Zeker! Reservering in het restaurant heb ik al staan!quote:Op zondag 17 januari 2021 15:34 schreef Jor_Dii het volgende:
Als de cijfers zo blijven gaan zitten we over 2 weken in Zorgelijk, dus gaat de goede kant op
Morgen kan de laatste groep die nog geen afspraak heeft gemaakt een afspraak maken.quote:Op zondag 17 januari 2021 15:32 schreef Tijn het volgende:
[..]
Volgens mij worden mensen t/m morgen uitgenodigd om te komen testen en komen de resultaten dan vanaf volgende week binnen.
Dat ze dat niet stopzetten ook.quote:Op zondag 17 januari 2021 15:34 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Youtube chat is echt een gezwel. Ik snap niet dat youtube dat niet aanpakt.
deze kwam net ookal langs:
[..]
Ziekenhuisopnames zijn hypochondersquote:Op zondag 17 januari 2021 15:21 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
De cijfers zijn niet echt heel positief, vooral opnames nemen niet af
Enige wat wel goed is: Perc. positief 11 jan - 13 jan: 11,7%
Anders ist racisme he.quote:Op zondag 17 januari 2021 15:38 schreef halfway het volgende:
Beetje vreemd dat die demo niet mag, als je een kleurtje hebt staat de burgermeester er zelfs tussen.
eigen schuld, dikke bultquote:
Rechts heeft de kerstversiering aan de jas hangen?quote:Op zondag 17 januari 2021 15:40 schreef _serial_ het volgende:
[ afbeelding ]
Je zou maar de werkgever zijn van die mensen op de foto.
Wat ik altijd interessant vind is dat ze ook meteen geen masker oid dragen.quote:Op zondag 17 januari 2021 15:40 schreef _serial_ het volgende:
[ afbeelding ]
Je zou maar de werkgever zijn van die mensen op de foto.
quote:Op zondag 17 januari 2021 15:33 schreef simonblue het volgende:
De grafieken van vandaag:
Een piekje op maandag 11 januari, daarna weer een daling. Daar zullen nog wel wat correcties op komen, maar ik verwacht dat we straks ook voor de dagen na 12 januari een verder daling zullen zien.
De dagcurve van vandaag laat een daling in de hoogte van de piek zien. Het is lastig om dit te interpreteren (komt het door minder testen, komt het doordat minder mensen ziek zijn), maar hopelijk is dit een trend die doorzet
Wil je uitleggen wat je interessant vindt?quote:Op zondag 17 januari 2021 15:42 schreef VoMy het volgende:
Ik vind dit relevante grafieken, dus ik ga ze crossposten in dit topic.
[..]
Dat is wel het ironische, vroeger deden ze met demonstraties maskers op om rebels en onherkenbaar te zijn en nu weigeren ze die op te doen omdat ze 'niet meer meedoen'quote:Op zondag 17 januari 2021 15:42 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Wat ik altijd interessant vind is dat ze ook meteen geen masker oid dragen.
Je kan ook het virus serieus nemen maar tegelijk de maatregelen niet goed vinden.
Maar het is waarschijnlijk een soort survivor bias idee. Mensen die het virus serieus nemen gaan natuurlijk niet tussen honderden mensen staan.
Maar dat lees je wel altijd als het over demonstraties gaat, dat ze geen mondneusmasker dragen, maar het is ook helemaal niet verplicht buiten, dus nergens voor nodig om dat te benadrukken?quote:Op zondag 17 januari 2021 15:42 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Je kan ook het virus serieus nemen maar tegelijk de maatregelen niet goed vinden.
Maar het is waarschijnlijk een soort survivor bias idee. Mensen die het virus serieus nemen gaan natuurlijk niet tussen honderden mensen staan.
Dan ga je niet naar zo'n demonstratie. Hebben we in het vorige topic ook al vastgesteld. Als je normaal kritisch bent, wil je niet op de foto gezet worden bij deze demonstratie. Want word je weggezet als wappie.quote:Op zondag 17 januari 2021 15:42 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Zekerheidjequote:Op zondag 17 januari 2021 15:43 schreef Questular het volgende:
Staat volgens mij gewoon vol met F-side losers die het rellen missen.
interessant interessant !!!quote:Op zondag 17 januari 2021 15:44 schreef TLC het volgende:
Intellectueel Nederland op het Museumpleinverbaast me dat Jort K. en zijn kontmaatje Baudet daar niet zijn
Dat idee krijg ik ook, ja.quote:Op zondag 17 januari 2021 15:43 schreef Questular het volgende:
Dat viel me ook op inderdaad en is misschien wel het grappigste bij-effect van de pandemie. Daardoor staan al die Capitol bestormers in de VS er ook goed op.quote:Op zondag 17 januari 2021 15:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat is wel het ironische, vroeger deden ze met demonstraties maskers op om rebels en onherkenbaar te zijn en nu weigeren ze die op te doen omdat ze 'niet meer meedoen'![]()
Wij zijn Nederland, kleine nuance.quote:
Ja ik kan er ook niks mee anders dan dat het extreme meningen zijn, demonstranten worden genoemd als helden, tokkies, teveel vrijheid in ons land etc.quote:Op zondag 17 januari 2021 15:33 schreef Molo het volgende:
Mensen die oproepen paarden te tazeren én mensen die oproepen de demonstranten dood te schieten
Wat een volk daar in die chat
quote:Op zondag 17 januari 2021 15:46 schreef mijntjexx het volgende:
Is die stream bij jullie ook zo traag?
Oja, dat is vandaag.quote:Op zondag 17 januari 2021 15:43 schreef Questular het volgende:
Ja je hebt nu hét perfecte excuus om onherkenbaar over straat te gaan met een masker zonder dat je daar gezeur om krijgt en dan ga je het juist expres niet doenquote:Op zondag 17 januari 2021 15:46 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Dat viel me ook op inderdaad en is misschien wel het grappigste bij-effect van de pandemie. Daardoor staan al die Capitol bestormers in de VS er ook goed op.
Oke. Wat zijn Deugers nou weer?quote:Op zondag 17 januari 2021 15:34 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Youtube chat is echt een gezwel. Ik snap niet dat youtube dat niet aanpakt.
deze kwam net ookal langs:
[..]
Bekeren.quote:Op zondag 17 januari 2021 15:46 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Waarom denken mensen toch altijd te moeten gaan praten met de ME?
Mensen die niet gaan rellen.quote:Op zondag 17 januari 2021 15:48 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Oke. Wat zijn Deugers nou weer?
Het hele verhaal over deze variant is BS.quote:Op zondag 17 januari 2021 15:33 schreef Oliver23 het volgende:
[ twitter ]
Lansingerland, Bunschoten en Dronten, waar de gehele gemeenste getest wordt kent nauwelijks besmettingen
Valt altijd op. Maar is dat toevallig, of gewoon grote kans?quote:Op zondag 17 januari 2021 15:52 schreef Anton91 het volgende:
Ze vinden wel weer trieste mensen om te interviewen
Je zou haast gaan denken dat er alleen maar zulk soort volk rondlooptquote:Op zondag 17 januari 2021 15:52 schreef Anton91 het volgende:
Ze vinden wel weer trieste mensen om te interviewen
Ik denk inderdaad vooral dat laatste.quote:Op zondag 17 januari 2021 15:52 schreef Piles het volgende:
[..]
Valt altijd op. Maar is dat toevallig, of gewoon grote kans?
Het is toch al heel lang bekend dat vanaf 25 januari de meeste priklocaties gaan draaien?quote:Op zondag 17 januari 2021 15:52 schreef trein2000 het volgende:
[ twitter ]
En de bevolking is dan aso en weet ik wat.
Misschien moet de overheid eens haal leveren...
je hoeft het niet te nemen hequote:Op zondag 17 januari 2021 15:54 schreef Kickinalfa het volgende:
Eigenlijk is het gewoon treurig, die man lijkt wel oprecht bang voor een vaccin.
Denk sowieso op deze demonstraties wel een grote kans... Helaas maar ze zullen ze ook wel opzoeken.quote:Op zondag 17 januari 2021 15:52 schreef Piles het volgende:
[..]
Valt altijd op. Maar is dat toevallig, of gewoon grote kans?
Het zijn de naar datum gecorrigeerde cijfers zoals je de recentste ook op pletdecurve kunt zien, maar dan hoe de aantallen door de tijd heen ontwikkeld zijn. Zo zie je ook de maandagpiek mooi terugkeren, en kun je een beetje inschatten op welk 'niveau' we daadwerkelijk zitten: Afgaand op de beschrijving zitten we nu al op minder dan 5000 besmettingen per dag.quote:Op zondag 17 januari 2021 15:43 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Wil je uitleggen wat je interessant vindt?
De knulligheid is aandoenlijk.quote:Op zondag 17 januari 2021 15:54 schreef dick_laurent het volgende:
Breaking.
Er ligt een paal uit de grond!
Dat zijn gewoon Christenen. Zeg maar tegen een Christen dat God niet bestaat.quote:Op zondag 17 januari 2021 15:54 schreef Kickinalfa het volgende:
Eigenlijk is het gewoon treurig, die man lijkt wel oprecht bang voor een vaccin.
Maar dit slaat allemaal nergens opquote:Op zondag 17 januari 2021 15:52 schreef trein2000 het volgende:
[ twitter ]
En de bevolking is dan aso en weet ik wat.
Misschien moet de overheid eens gaan leveren...
Ja die mensen zíjn ook oprecht bang. Dat is ook heel sneuquote:Op zondag 17 januari 2021 15:54 schreef Kickinalfa het volgende:
Dan waren we rijk geweest hier in huis.quote:Op zondag 17 januari 2021 15:55 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Artsen krijgen 20.000 van elke patiënt![]()
Hij is arts dus hij zal het wel wetenquote:Op zondag 17 januari 2021 15:55 schreef Molo het volgende:
Is die ¤20.000,- dan bruto of netto? Voor elke gefakete IC patiënt
Kritisch, ok, maar dit is toch echt waanzinnig
ik denk dat deze meneer aardig wat "klanten" gaat verliezenquote:Op zondag 17 januari 2021 15:56 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Hij is arts dus hij zal het wel weten
Zitten ook artsen in het OMT, waar we blind achteraan lopenquote:Op zondag 17 januari 2021 15:56 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Homeopathisch dierenarts waarschijnlijkquote:Op zondag 17 januari 2021 15:56 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Ik ken ook artsen die homeopathie voorschrijven, artsen zijn mensen, zitten ook waanzinnigen tussenquote:Op zondag 17 januari 2021 15:56 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Dank.quote:Op zondag 17 januari 2021 15:54 schreef VoMy het volgende:
[..]
Het zijn de naar datum gecorrigeerde cijfers zoals je de recentste ook op pletdecurve kunt zien, maar dan hoe de aantallen door de tijd heen ontwikkeld zijn. Zo zie je ook de maandagpiek mooi terugkeren, en kun je een beetje inschatten op welk 'niveau' we daadwerkelijk zitten: Afgaand op de beschrijving zitten we nu al op minder dan 5000 besmettingen per dag.
Ik volg die wappies (in het algemeen) nu ookal wel 15-20 jaar en het is elke paar jaar iets anders.quote:Op zondag 17 januari 2021 15:55 schreef Noek het volgende:
[..]
Dat zijn gewoon Christenen. Zeg maar tegen een Christen dat God niet bestaat.
In hun optiek bestaat corona niet en is het een groot snood plan.
Echt schokkend dat dit soort waanzinverhalen blijkbaar rondgaan en dat er mensen zijn die erin meegaan.quote:Op zondag 17 januari 2021 15:55 schreef Molo het volgende:
Is die ¤20.000,- dan bruto of netto? Voor elke gefakete IC patiënt
Kritisch, ok, maar dit is toch echt waanzinnig
Tuurlijk klopt, maar die man is er schijnbaar oprecht bang voor (en als je de berichten uit Noorwegen leest kan ik het nog snappen ook).quote:
Whahahaha. Doe nou niet zo verrast. Dat is algemeen bekend. Laatst werden ziekenhuizen ook boos omdat ze geld werden beloofd maar dat niet meer kregen van de overheid:quote:Op zondag 17 januari 2021 15:55 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Artsen krijgen 20.000 van elke patiënt![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |