Het is een leugen en een complot?quote:Op zondag 17 januari 2021 19:43 schreef Wegenbouwer het volgende:
[..]
Ze weten volgens mij heel goed dat die Britse of weet ik veel welke variant helemaal niet gevaarlijker is. Dat wordt gewoon gebruikt om de angst en zogenaamde nood erin te houden.
Het kabinet wil. Alleen de burgemeesters en de Kamer zijn nog niet voor. In zou het nog geen gelopen race noemen .quote:Op zondag 17 januari 2021 19:35 schreef JosMert het volgende:
Eind van de week persconferentie als avondklok er komt en de optie wordt heel serieus overwogen om snel te introduceren.
Bron: rtlnieuws
quote:Op zondag 17 januari 2021 19:28 schreef Zipportal het volgende:
Invoering avondklok na overleg op Catshuis weer stapje dichterbij
https://www.dvhn.nl/groni(...)terbij-26357731.html
https://www.dvhn.nl/groni(...)terbij-26357731.htmlquote:Desondanks is in het Catshuis besproken dat - nu er zoveel coronamutaties opduiken - een avondklok verstandig kan zijn. Nu deze stap zetten kan volgens betrokkenen voorkomen dat ziekenhuizen straks worden overspoeld, zeggen bronnen. Als de avondklok nu niet van kracht wordt, zo wordt gevreesd, moet straks misschien het hele land op slot worden gezet.
Zeiden we ook over kerst en oud en nieuw.quote:Op zondag 17 januari 2021 19:42 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Ik spreek je over twee weken in het topic 'derde golf in Italië vanwege Britse variant'.
Uiteraard, dit gaat zeker tot half maart duren op deze manier.quote:Op zondag 17 januari 2021 19:42 schreef Anton91 het volgende:
[..]
Klinkt wel leuk, maar ik gok dat als we een avondklok krijgen het niet maar voor 2 of 3 weken is. Denk eerder dat die als die avondklok er komt we ons stil mogen houden en misschien dat die ooit een keer over een paar maanden weg gaat
Nee, toon maar aan.quote:Op zondag 17 januari 2021 19:44 schreef DeVerzamelaar het volgende:
[..]
Zeiden we ook over kerst en oud en nieuw.
quote:Op zondag 17 januari 2021 19:42 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Ik spreek je over twee weken in het topic 'derde golf in Italië vanwege Britse variant'.
Trek alvast maar een streep door gezellig bij vrienden langs gaan tijdens warme zomeravonden om daar samen een pilsje te drinken...quote:Op zondag 17 januari 2021 19:42 schreef Anton91 het volgende:
[..]
Klinkt wel leuk, maar ik gok dat als we een avondklok krijgen het niet maar voor 2 of 3 weken is. Denk eerder dat die als die avondklok er komt we ons stil mogen houden en misschien dat die ooit een keer over een paar maanden weg gaat
Nogal logisch, 11,9% is nog steeds een minderheid van het geheel.quote:Op zondag 17 januari 2021 19:45 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
En toch zijn de besmettingen verder gedaald afgelopen week.
De offers die gezonde mensen moeten leveren zijn niet meer buiten proporties. Op sociaal gebied is een avondklok is echt ongekend onrecht. De sluiting van de scholen is ook niet chique, nu de besmettingen (positief geteste mensen) geleidelijk afnemen.quote:Op zondag 17 januari 2021 19:31 schreef Djeez het volgende:
[..]
Met andere woorden: die avondklok komt er. Alles maar om die hoogbejaarden nog een paar weken langer te laten leven op kosten van de belastingbetaler
We zitten in een pandemie, maar ik wil een pilsje drinken met vrienden!!quote:Op zondag 17 januari 2021 19:46 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
Trek alvast maar een streep door gezellig bij vrienden langs gaan tijdens warme zomeravonden om daar samen een pilsje te drinken...
Hooibaal.. ben jij het?? Met je verkeerde account ingelogd?quote:Op zondag 17 januari 2021 19:47 schreef luxerobots het volgende:
[..]
We zitten in een pandemie, maar ik wil een pilsje drinken met vrienden!!
Ik heb gewoon geen zin meer in die eeuwige discussie dus lees nu alleen maar.quote:Op zondag 17 januari 2021 19:45 schreef Schuifpui het volgende:
De stemming is hier wel 180 graden gedraaid. Eerst was vrijwel iedereen pro lockdown en moest alles strenger. Nu lijkt het wel compleet het tegenovergestelde.
Zijn er andere users, of is de mening veranderd?
Ik ben net nieuw, maar eerder wel veel gepost op FOK! In forum 29 en 10 (als de nummers nog onveranderd zijn). Ik gok dat de avondklok en de langere sluiting van scholen en kinderopvang mensen te ver gaat. Het is tot hier en niet verder.quote:Op zondag 17 januari 2021 19:45 schreef Schuifpui het volgende:
De stemming is hier wel 180 graden gedraaid. Eerst was vrijwel iedereen pro lockdown en moest alles strenger. Nu lijkt het wel compleet het tegenovergestelde.
Zijn er andere users, of is de mening veranderd?
Deze bestaan toch gewoon? Half december alweer vergeten? De lockdown is niet voor niks ingevoerd. En ondanks de lockdown toch weer een piek rond 7 januari. Gelukkig is de trend wel neerwaarts (zou ook wat zijn met zulke zware maatregelen). Maar desalniettemin is het geen rechte lijn naar beneden. Ik vind sinterklaas, kerst en oud & nieuw helemaal geen rare oorzaken van een tijdelijke opleving in het aantal besmettingen.quote:Op zondag 17 januari 2021 19:46 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Sinterklaaspiek
Kerstpiek
Oud en nieuwpiek.
Dan gaat het wel een paar uurtjes eerder en bestellen we een pizza.quote:Op zondag 17 januari 2021 19:46 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
Trek alvast maar een streep door gezellig bij vrienden langs gaan tijdens warme zomeravonden om daar samen een pilsje te drinken...
Dan gaan we dat vast ook nog wel krijgen. Het begint er meer en meer op te lijken alsof er een soort speedrun plaatsvindt om alle mogelijke maatregelen nog even snel met z'n allen te doorlopen.quote:Op zondag 17 januari 2021 19:44 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
[..]
https://www.dvhn.nl/groni(...)terbij-26357731.html
De stap na de avondklok is dus alleen je huis nog uit voor boodschappen, doktersbezoek of een cruciaal beroep. Weten we dat ook meteen.
Waarom beslissen deze mensen dit voor ons? Dit zijn zulke ingrijpende maatregelen, dit is wat anders dan 100 k/m uur rijden op de snelweg. Niemand heeft ooit verwacht dat deze angstige klunzen een pandemie moeten gaan managen. In Zwitserland snappen ze het tenminste, daar stellen ze een referendum in en dat is ook terecht. De wil van het volk wordt hier niet in meegewogen, alleen de wil van het kabinet en virologen. Schei uit met je avondklok en lockdowns, ik heb hier niet voor gestemd. Schaf 5 mei ook direct maar af dan, hypocriete zooi. Als Rutte herkozen wordt dan zou hij zich moeten schamen dat hij ooit nog een krans gaat leggen daar op de Dam.quote:Op zondag 17 januari 2021 19:35 schreef JosMert het volgende:
Eind van de week persconferentie als avondklok er komt en de optie wordt heel serieus overwogen om snel te introduceren.
Bron: rtlnieuws
Dan moeten mensen misschien niet van die makke schapen zijn maar gewoon massaal de hort op gaan. Knappe jongens bij politie als ze dat weten te handhaven tegen die tijd.quote:Op zondag 17 januari 2021 19:46 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
Klopt. Ik ben zwaar astmatisch, maar mag nog lang wachten op het vaccin omdat die economisch gezien volledig irrelevante hoogbejaarden voorrang krijgen. Prima, maar zorg dan dat de normale mensen een keer wat hebben om naar uit te kijkenquote:Op zondag 17 januari 2021 19:47 schreef core2duo het volgende:
[..]
De offers die gezonde mensen moeten leveren zijn niet meer buiten proporties. Op sociaal gebied is een avondklok is echt ongekend onrecht. De sluiting van de scholen is ook niet chique, nu de besmettingen (positief geteste mensen) geleidelijk afnemen.
Wel een mooi forum dit, de doorlooptijd is zo snel :-)
Na jaren te zijn weggeweest heb ik weer een account geopend.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |