Jaquote:Op zondag 17 januari 2021 19:40 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Als 'volwassene' er als een meisje van 15 met je telefoontje achteraan lopen, man man man
quote:Op zondag 17 januari 2021 19:45 schreef vipergts het volgende:
Is er eenclip van die hippie tante die van d'r fiets getikt werd.
Goed item wel. Timmert goed aan de weg dit kanaalquote:Op zondag 17 januari 2021 19:31 schreef RipCity het volgende:
Die gast op 4:00
eigenlijk al deze mensenmannetje op de fiets e.d.
Die gast op 11:55 staat er goed op gelukkig. Zijn moeder zal trots op hem zijn, wat een teringdebiel zeg.quote:Op zondag 17 januari 2021 19:31 schreef RipCity het volgende:
Heb vandaag geen livestream gekeken of zo, maar het was natuurlijk allemaal de schuld van de romeo's en niet van de vreedzame demonstranten zelf. Of heb ik nu helemaal bij het verkeerde eind?quote:Op zondag 17 januari 2021 16:59 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Ik vind het raar om 'wij zijn vreedzaam' te schreeuwen.
Als je een inteview krijgt met een boze mevrouw die van haar fiets afgetrapt is omdat ze toevallig fietste in een gebied waar een noodverordening gold zegt dat al genoeg denk ik.quote:Op zondag 17 januari 2021 20:10 schreef Chia het volgende:
[..]
Heb vandaag geen livestream gekeken of zo, maar het was natuurlijk allemaal de schuld van de romeo's en niet van de vreedzame demonstranten zelf. Of heb ik nu helemaal bij het verkeerde eind?
DAT HEBBE WE GEZIEN DAT STAAT OP DUH LIVE!quote:Op zondag 17 januari 2021 20:11 schreef StephanL het volgende:
Nog meer genot
Was ook te zien bij AT5 van boven
Wat een volk, manmanman....quote:Op zondag 17 januari 2021 19:31 schreef RipCity het volgende:
Hey die fietsmevrouw is hier ook te zien volgens mij (o.a. 2:56). Als zij het inderdaad is zie ik haar meerdere malen tegen de ME blijven tetteren (volgens mij 3:35 weer) terwijl ze haar fiets al lang heeft.quote:Op zondag 17 januari 2021 20:11 schreef StephanL het volgende:
Nog meer genot
En nu wachten op de reacties op het vliegtuig van viderequote:Op zondag 17 januari 2021 20:18 schreef StephanL het volgende:
Tis weer mooi geweest voor vandaag, was genieten
Dat zijn BIG-registratie maar snel ongedaan gemaakt mag worden.quote:Op zondag 17 januari 2021 20:16 schreef Starhopper het volgende:
De arts was net te zien bij het NOS journaal
Het is net Kees...quote:Op zondag 17 januari 2021 20:11 schreef StephanL het volgende:
Nog meer genot
Mevrouw Pippen is wel normaal?quote:Op zondag 17 januari 2021 20:28 schreef PippenScottie het volgende:
Oh God, een vriendin van mevrouw Pippen was ook bij die demo. We hebben haar de afgelopen maanden zien afglijden richting wappie territorium. De laatste paar keer dat we haar zagen kon ze ook nergens anders over praten. Niet eens over haar eigen kind, of over hoe het met ons gaat. Alleen maar complot dit, complot dat. Alles wordt er ook bij gehaald. Toeslagenaffaire zelfs.
Jammer wel om dat zo te zien. Ik ben eigenlijk bang dat we haar ‘kwijt’ zijn.
*Honden komen erbij*quote:Op zondag 17 januari 2021 20:11 schreef StephanL het volgende:
Nog meer genot
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |