quote:Op zondag 17 januari 2021 19:45 schreef vipergts het volgende:
Is er eenclip van die hippie tante die van d'r fiets getikt werd.
Goed item wel. Timmert goed aan de weg dit kanaalquote:Op zondag 17 januari 2021 19:31 schreef RipCity het volgende:
Die gast op 4:00
eigenlijk al deze mensenmannetje op de fiets e.d.
Die gast op 11:55 staat er goed op gelukkig. Zijn moeder zal trots op hem zijn, wat een teringdebiel zeg.quote:Op zondag 17 januari 2021 19:31 schreef RipCity het volgende:
Heb vandaag geen livestream gekeken of zo, maar het was natuurlijk allemaal de schuld van de romeo's en niet van de vreedzame demonstranten zelf. Of heb ik nu helemaal bij het verkeerde eind?quote:Op zondag 17 januari 2021 16:59 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Ik vind het raar om 'wij zijn vreedzaam' te schreeuwen.
Als je een inteview krijgt met een boze mevrouw die van haar fiets afgetrapt is omdat ze toevallig fietste in een gebied waar een noodverordening gold zegt dat al genoeg denk ik.quote:Op zondag 17 januari 2021 20:10 schreef Chia het volgende:
[..]
Heb vandaag geen livestream gekeken of zo, maar het was natuurlijk allemaal de schuld van de romeo's en niet van de vreedzame demonstranten zelf. Of heb ik nu helemaal bij het verkeerde eind?
DAT HEBBE WE GEZIEN DAT STAAT OP DUH LIVE!quote:Op zondag 17 januari 2021 20:11 schreef StephanL het volgende:
Nog meer genot
Was ook te zien bij AT5 van boven
Wat een volk, manmanman....quote:Op zondag 17 januari 2021 19:31 schreef RipCity het volgende:
Hey die fietsmevrouw is hier ook te zien volgens mij (o.a. 2:56). Als zij het inderdaad is zie ik haar meerdere malen tegen de ME blijven tetteren (volgens mij 3:35 weer) terwijl ze haar fiets al lang heeft.quote:Op zondag 17 januari 2021 20:11 schreef StephanL het volgende:
Nog meer genot
En nu wachten op de reacties op het vliegtuig van viderequote:Op zondag 17 januari 2021 20:18 schreef StephanL het volgende:
Tis weer mooi geweest voor vandaag, was genieten
Dat zijn BIG-registratie maar snel ongedaan gemaakt mag worden.quote:Op zondag 17 januari 2021 20:16 schreef Starhopper het volgende:
De arts was net te zien bij het NOS journaal
Het is net Kees...quote:Op zondag 17 januari 2021 20:11 schreef StephanL het volgende:
Nog meer genot
Mevrouw Pippen is wel normaal?quote:Op zondag 17 januari 2021 20:28 schreef PippenScottie het volgende:
Oh God, een vriendin van mevrouw Pippen was ook bij die demo. We hebben haar de afgelopen maanden zien afglijden richting wappie territorium. De laatste paar keer dat we haar zagen kon ze ook nergens anders over praten. Niet eens over haar eigen kind, of over hoe het met ons gaat. Alleen maar complot dit, complot dat. Alles wordt er ook bij gehaald. Toeslagenaffaire zelfs.
Jammer wel om dat zo te zien. Ik ben eigenlijk bang dat we haar ‘kwijt’ zijn.
*Honden komen erbij*quote:Op zondag 17 januari 2021 20:11 schreef StephanL het volgende:
Nog meer genot
Zie ze huilen dan als ze slaanquote:Op zondag 17 januari 2021 20:11 schreef StephanL het volgende:
Nog meer genot
Kiek die blik in zijn ogen!!! Die blik!!!!quote:Op zondag 17 januari 2021 20:45 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
*Honden komen erbij*
Dierenbeuluhhhh
Nederlandse Karen “vieze vuile gore tyfuslijers”quote:Op zondag 17 januari 2021 20:50 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Zie ze huilen dan als ze slaan![]()
![]()
![]()
Moet je maar niet met je grote bek vooraan staan
"Ik la muh nie slaan!!!'.....quote:Op zondag 17 januari 2021 20:50 schreef Starhopper het volgende:
Zie ze huilen dan als ze slaan![]()
![]()
![]()
Moet je maar niet met je grote bek vooraan staan
Typisch mensen die niet eerder met ME etc te maken hebben gehad. Die hebben nog de illusie dat die net als de wijkagent eerst een gesprekje met je aangaan.quote:Op zondag 17 januari 2021 20:53 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Nederlandse Karen “vieze vuile gore tyfuslijers”
20 seconden later “heb een beetje respect in je kop”
![]()
Allemaal afvoeren
Dat was wel opvallend jaquote:Op zondag 17 januari 2021 20:55 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Typisch mensen die niet eerder met ME etc te maken hebben gehad. Die hebben nog de illusie dat die net als de wijkagent eerst een gesprekje met je aangaan.
Lief he
Daar verlies je dus weinig aan.quote:Op zondag 17 januari 2021 20:28 schreef PippenScottie het volgende:
Oh God, een vriendin van mevrouw Pippen was ook bij die demo. We hebben haar de afgelopen maanden zien afglijden richting wappie territorium. De laatste paar keer dat we haar zagen kon ze ook nergens anders over praten. Niet eens over haar eigen kind, of over hoe het met ons gaat. Alleen maar complot dit, complot dat. Alles wordt er ook bij gehaald. Toeslagenaffaire zelfs.
Jammer wel om dat zo te zien. Ik ben eigenlijk bang dat we haar ‘kwijt’ zijn.
Nee, dit is iemand die ze al bijna dertig jaar kent. Iemand met een dochtertje van een jaar.quote:
Op rustige momenten kan dat ook prima. Was ook te zien op bijv de livestream van A'dam. Maar als de helmen zijn opgezet, dan moet je dat niet doen. En vaak gaan ze pas in "gesprek" als de eerste klappen zijn gevallen.quote:Op zondag 17 januari 2021 20:55 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Typisch mensen die niet eerder met ME etc te maken hebben gehad. Die hebben nog de illusie dat die net als de wijkagent eerst een gesprekje met je aangaan.
Lief he
In de jaren 80 waren ze te jong, in de jaren 90 waren ze geen voetbalsupporters en daarna waren ze ouders.quote:Op zondag 17 januari 2021 20:55 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Lief he
Omdat mensen nu al bijna een jaar in een bubbel zitten, spelen de algoritmes van bepaalde social media daar natuurlijk op in en het is ook moeilijk om mensen die geen kranten lezen daar uit te halen omdat dat algoritme bepaald of ze grote opiniestukken in de Trouw of NRC lezen, danwel zich stukbijten op de laatste podcast van Rob Jensen of Akwasi.quote:Op zondag 17 januari 2021 21:07 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Nee, dit is iemand die ze al bijna dertig jaar kent. Iemand met een dochtertje van een jaar.
Daar verlies je een heleboel aan.
Moet nu opeens aanmelden voor facebook.quote:Op zondag 17 januari 2021 21:16 schreef Starhopper het volgende:
De wappies zijn weer vrijgelaten. Jammer![]()
Revrouwlutie is live:
https://www.facebook.com/revrouwlutie/videos/229923818693059
quote:Op zondag 17 januari 2021 21:12 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
In de jaren 80 waren ze te jong, in de jaren 90 waren ze geen voetbalsupporters en daarna waren ze ouders.
Katja is opgepakt en nog niet naar buiten!!quote:Op zondag 17 januari 2021 21:16 schreef Starhopper het volgende:
De wappies zijn weer vrijgelaten. Jammer![]()
Revrouwlutie is live:
https://www.facebook.com/revrouwlutie/videos/229923818693059
Dat is fakenews.quote:Op zondag 17 januari 2021 21:26 schreef Chia het volgende:
[..]
Katja is opgepakt en nog niet naar buiten!!
En de ME heb een zwangere vrouw in de buik geslage en nou is haar baby doodt!!!
quote:Op zondag 17 januari 2021 21:27 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Dat is fakenews.
[ twitter ]
[ twitter ]
Lijkt het wel op jaquote:Op zondag 17 januari 2021 21:33 schreef onlogisch het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Eieren voor zijn geld gekozen?
Jaquote:
Ja mooie dierenquote:Op zondag 17 januari 2021 21:37 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Ja![]()
Wel mooi om te zien met dat vuurwerk bij de paarden op het filmpje van nieuwnieuws. Ze schrikken even maar doen daarna net alsof er niets aan de hand isStoere paarden
![]()
quote:
Op beelden van de demonstratie is te zien dat een van de actievoerders rondloopt met zo’n ploertendoder. Dat is een wapenstok met aan het einde een zware metalen knop, die zwaar letsel toe kan brengen. Om die reden valt het wapen onder categorie I van de Wet wapens en munitie en is het verboden om te bezitten, laat staan om te gebruiken.
De Amsterdamse politie laat weten dat er een verdachte met een ploertendoder is aangehouden. Hij viel daarmee een politiepaard aan. Het dier raakte daarbij gewond, laat de Amsterdamse politie desgevraagd aan De Telegraaf weten. Met de opzittende ruiter gaat het naar omstandigheden goed.
Daar kwamen mensen ook echt ook om te rellen met wapens en vuurwerk zoals deze idioten.... o wacht...quote:Op zondag 17 januari 2021 21:40 schreef Nicksanders het volgende:
Met blm demonstraties was de me nergens te bekennen walgelijk selectief beleid
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |