren dat ik vrijdag iets besteld heb dat ik graag asap in huis heb. Ik heb speciaal eerst nog contact gehad met de webshop, want 'op voorraad' (van iets dat niet alle dagen verkocht wordt) betekent in mijn ervaring bijna niks :").

Maar ze hadden nog 3 rollen op voorraad, dus ik heb besteld. Hun webshop zegt voor 3u besteld, dan die dag nog op de post. Ik heb wel een bestelbevestiging gehad, met daarin dat ik t&t zou krijgen. Maar geen t&t gekregen.

Dus zojuist maar even achteraan gebeld. Het ding is wel onderweg, wordt morgen afgeleverd.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  maandag 18 januari 2021 @ 14:04:43 #138
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_197485702
Grote nadeel van Amazon vind ik dat je er bijna alles kunt vinden, maar dan toch net weer niet helemaal alles.
Er is bijvoorbeeld 3D print filament te vinden, maar als je goed kijkt alleen massa-spul, niet de interessantere uitvoeringen.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  maandag 18 januari 2021 @ 14:12:32 #139
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_197485796
Ah, en het is nu verplicht thuiswerken, volgens de werkgevert. Heeft even geduurd, maar nu is het ook duidelijk wie wel en wie niet enzo.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_197485835
Nu pas. :D
pi_197485840
Pfff Zo blij dat ik thuis werk. Opeens heel erg last van m'n darmen. Op kantoor was ik vast naar huis gegaan, maar nu kan ik gewoon door.
Moet ook wel, giga druk nu.
We have far more in common than that which devides us..
pi_197485983
quote:
0s.gif Op maandag 18 januari 2021 13:19 schreef Myraela het volgende:
Ik bestel uiteindelijk overal wel gewoon. Als de verschillen niet te groot zijn, dan probeer ik wel de betere keuze te maken. Maar ook dat is eigenlijk niet waar, want ik vertrouw veel hele kleine webshops met matige websites dan ook weer niet. :') Terwijl daar misschien juist de kleinere ondernemertjes achter zitten.
Ik heb via bol weleens besteld bij een kleinere ondernemer besteld... en als dat goed gaat...
bestel ik daarna wel rechtstreeks.

Even wat vertrouwen opbouwen zegmaar.
  maandag 18 januari 2021 @ 14:31:47 #143
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_197486103
quote:
0s.gif Op maandag 18 januari 2021 14:14 schreef Myraela het volgende:
Nu pas. :D
Voor mijn team was het informeel allang duidelijk, voor veel andere teams kon een leidinggevende "die het niet vertrouwde" nog altijd dwars liggen.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_197486390
quote:
0s.gif Op maandag 18 januari 2021 14:12 schreef fietsie het volgende:
Ah, en het is nu verplicht thuiswerken, volgens de werkgevert. Heeft even geduurd, maar nu is het ook duidelijk wie wel en wie niet enzo.
Wauw :P Nu al :P

Ach, die van mij doet ook niet aan thuis werken volgens mij. Ik had vanmorgen een bespreking en iedereen was op kantoor, behalve ik _O-
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_197486413
Ik heb meermaals besteld bij Amazon in het verleden. Maar dan wel bij amazon.de. De NL variant heeft bijna niets wat ik leuk vind. Qua fotozooi scheelt het echt wel aanzienlijk. Sommige dingen zijn tot 50% goedkoper tov de fotozaken hier in NL en geloof me....ik heb ze allemaal uitgebreid bestudeerd toen _O-
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  maandag 18 januari 2021 @ 14:51:50 #146
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_197486474
Nou er wordt bijvoorbeeld enorm geclaimd over telefoonkosten; een deel van de mensen blijft maar naar hun telefoon grijpen ipv het opzetten van een door de baas betaalde confcall, en verwacht dan de telefoonkosten te kunnen declareren.

Ook zijn er veel functies die "naar buiten bellen", en dat kan echt alleen vanuit het gebouw.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_197486503
quote:
0s.gif Op maandag 18 januari 2021 14:51 schreef fietsie het volgende:
Nou er wordt bijvoorbeeld enorm geclaimd over telefoonkosten; een deel van de mensen blijft maar naar hun telefoon grijpen ipv het opzetten van een door de baas betaalde confcall, en verwacht dan de telefoonkosten te kunnen declareren.

Ook zijn er veel functies die "naar buiten bellen", en dat kan echt alleen vanuit het gebouw.
Sommige mensen hebben wel een uitdaging in dit tijdperk van moderne techniek geloof ik :)
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  maandag 18 januari 2021 @ 14:55:43 #148
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_197486527
quote:
0s.gif Op maandag 18 januari 2021 14:53 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Sommige mensen hebben wel een uitdaging in dit tijdperk van moderne techniek geloof ik :)
Sjah ik had 5 jaar geleden al voorgesteld een digitale centrale te plaatsen; dan hadden we gewoon telefonie vanuit thuis kunnen aanbieden. "Was niet nodig voor ons soort organisatie" was het oordeel van de budget eindverantwoordelijke. (Die nu renteniert op een tropisch eiland)
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_197486598
long live voip, ik ben regelmatig internationaal, en doe dat via skype voor business. Ik heb zelfs m'n gewone telefoon meegenomen van kantoor, dat belt prettiger vind ik.
pi_197486738
quote:
0s.gif Op maandag 18 januari 2021 14:12 schreef fietsie het volgende:
Ah, en het is nu verplicht thuiswerken, volgens de werkgevert. Heeft even geduurd, maar nu is het ook duidelijk wie wel en wie niet enzo.
Beter laat dan nooit zullen we maar zeggen....

Mijn man is al vanaf de 1e week maart niet meer op kantoor geweest.
pi_197487374
Vriend werkt hier nu sinds de 2e lockdown ook weer alle dagen thuis, daarvoor 1-2x per week op kantoor. Maar dat was wel strikt geregeld en er was meer dan voldoende ruimte. (Ook temp. meting bij binnenkomst, mondmaskers wanneer 'ie niet achter z'n bureau zat, en ze hadden geloof ik ook een eigen teststraat.)

Maar goed, thuis gaat het nu ook prima, dus dan is er geen noodzaak naar kantoor te gaan natuurlijk. Dus de auto's staan nu een beetje werkloos te wezen. (Wel lekker dat de reiskostenvergoeding wel gewoon doorbetaald wordt :D ).

Ik schiet ondertussen van de ene euforische bui in de volgende jankbui. Mijn hemel, ik weet het, heel normaal, maar doodvermoeiend :') .
  maandag 18 januari 2021 @ 15:42:50 #152
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_197487445
Voldoende chocolade(ijs) in huis?
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_197487528
quote:
0s.gif Op maandag 18 januari 2021 15:42 schreef fietsie het volgende:
Voldoende chocolade(ijs) in huis?
Ik ben zo'n idioot die niet zo van chocolade houdt
/misluktevrouw

Maar wel chips in huis. Ik wilde alleen m'n huid een beetje rust geven, die moet nog bijkomen van de kerst/O&N vrees ik. :')
pi_197487567
quote:
0s.gif Op maandag 18 januari 2021 10:55 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik heb ook nog steeds een Amazon-vrij leven en dat wil ik graag zo houden. Er zijn echt grenzen aan wat ik acceptabel vind aan een bedrijf en zij zijn die grenzen ruimschoots over. Ik heb ook al zo'n 1,5 jaar niet meer bij Ali Express besteld en dat hou ik ook zo.
Dit :Y Nog nooit iets op Amazon of AliExpress besteld. Jross heeft wel eens iets op Amazon besteld omdat ze bezorgen in de UK als onze neefjes jarig zijn. Het zou zo fijn zijn als andere webshops alles zo goed op orde hadden als Amazon.

Maar nu wil ik dus absoluut de poezensokjes van @Candaasje Hopelijk niet bij Amazon te koop 8-)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_197487596
quote:
0s.gif Op maandag 18 januari 2021 15:48 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Dit :Y Nog nooit iets op Amazon of AliExpress besteld. Jross heeft wel eens iets op Amazon besteld omdat ze bezorgen in de UK als onze neefjes jarig zijn. Het zou zo fijn zijn als andere webshops alles zo goed op orde hadden als Amazon.

Maar nu wil ik dus absoluut de poezensokjes van @:Candaasje Hopelijk niet bij Amazon te koop 8-)
Ik acht de kans klein, ik kreeg ze van mijn moeder en ik denk dat ze nog nooit bij Amazon besteld heeft of überhaupt de site bezocht heeft :D .

Vermoed eerder iets van Etos ofzo.
pi_197487632
quote:
0s.gif Op maandag 18 januari 2021 14:14 schreef Myraela het volgende:
Nu pas. :D
Er is duidelijk nog steeds winst te behalen uit de oproep om toch echt thuis te gaan werken :7 Je zou denken dat iedereen waarbij dat kan al lang thuis werkt en die oproep vanuit de regering wat overbodig is, maar blijkbaar niet :+
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  maandag 18 januari 2021 @ 15:53:04 #157
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_197487689
Zodra geld een rol speelt maken mensen toch altijd weer.... bijzondere keuzes.

Ik zag zelfs berichten passeren van mensen die meenden dan nu hun internet aansluiting thuis te kunnen declareren. Want ja, al die uren die je normaal op het werk was, en je gezin mogelijk thuis was, deed het internet het natuurlijk ook niet en werden die kosten niet gemaakt. Ofzo.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  maandag 18 januari 2021 @ 15:53:06 #158
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_197487691
quote:
0s.gif Op maandag 18 januari 2021 15:51 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Er is duidelijk nog steeds winst te behalen uit de oproep om toch echt thuis te gaan werken :7 Je zou denken dat iedereen waarbij dat kan al lang thuis werkt en die oproep vanuit de regering wat overbodig is, maar blijkbaar niet :+
Ik werk op 2 vestigingen, en altijd als collega's van 1 vestiging bellen is het van: Oh werken jullie helemaal niet op kantoor nu?

Mijn andere vestiging is gewoon echt alleen noodzakelijke bezetting. Aangezien mijn team grotendeels in die vestiging werkt houden we dan gewoon aan.
En hoofdkantoor zegt dus: werk thuis.
pi_197487855
quote:
0s.gif Op maandag 18 januari 2021 15:53 schreef fietsie het volgende:
Zodra geld een rol speelt maken mensen toch altijd weer.... bijzondere keuzes.

Ik zag zelfs berichten passeren van mensen die meenden dan nu hun internet aansluiting thuis te kunnen declareren. Want ja, al die uren die je normaal op het werk was, en je gezin mogelijk thuis was, deed het internet het natuurlijk ook niet en werden die kosten niet gemaakt. Ofzo.

Wij krijgen dat ook niet vergoed, logisch ook. Want ik gebruik gebruik internet ook privé. Wat ik dan wel weer idioot vind is dat de expats het wel vergoed krijgen. Maar ja, die krijgen nog net geen wc papier vergoed (volgens mij)
We have far more in common than that which devides us..
pi_197487987
Bij ons vergoeden ze dat soort dingen ook niet. Kreeg wel kantoormeubilair mee en kon twee schermen krijgen indien nodig. Plus dat ze mijn reiskostenvergoeding netto blijven doorbetalen, maar dan gefinancieerd vanuit de WKR-regeling oid.
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  maandag 18 januari 2021 @ 16:05:39 #161
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_197488014
Wij hebben per 1 januari een budget van 650 euro uit te geven aan een werkplek (wel met 5 jaar terugbetalingstermijn) en een vergoeding van 2 euro per thuiswerkdag.
En als het goed is worden de beloofde thuiswerk laptops ook geleverd _O-
pi_197488040
quote:
0s.gif Op maandag 18 januari 2021 16:05 schreef gcjoel het volgende:
Wij hebben per 1 januari een budget van 650 euro uit te geven aan een werkplek (wel met 5 jaar terugbetalingstermijn) en een vergoeding van 2 euro per thuiswerkdag.
En als het goed is worden de beloofde thuiswerk laptops ook geleverd _O-
Het zou wel netjes zijn als je dat geld niet hoeft terug te betalen, eerlijk gezegd. Meubilair op het werk slijt ook minder snel.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_197488087
Ik diende mijn reiskosten maandelijks in obv gereden kilometers. Vanuit een verleden met diverse werkplekken, waarin dat gunstiger was. Vrijwel alle andere collega’s krijgen maandelijks een vast bedrag.

Nu heb ik mezelf ermee in de vingers gesneden (klein sneetje maar) omdat t/m mei vorig jaar dat vaste maandelijkse bedrag nog werd uitgekeerd en ik niks te declareren had. Tja.

Kosten voor internet: tuurlijk niet. Kosten voor verwarming en elektriciteit: hebben we in december met terugwerkende kracht voor het afgelopen jaar uitbetaald gekregen (vast bedrag).

Konden ze ook niet anders doen want hier zijn we nog net niet letterlijk naar huis gestuurd. Als je naar kantoor wil komen moet je echt een goede reden hebben.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_197488119
quote:
0s.gif Op maandag 18 januari 2021 16:05 schreef gcjoel het volgende:
Wij hebben per 1 januari een budget van 650 euro uit te geven aan een werkplek (wel met 5 jaar terugbetalingstermijn) en een vergoeding van 2 euro per thuiswerkdag.
En als het goed is worden de beloofde thuiswerk laptops ook geleverd _O-
O ja, thuiswerklaptop! Blijkbaar zijn die in de hele wereld op.
Maar ik krijg wel alvast een hendig sjieke headset.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_197488125
Ik heb hier gewoon de laptop van mijn werk, aangesloten op een groot scherm wat ik al had. Zou van kantoor wel een groot scherm kunnen krijgen, alleen, wat moet ik er mee. Kan ook een bureaustoel ophalen, maar volgens mij is mijn houten eetkamer stoel beter. Ik zit veel rechter, en als ik een houten kont krijg sta ik op en loop wat rond. Veel vaker dan op kantoor in mijn relaxte kantoorstoel
Wij krijgen nu ook 2 euro per thuiswerkdag, maar de reiskostenvergoeding is eraf. Vorig jaar nog wel reiskosten en eenmalig een bedrag in de tegemoetkoming van de kosten.
We have far more in common than that which devides us..
pi_197488127
Als ik vroeger op maandagochtend de trein uitstapte in mijn woonplaats, dan stond het perron vol studenten en scholieren. Vanmorgen stond er ongeveer de helft van wat er normaal staat, maar dat zijn er dus nog steeds een he-le-boel. Waar gaan die heen?! Ik dacht dat alles dicht was 8)7
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  Moderator / Redactie Sport maandag 18 januari 2021 @ 16:14:27 #167
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_197488217
Er zijn extra beeldschermen besteld die in bruikleen zijn meegegeven. En men mag ook een kantoorstoel komen halen indien nodig.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_197488230
quote:
0s.gif Op maandag 18 januari 2021 16:04 schreef PdeHoog het volgende:
Plus dat ze mijn reiskostenvergoeding netto blijven doorbetalen, maar dan gefinancieerd vanuit de WKR-regeling oid.
Ik ken iemand die boos werd omdat ie nu geen reiskostenvergoeding meer kreeg :')
Netjes als ze het doorbetalen maar kom op als je die kosten niet maakt kan je ook moeilijk gaan zeuren.
pi_197488301
quote:
0s.gif Op maandag 18 januari 2021 16:10 schreef Isabeau het volgende:
Als ik vroeger op maandagochtend de trein uitstapte in mijn woonplaats, dan stond het perron vol studenten en scholieren. Vanmorgen stond er ongeveer de helft van wat er normaal staat, maar dat zijn er dus nog steeds een he-le-boel. Waar gaan die heen?! Ik dacht dat alles dicht was 8)7
Alle praktijkvakken gaan wel op locatie door.
pi_197488354
Wij mogen wel dingen voor een werkplek declareren. Maar ik ken mezelf, ik ga uiteindelijk toch gewoon weer op de bank zitten met m'n laptop. M'n eigen laptop ook nog eens, ondanks dat er ook een werklaptop ligt. Maar die vind ik gewoon veel minder fijn. :')
pi_197488360
quote:
0s.gif Op maandag 18 januari 2021 16:05 schreef gcjoel het volgende:
Wij hebben per 1 januari een budget van 650 euro uit te geven aan een werkplek (wel met 5 jaar terugbetalingstermijn) en een vergoeding van 2 euro per thuiswerkdag.
En als het goed is worden de beloofde thuiswerk laptops ook geleverd _O-
Netjes :Y
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_197488380
Ik ben in juli en augustus een keer of 3 a 4 op het werk geweest (zo'n beetje in m'n eentje op de afdeling) maar verder sinds maart thuis. Ik had al een laptop van de uni, dus die heb ik gewoon thuis nu. Ik had al een extra scherm, maar je mocht ook een scherm ophalen als je wilde. Ergens vorig jaar een eenmalige uitkering van ¤300 netto gehad voor thuiswerk plek inrichting (elektrisch zit-sta bureau van gekocht). De reiskostenvergoeding werd tm dec uitbetaald (ik kreeg ¤20 per maand bij ene uni en ¤10 bij andere uni) maar vanaf januari stopt dat, en komt er een ¤25 euro netto uitkering voor bijdrage in internetkosten oid. Fijn, want die krijg ik van beide uni's waar ik voor werk, dus dat is net iets meer dan ik aan reiskostenvergoeding kreeg.

Ik vind 't allemaal wel best zo. Hoe meer geld hoe beter :+

Speaking of which, bij mijn ene uni was ik na mijn promotie automatisch een schaal omhoog gegaan. Bij mijn andere uni werkt dat niet zo, en had ik nagevraagd hoe dan wel. Moest je aangeven bij je leidinggevende dat je wilde promoveren naar een hoger functieniveau, een beoordelingsgesprek hebben en je leidinggevende moet dan gaan aanbevelen dat je dat hogere functieniveau moet krijgen op basis van je werk enz. Dat gesprek vanmiddag gehad, en leidinggevende vond dat ik zeker goed genoeg functioneer daarvoor, dus de procedure daarvoor wordt in gang gezet *) *O* dat is met mijn contract omvang ¤80 netto per maand erbij. Toch wel heel fijn!
pi_197488399
quote:
0s.gif Op maandag 18 januari 2021 16:14 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Ik ken iemand die boos werd omdat ie nu geen reiskostenvergoeding meer kreeg :')
Netjes als ze het doorbetalen maar kom op als je die kosten niet maakt kan je ook moeilijk gaan zeuren.
_O-

Ik zou er niet wakker van liggen, maar het blijft toch wel lekker. Kan ik G. tenminste wat extra van die koffiebonen mee laten nemen bij Kookpunt :7
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  maandag 18 januari 2021 @ 16:24:56 #174
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_197488450
quote:
0s.gif Op maandag 18 januari 2021 16:06 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Het zou wel netjes zijn als je dat geld niet hoeft terug te betalen, eerlijk gezegd. Meubilair op het werk slijt ook minder snel.
Het is alleen terugbetalen als je uit dienst gaat bedoelde ik daarmee, en dat vind ik wel logisch.
pi_197488494
quote:
0s.gif Op maandag 18 januari 2021 16:24 schreef gcjoel het volgende:
Het is alleen terugbetalen als je uit dienst gaat bedoelde ik daarmee, en dat vind ik wel logisch.
Maar als je binnen 5 jaar weggaat? Dat vind ik best een lange termijn.
  maandag 18 januari 2021 @ 16:27:58 #176
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_197488513
quote:
0s.gif Op maandag 18 januari 2021 16:20 schreef Myraela het volgende:
Wij mogen wel dingen voor een werkplek declareren. Maar ik ken mezelf, ik ga uiteindelijk toch gewoon weer op de bank zitten met m'n laptop. M'n eigen laptop ook nog eens, ondanks dat er ook een werklaptop ligt. Maar die vind ik gewoon veel minder fijn. :')
Ik ben nu toch wel wat dingen gaan aanschaffen. Het is toch wel belangrijk, en juist nu we nog zoveel thuis moeten werken.
  maandag 18 januari 2021 @ 16:29:00 #177
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_197488530
quote:
0s.gif Op maandag 18 januari 2021 16:27 schreef Myraela het volgende:

[..]

Maar als je binnen 5 jaar weggaat? Dat vind ik best een lange termijn.
Ja klopt. tsja geen idee wat normaal is.
Ik vind 5 jaar afschrijving op thuis kantoor meubels wel ok denk ik?
Je hoeft na 4 jaar ook niet meer het hele bedrag te betalen zeg maar.
pi_197488578
quote:
0s.gif Op maandag 18 januari 2021 16:10 schreef Isabeau het volgende:
Als ik vroeger op maandagochtend de trein uitstapte in mijn woonplaats, dan stond het perron vol studenten en scholieren. Vanmorgen stond er ongeveer de helft van wat er normaal staat, maar dat zijn er dus nog steeds een he-le-boel. Waar gaan die heen?! Ik dacht dat alles dicht was 8)7
Bij ons is het toetsmaand.
Onze bieb is toetslocatie geworden. Niet dat we op locatie mogen overigens.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  maandag 18 januari 2021 @ 16:48:17 #179
63722 z80
I fink you freaky
pi_197488941
quote:
7s.gif Op maandag 18 januari 2021 13:28 schreef Candaasje het volgende:
Ik probeer het wel vaak bij kleinere ondernemers te doen, maar het komt best vaak voor dat het dan langer duurt qua levering en daar anticipeer ik niet altijd helemaal op. Of het kost geld om te retourneren ofzo, dat vind ik ook vaak vervelend als ik niet zeker weet of ik, of een ander in het geval van een cadeautje, het wil houden.

Amazon heb ik ooit wel boeken besteld die hier niet leverbaar zijn. (Engelstalige studieboeken vooral). Maar inderdaad, ik vind ze ook zodanig problematisch dat ik altijd wel even verder zoek.
AlixExpress nog nooit wat besteld, dat is ook vooral wantrouwen wat betreft keuringen en kwaliteit, hoewel dat misschien onterecht is. Maar goed, ik mis het niet geloof ik.
Bij ali krijg je dat waar je voor betaald. Voor spullen van een paar euro krijg je ook prul van een paar euro. Wil je beter? Kan. Maar daar betaal je dan ook voor. En worden de verschillen met in Europa kopen een stuk kleiner.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
  maandag 18 januari 2021 @ 16:51:55 #180
63722 z80
I fink you freaky
pi_197489016
quote:
0s.gif Op maandag 18 januari 2021 13:41 schreef Myraela het volgende:
Verzendkosten kan ik wel mee leven, maar retourkosten zijn echt kut. Wil je iets toch al niet houden, moet je er zelf voor betalen. Het had jaren terug vast vreemd geweest om zo'n service vanzelfsprekend te vinden, maar ik kan echt niet meer zonder.
Ik vind het eigenlijk van de zotte. Een doos kleding laten komen en verwachten dat deze op een paar items na kosteloos retour kunnen. Waarbij de vervoerskosten en controle, reinigen/afschrijven van de retourgoederen voor de leverancier zijn.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
  maandag 18 januari 2021 @ 17:00:25 #181
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_197489234
quote:
0s.gif Op maandag 18 januari 2021 16:51 schreef z80 het volgende:

[..]

Ik vind het eigenlijk van de zotte. Een doos kleding laten komen en verwachten dat deze op een paar items na kosteloos retour kunnen. Waarbij de vervoerskosten en controle, reinigen/afschrijven van de retourgoederen voor de leverancier zijn.
En waarbij je je nog moet afvragen of de retourgoederen zo te behandelen zijn dat ze ook weer naar een volgende klant kunnen, of dat de retourpartij het als een soort afval in andere kanalen brengt.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  maandag 18 januari 2021 @ 17:04:33 #182
63722 z80
I fink you freaky
pi_197489326
quote:
0s.gif Op maandag 18 januari 2021 15:59 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Wij krijgen dat ook niet vergoed, logisch ook. Want ik gebruik gebruik internet ook privé. Wat ik dan wel weer idioot vind is dat de expats het wel vergoed krijgen. Maar ja, die krijgen nog net geen wc papier vergoed (volgens mij)
Voor een expat is dat dan ook niet gek. Die heeft "thuis" nog steeds de vastenlasten.

Maar dat er een vergoeding voor thuiswerken moet komen lijkt me duidelijk. Voor wie genoeg geld heeft is het niet echt een probleem. Maar ik ken een paar gezinnen waar het zo langzaamaan een probleem wordt.
Douche is nog maar 1 keer per week. Verwarming op standje net niet bevriezen. En verlichting overdag niet aan, ga maar voor het raam zitten.
Voorheen was er overdag niemand binnen. Verwarming uit, geen licht, computer, tv aan.
En daarbij lopen de andere kosten ook behoorlijk op.
Voedselbank is wel open, Kringloop voor goedkope kleding voor het in de groeizijde jeugd niet. Kleding is geen noodzakelijk iets blijkbaar. Wat er voor zorgt dat er nu een paar met "hoogwater" rondlopen.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
  maandag 18 januari 2021 @ 17:08:11 #183
63722 z80
I fink you freaky
pi_197489425
quote:
0s.gif Op maandag 18 januari 2021 16:10 schreef Isabeau het volgende:
Als ik vroeger op maandagochtend de trein uitstapte in mijn woonplaats, dan stond het perron vol studenten en scholieren. Vanmorgen stond er ongeveer de helft van wat er normaal staat, maar dat zijn er dus nog steeds een he-le-boel. Waar gaan die heen?! Ik dacht dat alles dicht was 8)7
Werk? Stage? Eigen woonruimte ipv bij pa en ma te zitten. De wereld staat niet stil. En er is een heleboel onzichtbaar werk dat wel gedaan moet worden.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_197489523
quote:
0s.gif Op maandag 18 januari 2021 17:00 schreef fietsie het volgende:

[..]

En waarbij je je nog moet afvragen of de retourgoederen zo te behandelen zijn dat ze ook weer naar een volgende klant kunnen, of dat de retourpartij het als een soort afval in andere kanalen brengt.
Dat denk ik eerder :X
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  maandag 18 januari 2021 @ 17:15:34 #185
63722 z80
I fink you freaky
pi_197489594
En waarom ik niet tonnetje rond ben naar aanleiding van mijn eetlijstje van gister. Vandaag ontbijt (zelfde als gister) en slechts een pizza met extra kaas, ongeveer 1000 Kcal en een plak pure chocolade ongeveer 600 Kcal.
Wel weer rondje gelopen wat ruim 1000Kcal opstookt.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_197489604
Lang leve youtube :D Heb een of andere vage band uit Scandinavie gevonden die best relaxte werkmuziek maakt :D

"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_197489754
quote:
0s.gif Op maandag 18 januari 2021 17:04 schreef z80 het volgende:

[..]

Voor een expat is dat dan ook niet gek. Die heeft "thuis" nog steeds de vastenlasten.

Maar dat er een vergoeding voor thuiswerken moet komen lijkt me duidelijk. Voor wie genoeg geld heeft is het niet echt een probleem. Maar ik ken een paar gezinnen waar het zo langzaamaan een probleem wordt.
Douche is nog maar 1 keer per week. Verwarming op standje net niet bevriezen. En verlichting overdag niet aan, ga maar voor het raam zitten.
Voorheen was er overdag niemand binnen. Verwarming uit, geen licht, computer, tv aan.
En daarbij lopen de andere kosten ook behoorlijk op.
Voedselbank is wel open, Kringloop voor goedkope kleding voor het in de groeizijde jeugd niet. Kleding is geen noodzakelijk iets blijkbaar. Wat er voor zorgt dat er nu een paar met "hoogwater" rondlopen.
Bij ons niet hoor. Opbrengsten van verhuur van huis konden ze houden, de huurder betaalde ook alle vaste lasten voor het huis.. Maar hier werd betaald door het bedrijf. Bij een vroegere expat was er zelfs een appartement gehuurd, ruim 120 m2, 3000 pm en die man was er hooguit 2 nachten per maand, vaak nog minder.
We have far more in common than that which devides us..
pi_197490033
quote:
0s.gif Op maandag 18 januari 2021 15:53 schreef fietsie het volgende:
Zodra geld een rol speelt maken mensen toch altijd weer.... bijzondere keuzes.

Ik zag zelfs berichten passeren van mensen die meenden dan nu hun internet aansluiting thuis te kunnen declareren. Want ja, al die uren die je normaal op het werk was, en je gezin mogelijk thuis was, deed het internet het natuurlijk ook niet en werden die kosten niet gemaakt. Ofzo.

Aan de andere kant, mijn tante moet nu beter internet regelen want haar internet trekt het niet als zij en m'n pubernichtje tegelijk aan het videobellen zijn. Dat zou ze anders niet nodig gehad hebben, en ze moet nu schrapen om het ook te kunnen betalen.
  maandag 18 januari 2021 @ 17:41:51 #189
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_197490075
quote:
0s.gif Op maandag 18 januari 2021 17:39 schreef Tele6 het volgende:

[..]

Aan de andere kant, mijn tante moet nu beter internet regelen want haar internet trekt het niet als zij en m'n pubernichtje tegelijk aan het videobellen zijn. Dat zou ze anders niet nodig gehad hebben, en ze moet nu schrapen om het ook te kunnen betalen.
Dan is het altijd nog iets wat je in een verzoek vorm kunt doen, ipv als eis of randvoorwaarde. En kan het ook nog wel eens kostenneutraal op te lossen zijn door een simpele overstap. (En het pubernichtje kan ook overleggen met haar moeder over de tijdstippen voor recreatief internet gebruik natuurlijk)
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  maandag 18 januari 2021 @ 17:45:17 #190
63722 z80
I fink you freaky
pi_197490129
quote:
0s.gif Op maandag 18 januari 2021 17:41 schreef fietsie het volgende:

[..]

Dan is het altijd nog iets wat je in een verzoek vorm kunt doen, ipv als eis of randvoorwaarde. En kan het ook nog wel eens kostenneutraal op te lossen zijn door een simpele overstap.
Een overstap is niet simpel. Zeker niet voor mensen die niet thuis zijn in de techniek. Nieuwe provider betekend andere modem en nieuwe e-mail adressen. En dat moet een digibeet nu zonder hulp aan huis zelf gaan oplossen?
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_197490176
quote:
0s.gif Op maandag 18 januari 2021 17:41 schreef fietsie het volgende:

[..]

Dan is het altijd nog iets wat je in een verzoek vorm kunt doen, ipv als eis of randvoorwaarde. En kan het ook nog wel eens kostenneutraal op te lossen zijn door een simpele overstap. (En het pubernichtje kan ook overleggen met haar moeder over de tijdstippen voor recreatief internet gebruik natuurlijk)
Pubernichtje volgt lessen, tante geeft lessen = videobellen nodig op dezelfde tijdstippen. Neef is al naar offline gamen gebonjourd idd.

Ik vind het wel rottig voor mijn tante dat het zoveel geregel is om weinig geld te hebben. Ze is hartstikke druk met proberen alles op een manier te regelen dat ze het nog kan betalen. (Toeslagen, potjes van de gemeente, van alles de goedkoopste variant, overuren overnemen van collega's, enz enz)
pi_197490255
quote:
0s.gif Op maandag 18 januari 2021 17:48 schreef Tele6 het volgende:

[..]

Pubernichtje volgt lessen, tante geeft lessen = videobellen nodig op dezelfde tijdstippen. Neef is al naar offline gamen gebonjourd idd.

Ik vind het wel rottig voor mijn tante dat het zoveel geregel is om weinig geld te hebben. Ze is hartstikke druk met proberen alles op een manier te regelen dat ze het nog kan betalen. (Toeslagen, potjes van de gemeente, van alles de goedkoopste variant, overuren overnemen van collega's, enz enz)
Zou het bedrijf dan niet een upgrade van het abo kunnen betalen?
Ik heb hier in het voorjaar een nieuwe printer gekocht, met een feeder, dat scheelde echt enorm in ergernissen. Maar die heb ik zelf betaald, want daar heb ik zelf ook lol van. Maar ik declareer wel de inkt voor de printer. Want ik print in verhouding heel veel meer voor werk dan voor mezelf
We have far more in common than that which devides us..
  maandag 18 januari 2021 @ 17:54:38 #193
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_197490302
quote:
0s.gif Op maandag 18 januari 2021 17:45 schreef z80 het volgende:

[..]

Een overstap is niet simpel. Zeker niet voor mensen die niet thuis zijn in de techniek. Nieuwe provider betekend andere modem en nieuwe e-mail adressen. En dat moet een digibeet nu zonder hulp aan huis zelf gaan oplossen?
Ook dan zijn dingen als een "vraag" te formuleren, en niet als een eis voor gratis geld, ook naar een werkgever.

Ik refereer aan passerende intranetberichten waarin mensen eisen geld te krijgen om over te stappen van de Microsoft Authenticator naar de Google Authenticator, waar mensen eisen geld te krijgen omdat ze hun ZOOM openen via hun webbrowser ipv via de Citrix-webbrowser "omdat het dan over hun eigen bandbreedte gaat" (... ja, dat Citrix verkeer gaat echt over andermans bandbreedte) , om mensen die eisen dat de werkgever kabels komt trekken in hun huis "omdat op facebook staat dat Wifi niet veilig is", en dat alles publiek gebroadcast en breed uitgemeten, zodat meteen -alle- medewerkers voor wie dat geldt dan ook precies hetzelfde bedrag moeten gaan krijgen. Sommigen zelfs met een "want anders" er achteraan.

Natuurlijk kunnen werkgevers dingen regelen, als het gevraagd wordt. Maar als het geëist wordt, en zeker met een "want anders" in de toon, dan heb ik er weinig moeite mee die aanvragen te retourneren naar P&O.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_197490352
quote:
0s.gif Op maandag 18 januari 2021 17:52 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Zou het bedrijf dan niet een upgrade van het abo kunnen betalen?
Ik heb hier in het voorjaar een nieuwe printer gekocht, met een feeder, dat scheelde echt enorm in ergernissen. Maar die heb ik zelf betaald, want daar heb ik zelf ook lol van. Maar ik declareer wel de inkt voor de printer. Want ik print in verhouding heel veel meer voor werk dan voor mezelf
Ik gok dat het "bedrijf" waar mijn tante juf is niet veel geld over heeft :@

Ik hoop dat m'n tante inmiddels iemand heeft gevonden die haar kan helpen om een goedkoop maar beter internetabonnement en een goedkope maar betere router te regelen.
  maandag 18 januari 2021 @ 18:05:00 #195
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_197490521
quote:
0s.gif Op maandag 18 januari 2021 17:56 schreef Tele6 het volgende:

[..]

Ik gok dat het "bedrijf" waar mijn tante juf is niet veel geld over heeft :@

Ik hoop dat m'n tante inmiddels iemand heeft gevonden die haar kan helpen om een goedkoop maar beter internetabonnement en een goedkope maar betere router te regelen.
Dan nog, in een -individueel- gesprek, soms met P&O erbij, is er vanalles te regelen.

Maar die groep die, zeker in een groot bedrijf, eisen gaat neergooien die meteen voor 1000 of 2000 mensen van toepassing moet zijn, dan staat de "nee" al heen snel op de aanvraag simpelweg omdat zulke bedragen dan niet te verantwoorden zijn.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  maandag 18 januari 2021 @ 18:05:50 #196
63722 z80
I fink you freaky
pi_197490536
quote:
0s.gif Op maandag 18 januari 2021 17:54 schreef fietsie het volgende:

[..]

Ook dan zijn dingen als een "vraag" te formuleren, en niet als een eis voor gratis geld, ook naar een werkgever.

Ik refereer aan passerende intranetberichten waarin mensen eisen geld te krijgen om over te stappen van de Microsoft Authenticator naar de Google Authenticator, waar mensen eisen geld te krijgen omdat ze hun ZOOM openen via hun webbrowser ipv via de Citrix-webbrowser "omdat het dan over hun eigen bandbreedte gaat" (... ja, dat Citrix verkeer gaat echt over andermans bandbreedte) , om mensen die eisen dat de werkgever kabels komt trekken in hun huis "omdat op facebook staat dat Wifi niet veilig is", en dat alles publiek gebroadcast en breed uitgemeten, zodat meteen -alle- medewerkers voor wie dat geldt dan ook precies hetzelfde bedrag moeten gaan krijgen. Sommigen zelfs met een "want anders" er achteraan.

Natuurlijk kunnen werkgevers dingen regelen, als het gevraagd wordt. Maar als het geëist wordt, en zeker met een "want anders" in de toon, dan heb ik er weinig moeite mee die aanvragen te retourneren naar P&O.
Dit is NIET waar ik op reageerde. Jij zij dat de overstap naar een goedkopere isp simpel is.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
  maandag 18 januari 2021 @ 18:07:40 #197
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_197490585
quote:
0s.gif Op maandag 18 januari 2021 18:05 schreef z80 het volgende:

[..]

Dit is NIET waar ik op reageerde. Jij zij dat de overstap naar een goedkopere isp simpel is.
Dat is ie ook; twee keer knipperen met je ogen en soms een maand wachten.

Recent nog 2 keer bij de hand gehad. 1x moeten assisteren toen bleek dat de kabel in de tuin was doorgefiekt door de aannemer. (De door ziggo ingehuurde monteur snapte niet wat te doen, toen kwam er een ziggo monteur die het wel snapte)
De andere keer waren twee 70+ers die moeiteloos het proces doorliepen. In beiden gevallen was er ook nul assistentie nodig bij de rest; monteur aan huis, stappen in stappenplan volgen wat aangeleverd werd.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_197490642
quote:
0s.gif Op maandag 18 januari 2021 18:05 schreef z80 het volgende:

[..]

Dit is NIET waar ik op reageerde. Jij zij dat de overstap naar een goedkopere isp simpel is.
Dat is het ook. Ze regelen alles voor je. Het enige dat je moet doen is met behulp van de handleiding in plaatjes de voeding van je router in het stopcontact stoppen, de netwerkkabels bevestigen en gaan!

Dat jij en ik en fietsie gekke nerds zijn die allemaal bijzondere dingen willen, is een heel ander verhaal.
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  maandag 18 januari 2021 @ 18:12:06 #199
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_197490665
quote:
0s.gif Op maandag 18 januari 2021 18:10 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Dat is het ook. Ze regelen alles voor je. Het enige dat je moet doen is met behulp van de handleiding in plaatjes de voeding van je router in het stopcontact stoppen, de netwerkkabels bevestigen en gaan!

Dat jij en ik en fietsie gekke nerds zijn die allemaal bijzondere dingen willen, is een heel ander verhaal.
En die mensen gebruiken ook geen mailadressen van die providers tegenwoordig, die hebben allemaal een met hun telefoon geassocieerd mailadres via google of apple..
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  maandag 18 januari 2021 @ 18:12:46 #200
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_197490680
quote:
0s.gif Op maandag 18 januari 2021 18:10 schreef PdeHoog het volgende:

[..]
Dat jij en ik en fietsie gekke nerds zijn die allemaal bijzondere dingen willen, is een heel ander verhaal.
Mijn vrouw vroeg vandaag, toen we een router-probleem hadden: "O, moeten we dan nu die spullen van Ubiquiti maar gaan bestellen voor hij echt helemaal kapot is?"
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  maandag 18 januari 2021 @ 18:15:59 #201
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_197490735
Mijn vrouw vraagt vooral niet naar technische zaken. En al helemaal geen merken. Behalve da. Een iPad. Die het doet. En waar ze niet naar om hoeft te kijken
  maandag 18 januari 2021 @ 18:16:39 #202
63722 z80
I fink you freaky
pi_197490746
quote:
0s.gif Op maandag 18 januari 2021 18:12 schreef fietsie het volgende:

[..]

En die mensen gebruiken ook geen mailadressen van die providers tegenwoordig, die hebben allemaal een met hun telefoon geassocieerd mailadres via google of apple..
Vertel dat mijn ouders. Die hebben gewoon het mail adres van de provider. Net als heel veel andere.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_197490750
Maar als zo'n overstap nog een maand duurt, dan zit je nu toch nog steeds met de problemen? Dan kun je toch beter een up-grade krijgen? (En ik vind dat de werkgever zolang het verplicht thuiswerken is, het verschil wel mag vergoeden, want anders was dit niet nodig geweest. Hou je het na der lockdown aan terwijl je weer locatie werkt, dan betaal je het natuurlijk weer zelf).

Als werknemers met belachelijke eisen komen mag je dat gerust weigeren, maar werkgevers zijn ook niet altijd even meedenkend of coulant heb ik het idee. Zeker niet in kleinere bedrijven, vermoed ik.
pi_197490792
quote:
0s.gif Op maandag 18 januari 2021 18:16 schreef z80 het volgende:

[..]

Vertel dat mijn ouders. Die hebben gewoon het mail adres van de provider. Net als heel veel andere.
Ik heb het nog wel, maar gebruik 'm vrijwel nooit meer
We have far more in common than that which devides us..
  maandag 18 januari 2021 @ 18:19:46 #205
63722 z80
I fink you freaky
pi_197490809
quote:
0s.gif Op maandag 18 januari 2021 18:10 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Dat is het ook. Ze regelen alles voor je. Het enige dat je moet doen is met behulp van de handleiding in plaatjes de voeding van je router in het stopcontact stoppen, de netwerkkabels bevestigen en gaan!

Dat jij en ik en fietsie gekke nerds zijn die allemaal bijzondere dingen willen, is een heel ander verhaal.
En het kastje aan de tv vervangen. Dat zoals het hoort weer eens een ander aansluiting heeft tov de oude.
Wifi opnieuw instellen op alle apparaten.

Ja ik ik heb het rijtje pas weer langs zien komen. Overstap van adsl naar glas.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_197490814
quote:
7s.gif Op maandag 18 januari 2021 18:16 schreef Candaasje het volgende:
Maar als zo'n overstap nog een maand duurt, dan zit je nu toch nog steeds met de problemen? Dan kun je toch beter een up-grade krijgen? (En ik vind dat de werkgever zolang het verplicht thuiswerken is, het verschil wel mag vergoeden, want anders was dit niet nodig geweest. Hou je het na der lockdown aan terwijl je weer locatie werkt, dan betaal je het natuurlijk weer zelf).

Als werknemers met belachelijke eisen komen mag je dat gerust weigeren, maar werkgevers zijn ook niet altijd even meedenkend of coulant heb ik het idee. Zeker niet in kleinere bedrijven, vermoed ik.
Een leidinggevende heeft 3 huizen, kocht voor 2 daar van een bureaustoel...stond te kijken dat dat niet vergoed werd _O-
We have far more in common than that which devides us..
  maandag 18 januari 2021 @ 18:21:42 #207
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_197490855
Hier ging het installeren in een andere taal (!!) Ook best prima.. een hick-up in het systeem omdat een brief met de activatiecode code naar het oude adres was gegaan, maar via de helpdesk prima geregeld..
Daarna wilde K. Weer ingewikkelde dingen.. maar vooruit.. het initiële process is echt zo moeilijk niet.. :+
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_197490870
quote:
0s.gif Op maandag 18 januari 2021 16:14 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Ik ken iemand die boos werd omdat ie nu geen reiskostenvergoeding meer kreeg :')
Netjes als ze het doorbetalen maar kom op als je die kosten niet maakt kan je ook moeilijk gaan zeuren.
Ik snap het wel, maar ik kreeg een kilometervergoeding voor het fietsen. Daar maakte ik natuurlijk niet werkelijk kosten voor.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  maandag 18 januari 2021 @ 18:23:43 #209
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_197490889
Is toch logisch dat als je niet reist, je geen reiskosten vergoeding krijgt?
En dat je dan toch gewoon de wegenbelasting moet blijven betalen die hoort bij de auto waar je zelf de keuze voor hebt gemaakt?
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_197490942
quote:
7s.gif Op maandag 18 januari 2021 18:22 schreef sigme het volgende:

[..]

Ik snap het wel, maar ik kreeg een kilometervergoeding voor het fietsen. Daar maakte ik natuurlijk niet werkelijk kosten voor.
Dat kreeg ik ook, vond het zo raar. Maar vond het dan weer wel prima dat ik het bleef krijgen bij het thuiswerken. Nu is het eraf en krijg ik voor iedere dag thuiswerken een vergoeding. En volgens mij ook als ik een keer naar kantoor ga, maar dat weet ik niet zeker
We have far more in common than that which devides us..
  maandag 18 januari 2021 @ 18:28:19 #211
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_197490962
quote:
7s.gif Op maandag 18 januari 2021 18:22 schreef sigme het volgende:

[..]

Ik snap het wel, maar ik kreeg een kilometervergoeding voor het fietsen. Daar maakte ik natuurlijk niet werkelijk kosten voor.
Reservering voor het vervangen van de buitenband, een plakbeurt zo nu en dan en af en toe 2 AA-batterijen in het achterlicht ?
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  maandag 18 januari 2021 @ 18:30:51 #212
63722 z80
I fink you freaky
pi_197491008
quote:
0s.gif Op maandag 18 januari 2021 18:23 schreef fietsie het volgende:
Is toch logisch dat als je niet reist, je geen reiskosten vergoeding krijgt?
En dat je dan toch gewoon de wegenbelasting moet blijven betalen die hoort bij de auto waar je zelf de keuze voor hebt gemaakt?
Correct. Maar vergoed dan wel de andere kosten. Zonder verder naar de persoon of aanvraag te kijken. Maar dat gebeurd ook niet. Gewoon een standaard bedrag voor electra en afschrijving van de persoonlijke apparatuur indien dit niet door een werkgever is geleverd. Hier staat de pc met bijbehorende monitor nu ook 8 uur aan voor de baas zonder vergoeding. Gaat er iets stuk is het eigen rekening.
Maar het is makkelijk praten als je genoeg geld hebt.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_197491030
quote:
0s.gif Op maandag 18 januari 2021 18:28 schreef fietsie het volgende:

[..]

Reservering voor het vervangen van de buitenband, een plakbeurt zo nu en dan en af en toe 2 AA-batterijen in het achterlicht ?
Bij ons krijgt iedereen een vergoeding in km vanaf 10 km per dag (ik fietste 10.56 meest kortste route)
We have far more in common than that which devides us..
pi_197491742
quote:
0s.gif Op maandag 18 januari 2021 18:30 schreef z80 het volgende:

[..]

Correct. Maar vergoed dan wel de andere kosten. Zonder verder naar de persoon of aanvraag te kijken. Maar dat gebeurd ook niet. Gewoon een standaard bedrag voor electra en afschrijving van de persoonlijke apparatuur indien dit niet door een werkgever is geleverd. Hier staat de pc met bijbehorende monitor nu ook 8 uur aan voor de baas zonder vergoeding. Gaat er iets stuk is het eigen rekening.
Maar het is makkelijk praten als je genoeg geld hebt.
Klopt. Dat is fair een is pas een maand geleden geregeld door mijn werkgever.

Even iets anders: als je van GEMBERbier houdt... wauw!
https://www.bidfood.nl/we(...)-productId-098592TR/
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_197491756
quote:
1s.gif Op maandag 18 januari 2021 19:10 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Klopt. Dat is fair een is pas een maand geleden geregeld door mijn werkgever.

Even iets anders: als je van GEMBERbier houdt... wauw!
https://www.bidfood.nl/we(...)-productId-098592TR/
Gember bier O+
Zat afgelopen week ook in een van de mocktails, heerlijk.
  maandag 18 januari 2021 @ 19:12:41 #216
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_197491784
Zo. Empenadas in de oven *O* :Y)

Wachten duurt lang... :o
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_197492198
Dat was een portie risotto :Y)
Heerlijk!
pi_197492595
quote:
0s.gif Op maandag 18 januari 2021 18:12 schreef fietsie het volgende:

[..]

Mijn vrouw vroeg vandaag, toen we een router-probleem hadden: "O, moeten we dan nu die spullen van Ubiquiti maar gaan bestellen voor hij echt helemaal kapot is?"
Jij probeerde weer nieuwe gadgets in te masseren he? :7
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_197493527
Dat je net denkt dat je begint een beetje te landen op je nieuwe werk.
Moest ik vandaag (met nog aantal anderen) bij de baasch komen vandaag na mijn werktijd.
Vanaf 1 feb gaan we met het hele team gewoon wat anders doen.

Gelukkig hou ik wel van een beetje chaos _O-
pi_197493635
quote:
0s.gif Op maandag 18 januari 2021 18:28 schreef fietsie het volgende:

[..]

Reservering voor het vervangen van de buitenband, een plakbeurt zo nu en dan en af en toe 2 AA-batterijen in het achterlicht ?
Nou, dan tikt 20ct/km best aan ;)
Daar was het niet voor bedoeld trouwens, het was echt bedoeld om mensen te stimuleren te fietsen ipv auto. Met auto komen wordt heel zwaar ontmoedigd, als je aan álle voorwaarden voldoet krijg je 6ct/km.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  Moderator maandag 18 januari 2021 @ 20:36:00 #221
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_197493827
quote:
7s.gif Op maandag 18 januari 2021 20:27 schreef sigme het volgende:
als je aan álle voorwaarden voldoet krijg je 6ct/km.
Als je wat verder weg woont, moet je dus haast geld meenemen. Wat een paupers :')
Kranplätze müssen verdichtet sein
  Moderator maandag 18 januari 2021 @ 20:40:56 #222
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_197493936
Ik geloof dat we vandaag of morgen op kantoor nieuwe schermen krijgen... Even vragen of de "oude" schermen (HP 243i, verhouding 16:10 ipv 16:9, erg fijne schermen) al uit de boeken zijn en zo ja, voor hoeveel ik er 2 zou mogen overnemen
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_197494040
quote:
1s.gif Op maandag 18 januari 2021 19:30 schreef AnneX het volgende:
Dat was een portie risotto :Y)
Heerlijk!
De buffel mozzarella risotto? Die heb ik ook in m'n box zitten :9
pi_197494119
quote:
0s.gif Op maandag 18 januari 2021 20:36 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Als je wat verder weg woont, moet je dus haast geld meenemen. Wat een paupers :')
Ze vergoeden OV wel volledig. En fietsen dus.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_197494161
quote:
0s.gif Op maandag 18 januari 2021 20:36 schreef derLudolf het volgende:
Als je wat verder weg woont, moet je dus haast geld meenemen. Wat een paupers :')
Gewoon niet met de auto gaan. Zo vreemd is dat niet.
pi_197494182
quote:
0s.gif Op maandag 18 januari 2021 18:12 schreef fietsie het volgende:

[..]

Mijn vrouw vroeg vandaag, toen we een router-probleem hadden: "O, moeten we dan nu die spullen van Ubiquiti maar gaan bestellen voor hij echt helemaal kapot is?"
Goed opgevoed _O_ Dat is nog het enige merk dat wij verkopen.
Spoilers!
pi_197494214
Ik was laatst nog met m'n vriend in gesprek over hoe fijn het eigenlijk is dat ik gewoon met het OV naar kantoor ga normaal. Dat scheelt toch weer een tweede autootje die we eigenlijk verder helemaal niet nodig zouden hebben.
pi_197494493
quote:
0s.gif Op maandag 18 januari 2021 20:50 schreef Myraela het volgende:

[..]

Gewoon niet met de auto gaan. Zo vreemd is dat niet.
Dat is natuurlijk ook niet altijd een optie.
pi_197494593
quote:
0s.gif Op maandag 18 januari 2021 20:50 schreef Myraela het volgende:

Gewoon niet met de auto gaan. Zo vreemd is dat niet.
We wonen in Drenthe, je hebt geen idee wat je zegt :') Dat toevallig mijn werk heel makkelijk met de trein te bereiken is op zich wel bijzonder hier. (en dan nog kan ik in het weekend niet om 7 uur 's morgens op het werk komen als dat een keer nodig zou zijn)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  maandag 18 januari 2021 @ 21:07:49 #230
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_197494623
quote:
0s.gif Op maandag 18 januari 2021 20:52 schreef Myraela het volgende:
Ik was laatst nog met m'n vriend in gesprek over hoe fijn het eigenlijk is dat ik gewoon met het OV naar kantoor ga normaal. Dat scheelt toch weer een tweede autootje die we eigenlijk verder helemaal niet nodig zouden hebben.
Ik ben ook wel heel blij dat ik sinds een paar jaar zelf een auto heb. Zo makkelijk soms en nu ook met werk want ondanks dat ik in een stad woon is de verbinding naar mijn werk echt kut.
pi_197494639
Dat was in de Achterhoek ook al een lolletje ja. Mijn broer fietste dan 2x 20 km om naar atletiekwedstrijden of scouting te kunnen. Jippie.
pi_197494643
quote:
0s.gif Op maandag 18 januari 2021 21:06 schreef Isabeau het volgende:

[..]

We wonen in Drenthe, je hebt geen idee wat je zegt :') Dat toevallig mijn werk heel makkelijk met de trein te bereiken is op zich wel bijzonder hier. (en dan nog kan ik in het weekend niet om 7 uur 's morgens op het werk komen als dat een keer nodig zou zijn)
3 en half uur onderweg zijn naar je ouders die nog geen 60 auto minuten bij je vandaan wonen *O*
Sterkheidsbaas van alles.
pi_197494648
quote:
0s.gif Op maandag 18 januari 2021 21:08 schreef Tele6 het volgende:
Dat was in de Achterhoek ook al een lolletje ja. Mijn broer fietste dan 2x 20 km om naar atletiekwedstrijden of scouting te kunnen. Jippie.
Ja, zelfde denk ik qua OV en afstanden :Y
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_197494682
quote:
0s.gif Op maandag 18 januari 2021 21:03 schreef Sarabi het volgende:
Dat is natuurlijk ook niet altijd een optie.
quote:
0s.gif Op maandag 18 januari 2021 21:06 schreef Isabeau het volgende:
We wonen in Drenthe, je hebt geen idee wat je zegt :') Dat toevallig mijn werk heel makkelijk met de trein te bereiken is op zich wel bijzonder hier.
Ik reageer op de situatie waar ze met de auto komen proberen te ontmoedigen. Dat zullen ze bij jullie dan ook niet doen. Bij ons wel. Ik ben wel lang onderweg met het OV, maar dat komt door waar ik woon. Maar met de auto is het ook drama. Sta je sowieso altijd in de file en vervolgens moet je midden in de stad parkeren in de duurste garages.
pi_197494694
quote:
2s.gif Op maandag 18 januari 2021 21:08 schreef Lonaa het volgende:

3 en half uur onderweg zijn naar je ouders die nog geen 60 auto minuten bij je vandaan wonen *O*
Bij mijn broer op visite (ook in drenthe, 30 km verderop) was sneller op de fiets dan met het OV :') Op een gewone doordeweekse dag, want op zondag 0 verbindingen.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_197494728
quote:
0s.gif Op maandag 18 januari 2021 21:09 schreef Myraela het volgende:

Ik reageer op de situatie waar ze met de auto komen proberen te ontmoedigen. Dat zullen ze bij jullie dan ook niet doen. Bij ons wel. Ik ben wel lang onderweg met het OV, maar dat komt door waar ik woon. Maar met de auto is het ook drama. Sta je sowieso altijd in de file en vervolgens moet je midden in de stad parkeren in de duurste garages.
Ze ontmoedigen hier ook om met de auto te komen, want niet genoeg parkeerplaatsen voor al het personeel (en dan ook patiënten, bezoekers etc....nu met covid valt het wel weer mee :') )
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_197494752
quote:
0s.gif Op maandag 18 januari 2021 21:10 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Bij mijn broer op visite (ook in drenthe, 30 km verderop) was snelle rop de fiets dan met het OV :') Op een gewone doordeweekse dag, want op zondag 0 verbindingen.
Herkenbaar :')
Sterkheidsbaas van alles.
  Moderator maandag 18 januari 2021 @ 21:18:04 #238
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_197494910
quote:
0s.gif Op maandag 18 januari 2021 21:09 schreef Myraela het volgende:

[..]

[..]

Ik reageer op de situatie waar ze met de auto komen proberen te ontmoedigen. Dat zullen ze bij jullie dan ook niet doen. Bij ons wel. Ik ben wel lang onderweg met het OV, maar dat komt door waar ik woon. Maar met de auto is het ook drama. Sta je sowieso altijd in de file en vervolgens moet je midden in de stad parkeren in de duurste garages.
Voor zo ver ik weet werkt sigme ergens in de omgeving van Stad. Genoeg plaatsen daar in de duurt te bedenken waar het schier onmogelijk is om op tijd op kantoor te komen met het OV...

Over OV gesproken, ik zag dat het aantal buslijnen door m'n dorp is verdubbeld :o
Er zijn nu twee lijnen :P
Kranplätze müssen verdichtet sein
  Moderator maandag 18 januari 2021 @ 21:18:50 #239
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_197494930
quote:
0s.gif Op maandag 18 januari 2021 21:11 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ze ontmoedigen hier ook om met de auto te komen, want niet genoeg parkeerplaatsen voor al het personeel (en dan ook patiënten, bezoekers etc....nu met covid valt het wel weer mee :') )
Met Corona zou je personeel toch het liefst uit het OV houden lijkt me...
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_197494977
quote:
0s.gif Op maandag 18 januari 2021 21:18 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Voor zo ver ik weet werkt sigme ergens in de omgeving van Stad. Genoeg plaatsen daar in de duurt te bedenken waar het schier onmogelijk is om op tijd op kantoor te komen met het OV...

Over OV gesproken, ik zag dat het aantal buslijnen door m'n dorp is verdubbeld :o
Er zijn nu twee lijnen :P
Stoppen ze ook?
We have far more in common than that which devides us..
  maandag 18 januari 2021 @ 21:20:38 #241
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_197494980
Mjah maar in / rond Groningen valt vrijwel nergens meer structureel goedkoop te parkeren
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_197495001
quote:
0s.gif Op maandag 18 januari 2021 21:18 schreef derLudolf het volgende:

Met Corona zou je personeel toch het liefst uit het OV houden lijkt me...
Ja, maar het is ook gewoon dat er veel minder bezoekers en patiënten zijn en heel veel personeel (van kantoor en zo) thuis werkt. Dus er is genoeg plek voor auto's.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  Moderator maandag 18 januari 2021 @ 21:23:02 #243
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_197495028
quote:
0s.gif Op maandag 18 januari 2021 21:20 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Stoppen ze ook?
Ook nog. Vlak voor het krokettenatelier :P

Geen idee of de speciale bus voor asielzoekers ook nog rijdt, want dan zouden er zelfs 3 rijden, hoewel die een andere route neemt.
Kranplätze müssen verdichtet sein
  maandag 18 januari 2021 @ 21:24:13 #244
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_197495044
Ik had graag wat rapportjes daarover gemaakt, en de data is er ook, maar van de AVG mag ik het parkeergedrag van de collega's niet correleren met hun aanwezigheid en de noodzakelijkheid van hun aanwezigheid van, omdat hun kenteken alleen gebruikt mag worden als token voor toegang tot het parkeerterrein...
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  Moderator maandag 18 januari 2021 @ 21:31:44 #245
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_197495226
quote:
0s.gif Op maandag 18 januari 2021 21:24 schreef fietsie het volgende:
Ik had graag wat rapportjes daarover gemaakt, en de data is er ook, maar van de AVG mag ik het parkeergedrag van de collega's niet correleren met hun aanwezigheid en de noodzakelijkheid van hun aanwezigheid van, omdat hun kenteken alleen gebruikt mag worden als token voor toegang tot het parkeerterrein...
Stel je voor dat kentekens op straat komen te liggen.
Oh, wacht...
Kranplätze müssen verdichtet sein
  Moderator maandag 18 januari 2021 @ 21:34:05 #246
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_197495271
Ik kreeg net een prijsopgaaf voor onderhoud aan de camera die ik laatst kocht, zodat deze weer 20 jaar mee kan. Het valt mee gelukkig.
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_197495443
Ik had naar mijn werk altijd 1-1,5 uur reistijd enkele reis met het OV... En dan werkte ik in Utrecht :')

Dus fietsen was sneller, maar niet altijd even prettig qua route/ tijdstip/ weer.

Maar toen reed deed Uithoflijn nog niet. (Nu ook pas vanaf februari, en ze hebben problemen met vierkante wielen hoorde ik :') )
pi_197495468
Ah ja, werk en OV....
Doet me denken aan een vroegere directeur. Ik werkte in een instelling met 24 uurs diensten en had zelf een kantoorfunctie. Het was met OV goed te bereiken, kostte me zo’n 20 minuten extra itt de auto (dat zou 40 minuten rijden zijn geweest). Ik wilde goede dingen doen voor het milieu en daarvoor zelfs rennen voor een overstap en in een volle trein zitten.

Toen bleek dat ik óf om 8.05 óf om 8.40 uur op kantoor zou komen. 8.40 uur kon écht niet. We moesten om 8.30 uur stipt beginnen. Alles wat ik eerder was, was eigen tijd :') :') :')
Dat die denkwijze totaal niet paste in ons 24-uurs werkdag denken, en dat ik die tien minuten aan het einde kon doorwerken was geen argument.

Dikke middelvinger en sindsdien altijd met de auto gegaan zodat ik om 8.30 uur kon beginnen. Scheelde me 45 minuten eigen tijd per enkele reis. En geen minuut later dan nodig naar huis.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_197495531
quote:
7s.gif Op maandag 18 januari 2021 21:41 schreef Candaasje het volgende:
Ik had naar mijn werk altijd 1-1,5 uur reistijd enkele reis met het OV... En dan werkte ik in Utrecht :')

Dus fietsen was sneller, maar niet altijd even prettig qua route/ tijdstip/ weer.

Maar toen reed deed Uithoflijn nog niet. (Nu ook pas vanaf februari, en ze hebben problemen met vierkante wielen hoorde ik :') )
Die Uithoflijn is ook echt een klucht inmiddels. :')

Ik woon nu op 15 minuten fietsen van ALLES O+

Ik ben in 45 minuten OV bij therapie maar dat is IN EEN ANDERE STAD _O_
pi_197495576
quote:
7s.gif Op maandag 18 januari 2021 21:41 schreef Candaasje het volgende:
Ik had naar mijn werk altijd 1-1,5 uur reistijd enkele reis met het OV... En dan werkte ik in Utrecht :')

Dus fietsen was sneller, maar niet altijd even prettig qua route/ tijdstip/ weer.

Maar toen reed deed Uithoflijn nog niet. (Nu ook pas vanaf februari, en ze hebben problemen met vierkante wielen hoorde ik :') )
Met die sneltrein die 1000x stopt zodat je nog uren onderweg bent
We have far more in common than that which devides us..
pi_197495649
quote:
0s.gif Op maandag 18 januari 2021 20:45 schreef vlindertje89 het volgende:

[..]

De buffel mozzarella risotto? Die heb ik ook in m'n box zitten :9
Ja, die.
En hier is het al op😉 wanneer krijg jij de box dan geleverd? Of je hebt hem al. 8)7
Wij hebben geen hekel aan bleekselderij en ik heb gewoon 5 stengels gesneden.
En de rode peper met de ui en knof meegedaan. En alles in de hapjespan. B-)

En wat was ik blij met mijn eigen auto! Het busje gaat 1 x uur en via een ander dorp.
Zelfredzaamheid. w/
pi_197495665
quote:
0s.gif Op maandag 18 januari 2021 21:44 schreef Tele6 het volgende:

[..]

Die Uithoflijn is ook echt een klucht inmiddels. :')

Ik woon nu op 15 minuten fietsen van ALLES O+

Ik ben in 45 minuten OV bij therapie maar dat is IN EEN ANDERE STAD _O_
Boh :D O+

In mijn stad woon ik ook 15 minuten fietsen van alles. Daarbuiten... iets meer en OV technisch soms iets ingewikkelder. Gelukkig wel intercitystation, dat scheelt.
Ten minste, ik denk dat dat er nog is, inmiddels al een jaar niet meer getreind :P
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  maandag 18 januari 2021 @ 21:51:17 #253
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_197495673
@Myraela
Beide verrassingspakketten van Oild&Vinegar waren supertof ^O^
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_197495716
quote:
0s.gif Op maandag 18 januari 2021 21:46 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Met die sneltrein die 1000x stopt zodat je nog uren onderweg bent
Het duurde wel langer ja, maar nog wel te doen (35 minuten tegen 2 met de auto naar het centrum). Naar de Uithof is het dan wel nog iets verder. En mogelijk post-corona overspoeld met studenten want bus 12 is dan verdwenen.

Maar het scheelt mogelijk een overstap. (Van het tramstation aan het einde van het Jaarbeursplein naar het busstation toegankelijk via het centraal station. Ik heb al die graftrappen zo vervloekt. En die enorme windtunnels. Dat nodigt echt niet uit. )
pi_197495786
Slaap lekker luitjes, ik ga richting bed :O
  maandag 18 januari 2021 @ 21:58:35 #256
3878 Vork
Manisch creatief
pi_197495800
quote:
7s.gif Op maandag 18 januari 2021 21:41 schreef Candaasje het volgende:
Ik had naar mijn werk altijd 1-1,5 uur reistijd enkele reis met het OV... En dan werkte ik in Utrecht :')

Dus fietsen was sneller, maar niet altijd even prettig qua route/ tijdstip/ weer.

Maar toen reed deed Uithoflijn nog niet. (Nu ook pas vanaf februari, en ze hebben problemen met vierkante wielen hoorde ik :') )
Ik heb dat ook een tijdje gedaan, dagelijks. Toen daar nog bussen reden vertrok ik extra vroeg van huis, anders was de kans aanwezig dat ik er niet bij zou passen. Met die tram heb ik, toen 'ie eindelijk ging rijden relatief weinig problemen gehad. Fietsen is sneller, maar het OV werd destijds 100% vergoed en daad wordt een mens lui van. Intussen heb ik een heel ander contract, helaas met iets minder goede reiskostenvergoeding. Mocht ik ooit weer eens naar het werk toe moeten, dan ga ik een fiets op het station knallen. Dat is hoe dan ook sneller.
  Moderator maandag 18 januari 2021 @ 22:01:51 #257
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_197495879
Ach met de trein kan best prima reizen zijn hoor. Bussen zijn dan wel een hel.

Maar als ik ergens op tijd moet zijn, is het absoluut geen optie.

Ik had de hoop om in het voorjaar eens weekendjes naar de oosterburen te doen met de trein. Heb bijvoorbeeld al een lijst met locaties in Hamburg waar ik eens met de camera rond zou willen lopen. En wat wandelen door Sächsische Schweiz.

Maar ik denk dat dat nog wel een half jaar kan duren voordat daar iets terecht van komt.
Kranplätze müssen verdichtet sein
  maandag 18 januari 2021 @ 22:09:43 #258
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_197496051
quote:
0s.gif Op maandag 18 januari 2021 21:09 schreef Myraela het volgende:

[..]


[..]

Ik reageer op de situatie waar ze met de auto komen proberen te ontmoedigen. Dat zullen ze bij jullie dan ook niet doen. Bij ons wel. Ik ben wel lang onderweg met het OV, maar dat komt door waar ik woon. Maar met de auto is het ook drama. Sta je sowieso altijd in de file en vervolgens moet je midden in de stad parkeren in de duurste garages.
Bij ons ook hoor. OV is 1 uur en 20 minuten. Auto is 20 minuten. Ik pak de auto wel.
  maandag 18 januari 2021 @ 22:10:40 #259
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_197496077
quote:
1s.gif Op maandag 18 januari 2021 22:09 schreef Anthraxx het volgende:

[..]

Bij ons ook hoor. OV is 1 uur en 20 minuten. Auto is 20 minuten. Ik pak de auto wel.
Idem hier, midden in de randstad :+
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_197496372
quote:
1s.gif Op maandag 18 januari 2021 21:49 schreef AnneX het volgende:

[..]

Ja, die.
En hier is het al op😉 wanneer krijg jij de box dan geleverd? Of je hebt hem al. 8)7
Wij hebben geen hekel aan bleekselderij en ik heb gewoon 5 stengels gesneden.
En de rode peper met de ui en knof meegedaan. En alles in de hapjespan. B-)

En wat was ik blij met mijn eigen auto! Het busje gaat 1 x uur en via een ander dorp.
Zelfredzaamheid. w/
Donderdag komt mn box!
Nu al zin in :)
Hopelijk ook lekker zonder ui en knoflook en peper want dat kan ik niet eten :+ maar zal wel, want risotto en buffel mozzarella :9

M'n PhD deed ik in andere stad, was 45min deur tot deur, fiets/trein/lopen, korter dan voor sommige collega's die wel in die stad woonden haha.
  maandag 18 januari 2021 @ 22:30:42 #261
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_197496557
quote:
0s.gif Op maandag 18 januari 2021 22:22 schreef vlindertje89 het volgende:

[..]

Donderdag komt mn box!
Nu al zin in :)
Hopelijk ook lekker zonder ui en knoflook en peper want dat kan ik niet eten :+ maar zal wel, want risotto en buffel mozzarella :9

M'n PhD deed ik in andere stad, was 45min deur tot deur, fiets/trein/lopen, korter dan voor sommige collega's die wel in die stad woonden haha.
Oud collega van me woont naast Rotterdam airport. Haar man werkt in Londen en vliegt (vloog, want Covid :+ ) vier keer per week naar zijn werk toe en was dan sneller dan meeste van zijn Londense collega's :D
Blijft toch bizar gewoon :D
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_197496926
quote:
1s.gif Op maandag 18 januari 2021 22:30 schreef Molo het volgende:

[..]

Oud collega van me woont naast Rotterdam airport. Haar man werkt in Londen en vliegt (vloog, want Covid :+ ) vier keer per week naar zijn werk toe en was dan sneller dan meeste van zijn Londense collega's :D
Blijft toch bizar gewoon :D
Haha wauw dat is wel heel extreem ja, bizar :D
pi_197497225
quote:
1s.gif Op maandag 18 januari 2021 22:01 schreef derLudolf het volgende:
Sächsische Schweiz
Dat staat ook hoog op mijn lijst. Mooi tussenstopje als ik eens een keer naar Slowakije moet rijden :P
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  maandag 18 januari 2021 @ 23:30:30 #264
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_197497696
quote:
1s.gif Op maandag 18 januari 2021 20:51 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Goed opgevoed _O_ Dat is nog het enige merk dat wij verkopen.
quote:
0s.gif Op maandag 18 januari 2021 19:47 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Jij probeerde weer nieuwe gadgets in te masseren he? :7
Het is gewoon schitterend spul, heeft geen rare alle kanten opstekende antennes, vormgeving is uniform, kleurgebruik geharmoniseerd. Kek spul. Zelfs de patchkabels hebben 90 graden gebogen connectoren zodat je de draden mooier kunt wegwerken.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_197497812
Het grappige van mijn reistijd is het voor alles hetzelfde: een half uur van deur tot deur.

Met de auto, met OV (+fietsen en lopen), toen ik nog wel eens fietste met de fiets en de pont, met de scooter ietsjes korter, maar moest wel met de pont.
Ik ga nu 2x pw met OV en op woensdag lekker met de auto omdat het kan.

Er is 1 speciale met pasje/slagboom parkeerplaats voor personeel en een nog grotere ruimere openbare ietsjes verder lopen, wel goed geregeld.

Tot zover deze mededeling.
:W :z
pi_197498160
Hier vond ik dat mijn achternaam op 92 plaatsen in Nederland voorkomt.
https://www.surnamemap.eu/netherlands/it/index.php?sur=&s=Cerca
Best vaak nog.
#Mw.Jansen
Nou nog even gecheckt met mn.Jansen, die op 4 plaatsen.
Dus waardeloos😂
pi_197499201
quote:
0s.gif Op maandag 18 januari 2021 23:30 schreef fietsie het volgende:

[..]

[..]

Het is gewoon schitterend spul, heeft geen rare alle kanten opstekende antennes, vormgeving is uniform, kleurgebruik geharmoniseerd. Kek spul. Zelfs de patchkabels hebben 90 graden gebogen connectoren zodat je de draden mooier kunt wegwerken.
En de prijs?
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_197499623
quote:
1s.gif Op maandag 18 januari 2021 22:09 schreef Anthraxx het volgende:
Bij ons ook hoor. OV is 1 uur en 20 minuten. Auto is 20 minuten. Ik pak de auto wel.
Parkeer je op eigen kosten? Ik vind dat echt zonde, kan ik m'n halve salaris meteen weer inleveren. :')
  dinsdag 19 januari 2021 @ 08:36:10 #269
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_197499687
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 januari 2021 08:27 schreef Myraela het volgende:

[..]

Parkeer je op eigen kosten? Ik vind dat echt zonde, kan ik m'n halve salaris meteen weer inleveren. :')
Gratis parkeren :+

Ik hoopte dat mijn dorp ooit niet alleen naar Rotterdam toe goed ontsloten zou worden met OV maar ook Den Haag.
Die hoop heb ik nu wel opgegeven nu er veel minder traffic is. Die investering gaan ze echt voorlopig no way doen.
Laat staan dat er überhaupt geld voor ís natuurlijk.
Blij dat we iig beide kunnen autorijden, geeft wel veel meer vrijheid hier
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_197499820
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 januari 2021 00:24 schreef AnneX het volgende:
Hier vond ik dat mijn achternaam op 92 plaatsen in Nederland voorkomt.
https://www.surnamemap.eu/netherlands/it/index.php?sur=&s=Cerca
Best vaak nog.
#Mw.Jansen
Nou nog even gecheckt met mn.Jansen, die op 4 plaatsen.
Dus waardeloos😂
Leuk! op 27 plekken
We have far more in common than that which devides us..
  dinsdag 19 januari 2021 @ 08:50:39 #271
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_197499870
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 januari 2021 07:23 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

En de prijs?
Ik schrok er niet van, vergeleken met bv een Asus Mesh AI router.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  dinsdag 19 januari 2021 @ 08:52:57 #272
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_197499896
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 januari 2021 08:36 schreef Molo het volgende:

[..]

Gratis parkeren :+

Jij mag daadwerkelijk -onder- het gebouw staan? Of bij de bouwmarkt?
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  dinsdag 19 januari 2021 @ 08:58:42 #273
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_197499976
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 januari 2021 00:24 schreef AnneX het volgende:
Hier vond ik dat mijn achternaam op 92 plaatsen in Nederland voorkomt.
https://www.surnamemap.eu/netherlands/it/index.php?sur=&s=Cerca
Best vaak nog.
#Mw.Jansen
Nou nog even gecheckt met mn.Jansen, die op 4 plaatsen.
Dus waardeloos😂
Kijk hier eens.

https://www.meertens.knaw.nl/nfb/achtergrond.php?actie=help
The love you take is equal to the love you make.
  dinsdag 19 januari 2021 @ 09:00:24 #274
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_197500000
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 januari 2021 08:52 schreef fietsie het volgende:

[..]

Jij mag daadwerkelijk -onder- het gebouw staan? Of bij de bouwmarkt?
Tuuk :Y
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  dinsdag 19 januari 2021 @ 09:10:02 #275
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_197500127
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 januari 2021 08:27 schreef Myraela het volgende:

[..]

Parkeer je op eigen kosten? Ik vind dat echt zonde, kan ik m'n halve salaris meteen weer inleveren. :')
Nee. Ik heb een parkeer ontheffing op eigen terrein. Reistijd is meer dan een uur verschil met OV, dus ontheffing. Anders is er een gratis parkeer terrein op 10 minuten lopen. Het is Apeldoorn. Niet de Randstad ;)

Als ik naar Utrecht moet ga ik overigens wel met de trein. Parkeren onder Utrecht CS loop je op leeg. Dan parkeer ik op de P+R bij Apeldoorn. Dat scheelt 1,5 uur op een enkele reis.
pi_197500182
Bij ons kan je in aanmerking komen voor een 'hogere' km-vergoeding (20ct ipv 7ct per km) als je per auto komt als je voldoet aan deze voorwaarde:

quote:
De reistijd van uw woning naar uw werklocatie met het openbaar vervoer bedraagt 2 uur of meer. En uw reistijd met behulp van eigen vervoer is minimaal 45 minuten minder. De berekening van de reistijd die u bespaart, gaat op de volgende manier:

· De reistijd met eigen vervoer moet worden berekend met behulp van de ANWB routeplanner . Dit is het geselecteerde systeem om uw reistijd te berekenen.

· De reistijd met het openbaar vervoer wordt vastgesteld op basis van de meest geschikte route met de kortste reisduur (zie ook de site 9292.nl). Voor de berekening van de (te besparen) reistijd met uw eigen vervoer moet u de route kiezen met de minste reistijd.
Voor waar ik woon wil 9292 niet eens een advies geven :')

PS: medische redenen zijn natuurlijk ook een vastgelegde grond, en er is ook altijd de mogelijkheid om een uitzondering te vragen.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_197500258
Ik heb standaard 1e klas om arbeidsvoorwaardelijke redenen. Reden genoeg voor mij om de trein fijn te vinden.

Maar nu werk ik nog fijner al sinds maart thuis en is alles chill.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
  Moderator dinsdag 19 januari 2021 @ 09:22:32 #278
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_197500273
quote:
7s.gif Op dinsdag 19 januari 2021 09:14 schreef sigme het volgende:

Voor waar ik woon wil 9292 niet eens een advies geven :')

Met het lopen naar de dichtstbijzijnde bushalte kom je al aan de tijd voor een hogere km vergoeding? :D
Kranplätze müssen verdichtet sein
  dinsdag 19 januari 2021 @ 09:23:14 #279
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_197500281
quote:
7s.gif Op dinsdag 19 januari 2021 09:14 schreef sigme het volgende:
Bij ons kan je in aanmerking komen voor een 'hogere' km-vergoeding (20ct ipv 7ct per km) als je per auto komt als je voldoet aan deze voorwaarde:
[..]

Voor waar ik woon wil 9292 niet eens een advies geven :')

PS: medische redenen zijn natuurlijk ook een vastgelegde grond, en er is ook altijd de mogelijkheid om een uitzondering te vragen.
Dat je dan de vergoeding niet krijgt omdat je niet aan de routeplanner voorwaarde kunt voldoen, omdat die geen routes kan vinden. Dat zou stiekem hilarisch zijn.
(En sneu, en bureaucratie ten top, maar cynische modus en moest eraan denken :+ )
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  Moderator dinsdag 19 januari 2021 @ 09:24:40 #280
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_197500290
Volgens mij gaat de eerste bus richting Emmen pas om 7:15 ofzo, dus dat is sowieso ruk.
Kranplätze müssen verdichtet sein
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 19 januari 2021 @ 09:32:20 #281
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_197500388
Auto zou voor mij 20 minuten zijn ipv 45, maar ja zou nog eerder een elektrische fiets aanschaffen dan een auto om naar kantoor te gaan :+. En over frequenties heb ik niets te klagen in deze regio. Ik vind die 45 minuten heerlijk als schakelmoment tussen kantoor en thuis.

Maar met het wandelen merk je het ook. Utrechtpad is 40 minuten tot 1u20 vanaf huis. OV is 1,5u t/m 2u en een beetje om bij startplekken te komen.

Bovendien vind ik autorijden niet fijn. :s)

[ Bericht 13% gewijzigd door borisz op 19-01-2021 09:43:24 ]
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_197500458
Ik gebruik mijn lange reistijd vooral graag als argument om het vanuit huis werken er ook na corona weer in te houden. :D
  Moderator dinsdag 19 januari 2021 @ 09:42:28 #283
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_197500530
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 januari 2021 09:32 schreef borisz het volgende:
Auto zou voor mij 20 minuten zijn ipv 45, maar ja zou nog eerder een elektrische fiets aanschaffen dan een auto om naar kantoor te gaan :+. En over frequenties heb ik niets te klagen in deze regio.

Maar met het wandelen merk je het ook. Utrechtpad is 40 minuten tot 1u20. OV is 1,5u t/m 2u en een beetje om bij startplekken te komen.
Met een elektrische fiets heb je dan weer geen verwarming en een dak boven je :P
Kranplätze müssen verdichtet sein
  dinsdag 19 januari 2021 @ 09:46:22 #284
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_197500581
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 januari 2021 09:20 schreef Vanyel het volgende:
Ik heb standaard 1e klas om arbeidsvoorwaardelijke redenen. Reden genoeg voor mij om de trein fijn te vinden.

Maar nu werk ik nog fijner al sinds maart thuis en is alles chill.
Hier ook. Ik reis vooral dienstreizen. En die eerste klas. Dat geeft enigszins beenruimte en een stopcontact voor de laptop.
pi_197500593
quote:
1s.gif Op maandag 18 januari 2021 21:51 schreef Molo het volgende:
@:myraela
Beide verrassingspakketten van Oild&Vinegar waren supertof ^O^
Ja? Beetje vergelijkbare inhoud?

Ik ga morgen borrelen met de eerste dingetjes. *O*
pi_197500594
Was ik even blij met m'n hardloopregenjas vanochtend -- dit was niet zwemmen, dit was gekärcherd worden :X

@minilot ook wezen lopen vanochtend?

Het was in ieder geval erg rustig op straat O+
  Moderator dinsdag 19 januari 2021 @ 09:48:12 #287
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_197500599
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 januari 2021 09:46 schreef Anthraxx het volgende:

[..]

Dat geeft enigszins beenruimte en een stopcontact voor de laptop.
Bij NS in de intercity's nog wel ja. Andere treinen betaal je een premium voor een andere kleur stoelhoes :D
Kranplätze müssen verdichtet sein
  Moderator dinsdag 19 januari 2021 @ 09:49:28 #288
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_197500615
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 januari 2021 09:47 schreef Tele6 het volgende:
Was ik even blij met m'n hardloopregenjas vanochtend -- dit was niet zwemmen, dit was gekärcherd worden :X

@:minilot ook wezen lopen vanochtend?

Het was in ieder geval erg rustig op straat O+
Altijd nog beter als geglaspareld worden
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_197500766
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 januari 2021 09:48 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Bij NS in de intercity's nog wel ja. Andere treinen betaal je een premium voor een andere kleur stoelhoes :D
Zo erg? Ik reis vrijwel alleen NS intercity, de enkele keer dat ik in een andere vervoerder of trein zit is het zo kort dat ik de 1e klas vaak niet eens opzoek.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_197500860
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 januari 2021 10:01 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Zo erg? Ik reis vrijwel alleen NS intercity, de enkele keer dat ik in een andere vervoerder of trein zit is het zo kort dat ik de 1e klas vaak niet eens opzoek.
Ja. Bij Arriva heb je in die dieseltreinen misschien 8 stoelen eerste klas aan het uiteinde van het treinstel, met rode leren bekleding ipv blauwe stof. Bonus is dat het er meestal vol zit met aso-tokkies die lak hebben aan eerste klas, dus de kans is redelijk dat je je assertiviteit mag oefenen of niet eens eerste klas kunt zitten. :')
pi_197502258
EDIT: ho wacht, mogelijk paniek voor niks. De Vlaamse wetgeving lijkt aan mijn kant te staan.
pi_197502289
Wat een gedoe, @Candaasje :{
pi_197502309
Theoretisch kan ik met de auto in 40 minuten op mijn werk zijn, in de praktijk wisselt dat enorm afhankelijk van het verkeer. Die onbetrouwbaarheid is een belangrijke reden om met het OV te gaan. Dat kost me ongeveer 5 kwartier, met fiets/trein/fiets. Ik vind dat 100 keer prettiger, want ik weet precies hoe lang het duurt, heb lichaamsbeweging en kan onderweg lezen of werken. Ik krijg 75% van mijn reiskosten vergoed en de rest wordt met mijn bruto eindejaars/vakantieuitkering verrekend. Vind het wel best zo.
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_197502634
Oh ja op zich vind ik de tram/bus naar Utrecht ook prima hoor. Of als we naar een stadscentrum gaan gebruiken we ook vaak P+R's :)

Moet wel zeggen dat ik wel gigantisch blij was met mijn autootje het afgelopen semester. Niet meer 4-5 uur doen over enkele reis, diverse keren een uur staan wachten op een bus, in de regen/wind/kou met je koffertje. Ugh.

Goed, ik ga eens een mail tikken naar mijn huurbazen. :) De wet staat aan mijn kant zie ik (pfoe!) maar laten we het eerst vriendelijk en vol vertrouwen proberen zonder die er gelijk bij te slepen ;)
pi_197502691
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 januari 2021 00:24 schreef AnneX het volgende:
Hier vond ik dat mijn achternaam op 92 plaatsen in Nederland voorkomt.
https://www.surnamemap.eu/netherlands/it/index.php?sur=&s=Cerca
Best vaak nog.
#Mw.Jansen
Nou nog even gecheckt met mn.Jansen, die op 4 plaatsen.
Dus waardeloos😂
"Wij" overbevolken NL, dus ik win sowieso :7
En ik heet geen Jansen *)
pi_197503020
Ik heb een auto die ik eens in de paar weken gebruik. Staat niet in de weg. Die auto was een voorwaarde van buiten de bewoonde wereld wonen. Ik wil wel mijn zelfstandigheid bewaren.

Ik heb net beha's gekocht en ik ben gewoon een beetje trots op mezelf O+

Tevens ben ik verliefd op de bomen op deze foto's: https://www.vtwonen.be/bl(...)ge-bomen-mooiste-10/
Spoilers!
pi_197503071
Ik heb m'n moeder blij gemaakt met de links naar de sites van Anne en Molo. Meteen ook weer aan m'n communicatie-met-ouders-verwachtingen voldaan voor deze maand :P
3 van de 4 achternamen van mijn grootouders zijn zeldzaam genoeg dat we weten wie het is die ervoor zorgt dat een bepaalde naam in een bepaalde gemeente voorkomt _O-
Ook leuk, die van Meertens is van 2007 en dat is het jaar waarin we verhuisden, waardoor we in 2 gemeentes te zien zijn. (Kan niet anders dan dat het van onze naam komt, geen enkele van onze andere verwanten is zo gek om daar te gaan wonen.)
pi_197503282
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 januari 2021 12:07 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik heb een auto die ik eens in de paar weken gebruik. Staat niet in de weg. Die auto was een voorwaarde van buiten de bewoonde wereld wonen. Ik wil wel mijn zelfstandigheid bewaren.

Ik heb net beha's gekocht en ik ben gewoon een beetje trots op mezelf O+

Tevens ben ik verliefd op de bomen op deze foto's: https://www.vtwonen.be/bl(...)ge-bomen-mooiste-10/
Ik blijf de meerstammige krentenboom heel mooi vinden. Maar die bij ons in de tuin valt echt enorm tegen. Hopelijk gaat die dit jaar wel wat meer doen.
pi_197503356
quote:
Beter 👍🏼
pi_197503392
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 januari 2021 12:17 schreef Myraela het volgende:

[..]

Ik blijf de meerstammige krentenboom heel mooi vinden. Maar die bij ons in de tuin valt echt enorm tegen. Hopelijk gaat die dit jaar wel wat meer doen.
Die staat al op mijn lijst :Y Hij doet het dit jaar vast beter dan vorig jaar. Dat heeft meestal wel een paar jaar nodig.

Ik wil hier een rij bomen planten zodat die vast wat kunnen groeien. Daarna kunnen we ook de laatste bomen die hier al staan weghalen waarna we hopelijk al wat schaduw hebben van de aangeplante bomen. Ik denk dat dat vier meerstammige berken gaan worden.
Spoilers!
pi_197504109
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 januari 2021 12:07 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik heb een auto die ik eens in de paar weken gebruik. Staat niet in de weg. Die auto was een voorwaarde van buiten de bewoonde wereld wonen. Ik wil wel mijn zelfstandigheid bewaren.

Ik heb net beha's gekocht en ik ben gewoon een beetje trots op mezelf O+

Tevens ben ik verliefd op de bomen op deze foto's: https://www.vtwonen.be/bl(...)ge-bomen-mooiste-10/
Mooi O+
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')