abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_197469280
quote:
0s.gif Op zondag 17 januari 2021 17:18 schreef Noek het volgende:

[..]

En hun 2 bakkies koffie.
Dankzij dat fenomeen "ambtenaar" loopt Nederland steevast op alle vlakken achter de feiten aan. :')
“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.
  Moderator zondag 17 januari 2021 @ 17:22:45 #27
236264 crew  capricia
pi_197469340
quote:
0s.gif Op zondag 17 januari 2021 17:06 schreef groenen het volgende:
Zou fokker Twinkle20 ook weer aanwezig zijn geweest?
Ik heb haar al een tijdje niet meer gezien op fok. Zal haar eens een DM sturen. Toevallig dacht ik vandaag nog aan haar. :)
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_197469379
quote:
1s.gif Op zondag 17 januari 2021 17:22 schreef capricia het volgende:

[..]

Ik heb haar al een tijdje niet meer gezien op fok. Zal haar eens een DM sturen. Toevallig dacht ik vandaag nog aan haar. :)
Volgens mij afgelopen week nog zien posten, of ik word oud :@
pi_197469465
quote:
0s.gif Op zondag 17 januari 2021 17:15 schreef trein2000 het volgende:

[..]

[..]

Dat zou echt een schandalige onderbouwing zijn.
Die onderbouwing is ook gebruikt.
Maar formeel gaat het om de reisbewegingen en contactmomenten van de ouders.
zeer vocale Trump hater - VEM2012
  Moderator zondag 17 januari 2021 @ 17:27:12 #30
236264 crew  capricia
pi_197469469
quote:
0s.gif Op zondag 17 januari 2021 17:23 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Volgens mij afgelopen week nog zien posten, of ik word oud :@
10 januari is de laatste post.
Heb haar al een DM gestuurd. Hopelijk gaat alles goed.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_197469535
quote:
0s.gif Op zondag 17 januari 2021 17:27 schreef Wantie het volgende:

[..]

Die onderbouwing is ook gebruikt.
Maar formeel gaat het om de reisbewegingen en contactmomenten van de ouders.
Wat met de scholen sluiting echt niet minder wordt, meer dan de helft van de klasgenoten van mijn dochter vertellen
tijdenss de online lessen hoe vaak ze die week naar opa en oma gaan :')
pi_197469593
quote:
0s.gif Op zondag 17 januari 2021 17:17 schreef WheeledWarrior het volgende:
UK rapporteert maar 38K vandaag. Dat was nog niet zo lang geleden dik 60K per dag. Ik weet niet maar ook daar lijkt het wel redelijk snel te dalen nu.
Het effect van die magische avondklok. Ierland trouwens ook in flinke lijn omlaag. Nemen we die Britse variant niet te serieus?
  zondag 17 januari 2021 @ 17:33:23 #33
3778 popje
Watishetnutvaneenondertitel?
pi_197469638
quote:
0s.gif Op zondag 17 januari 2021 17:31 schreef alpeko het volgende:

[..]

Het effect van die magische avondklok
Nou ik denk vooral van de rest van de lockdown...
Het leven is een groot feest, en jij bent ook uitgenodigd!
pi_197469781
quote:
1s.gif Op zondag 17 januari 2021 17:31 schreef alpeko het volgende:

[..]

Het effect van die magische avondklok. Ierland trouwens ook in flinke lijn omlaag. Nemen we die Britse variant niet te serieus?
Daar geldt een bijna 24/7 avondklok. Alleen voor noodzakelijke dingen buiten de deur. Bij wet geregeld.
  zondag 17 januari 2021 @ 17:44:49 #35
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_197469934
quote:
1s.gif Op zondag 17 januari 2021 17:27 schreef capricia het volgende:

[..]

10 januari is de laatste post.
Heb haar al een DM gestuurd. Hopelijk gaat alles goed.
Wow, wat goed. Serieus, dit is ook wat moderator zijn inhoudt. Petje af _O_

Ik heb ook wel eens een week niet gepost en niks gehoord van niemand wtf :( :+
pi_197469997
quote:
1s.gif Op zondag 17 januari 2021 17:10 schreef Mortaxx het volgende:
Corona verlof. Dat is ook zoiets wat uiteindelijk alleen voor ambtenaren en leraren gaat werken
Net als 5 mei, dan vieren wij VRIJHEID. Kuch.
Je hoort bij de betere, maar nog lang niet bij de beste
pi_197470110
Zijn er nog wat rebelse corona ontkenners uit dit topic momenteel ingesloten door de ME? :')
  Moderator zondag 17 januari 2021 @ 17:52:18 #38
5428 crew  miss_sly
pi_197470135
quote:
1s.gif Op zondag 17 januari 2021 17:47 schreef halfway het volgende:

[..]

Net als 5 mei, dan vieren wij VRIJHEID. Kuch.
En die heb je ook. Nu tijdelijk minder en met een reden. En dan nog leef je in vrijheid en heb je ontzettend veel mogelijkheden.
Ik denk niet dat wij ons echt kunnen voorstellen hoe het is om níet in vrijheid te leven.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_197470179
Kabinet werkt aan 'coronaverlof' voor thuiswerkende ouders

Het kabinet overlegt met werkgevers en vakbonden over een 'coronaverlof'. Dat is bedoeld voor ouders die thuis moeten werken en door de sluiting van de scholen ook voor hun kinderen moeten zorgen. Vandaag bevestigde minister Slob dat de scholen niet vervroegd opengaan en tot zeker 9 februari dicht blijven.

De bedoeling is dat het kabinet daar financieel aan gaat bijdragen. De komende weken worden de plannen verder uitgewerkt, zegt Slob.

NOS liveblog

Wel prettig dat er in ieder geval over nagedacht wordt.
pi_197470199
quote:
0s.gif Op zondag 17 januari 2021 17:52 schreef miss_sly het volgende:

[..]

En die heb je ook. Nu tijdelijk minder en met een reden. En dan nog leef je in vrijheid en heb je ontzettend veel mogelijkheden.
Ik denk niet dat wij ons echt kunnen voorstellen hoe het is om níet in vrijheid te leven.
Eens, echter gaan ze steeds een stapje verder en dat werkt beangstigend.
  zondag 17 januari 2021 @ 17:54:43 #41
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_197470218
quote:
0s.gif Op zondag 17 januari 2021 17:52 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Ik vind dat het toch aardig ingeperkt wordt de laatste tijd. En ik vind dat ik de vrijheid heb om dat best te mogen zeggen. En dat ik dan niet meteen in het ‘gekkie’ kamp wordt geplaatst.

Ik ben benieuwd hoe we over vele jaren op deze tijd terugkijken.
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_197470233
quote:
0s.gif Op zondag 17 januari 2021 17:53 schreef Jazeg het volgende:

Het kabinet overlegt met werkgevers en vakbonden over een 'coronaverlof'. Dat is bedoeld voor ouders die thuis moeten werken en door de sluiting van de scholen ook voor hun kinderen moeten zorgen. Vandaag bevestigde minister Slob dat de scholen niet vervroegd opengaan en tot zeker 9 februari dicht blijven.

De bedoeling is dat het kabinet daar financieel aan gaat bijdragen. De komende weken worden de plannen verder uitgewerkt, zegt Slob.

NOS liveblog

Het mag wel wat kosten zeg.
pi_197470257
quote:

NOS liveblog

Slecht signaal. Die scholen moeten open. Dit soort middelen maakt alleen maar dat de sluiting langer gaat duren.
zie email 27 oktober
pi_197470275
quote:
14s.gif Op zondag 17 januari 2021 17:44 schreef Tijn het volgende:

[..]

Wow, wat goed. Serieus, dit is ook wat moderator zijn inhoudt. Petje af _O_

Ik heb ook wel eens een week niet gepost en niks gehoord van niemand wtf :( :+
Ik zal je postgedrag in de gaten houden en je DM’en als je opeens inactief word, deal? :D

Misschien moeten we alle actieve users uit de reeks een COR maatje toewijzen :P
pi_197470300
quote:

NOS liveblog

Eindelijk eens aandacht voor de ouders i.p.v. de horeca en de leraren.

Ouders met een baan en kinderen moeten nu twee keer zoveel doen.
pi_197470314
quote:

NOS liveblog

Wel ja, dit hele gebeuren kost toch al miljarden, dus dan kan dit er ook nog wel bij. 🙄
  zondag 17 januari 2021 @ 17:57:56 #47
441090 crystal_meth
has new fav drug
pi_197470327
Op 25 december had Ierland 260 patienten in het ziekenhuis, waarvan 25 op IC. Nu zijn het 1923 in het ziekenhuis, 191 op IC. Op een bevolking van 4.9 miljoen. In de laatste vijf dagen hadden ze gemiddeld 49 doden per dag.
https://www.irishtimes.co(...)virus-data-dashboard
are we infinite or am I alone
  zondag 17 januari 2021 @ 17:57:56 #48
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_197470328
quote:
1s.gif Op zondag 17 januari 2021 17:55 schreef halfway het volgende:

[..]

Het mag wel wat kosten zeg.
We gaan de rekening echt krijgen de komende jaren. Het is onmogelijk dat de overheid financieel kan opdraaien voor alle kosten die nu worden gemaakt.
Horeca, winkels, Schiphol, de reisbranche, werkende ouders enz enz.

Mijn inziens zijn dit mooie woorden.
Wie dit leest is een lezer van dit
  Moderator zondag 17 januari 2021 @ 17:59:27 #49
236264 crew  capricia
pi_197470373
quote:

NOS liveblog

Idem aan DL dus. Goeie.
There is a name for it:
We call them Poor"
  zondag 17 januari 2021 @ 17:59:54 #50
335133 MichaelScott
fulltime CEO//parttime fluffer
pi_197470396
quote:
0s.gif Op zondag 17 januari 2021 17:38 schreef Confetti het volgende:

[..]

Daar geldt een bijna 24/7 avondklok. Alleen voor noodzakelijke dingen buiten de deur. Bij wet geregeld.
Maar als je op detailniveau gaat kijken verschilt dat niet heel veel van de situatie in Nederland.

quote:
You must not leave, or be outside of your home except where necessary. You may leave the home to:

• shop for basic necessities, for you or a vulnerable person
• go to work, or provide voluntary or charitable services, if you cannot reasonably do so from home
• exercise with your household (or support bubble) or one other person (in which case you should stay 2m apart). Exercise should be limited to once per day, and you should not travel outside your local area.
• meet your support bubble or childcare bubble where necessary, but only if you are legally permitted to form one
• seek medical assistance or avoid injury, illness or risk of harm (including domestic abuse)
• attend education or childcare - for those eligible
If you do leave home for a permitted reason, you should always stay local - unless it is necessary to go further, for example to go to work. Stay local means stay in the village, town, or part of the city where you live.
quote:
You may only leave your home for work if you cannot reasonably work from home.

Where people cannot work from home they should continue to travel to their workplace. This includes, but is not limited to, people who work in:

• critical national infrastructure
• construction
• manufacturing
• childcare or education
• essential public services
This is essential to keeping the country operating and supporting sectors and employers.
quote:
Colleges, primary (reception onwards) and secondary schools will remain open for vulnerable children and the children of critical workers. All other children will learn remotely until February half term.
quote:
You should minimise time spent outside your home, but you can leave your home to exercise. This should be limited to once per day, and you should not travel outside your local area.

You can exercise in a public outdoor place:

• by yourself
• with the people you live with
• with your support bubble (if you are legally permitted to form one)
• in a childcare bubble where providing childcare
• or, when on your own, with 1 person from another household
This includes but is not limited to running, cycling, walking, and swimming. Personal training can continue if participants are from the same household or support bubble. It can also continue if it is one-on-one, although this should only take place in a public outdoor place, and not in someone’s private home or garden.
quote:
You must wear a face covering in many indoor settings, such as shops or places of worship where these remain open, and on public transport, unless you are exempt. This is the law. Read guidance on face coverings.
Het enige wat hier in Nederland nog ontbreekt is de oproep om niet af te spreken met andere mensen.

quote:
You cannot leave your home to meet socially with anyone you do not live with or are not in a support bubble with (if you are legally permitted to form one).

You may exercise on your own, with one other person, or with your household or support bubble. This should be limited to once per day, and you should not travel outside your local area.

You cannot meet other people you do not live with, or have not formed a support bubble with, unless for a permitted reason.
https://www.gov.uk/guidance/national-lockdown-stay-at-home
Op zaterdag 8 februari 2014 23:39 schreef Slaapscheet het volgende:
Oke, MichaelScott, je bent geweldig. :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')